abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112350555
Ik vind dat er nogal licht wordt gedacht over abortus.. Abortus is niet iets wat je zomaar even doet, als vrouw ben je al moeder vanaf het moment dat je erachter komt dat je zwanger bent en dat 'hoopje cellen met een samentrekkend bloedvat' zoals het hier wordt genoemd is een kindje, jou kindje dat geeft je niet zomaar op. Ik zeg niet dat ik tegen abortus ben, er zijn zeker situaties waarin abortus een goeie keuze is maar ik vind niet dat er zo licht over gedacht moet worden.

TS moet goed nadenken of ze denkt dat ze het kindje een goed thuis kan geven en of ze denkt goed voor het kindje te kunnen zorgen. Denkt ze dat ze niet goed voor het kindje kan zorgen heeft ze twee opties, abortus of adoptie. Alle opties hebben voor- en nadelen welke optie voor TS de beste is kan alleen zij bepalen. Ze komt nu wel heel jong en naïef over maar dat betekend niet dat ze geen goeie moeder zou kunnen worden. Een vriendin van mij werd toen ze 19 was per ongeluk zwanger en iedereen inclusief ik dacht niet dat ze een goede moeder zou kunnen zijn voor het kindje en dat ze het geen goede basis zou kunnen geven, ook zij stond er alleen voor de vader van het kindje wilde er niks mee te maken hebben. Al na een paar weken veranderde ze totaal, ze gedroeg zich ineens ontzettend verantwoordelijk en nu 3 jaar verder is ze één van de beste moeders die ik ken. Dus het feit dat TS nu niet overkomt als iemand die goed voor een kindje kan zorgen betekend niet dat dat gedurende de zwangerschap niet kan veranderen.
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:51:48 #177
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_112350579
Mona-Liza 2.0 Popcorn :P
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:53:09 #178
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112350631
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 17:51 schreef Mishu het volgende:
Mona-Liza 2.0 Popcorn :P
wie?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:53:20 #179
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_112350639
Toch wel respect voor TS dat ze toch overweegt het kind te houden met kans op:
- Verlies van haar baan (veel risico voor een werkgever: een instabiele alleenstaande moeder);
- Ongewisse toekomst;
- Geldproblemen;
- Gebroken nachten;
- Geen vakanties en uitjes meer de komende paar jaar;
- Onbegrip in haar omgeving;
- Een biologische vader die er helemaal niet op zit te wachten terwijl zij wel op hem zit te wachten.

Ik weet in ieder geval wel dat mijn vrijheid mijn voorkeur zou hebben. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:54:34 #180
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112350686
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 17:53 schreef Detroit het volgende:
Toch wel respect voor TS dat ze toch overweegt het kind te houden met kans op:
- Verlies van haar baan (veel risico voor een werkgever: een instabiele alleenstaande moeder);
- Ongewisse toekomst;
- Geldproblemen;
- Gebroken nachten;
- Geen vakanties en uitjes meer de komende paar jaar;
- Onbegrip in haar omgeving;
- Een biologische vader die er helemaal niet op zit te wachten terwijl zij wel op hem zit te wachten.

Ik weet in ieder geval wel dat mijn vrijheid mijn voorkeur zou hebben. :).
Als vrijheid voor iedereen zo belangrijk was dan had jij niet eens bestaan ;(.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:55:23 #181
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112350715
oja by the way als het kindje geboren wordt kun je gewoon alimentatie eisen van je ex, als vaderschap is aangetoond/vermoed.
Een gedicht over Maanvis
pi_112350736
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 17:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik ben tegen abortus omdat m'n broertje als baby is overleden, dus vandaar dat het in mijn hoofd een vorm van kortsluiting geeft als ik hoor over kindjes wegknippen/zuigen/snijden
ik zie daar echt de logica niet in...
Sorry
abortus staat los van een baby, geboren en al, die overlijd

Ik ga TS natuurlijk niet pushen en ik ben ook niet in alle gevallen voor maar er zijn gevallen waarin abortus (zoals al gezegd net) de meest onzelfzuchtige keuze is
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:56:06 #183
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_112350743
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 17:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als vrijheid voor iedereen zo belangrijk was dan had jij niet eens bestaan ;(.
:'). Dat zou gezien de overbevolking op deze wereld dan misschien toch wat vaker het geval moeten zijn!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:56:25 #184
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_112350755
Sowieso, het belang van een potentieel kind moet altijd voor de hormonen en het egoisme en de valse hoop van de moeder gaan. Aborteren dus :)

En zorg dat je niet meer in deze positie wordt gezet. Een man met zwangere vrouw zal deze nooit verlaten, hoe ongelukkig hij ook is met dat kind en bang is voor de verantwoordelijkheden die een kind met zich meebrengt.

Daarbij, met jou krijgt hij dan ook een kind en daar zit hij al helemaal niet op te wachten.

Hij is immers toch vreemdgegaan met zijn vaste relatie omdat hij bang is voor de verantwoordelijkheid van een kind?
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:57:01 #185
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112350782
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 17:55 schreef Maanvis het volgende:
oja by the way als het kindje geboren wordt kun je gewoon alimentatie eisen van je ex, als vaderschap is aangetoond/vermoed.
Als dat als zo is biedt geld nog steeds geen morele steun. Maakt het die vent nog steeds geen vader voor dat kindje.
With the stars as her umbrella
pi_112350826
Ik denk dat je je eigen toekomst een beetje weggooit als je het houdt... Tevens denk ik dat je de toekomst voor je kind minder leuk maakt zonder stabiel gezamenlijk leven met een lieve man...

Ik zou je kindje iets gunnen wat stabieler is.
Rustig aan.
pi_112350849
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 17:55 schreef Maanvis het volgende:
volgens mii alleen bij aangetoont en niet bij vermoed
en deze kerel gaat het kind niet erkennen dus dat heeft wel wat meer voeten in de aarde dan zelf ff die naam in het desbetreffende vakje zetten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 2 juni 2012 @ 18:00:10 #188
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_112350902
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 17:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

volgens mii alleen bij aangetoont en niet bij vermoed
en deze kerel gaat het kind niet erkennen dus dat heeft wel wat meer voeten in de aarde dan zelf ff die naam in het desbetreffende vakje zetten
Iets meer, maar je kan een vaderschapstest afdwingen via de rechter en bij werklozen betalen wij de advocaat hoor. _O_
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 2 juni 2012 @ 18:00:16 #189
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_112350906
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 17:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

wie?
Google maar :P Sommige vrouwen plaatsen zichzelf in een achterstandssituatie.

Grow some self-respect en vind een dagelijks man die van jou een honest woman maakt.
pi_112350956
Ik vind ook wel dat er licht over abortus gedacht wordt hoor. Zo van; is het plaatje niet perfect? Aborteren maar!

Abortus moet iets zijn waar een vrouw in noodgevallen beroep op kan doen. Als ze een kind nog geen droog brood kan bieden, of de zwangerschap gevaarlijk is voor de gezondheid of wat dan ook.

In dit geval is de situatie niet ideaal maar als TS wil kan zij het kind gewoon opvoeden, en dat kan ook prima zonder vaderfiguur. TS moet alleen die knakker uit haar hoofd zetten en bedenken wat ze voor zichzelf en voor het kindje wil.

Vergeet die stumperd en praat er met iemand over. Beslis wat voor JOU het beste is.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 18:02:17 #191
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112350971
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 18:00 schreef Mishu het volgende:

[..]

Google maar :P Sommige vrouwen plaatsen zichzelf in een achterstandssituatie.

Grow some self-respect en vind een dagelijks man die van jou een honest woman maakt.
mona liza, leuk om op te googlen ook ;(
Een gedicht over Maanvis
pi_112350980
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 18:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik vind ook wel dat er licht over abortus gedacht wordt hoor. Zo van; is het plaatje niet perfect? Aborteren maar!
Je kan toch gewoon een nieuwe maken? :)
Rustig aan.
pi_112351038
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 17:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

wie?
Mona Liza Machado, psycho bitch :')
  zaterdag 2 juni 2012 @ 18:05:07 #194
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112351064
Artikel 394
De verwekker van een kind dat alleen een moeder heeft, alsmede de man die als levensgezel van de moeder ingestemd heeft met een daad die de verwekking van het kind tot gevolg kan hebben gehad, is als ware hij ouder verplicht tot het voorzien in de kosten van verzorging en opvoeding van het kind dan wel, na het bereiken van de meerderjarigheid van het kind, tot het voorzien in de kosten van levensonderhoud en studie overeenkomstig de artikelen 395a en 395b. Nadien bestaat deze verplichting slechts in geval van behoeftigheid van het kind.
Een gedicht over Maanvis
pi_112351075
quote:

Abortus moet iets zijn waar een vrouw in noodgevallen beroep op kan doen. Als ze een kind nog geen droog brood kan bieden, of de zwangerschap gevaarlijk is voor de gezondheid of wat dan ook.

In dit geval is de situatie niet ideaal maar als TS wil kan zij het kind gewoon opvoeden, en dat kan ook prima zonder vaderfiguur. TS moet alleen die knakker uit haar hoofd zetten en bedenken wat ze voor zichzelf en voor het kindje wil.

Vergeet die stumperd en praat er met iemand over. Beslis wat voor JOU het beste is.
ik denk niet licht over abortus vanuit de vrouw gezien

Maar de embryo merkt er niks van hoor... waarom zou je daar rekening mee houden? Het is vrij letterlijk nog niets
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_112351080
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 18:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:

[..]

Mona Liza Machado, psycho bitch :')
Wat is er met haar gebeurt dan?
Rustig aan.
pi_112351205
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 18:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat is er met haar gebeurt dan?
Mevrouw werd zwanger van getrouwde Rob Kamphues. Hij wilde niets ermee te maken hebben waarop zij hem begon te stalken en dergelijke :')

quote:
Volgens de officier van justitie trakteerde Machado haar ex-vriend - met wie ze vanaf 1 november 2010 twee weken een romance beleefde - op een waar 'berichtenbombardement' toen Kamphues elk contact met haar uit de weg ging. 'U stuurde Kamphues in een paar uur tijd vijftien e-mails, die zó lang waren dat integraal voorlezen ervan meerdere zittingsdagen zou kosten. Ook zond u in korte tijd 1450 sms'jes met beledigende, bedreigende en kwetsende inhoud en probeerde u uw voormalige vriend in 20 minuten 155 keer te bellen,' aldus de officier. 'Op die manier heeft u ernstig inbreuk gemaakt op de persoonlijke levenssfeer van Rob Kamphues. Met uw oneindige stroom berichten wilde u hem dwingen contact met u op te nemen. Dat is een ernstige vorm van belaging.'
pi_112351289
Kan je zo een telefoonnummer niet blokkeren ofzo? Kvind het altijd een beetje verwijft om een beetje moeilijk te moeten doen met een rechtzaak hierom....
Rustig aan.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 18:12:50 #199
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_112351333
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
Kan je zo een telefoonnummer niet blokkeren ofzo? Kvind het altijd een beetje verwijft om een beetje moeilijk te moeten doen met een rechtzaak hierom....
het gebeurde allemaal in zeer korte tijd, waarschijnlijk was er toen niet direct een kpn medwerker beschikbaar voor een blokkade ;)
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 2 juni 2012 @ 18:12:58 #200
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_112351337
quote:

Het plaatje hoeft ook niet 'perfect' te zijn. Ik gun een kind alleen iets meer dan een vader die zijn kind niet gaat erkennen en er waarschijnlijk nooit verantwoordelijkheid voor gaat nemen. Als de moeder van het kind een stabiele situatie kon bieden dan kon ik nog zeggen maar het ziet er naar uit dat ook op dat gebied nog veel stappen gezet moeten worden. Dat lijkt mij voor een kind geen ideale situatie om in op te groeien. Het is 'eenvoudig' om een kind op de wereld te zetten maar de verantwoordelijkheid die je als ouder draagt is niet niets.
With the stars as her umbrella
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')