abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112338197
Ik zit een beetje in een lastige situatie. Ik heb een "relatie" met een jongen. Deze ken ik nu ongeveer 4 maanden.
Alleen is er een probleem. Hij heeft op het moment nog een vriendin waarmee hij een koop huis heeft en mee samen woont sinds een paar jaar
Nu ben ik er alleen achter gekomen dat de pil niet heeft gewerkt zoals het hoort. En heb een zwangerschap test gedaan. Deze was positief.
Nu ben ik een week of 8 zwanger van hem. Nu heb ik het er met hem even snel over gehad. Hij zegt abortus is de beste optie, Omdat er anders mensen achter komen dat hij is vreemd gegaan terwijl hij nog met haar had. plus zijn vriendin zelf. Hij is van mening dat dit nu niet kan , niet nu.
Daarbij verwacht hij met zijn vriendin ook nog een kind wat het allemaal moeilijker maakt. Deze kan elk moment komen.
Hij zegt wel dat ik de keus zelf moet maken maar hij nix voor me kan doen als ik het wel wil houden, Hij zegt dat abortus op het moment beter is dat het niet anders kan.

Ik kom er alleen dus niet aan uit wat de beste keuze is, de "makkelijkste" keuze is dat idd vanwege de problemen erom heen.
ik weet alleen niet of ik dit wel kan en ben bang dat ik er spijt van ga krijgen. En vraag me dan af waarom dat andere kindje wel. en deze niet en dan evt over een tijd weer wel. hij zegt dat hij t ook niet makkelijk vind.
de reden dat ik denk nee , is omdat er dan waarschijnlijk problemen komen als mensen dit weten , en dat het kind "officieel" geen vader heeft.
misschien verandert dit als het kind er zou zijn?
en heb zelf ook niet alleen op een rij betreft werk en een woning. ik zal dan ook moeten verhuizen,deze problemen kunnen waarschijnlijk wel opgelost worden, maar kan ik dit alleen ?

De ene keer zegt hij misschien toch bij zijn huidige vriendin weg te willen en de andere keer weer niet . vanwege de familie en hij anders alles kwijt is.
Dan wil hij weer zo door blijven gaan, en dan weer niet. krijg er niet echt hoogte van.
Alleen dat hij dus bang is dat er mensen achter gaan komen dat het van hem is en dat mag nu echt niet.

Ik weet dat het niet slim is geweest om hier aan te beginnen. Ik wist ook niet vanaf het eerste moment dat hij een vriendin had die zwanger is.
In het begin gaf hij ook de indruk niet met haar verder te willen na de geboorte van dat kindje maar nu lijkt dit allemaal weer veranderd.

Alvast bedankt voor het lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door HelpZwanger op 02-06-2012 10:19:14 ]
pi_112338264
Je "vriend" is ook niet echt het meest heldere licht op deze wereld :')
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:18:36 #3
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_112338302
Ware Casanova die vriend van je.
pi_112338318
Als ik jou was, zou ik maar eens een woordje met zijn vriendin gaan wisselen?
Jij zit straks met een kind, hij gaat vrolijk verder met zijn leven en jij zit met de rest van de elende.
Je imago, Je toekomst, je financiele positie, noem maar op!

Leg het voor, zoeken ze het zelf maar uit, jij moet om jezelf denken. Of je het kind wilt houden of niet.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:21:52 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_112338365
Moet je dit echt hier gaan vragen? Kun je niet beter praten met een familielid of een goede vriendin?
The love you take is equal to the love you make.
pi_112338377
Zij ook niet zo te lezen

maar oke
hij gaat nietbweg bij zijn vriendin en in de toekomst ook nietnen hij gaat het kind ook in de toekomst niet erkennen
dus dat zou ik niet mee nemen in de beslissing
kijk naar hoe het er nu voorstaat, daar kun je vanuit gaan: alleenstaand zonder woning en zonder de vadr die je steunt

hoe oud ben je, heb je een inkomen ensteunt jouw familie je? Zonder inkomen en steun van familie word het echt te zwaar als je het mij vraagt
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_112338380
Het is nog geen kindje. Het is een identiteitsloze klomp cellen op dit punt.
Bedenk of het verstandig is om deze cellen nu in je leven uit te laten groeien tot een kind.
Heb je de middelen? Stabiele relatie? Voldoende kennis?
Abortus lijkt mij ook veruit het beste in deze situatie. Je doet het dan ook voor het nog niet bestaande kind.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:22:32 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_112338381
Wil jij nu, op dit moment, in je eentje een zwangerschap en een kind gaan managen. Dat is denk ik jouw vraag. Want ik denk niet dat je nog veel aan de verwekker zal hebben op het moment dat je het wil houden ;)

Verder speelt natuurlijk nog wat je mening over abortus is en of je verder iets met je leven/carriere wil etc etc. want dat wordt wel wat lastiger (niet ondoenlijk), ik neem althans aan dat je nog vrij jong bent
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:29:33 #9
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112338518
Een abortus laten plegen omdat je vreemdgaan anders uitkomt _O_ Ik ben niet tegen abortus maar dit is gewoon een achterlijke reden :')

En ga er bij het maken van je keuze maar niet vanuit dat hij er in de toekomst voor je zal zijn TS.
pi_112338519
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:12 schreef HelpZwanger het volgende:
Ik zit een beetje in een lastige situatie. Ik heb een "relatie" met een jongen. Deze ken ik nu ongeveer 4 maanden.
Je hebt geen relatie. Die jongen wil graag buiten de deur neuken en jij hebt hem de gelegenheid gegeven. Hij geeft op alle niveaus aan dat hij je niet anders ziet dan een fuck-buddy.
- Zegt bij zijn vriendin weg te gaan en doet het niet (hint: Hij gaat nooit bij zijn vriendin weg!)
- Geeft duidelijk aan dat hij niets te maken wil hebben met de gevolgen van zijn vreemdgang

Ik denk dat dit een tweevoudig dilemma is:
1. Die jongen
Meteen dumpen en nooit meer iets mee te maken willen hebben. Sommigen stellen hier dat je het zijn vriendin moet vertellen: Niet doen! Daarmee haal je jezelf alleen maar meer gezeik op de hals en dat heb je niet nodig!

2. Je zwangerschap
Vraag jezelf af of je in staat bent nu een kind op te voeden. Mijn mening: Nee, dat ben je niet. Al was het alleen maar omdat je zwanger bent geworden. Je hebt niet gekozen voor een kind, bent er mentaal niet klaar voor en hebt ook de stabiliteit niet op orde. Al zou je het proberen dan worden jij, noch dat kind, er blij van. Laat het dus alsjeblieft weghalen zolang het nog geen kind is.
pi_112338572
Voordat het vergeten wordt.
Natuurlijk kan er de focus gelegd worden op hoe lastig het voor je is om in je situatie er straks een baby bij te hebben.
Maar ik zou graag even benadrukken dat het stukken belangrijker is in wat voor situatie de baby zelf terecht komt. Zodra een klomp cellen groot en ver genoeg gegroeid is dat het een baby is heeft deze het recht om geboren te worden in een veilige omgeving met alle benodigde middelen. Papa en mama en hun stabiele relatie met toekomstperspectief, financiële middelen, benodigde kennis over kinderpsychologie en opvoeding etc.
Het is dus beter om een klompje cellen pas uit te laten groeien tot een baby als aan de rechten van de baby voldaan gedaan kan worden.
Mijn punt is dus dat naast het feit dat het een last kan zijn voor mama is het recht van de baby op de benodigde middelen en omgeving stukken belangrijker. Abortus hoort daarom ook gedaan te worden voor het geluk van een eventueel toekomstig kind. Kan dit geluk niet voldoende geboden worden op het moment, dan abortie en pas opnieuw proberen als het wel geboden kan worden.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:33:30 #12
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112338580
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:29 schreef kwiwi het volgende:
Een abortus laten plegen omdat je vreemdgaan anders uitkomt _O_ Ik ben niet tegen abortus maar dit is gewoon een achterlijke reden :')
Ja inderdaad, want een kind gaan opvoeden terwijl je er niet klaar voor bent is ook zo'n potentieel succes in wording. :')

quote:
En ga er bij het maken van je keuze maar niet vanuit dat hij er in de toekomst voor je zal zijn TS.
Lijkt me overigens ook wel een goede reden om het klompje cellen dan maar de aborteren.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:33:41 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112338584
alvast materiaal aan het maken voor spoorloos 2030?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:34:15 #14
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112338590
Werpen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:34:39 #15
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_112338598
Karma <3

Weet je waar ik een schijthekel aan heb?
Mensen die een vriend/vriendin en gewoon een 2de neukertje erop na houden, daarbij heb ik een nog grotere hekel aan het neukertje die weet dat de gast een vriend/vriendin heeft.

Normaal zou ik je tips geven zoals bij elk ander topic maar ik denk dat ik liever ga genieten van deze topic en hoe boontje op z'n loontje komt.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:34:40 #16
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112338599
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:33 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ja inderdaad, want een kind gaan opvoeden terwijl je er niet klaar voor bent is ook zo'n potentieel succes in wording. :')
Dat is een hele andere reden, en een redelijk goede w.m.b.
pi_112338631
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:34 schreef wickedmen het volgende:
Karma <3

Mensen die een vriend/vriendin en gewoon een 2de neukertje erop na houden, daarbij heb ik een nog grotere hekel aan het neukertje die weet dat de gast een vriend/vriendin heeft.

Normaal zou ik je tips geven zoals bij elk ander topic maar ik denk dat ik liever ga genieten van deze topic en hoe boontje op z'n loontje komt.
Jij bent zo'n mafketel die niet snapt waar de verantwoordelijkheid ligt van het hele neukertje verhaal he. Daarom dat je ook zeikt op TS dat boontje om zijn loontje komt. Zij heeft geen verantwoordelijkheid over iemand anders zijn relatie. Dat heeft niemand.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:37:08 #18
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112338633
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:34 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dat is een hele andere reden, en een redelijk goede w.m.b.
Dit meisje want ik schat dat ze daar niet ver vanaf zit is gewoon het buitenvrouwtje van deze gozer....die gast gaat echt zijn vriendin niet verlaten...of wel maar dan heeft ze waarschijnlijk nog even weinig aan die gast, vermoed ik zo. :')
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_112338640
Tijd om de boel los te koppelen. Verbreek die 'relatie' want hij gaat nooit voor jou kiezen. Mask daarna, los van hem, de keuze of je het kind wil houden of niet.
pi_112338645
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:29 schreef Kumerian het volgende:

2. Je zwangerschap
Vraag jezelf af of je in staat bent nu een kind op te voeden. Mijn mening: Nee, dat ben je niet. Al was het alleen maar omdat je zwanger bent geworden.
_O-

Wat een bullshit. -O- Iedereen die ongewenst zwanger is is niet in staat een kind op te voeden?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_112338654
Ik zelf zou in deze situatie de vriendin op de hoogte brengen, de kerel dumpen en vervolgens abortus laten plegen. En ga dan niet zeiken dat je iemands relatie verpest want die vriendin heeft het recht om te weten dat d'r vriend andere vrouwen vol loopt te spuiten met dit soort gevolgen.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:39:16 #22
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112338676
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:37 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

_O-

Wat een bullshit. -O- Iedereen die ongewenst zwanger is is niet in staat een kind op te voeden?
Ik ben bang dat de statistieken niet in het voordeel gaat gaan spreken voor het gros van de ongewenste zwangeren nee. :P Verder heb ik echt wel vertrouwen in de mensheid hoor...ik vergeet enkel soms waarop ik dat baseer. O-)

[ Bericht 5% gewijzigd door Semisane op 02-06-2012 10:52:30 ]
pi_112338683
TS, zit er al wat nuttigs tussen de reacties?
pi_112338689
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:34 schreef wickedmen het volgende:
Karma <3

Hoezo is het neukertje erger dan de vreemdgaander? :')
Wat een onzin. TS is niet verantwoordelijk voor die relatie.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 10:40:20 #25
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_112338699
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 10:36 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Jij bent zo'n mafketel die niet snapt waar de verantwoordelijkheid ligt van het hele neukertje verhaal he. Daarom dat je ook zeikt op TS dat boontje om zijn loontje komt. Zij heeft geen verantwoordelijkheid over iemand anders zijn relatie. Dat heeft niemand.
Dan ben jij vast zo'n mafketel die niet begrijpt dat je iemands vriend/vriendin gewoon niet aanraakt met je vingers.
Ik raad je daarom ook van een brug te springen en iets goeds van je leven te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')