Idd een nummer voor een zwoele date op de bank.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:45 schreef Ang3l het volgende:
Wat blijft dit toch een mooi (en geil) nummer
"Glory Box"
I'm so tired of playing
Playing with this bow and arrow
Gonna give my heart away
Leave it to the other girls to play
For I've been a temptress too long
Just...
Give me a reason to love you
Give me a reason to be a woman
I just wanna be a woman
From this time, unchained
We're all looking at a different picture
Through this new frame of mind
A thousand flowers could bloom
Move over and give us some room
I just wanna be a woman
So don't you stop being a man
Just take a little look from outside when you can
Show a little tenderness
No matter if you cry
It's all I wanna be is all woman
For this is the beginning of forever and ever
It's time to move over...
O jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:06 schreef Steve het volgende:
Je kunt altijd nog zeggen dat je wel drummer bent.. Daar leek je wel op.
Thanks for putting a disturbing image in my head.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:13 schreef Renesite het volgende:
God ik heb gisteren voor het eerst in mijn leven een duckface getrokken, die staat nu ook volautomatisch op de foto.
Ik ween.
Ik blijf wenen en hoop dat niemand het opvaltquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Thanks for putting a disturbing image in my head.
Wenen nog wel. Ik zou er om janken als ik jou was! Cry me a fucking river over that duckface!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:13 schreef Renesite het volgende:
God ik heb gisteren voor het eerst in mijn leven een duckface getrokken, die staat nu ook volautomatisch op de foto.
Ik ween.
De grootse come back van Jerruhquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Wenen nog wel. Ik zou er om janken als ik jou was! Cry me a fucking river over that duckface!
waar was dat dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:38 schreef Stroekie het volgende:
heerlijk gesmikkeld tijdens dining with the stars
soort van restaurant week waarbij sterrenrestaurants een promo menu bieden tegen fikse kortingquote:
maar jij hebt 2 restaurants bezocht vanavond, als ik foursqaure moet gelovenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
soort van restaurant week waarbij sterrenrestaurants een promo menu bieden tegen fikse korting
ben met een collega naar Cordial in Oss geweest
nee enkel cordial in oss. welke zou ik dan nog meer gedaan hebben ?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar jij hebt 2 restaurants bezocht vanavond, als ik foursqaure moet geloven
nieuwe hoeven is inderdaad de naam van het verzorgingstehuis waar mijn moeder woontquote:Op zondag 3 juni 2012 00:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
nieuwe hoeve is natuurlijk je moeders huis
wat heb je gegeten?
Wat houden jullie elkaar toch strikt in de gaten!quote:Op zondag 3 juni 2012 01:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nieuwe hoeven is inderdaad de naam van het verzorgingstehuis waar mijn moeder woont
www.restaurantcordial.nl heb ik vanavond bezocht
Als je kieuwen hebt is dat geen enkel probleem.quote:Op zondag 3 juni 2012 09:45 schreef Ang3l het volgende:
Je zou vandaag naar de efteling gaan zeg.............
Dan is het tenminste niet drukquote:Op zondag 3 juni 2012 09:45 schreef Ang3l het volgende:
De Efteling heeft een nieuwe watershow, maar dit is wle heel extreem natuurlijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 09:45 schreef Ang3l het volgende:
Ponypark Slagharen!quote:Op zondag 3 juni 2012 12:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, ik realiseer me nooit dat vooral mensen uit Brabant e.o. de Efteling goed kennen. Arme jongen, daar niet groot mee geworden zijn
.
Is voor meisjes.quote:
Wie?quote:DuineZathe!
Is voor jongens.quote:Verkeerspark Assen!
Een vluchtheuvel? Serieus?quote:Vluchtheuvel Norg!
quote:Nienoord!
Al die kleine kutparkjes.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ponypark Slagharen!
DuineZathe!
Verkeerspark Assen!
Vluchtheuvel Norg!
Nienoord!
Maar voor kinderen boeit het echt niet hoe groot het park is, plezier hebben is het belangrijkste en dat lukt ze ook in de "kleinere" parkenquote:Op zondag 3 juni 2012 12:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Al die kleine kutparkjes.. Maar vroeger waren ze wel
.
Als er een speeltuin is vinden kinderen het allang best.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:52 schreef Bartjebart het volgende:
Maar voor kinderen boeit het echt niet hoe groot het park is, plezier hebben is het belangrijkste en dat lukt ze ook in de "kleinere" parken
Dat heb ik een beetje met een open bar.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Als er een speeltuin is vinden kinderen het allang best..
Ja daarom. Dus leuk dat hele bos en de sfeer en zo, maar dat is meer voor de volwassenen dan om de kinderen een leukere dag te bezorgenquote:Op zondag 3 juni 2012 12:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Als er een speeltuin is vinden kinderen het allang best..
Het ging over mijn opvoedingquote:Op zondag 3 juni 2012 12:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Al die kleine kutparkjes.. Maar vroeger waren ze wel
.
quote:Op zondag 3 juni 2012 01:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nieuwe hoeven is inderdaad de naam van het verzorgingstehuis waar mijn moeder woont
www.restaurantcordial.nl heb ik vanavond bezocht
Elke dag van de week een.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doe je iets heel goed fout... ik heb naast jou nog zeker 6 vaste boys
en een ijzeren conditiequote:Op zondag 3 juni 2012 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doe je iets heel goed fout... ik heb naast jou nog zeker 6 vaste boys
SHHHHHTTTTT nu verraadt je waarom ik naar de sportschool ga!quote:
ssshhhttt dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 4 juni 2012 00:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
SHHHHHTTTTT nu verraadt je waarom ik naar de sportschool ga!Hij maar denken dat ik af wil vallen
dat was Waxxer toch al ?quote:Op maandag 4 juni 2012 09:24 schreef Tha_Erik het volgende:
O NOES, patrique hier! Nu ben ik niet meer de leukste
!
Sorry Daahhhhling!quote:Op maandag 4 juni 2012 09:24 schreef Tha_Erik het volgende:
O NOES, patrique hier! Nu ben ik niet meer de leukste
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |