Idd een nummer voor een zwoele date op de bank.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:45 schreef Ang3l het volgende:
Wat blijft dit toch een mooi (en geil) nummer
"Glory Box"
I'm so tired of playing
Playing with this bow and arrow
Gonna give my heart away
Leave it to the other girls to play
For I've been a temptress too long
Just...
Give me a reason to love you
Give me a reason to be a woman
I just wanna be a woman
From this time, unchained
We're all looking at a different picture
Through this new frame of mind
A thousand flowers could bloom
Move over and give us some room
I just wanna be a woman
So don't you stop being a man
Just take a little look from outside when you can
Show a little tenderness
No matter if you cry
It's all I wanna be is all woman
For this is the beginning of forever and ever
It's time to move over...
O jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:06 schreef Steve het volgende:
Je kunt altijd nog zeggen dat je wel drummer bent.. Daar leek je wel op.
Thanks for putting a disturbing image in my head.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:13 schreef Renesite het volgende:
God ik heb gisteren voor het eerst in mijn leven een duckface getrokken, die staat nu ook volautomatisch op de foto.
Ik ween.
Ik blijf wenen en hoop dat niemand het opvaltquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Thanks for putting a disturbing image in my head.
Wenen nog wel. Ik zou er om janken als ik jou was! Cry me a fucking river over that duckface!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:13 schreef Renesite het volgende:
God ik heb gisteren voor het eerst in mijn leven een duckface getrokken, die staat nu ook volautomatisch op de foto.
Ik ween.
De grootse come back van Jerruhquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Wenen nog wel. Ik zou er om janken als ik jou was! Cry me a fucking river over that duckface!
waar was dat dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:38 schreef Stroekie het volgende:
heerlijk gesmikkeld tijdens dining with the stars
soort van restaurant week waarbij sterrenrestaurants een promo menu bieden tegen fikse kortingquote:
maar jij hebt 2 restaurants bezocht vanavond, als ik foursqaure moet gelovenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
soort van restaurant week waarbij sterrenrestaurants een promo menu bieden tegen fikse korting
ben met een collega naar Cordial in Oss geweest
nee enkel cordial in oss. welke zou ik dan nog meer gedaan hebben ?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar jij hebt 2 restaurants bezocht vanavond, als ik foursqaure moet geloven
nieuwe hoeven is inderdaad de naam van het verzorgingstehuis waar mijn moeder woontquote:Op zondag 3 juni 2012 00:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
nieuwe hoeve is natuurlijk je moeders huis
wat heb je gegeten?
Wat houden jullie elkaar toch strikt in de gaten!quote:Op zondag 3 juni 2012 01:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nieuwe hoeven is inderdaad de naam van het verzorgingstehuis waar mijn moeder woont
www.restaurantcordial.nl heb ik vanavond bezocht
Als je kieuwen hebt is dat geen enkel probleem.quote:Op zondag 3 juni 2012 09:45 schreef Ang3l het volgende:
Je zou vandaag naar de efteling gaan zeg.............
Dan is het tenminste niet drukquote:Op zondag 3 juni 2012 09:45 schreef Ang3l het volgende:
De Efteling heeft een nieuwe watershow, maar dit is wle heel extreem natuurlijk.quote:Op zondag 3 juni 2012 09:45 schreef Ang3l het volgende:
Ponypark Slagharen!quote:Op zondag 3 juni 2012 12:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, ik realiseer me nooit dat vooral mensen uit Brabant e.o. de Efteling goed kennen. Arme jongen, daar niet groot mee geworden zijn
.
Is voor meisjes.quote:
Wie?quote:DuineZathe!
Is voor jongens.quote:Verkeerspark Assen!
Een vluchtheuvel? Serieus?quote:Vluchtheuvel Norg!
quote:Nienoord!
Al die kleine kutparkjes.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ponypark Slagharen!
DuineZathe!
Verkeerspark Assen!
Vluchtheuvel Norg!
Nienoord!
Maar voor kinderen boeit het echt niet hoe groot het park is, plezier hebben is het belangrijkste en dat lukt ze ook in de "kleinere" parkenquote:Op zondag 3 juni 2012 12:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Al die kleine kutparkjes.. Maar vroeger waren ze wel
.
Als er een speeltuin is vinden kinderen het allang best.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:52 schreef Bartjebart het volgende:
Maar voor kinderen boeit het echt niet hoe groot het park is, plezier hebben is het belangrijkste en dat lukt ze ook in de "kleinere" parken
Dat heb ik een beetje met een open bar.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Als er een speeltuin is vinden kinderen het allang best..
Ja daarom. Dus leuk dat hele bos en de sfeer en zo, maar dat is meer voor de volwassenen dan om de kinderen een leukere dag te bezorgenquote:Op zondag 3 juni 2012 12:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Als er een speeltuin is vinden kinderen het allang best..
Het ging over mijn opvoedingquote:Op zondag 3 juni 2012 12:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Al die kleine kutparkjes.. Maar vroeger waren ze wel
.
quote:Op zondag 3 juni 2012 01:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nieuwe hoeven is inderdaad de naam van het verzorgingstehuis waar mijn moeder woont
www.restaurantcordial.nl heb ik vanavond bezocht
Elke dag van de week een.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doe je iets heel goed fout... ik heb naast jou nog zeker 6 vaste boys
en een ijzeren conditiequote:Op zondag 3 juni 2012 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doe je iets heel goed fout... ik heb naast jou nog zeker 6 vaste boys
SHHHHHTTTTT nu verraadt je waarom ik naar de sportschool ga!quote:
ssshhhttt dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 4 juni 2012 00:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
SHHHHHTTTTT nu verraadt je waarom ik naar de sportschool ga!Hij maar denken dat ik af wil vallen
dat was Waxxer toch al ?quote:Op maandag 4 juni 2012 09:24 schreef Tha_Erik het volgende:
O NOES, patrique hier! Nu ben ik niet meer de leukste
!
Sorry Daahhhhling!quote:Op maandag 4 juni 2012 09:24 schreef Tha_Erik het volgende:
O NOES, patrique hier! Nu ben ik niet meer de leukste
!
thuis, je vergeet thuisquote:
alleen maar omdat ik niet mee doequote:
nog even doorbijten er is licht aan het einde van de tunnelquote:
Straks zie je mijquote:
nee Steve is er vanavond niet, moet zijn scriptie inleverenquote:
Ik kop 'm in Stroekie:quote:
Het was net zo koud als met Kerst manquote:
echt he,quote:
Nope hier niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:33 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ja, het tijdstip waarop ik mijn bed uit kom rollen...
Dat is ook steeds makkelijkerquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
yeah Glee project is weer begonnen, bijna leuker nog dan Glee zelf
10 juni begint True Blood weer, da's veel interessanter!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
yeah Glee project is weer begonnen, bijna leuker nog dan Glee zelf
nou daar is de kwalitieit ook niet altijd constant hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:19 schreef Twoflower het volgende:
[..]
10 juni begint True Blood weer, da's veel interessanter!
jij zegt het is al zaterdag he, en ik zeg nee het is pas dinsdagquote:
TVP's hoeven toch niet meer?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:10 schreef Renesite het volgende:
Oh, daar stond ik ook vandaag!
FILE FILE FILE
In Groningen heet dat '4 minuten voor een stoplicht staan die op de snelweg staat ()
[ afbeelding ]
Elke dag moet ik tegenwoordig 120 km rijden
Ik heb vandaag echt precies hetzelfde. Onverklaarbare moeheid.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben moeoeoeoeoeoeoeehhh....
Mijn ogen vallen af en toe gewoonweg dicht tijdens het typen
Geen idee waar dat dan weer vandaan komt.
Hoe klinkt zo'n stem? En hoe klink jij dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:39 schreef Steve het volgende:
Zat net tegenover een jongen in de trein met echt een fantastische, gevoelige, lieve mooie stem.. Werd er helemaal warm van.
Waar is dat nog maar? Moet jij daar trouwens niet rechts invoegen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:10 schreef Renesite het volgende:
Oh, daar stond ik ook vandaag!
FILE FILE FILE
In Groningen heet dat '4 minuten voor een stoplicht staan die op de snelweg staat ()
[ afbeelding ]
Elke dag moet ik tegenwoordig 120 km rijden
Linksaf richting Drachten, in Groningenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Waar is dat nog maar? Moet jij daar trouwens niet rechts invoegen?
Funest. Een uur slapen is _FUNEST_quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:39 schreef Ang3l het volgende:
Als je ff een uur geslapen hebt is het best lastig motivatie te vinden om weer uit bed te komen voor danstraining .....
Leugen, jij eet niet meer op dit tijdstip... of je bent aan het anorexia-en!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:05 schreef Renesite het volgende:
Mijn bami ligt nu over de vloer van viesheid
Ik moet overgeven van piemels.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Leugen, jij eet niet meer op dit tijdstip... of je bent aan het anorexia-en!
Neu, alleen op gezette tijden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
WAAROM ZIT JE DAN ALTIJD AAN MIJ, GRRRR
Misschien moet je 'm wat vaker wassenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
WAAROM ZIT JE DAN ALTIJD AAN MIJ, GRRRR
Steve volgt dat en die vindt het leuk. Weet niet of hij ook American Horror Story volgt, maar dat krijgt wel goede reviews.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
zijn er hier mensen die once upon a time volgen? zo ja is dat wat? en American Horror story?
dan moet je hem niet zo diep in je mond nemen.quote:
is dat al helemaal afgelopen nu danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:31 schreef Steve het volgende:
American Horror Story is tof.. Als het goed is is het verhaal dit seizoen ook afgesloten, en komst volgend seizoen een totaal nieuw plot. Ik vond dit erg het kijken waard. Gewoon eerste paar afleveringen proberen, als je die leuk vindt bevalt de serie je wel. Zijn ook niet superveel afleveringen.
Once upon a time vind ik ook wel leuk ja, al is er behoorlijk wat op de serie aan te merken. Enorm slechte CGI, verhaalt wordt heel erg opgerekt. Maar ik ben gewoon een beetje fan van sprookjes, en d'r wordt op een leuke manier omgegaan met alle oude sprookjes. Volgde het graag..
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:25 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Misschien moet je 'm wat vaker wassen
Nare mensenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
dan moet je hem niet zo diep in je mond nemen.
Jij snapt het niet!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:25 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Misschien moet je 'm wat vaker wassen
hoe was het gisteren afgelopen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:31 schreef Steve het volgende:
American Horror Story is tof.. Als het goed is is het verhaal dit seizoen ook afgesloten, en komst volgend seizoen een totaal nieuw plot. Ik vond dit erg het kijken waard. Gewoon eerste paar afleveringen proberen, als je die leuk vindt bevalt de serie je wel. Zijn ook niet superveel afleveringen.
Once upon a time vind ik ook wel leuk ja, al is er behoorlijk wat op de serie aan te merken. Enorm slechte CGI, verhaalt wordt heel erg opgerekt. Maar ik ben gewoon een beetje fan van sprookjes, en d'r wordt op een leuke manier omgegaan met alle oude sprookjes. Volgde het graag..
19 juni officieel.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe was het gisteren afgelopen?
Ben je nu helemaal klaar?
dan ben ik de langst wachtendequote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja niet voor Ang3l hoor. Nu mag een ander eens.
Nou, volgens mij zijn die allemaal al were bezetquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb je nog een leuke ex in de aanbieding?.
Oh misschien moet ik dan ook je ex wordenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zijn die allemaal al were bezet
Goed zoquote:
Vrienden opzoeken, afleiding zoeken, verwerkingsvlees etcquote:
Heb al dagen achter elkaar niet stilgezeten. Iedereen is zo lief voor mequote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vrienden opzoeken, afleiding zoeken, verwerkingsvlees etc
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb al dagen achter elkaar niet stilgezeten. Iedereen is zo lief voor me![]()
Dat doet je wel goed!
*aai over de bol*quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:29 schreef MisterO het volgende:
Oh het is uit met mijn vriend sinds woensdag. Woon nu tijdelijk bij mijn zus in de keuken.
Maar ik heb geen medelijden nodig hoor
hoe lang waren jullie samen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:29 schreef MisterO het volgende:
Oh het is uit met mijn vriend sinds woensdag. Woon nu tijdelijk bij mijn zus in de keuken.
Maar ik heb geen medelijden nodig hoor
+1, zonder medelijden, met een sjaaltjequote:
Liefquote:
Da's best langquote:
Seizoen 1 van Once upon a time is net afgelopen, maar er komt een tweede seizoen. Ik kijk het ook erg graag.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is dat al helemaal afgelopen nu dan
Een:quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:54 schreef wonderer het volgende:
En ben je het ook geweest, bot? Of nog niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ah hier. Kijk. Ook anderen hebben dramaquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:25 schreef wonderer het volgende:
Ik geloof trouwens dat een vriendin verliefd op me is...
Queer as Angel. Hardstikke leuk.quote:
Meisje waarmee ik naar St Petersburg ben geweest. Die klaagde maanden geleden al dat ik homo was, dat we zo goed bij elkaar pasten, en ik zei een maand of wat geleden hetzelfde, en ze reageerde met "ja, jouw fout hoor"quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah hier. Kijk. Ook anderen hebben drama
Do tell
Ik ben nu al fanquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Queer as Angel. Hardstikke leuk.
Met stukjes online vanuit Australie en mexico en ondertiteling voor mensen boven de rivieren.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Meisje waarmee ik naar St Petersburg ben geweest. Die klaagde maanden geleden al dat ik homo was, dat we zo goed bij elkaar pasten, en ik zei een maand of wat geleden hetzelfde, en ze reageerde met "ja, jouw fout hoor"
Vier nachten in hetzelfde bed met niet eens een pyjama aan helpt ook niet![]()
We gaan nu T-shirts maken met "We are not a couple" en "That's HIS fault"
Da's knap, als je in hetzelfde bed slaap zonder pyjama aanquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:50 schreef wonderer het volgende:
Ja, nou, lach maar, ik hoop toch echt dat het niet awkward wordtZe weet ook niet dat ik trans ben.
Boxersquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's knap, als je in hetzelfde bed slaap zonder pyjama aan
D'r valt weinig te converteren aan heterovrouwenquote:
Vallen je littekens niet op?quote:
Jawel, maar dat betekent niet automatisch trans. Ze weet zelfs mijn geboortenaam. Ik ben gewoon zo fucking mannelijk dat het niet bij mensen opkomtquote:
oh is het dat! dat heb ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, en ik heb d'r verteld dat ik gynacomastie had. Dus dat verklaart de littekens ook.
Jouw gyno..gyma... gymnastiek komt van je eetpatroonquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh is het dat! dat heb ik ook, maar ik mag niet opereren van Ang3l
SNIETUSquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jouw gyno..gyma... gymnastiek komt van je eetpatroon
Borstvorming bij mannen, och, echt liegen is het niet natuurlijkquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:56 schreef Ang3l het volgende:
Maar..... als je zegt dat je dat had/hebt... dan ben je toch stiekem aan 't liegen?![]()
kijk dan maar eens I am a woman now daar zitten vrouwen bij die het pas na 30 jaar aan hun beste vriendin vertellenquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou het zelf toch wel graag willen weten als het iemand zou zijn waar ik gevoelens voor aan het ontwikkelen was. Niet dat jij daar verder iets aan kan doen
Je hoeft iemand ook niet te zeggen dat je homo bent. Maar dat heb je dan weer wel gezegd neem ik aan?
Geen echt oordeel verder, maar ik kan me voorstellen dat mensen pissig worden als je lang wacht met zoiets te vertellen. Bv omdat je ze niet in vertrouwen genomen hebt. Of omdat je dus verteld hebt dat er iets anders aan de hand is/was. Dat ze zich voor de gek gehouden voelen.
Of ik kijk te veel films
Dat zou ik dus niet kunnen waarderen. Zeg ik heel eerlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kijk dan maar eens I am a woman now daar zitten vrouwen bij die het pas na 30 jaar aan hun beste vriendin vertellen
Wat maakt het voor een vriendschap uit dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zou ik dus niet kunnen waarderen. Zeg ik heel eerlijk.
De meeste mensen niet, omdat er om de een of andere vage reden volgens hollywood bepaalde dingen verzwijgen een doodzonde is waardoor mensen direct verontwaardigd zijn en niet een momentje stoppen om na te denken WAAROM iemand iets verzwijgt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zou ik dus niet kunnen waarderen. Zeg ik heel eerlijk.
Of iemand een man of vrouw is niets. Heeft te maken met openheid.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wat maakt het voor een vriendschap uit dan?
Is dat niet vergelijkbaar met wel of niet vertellen dat je homo bent?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
De meeste mensen niet, omdat er om de een of andere vage reden volgens hollywood bepaalde dingen verzwijgen een doodzonde is waardoor mensen direct verontwaardigd zijn en niet een momentje stoppen om na te denken WAAROM iemand iets verzwijgt.
Waarom zou jij het dan niet kunnen waarderen? Maakt het een verschil? Als jij me had leren kennen na de transitie, had het dan uitgemaakt als ik het niet had verteld? Zou er iets veranderen als ik het wel zou vertellen?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:14 schreef wonderer het volgende:
We gaan nu T-shirts maken met "We are not a couple" en "That's HIS fault"
Zoals ik eerder uitlegde, nee. Als homo uit de kast komen geeft mensen extra informatie om je in het juiste "hokje" te plaatsen. Als trans uit de kast komen geeft mensen informatie die je in het verkeerde hokje plaatst.quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:34 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Is dat niet vergelijkbaar met wel of niet vertellen dat je homo bent?
De reden dat homo's niet uit de kast komen, is toch net zo goed dat ze niet in het verkeerde hokje geplaatst willen worden, namelijk die van relnichtgordongaypridehomo en alle associaties die daar bij horen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zoals ik eerder uitlegde, nee. Als homo uit de kast komen geeft mensen extra informatie om je in het juiste "hokje" te plaatsen. Als trans uit de kast komen geeft mensen informatie die je in het verkeerde hokje plaatst.
Dat weet ik niet zo goed, maar dat zou best kunnen. In die zin heb je wel gelijk misschien, hoewel ik niet verzwijg dat ik trans ben vanwege de stigma's. Ik weet zeker dat om het even wie het nu niet weet er goed op zal reageren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:53 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
De reden dat homo's niet uit de kast komen, is toch net zo goed dat ze niet in het verkeerde hokje geplaatst willen worden, namelijk die van relnichtgordongaypridehomo en alle associaties die daar bij horen?
Of misschien toch wel een beetje stigma's. Of in ieder geval de Andere Blik waar je dan mee bekeken wordt. Ik ben nog steeds bang dat ik niet volledig wordt aangezien voor wie ik ben als mensen het weten, zeker niet op bepaalde plekken waar ik me op een bepaalde manier profileer. Misschien dat ik er over een poosje weer anders over denk. 't Is nog steeds wennen en in elke nieuwe situatie is het weer aftasten.quote:Je wil niet gestigmatiseerd worden, dus verzwijg je iets. Of dat nou is dat je homo bent, je verslaafd bent geweest aan alcohol, je een strafblad hebt, je vader fout was in de oorlog, je eigenlijk uit een rijke familie komt, etc.
Dus eigenlijk een ego-dingetje. Ik zou het niet erg vinden als vrienden iets niet (meteen) vertellen. Ze zullen er ongetwijfeld een goede reden voor hebben en die respecteer ik. Ik vind al die filmscenes waarin mensen boos worden omdat de persoon die ze wel zien zitten iets niet heeft verteld, of ergens over heeft gelogen, dan ook tenenkrommend. Een paar tellen je verplaatsen in de situatie van de ander is te veel gevraagd blijkbaar, nee, de gekrenkte trots is veel belangrijker.quote:Bij vriendschap is echter gevaarlijk om zoiets te lang te verzwijgen, omdat je daardoor laat blijken de ander laag in te schatten, er vanuit te gaan dat iemand je niet respecteert voor wat je bent.
Misschien kun je de brugklas nog een keer over doenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
De gemiddelde leeftijd op de deeltijd HBO sociale studies op het Fontys in Eindhoven is 38 jaar...
Toch jammer...
dat zou wel erg veel van het goede zijnquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien kun je de brugklas nog een keer over doen
Er lopen wel altijd leuke studentjes langs de Rabo richting Fontys.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
De gemiddelde leeftijd op de deeltijd HBO sociale studies op het Fontys in Eindhoven is 38 jaar...
Toch jammer...
precies, er zal vast genoeg te windowshoppen zijn, ook tussen de voltijdsstudenten, HBO verpleging zit ook in hetzelfde pand, niets voor jou weer studerenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:30 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Er lopen wel altijd leuke studentjes langs de Rabo richting Fontys.En leuke studentjes richting het TUe terrein.
Ik neem wel een stagiair voor mij alleen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
precies, er zal vast genoeg te windowshoppen zijn, ook tussen de voltijdsstudenten, HBO verpleging zit ook in hetzelfde pand, niets voor jou weer studeren
Ik studeer in de verkeerde stad zo te horen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:30 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Er lopen wel altijd leuke studentjes langs de Rabo richting Fontys.En leuke studentjes richting het TUe terrein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |