Wat is dat Beef toch? Had dat al een keer eerder gelezen. Ik ben echt niet bekend met die "slang"taal (of zoietsquote:
Ah, dat klinkt goed. Fijn voor je dat je een leuk afscheid hebt gehad... en misschien is het niet helemaal een afscheid toch, ook al zou je in Leeuwarden terecht komen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja echt wel. Daarna zelfs nog wezen uit eten met een zooitje... Compleet onverwachtWas ook pas laat thuis dus heerlijk mijn bedje zo ingerold
Zal zeker contact proberen te houden met een aantal maar je weet hoe zulke dingen gaan, ze wonen nu eenmaal niet om de hoek. Maar het zijn echt fijne collega'squote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt goed. Fijn voor je dat je een leuk afscheid hebt gehad... en misschien is het niet helemaal een afscheid toch, ook al zou je in Leeuwarden terecht komen.
Succes, zal dat ook zo proberen te gaan doen... geen idee of het me lukt hahaha, ben ik luiwammesmodesquote:
Ik denk wel dat ik weet waar het vandaan komt hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wat is dat Beef toch? Had dat al een keer eerder gelezen. Ik ben echt niet bekend met die "slang"taal (of zoiets)
Bon apetitequote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
koffie zetten met appeltaart
Jullie had gewoon een bangalijstquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik weet waar het vandaan komt hoor.
Soury heeft eerder een Beef met zichzelf dan met mij![]()
Ooit in een ''vertrouwelijk'' gesprek, je kent dat wel, 2 vrouwen met een fles rose in hun mik![]()
hadden we het over ''de leukste fokkers''
en ik had APK om 1en WJ op 2
![]()
welke fokker zij op 1 had ga ik natuurlijk niet zeggen want het gesprek was immers
''vertrouwelijk'', maar dat moet je bij deze mevrouw met een flinke slok op een borrel
nemen![]()
Ik heb dat mens goddomme nog nooit iets gedaanik zou bijna zeggen in tegendeel.
Maar goed, zo leer je weer
WJquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:28 schreef Lienekien het volgende:
Wie is WJ?
Niet dat ik de rest echt snap, overigens.
WJ is hier ook wel eens langs komen vliegenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:28 schreef Lienekien het volgende:
Wie is WJ?
Echte appeltaart of echte slagroom?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah.. joh !![]()
ik heb slagroom op de appeltaart gedaan, de échte
willem-jozefquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:28 schreef Lienekien het volgende:
Wie is WJ?
Oh. lekker hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah.. joh !![]()
ik heb slagroom op de appeltaart gedaan, de échte
appeltaart van AH maar échte opgeklopte slagroomquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echte appeltaart of echte slagroom?![]()
Ik heb een heerlijke plak suikerbrood met roomboter![]()
Maandag weer een dag
Zijn dat die kleine versgebakken appeltaartjes? Die zijn heerlijk, daar kan bijna geen zelfgebakken appeltaart tegenop.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
appeltaart van AH maar échte opgeklopte slagroom![]()
Ik ga zelf écht geen taarten bakkendaar ben ik te lui voor
jah die !quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn dat die kleine versgebakken appeltaartjes? Die zijn heerlijk, daar kan bijna geen zelfgebakken appeltaart tegenop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |