wie?quote:
Als vrijheid voor iedereen zo belangrijk was dan had jij niet eens bestaanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:53 schreef Detroit het volgende:
Toch wel respect voor TS dat ze toch overweegt het kind te houden met kans op:
- Verlies van haar baan (veel risico voor een werkgever: een instabiele alleenstaande moeder);
- Ongewisse toekomst;
- Geldproblemen;
- Gebroken nachten;
- Geen vakanties en uitjes meer de komende paar jaar;
- Onbegrip in haar omgeving;
- Een biologische vader die er helemaal niet op zit te wachten terwijl zij wel op hem zit te wachten.
Ik weet in ieder geval wel dat mijn vrijheid mijn voorkeur zou hebben..
ik zie daar echt de logica niet in...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ben tegen abortus omdat m'n broertje als baby is overleden, dus vandaar dat het in mijn hoofd een vorm van kortsluiting geeft als ik hoor over kindjes wegknippen/zuigen/snijden
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als vrijheid voor iedereen zo belangrijk was dan had jij niet eens bestaan.
Als dat als zo is biedt geld nog steeds geen morele steun. Maakt het die vent nog steeds geen vader voor dat kindje.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:55 schreef Maanvis het volgende:
oja by the way als het kindje geboren wordt kun je gewoon alimentatie eisen van je ex, als vaderschap is aangetoond/vermoed.
volgens mii alleen bij aangetoont en niet bij vermoedquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:55 schreef Maanvis het volgende:
oja by the way als het kindje geboren wordt kun je gewoon alimentatie eisen van je ex, als vaderschap is aangetoond/vermoed.
Iets meer, maar je kan een vaderschapstest afdwingen via de rechter en bij werklozen betalen wij de advocaat hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mii alleen bij aangetoont en niet bij vermoed
en deze kerel gaat het kind niet erkennen dus dat heeft wel wat meer voeten in de aarde dan zelf ff die naam in het desbetreffende vakje zetten
Google maarquote:
mona liza, leuk om op te googlen ookquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:00 schreef Mishu het volgende:
[..]
Google maarSommige vrouwen plaatsen zichzelf in een achterstandssituatie.
Grow some self-respect en vind een dagelijks man die van jou een honest woman maakt.
Je kan toch gewoon een nieuwe maken?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik vind ook wel dat er licht over abortus gedacht wordt hoor. Zo van; is het plaatje niet perfect? Aborteren maar!
ik denk niet licht over abortus vanuit de vrouw gezienquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik vind ook wel dat er licht over abortus gedacht wordt hoor. Zo van; is het plaatje niet perfect? Aborteren maar!
Abortus moet iets zijn waar een vrouw in noodgevallen beroep op kan doen. Als ze een kind nog geen droog brood kan bieden, of de zwangerschap gevaarlijk is voor de gezondheid of wat dan ook.
In dit geval is de situatie niet ideaal maar als TS wil kan zij het kind gewoon opvoeden, en dat kan ook prima zonder vaderfiguur. TS moet alleen die knakker uit haar hoofd zetten en bedenken wat ze voor zichzelf en voor het kindje wil.
Vergeet die stumperd en praat er met iemand over. Beslis wat voor JOU het beste is.
Wat is er met haar gebeurt dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mona Liza Machado, psycho bitch
Mevrouw werd zwanger van getrouwde Rob Kamphues. Hij wilde niets ermee te maken hebben waarop zij hem begon te stalken en dergelijkequote:
quote:Volgens de officier van justitie trakteerde Machado haar ex-vriend - met wie ze vanaf 1 november 2010 twee weken een romance beleefde - op een waar 'berichtenbombardement' toen Kamphues elk contact met haar uit de weg ging. 'U stuurde Kamphues in een paar uur tijd vijftien e-mails, die zó lang waren dat integraal voorlezen ervan meerdere zittingsdagen zou kosten. Ook zond u in korte tijd 1450 sms'jes met beledigende, bedreigende en kwetsende inhoud en probeerde u uw voormalige vriend in 20 minuten 155 keer te bellen,' aldus de officier. 'Op die manier heeft u ernstig inbreuk gemaakt op de persoonlijke levenssfeer van Rob Kamphues. Met uw oneindige stroom berichten wilde u hem dwingen contact met u op te nemen. Dat is een ernstige vorm van belaging.'
het gebeurde allemaal in zeer korte tijd, waarschijnlijk was er toen niet direct een kpn medwerker beschikbaar voor een blokkadequote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
Kan je zo een telefoonnummer niet blokkeren ofzo? Kvind het altijd een beetje verwijft om een beetje moeilijk te moeten doen met een rechtzaak hierom....
Het plaatje hoeft ook niet 'perfect' te zijn. Ik gun een kind alleen iets meer dan een vader die zijn kind niet gaat erkennen en er waarschijnlijk nooit verantwoordelijkheid voor gaat nemen. Als de moeder van het kind een stabiele situatie kon bieden dan kon ik nog zeggen maar het ziet er naar uit dat ook op dat gebied nog veel stappen gezet moeten worden. Dat lijkt mij voor een kind geen ideale situatie om in op te groeien. Het is 'eenvoudig' om een kind op de wereld te zetten maar de verantwoordelijkheid die je als ouder draagt is niet niets.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Abortus moet iets zijn waar een vrouw in noodgevallen beroep op kan doen. Als ze een kind nog geen droog brood kan bieden, of de zwangerschap gevaarlijk is voor de gezondheid of wat dan ook.
In dit geval is de situatie niet ideaal maar als TS wil kan zij het kind gewoon opvoeden, en dat kan ook prima zonder vaderfiguur. TS moet alleen die knakker uit haar hoofd zetten en bedenken wat ze voor zichzelf en voor het kindje wil.
Vergeet die stumperd en praat er met iemand over. Beslis wat voor JOU het beste is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |