SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 02-06-2012 10:58:17 ]Ja doei.![]()
fixedquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
![]()
![]()
Temperatuur + gebrek aan zon waren vandaag echt perféct om te lopen hier overigens. Hoop zondag op soortgelijke omstandigheden.Ja doei.![]()
Net terug van Evy les 13Ze belazert wel de boel hoor
Zegt in het begin dat het qua lopen wordt 1 2 5 5 5, gaan we beginnen blijkt het opeens 2 3 5 5 5 te zijn
![]()
![]()
Maar goed, volgehouden en kwam op 4,25KM in 30:48Ben er eigenlijk best wel blij mee, als ik de loopstukjes (totaal 11 minuten) nu zou kunnen omzetten in hard-loop-stukjes zou ik wel eens de 5km binnen het half uur kunnen gaan halen
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
Vrouwen![]()
Mods
-------------- +
Vrouwen met gezag
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
bah, ik had het al koud voor ik ging lopen .. heb op 't laatste moment m'n korte shirt omgewisseld voor lange mouwen, maar nu zit ik gewoonweg met een deken om me heen omdat ik het echt koud heb.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Is dat dan in de categorie 'lol + lol = hihi'?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar is wel in medische sexy taalJa doei.![]()
bikini - string - topje = sexy ???quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is dat dan in de categorie 'lol + lol = hihi'?Ik heb er één en ik ben er trots op
Onder andere ja. 7063170quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is dat dan in de categorie 'lol + lol = hihi'?
Mengsel van russisch,spaans, en een druppeltje tailor swift.![]()
Oliegol?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Onder andere ja. 7063170
Mengsel van russisch,spaans, en een druppeltje tailor swift.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik heb ook lekker zand gehapt bij de Omloop Ter Heijde. Volgens mn klokkie was het uiteindelijk 10,2 km, en die heb ik in 57 minuten afgelegd. Niet ontevreden, gezien het parcours.
Voor de Garmin liefhebbers:
http://connect.garmin.com/activity/184431457
En voor de Endomondo liefhebbers:
http://www.endomondo.com/workouts/u_Mo7Nz8JKwF means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: