Idd een nummer voor een zwoele date op de bank.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:45 schreef Ang3l het volgende:
Wat blijft dit toch een mooi (en geil) nummer
"Glory Box"
I'm so tired of playing
Playing with this bow and arrow
Gonna give my heart away
Leave it to the other girls to play
For I've been a temptress too long
Just...
Give me a reason to love you
Give me a reason to be a woman
I just wanna be a woman
From this time, unchained
We're all looking at a different picture
Through this new frame of mind
A thousand flowers could bloom
Move over and give us some room
I just wanna be a woman
So don't you stop being a man
Just take a little look from outside when you can
Show a little tenderness
No matter if you cry
It's all I wanna be is all woman
For this is the beginning of forever and ever
It's time to move over...
O jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:06 schreef Steve het volgende:
Je kunt altijd nog zeggen dat je wel drummer bent.. Daar leek je wel op.
Thanks for putting a disturbing image in my head.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:13 schreef Renesite het volgende:
God ik heb gisteren voor het eerst in mijn leven een duckface getrokken, die staat nu ook volautomatisch op de foto.
Ik ween.
Ik blijf wenen en hoop dat niemand het opvaltquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Thanks for putting a disturbing image in my head.
Wenen nog wel. Ik zou er om janken als ik jou was! Cry me a fucking river over that duckface!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:13 schreef Renesite het volgende:
God ik heb gisteren voor het eerst in mijn leven een duckface getrokken, die staat nu ook volautomatisch op de foto.
Ik ween.
De grootse come back van Jerruhquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Wenen nog wel. Ik zou er om janken als ik jou was! Cry me a fucking river over that duckface!
waar was dat dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:38 schreef Stroekie het volgende:
heerlijk gesmikkeld tijdens dining with the stars
soort van restaurant week waarbij sterrenrestaurants een promo menu bieden tegen fikse kortingquote:
maar jij hebt 2 restaurants bezocht vanavond, als ik foursqaure moet gelovenquote:Op zondag 3 juni 2012 00:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
soort van restaurant week waarbij sterrenrestaurants een promo menu bieden tegen fikse korting
ben met een collega naar Cordial in Oss geweest
nee enkel cordial in oss. welke zou ik dan nog meer gedaan hebben ?quote:Op zondag 3 juni 2012 00:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar jij hebt 2 restaurants bezocht vanavond, als ik foursqaure moet geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |