Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FUT EK Poulequote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
haha, ik bedoelde gewoon in t algemeenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:05 schreef Fuszy het volgende:
Volgens mij de tweede van mij ooit.
Ik wil graag mijn ouders bedanken, mijn vrienden en al jullie FOK!kers
tuurlijk man, iedereen moet ergens beginnenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:06 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik merk wel dat ik steeds beter wordt. En aangezien ik het spel pas een week heb, heb ik er wel vertouwen in dat ik over een maand ofzo een aardig potje kan spelen!
Nope, skeere tijdenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:07 schreef Fuszy het volgende:
@ GJE. Had je die voetbalshirts nou al besteld en binnengekregen waar je het laatst over had?
Dat dacht ik ook en ik ben nog steeds super slechtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:06 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik merk wel dat ik steeds beter wordt. En aangezien ik het spel pas een week heb, heb ik er wel vertouwen in dat ik over een maand ofzo een aardig potje kan spelen!
Op het moment ook geen geld voor, maar vroeg het me gewoon afquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nope, skeere tijden
Ken wel een mannetje van MP, die verkoopt goeie voor weinig
Thanks voor de demotivatie.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook en ik ben nog steeds super slecht
Veel spelen is het enige wat helpt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:06 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Nee man, je wordt wel beter als je vaker speeltquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:09 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Thanks voor de demotivatie.
Potje?
Trouwens ik had net 1 goal die de keeper tegen hield en toen 2 rebounds tegen de zijkanten..
Ik heb geen team, omdat die klootzak niet op de markt wil komen. Overigens heb ik er nu ook geen zin in. Zit je op de ps3? je kan me altijd toevoegen: fuszy2806quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:09 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Thanks voor de demotivatie.
Potje?
Trouwens ik had net 1 goal die de keeper tegen hield en toen 2 rebounds tegen de zijkanten..
Dat kan misschien wel eens mijn probleem zijn waardoor ik alleen maar kopgoals tegen krijg uit crossesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:10 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Veel spelen is het enige wat helpt.
Ik ben ook niet heel goed maar zit in divisie 3 en ik leer nog steeds nieuwe dingen.
Eigenlijk heel stom dat ik er niet eerder ben op gekomen maar t was me gewoon niet opgevallen, als mensen gaan crossen, moet je je move stick los laten omdat je die nog hebt in de richting waar die speler naar toe gaat en dat is vaak net de omgekeerde dus loop je met je poppetje de verkeerde kant uit = vrij voor het doel = goal..
succes
Ja, kwam er ook later achter! Scheelt mij zoveel doelpunten jonge echt zeker wel een paarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat kan misschien wel eens mijn probleem zijn waardoor ik alleen maar kopgoals tegen krijg uit crossesHandig, binnenkort maar eens proberen!
xboxquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb geen team, omdat die klootzak niet op de markt wil komen. Overigens heb ik er nu ook geen zin in. Zit je op de ps3? je kan me altijd toevoegen: fuszy2806
Wat is crossen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:10 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Veel spelen is het enige wat helpt.
Ik ben ook niet heel goed maar zit in divisie 3 en ik leer nog steeds nieuwe dingen.
Eigenlijk heel stom dat ik er niet eerder ben op gekomen maar t was me gewoon niet opgevallen, als mensen gaan crossen, moet je je move stick los laten omdat je die nog hebt in de richting waar die speler naar toe gaat en dat is vaak net de omgekeerde dus loop je met je poppetje de verkeerde kant uit = vrij voor het doel = goal..
succes
Ik spam x al komt hij van hun kant en al komt hij van mij kant spam ik a.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:13 schreef Fuszy het volgende:
Ik krijg enorm veel kopgoals tegen, maar dat komt meer omdat ze de kopduels van me winnen. Lijkt wel alsof ze vaak niet willen springen. Welke toets gebruiken jullie om die bal weg te koppen? De ene keer gebruik ik X en de andere keer het vierkantje, maar volgens mij kan je ook koppen met het rondje.
Gewoon lekker even met de crossmotor weg, weiland pakken en even flink raggenquote:
Dat heb ik vandaag met de tractor gedaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gewoon lekker even met de crossmotor weg, weiland pakken en even flink raggen
Is leuk héquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:14 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag met de tractor gedaan.
Haha lol, dat doe ik wel bij fitness wanneer ik gepompt heb om even de spieren los te maken en even af te koelen + er hangen tv's dus wel even chill!quote:
Ik zou willen dat ik zoiets kan doen, maar ik heb mijn been verklootquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha lol, dat doe ik wel bij fitness wanneer ik gepompt heb om even de spieren los te maken en even af te koelen + er hangen tv's dus wel even chill!
Hoezo eigendunk, hihi.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:14 schreef Rijst het volgende:
PS3 CLUBSDUTCHIES UTD
POKERR
GZ
LINDGREN.
RIJST
![]()
![]()
![]()
quote:
ja als warming up bedoel je!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha lol, dat doe ik wel bij fitness wanneer ik gepompt heb om even de spieren los te maken en even af te koelen + er hangen tv's dus wel even chill!
Ik kreeg Messi.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:18 schreef Kamikazie het volgende:
Hoe was het pack openen nog gegaan Rijst?
Nee, dan ga ik even kwartiertje hardlopen. Na het pompen even op de crosstrainer, ik moet dan nog 8km naar huis fietsen en als ik dat niet doe en ik ga douchen dan ben ik helemaal verzuurd.quote:
Ik doe het crossen als warming up , om de spieren op te warmen, maarja kan ook wel als cooling down.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik even kwartiertje hardlopen. Na het pompen even op de crosstrainer, ik moet dan nog 8km naar huis fietsen en als ik dat niet doe en ik ga douchen dan ben ik helemaal verzuurd.
Je bent 15 toch? Trainen hoef je nog helemaal niet te doen, groei eerst uitquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik doe het crossen als warming up , om de spieren op te warmen, maarja kan ook wel als cooling down.
Ik ben niet 15?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:25 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je bent 15 toch? Trainen hoef je nog helemaal niet te doen, groei eerst uit
Care, net alsof zijn mening telt.quote:
In Afrika zullen ze blij zijn met de coinsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:27 schreef Confetti het volgende:
Mijn deel van de ´winst´ mag naar een goed doel.
Kom clubbenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
In Afrika zullen ze blij zijn met de coins
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:27 schreef EVH001 het volgende:
Nee xbox is beter.
Iedereen heeft mics + betere controller
Ik ga ook slapen want vlieg over 8 uur naar Albufeiraquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:31 schreef vandermar het volgende:
Ok, ik ga slapen. Ik post hier wat ik moet kopen en verkopen en morgen lees ik weer vanaf hier (niet de posts natuurlijk want staat toch niet veel soeps in)
Verkopen:
UP Benzema
IF Arfa
SIF Muller
Kopen
Gomez (Up Schurlle)
Robben (TOTY Farfan)
SIF Reus
IF Gundogan
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen want vlieg over 8 uur naar Albufeira
One love
Een tennisser die beter op gravel is, is niet perse beter dan een tennisser die beter op gras is. Ze zijn allebei beter in hun eigen ding.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
Al dat gezeik over xbox en ps3, ik denk dat we vast hebben kunnen stellen dat nadat Rijst op ps3 bijna iedereen heeft verslagen en tot de 'betere' spelers word gerekend terwijl hij op xbox een van de slechtste was dat het verschil op ps3 gewoon lager ligt.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
One love
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
One love
Wat moet je doen, een torrentje openen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:28 schreef Fuszy het volgende:
Kent iemand we transfer?
Ik snap er geen zak van, want iemand heeft me iets gestuurd, maar ik wil het openen.
Sorry, ik zal er even vanaf gaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan niks meer op de web app op mijn main account. Ik word toch niet gehacked?
Nee, iemand heeft een bestand opgestuurd via wetransfer naar mij. Maar ik weet niet hoe ik dit downloadquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:34 schreef laucas het volgende:
[..]
Wat moet je doen, een torrentje openen?
Het is serieus. Als ik naar mijn TP wil verdwijnt die foto van Messi ineens en verder gebeurt er niksquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sorry, ik zal er even vanaf gaan
Gewoon standaard EA-kuren, maak je niet drukquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is serieus. Als ik naar mijn TP wil verdwijnt die foto van Messi ineens en verder gebeurt er niks
Oh wacht ik dacht dat je 'transmission' bedoeldequote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, iemand heeft een bestand opgestuurd via wetransfer naar mij. Maar ik weet niet hoe ik dit download
Volgens Rijst zijn de voetballertjes op het veld op de PS3 makkelijk te besturen / beter te controleren dan op de xbox (waar de beste VPro's nog houterig als Peter Crouch zijn).. Zou wel fucking leip zijn als dat zo is.quote:
Mijn VP is ook maximaal en echt geen Messiquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:42 schreef n0ir het volgende:
[..]
Volgens Rijst zijn de voetballertjes op het veld op de PS3 makkelijk te besturen / beter te controleren dan op de xbox (waar de beste VPro's nog houterig als Peter Crouch zijn).. Zou wel fucking leip zijn als dat zo is.
Heeft jou VP dan 100%?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mijn VP is ook maximaal en echt geen Messi
De ANY poppetjes zijn beter.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:42 schreef n0ir het volgende:
[..]
Volgens Rijst zijn de voetballertjes op het veld op de PS3 makkelijk te besturen / beter te controleren dan op de xbox (waar de beste VPro's nog houterig als Peter Crouch zijn).. Zou wel fucking leip zijn als dat zo is.
95%, alleen verdediging niet 50/50, de rest allemaal welquote:
God wat duurt dat laden lang zegquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
95%, alleen verdediging niet 50/50, de rest allemaal wel
Nee, ik heb een Serie A team op de bank.quote:
Ik dacht dat het om eten gingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:48 schreef Pino0 het volgende:
Fucking hell, wat zijn chipjes met L1 - O eigenlijk goed!!!
Wat een mooie doelpunten ook
Hoe duur is jouw lb?quote:
Die is 300c-2kquote:
Zeg je alleen omdat jij een totw huntelaar hebt.quote:
.quote:''Quello che doveva essere il giorno piu' bello della nostra vita si è trasformato nel peggiore. Il nostro bambino ci ha lasciati prima di vedere la luce. Chiediamo a tutti comprensione e silenzio nel grande dolore che deve essere solo mio e di Marta''
Whoa verdomme. Dat lijkt me echt verschrikkelijk om mee te makenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:54 schreef Tim86 het volgende:
Luca Toni
[..]
.
In het kort: Wat de mooiste dag zou moeten zijn is de slechtste geworden, zijn (a.s.) zoontje is, vlak voor het eerste levenslicht overleden
Bedankt.quote:
Wat zal het hard aan hebben gekomen toen de russen zo feest vierde bij elke goal.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:54 schreef Tim86 het volgende:
Luca Toni
[..]
.
In het kort: Wat de mooiste dag zou moeten zijn is de slechtste geworden, zijn (a.s.) zoontje is, vlak voor het eerste levenslicht overleden
Kan jij Italiaans?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:54 schreef Tim86 het volgende:
Luca Toni
[..]
.
Ja idd..hetzelfde als Boulahrouz toen tijdens het EK toch..zijn vrouw stond ook op het punt van bevallen volgens mij.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Whoa verdomme. Dat lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken
huh? een IF Huntelaar ís een TOTW Huntelaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:53 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Zeg je alleen omdat jij een totw huntelaar hebt.
Nee er was nog een IFquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
huh? een IF Huntelaar ís een TOTW Huntelaar.
Doe jij morgen mee?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
huh? een IF Huntelaar ís een TOTW Huntelaar.
Toni zit al een paar jaar niet meer bij de nationale ploeg..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:55 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Wat zal het hard aan hebben gekomen toen de russen zo feest vierde bij elke goal.
Vloeiend Spaans, Engels, Italiaans, Catalaans, Pools, Frans en Mandarijnquote:
Ik spreek sinaasappel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vloeiend Spaans, Engels, Italiaans, Catalaans, Pools, Frans en Mandarijn
Ga met je club spelen manquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
GJE's kunnen niet fifaën.sorry. Egt sorry.
PS3'ers kunnen niet PS3'enquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
GJE's kunnen niet fifaën.sorry. Egt sorry.
93?? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:10 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
93% balbezit, 13 schoten op doel. 1-0 verloren.
godverdomme. Hun hadden er 2 op doel.
Speelde tegen de computer.quote:
2-2-2 uit 6quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doen we nu. Gaat prima ook. En bij jullie?
If Hunter ipv rvp en hij haalt wel 9,,quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:17 schreef Nickskuh het volgende:
Kut futheaddaarstraks had robben nog 9 chem.
http://futhead.com/12/squad/942866
Waarom?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kunnen we praten over een transfer van Quel?
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD neem het lekker serieus, haphapquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:25 schreef Rijst het volgende:
[..]Weet je nog jouw laatste potje als ANY?
sssssshhhhhhhhhhh
Finesse shot is het beste. Gewoon rustig richten. Vaak is laag gericht op de grond beter dan hoger in de hoek.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:25 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Online tegen iemand anders zit dik te winnen 16 shots op goal in eerste helft.
Soms gewoon 5 rebounds achter elkaar. Maar 0 goals. Ik moet dit opnemen
Dan heeft hij inderdaad wel 9 chem, maar vind 4321 echt fijn spelen, 433 nog nooit geprobeerd eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
If Hunter ipv rvp en hij haalt wel 9,,
Beter nog is naar 433 gaan
Hoe kom je er bij dat Rijst bijna iedereen verslagen heeftquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
Al dat gezeik over xbox en ps3, ik denk dat we vast hebben kunnen stellen dat nadat Rijst op ps3 bijna iedereen heeft verslagen en tot de 'betere' spelers word gerekend terwijl hij op xbox een van de slechtste was dat het verschil op ps3 gewoon lager ligt.
Hij heeft iig meer 'status'quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat Rijst bijna iedereen verslagen heefthij heeft mij en Toefjes niet eens verslagen en met alle respect voor Toefjes, maar wij twee zijn bij lange na niet de beste op de PS3.
Stond er dan geen keeper op goal ofzo?quote:
Ik heb geeneens webapp. Is het zo belangerijk dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Stond er dan geen keeper op goal ofzo?
Dit is echt irritant, HH begint over 12 minuten en nog kan ik niks op de web app
Ik eis een compensatie van 50k omdat ik nu al 2 uur niks kan doen. Gelukkig wel op mijn andere account, ik koop nu net een Situ voor 150c BIN
Iedereen heeft dat gewoon hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:02 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik heb geeneens webapp. Is het zo belangerijk dan?
Keeper dook te vroeg xDquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Stond er dan geen keeper op goal ofzo?
Dit is echt irritant, HH begint over 12 minuten en nog kan ik niks op de web app
Ik eis een compensatie van 50k omdat ik nu al 2 uur niks kan doen. Gelukkig wel op mijn andere account, ik koop nu net een Situ voor 150c BIN
Kom potje dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Sorry Rhytmi maar je bent echt zo verschrikkelijk slechtje moet echt oefenen als een malle.
quote:
quote:
http://www.eafootballworl(...)A0001/944138/membersquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:35 schreef Rijst het volgende:
Mn pvr uitgedaan terwijl ik nog aan het streamen was waardoor mijn pc helemaal vastliepKan je die link nog 1x geven poker?
OP PS Trois ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:38 schreef Tim86 het volgende:
We are currently experiencing issues with our Tournaments. Please try again later.
EA
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:41 schreef WezepAFCA het volgende:
Wat is het toch ook een kut spel. Was het zat dus ging mijn 80k maar aan packs uitgeven tijdens happy hour. Krijg ik een TOTY in pack. Michu, 14k waard...
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:41 schreef WezepAFCA het volgende:
Wat is het toch ook een kut spel. Was het zat dus ging mijn 80k maar aan packs uitgeven tijdens happy hour. Krijg ik een TOTY in pack. Michu, 14k waard...
ja ging wel lekker. 2x verloren maar. Als we zo doorgaan dan hebben we zo 10.000 punten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.eafootballworl(...)A0001/944138/members
beepbeepima_jeep: en jij ook lekker lopen beasten met al die falers achterin Rijst =] gg
Stfu.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:41 schreef WezepAFCA het volgende:
Mijn 80k wat ik nu nog had.. heb wel meer dan die 100 euro aan msp verneukt en honderden K coins.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:42 schreef BDIL het volgende:
[..]Gast ,sommige van ons hebben meer dan 100 euro aan MSP verneukt en enkele miljoenen coins
Oen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:45 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Mijn 80k wat ik nu nog had.. heb wel meer dan die 100 euro aan msp verneukt en honderden K coins.
Red Tails?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:46 schreef GuRBuH het volgende:
Denk ik gvd even een leuke film te gaan kijken, zie ik in de voor-aftitels (whatever) Cuba fucking Gooding Jr. erbij staan.
Ja. Heb je m gezien? Ik vind WO II met vliegtuigen altijd tof, alleen die neger heb ik een schijthekel aan.quote:
Zieke longshots stats ja. Nooit geweten.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:51 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/12/player/3332
Valt me alles mee.Overall echt een prima speler. Heeft geen enkele rode stat.
Perfecte traits ook: Injury Free, Long passer, Long shot taker.
Vond hem in de film Radio wel heel goed acterenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja. Heb je m gezien? Ik vind WO II met vliegtuigen altijd tof, alleen die neger heb ik een schijthekel aan.
http://europe.real.com/realplayerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:04 schreef Pino0 het volgende:
Hoe speelt IF Dost? Beter dan Castaignos?
En weet iemand hoe ik goals van Fifa 12 website kan downloaden?
Voorspelbaar en een beetje simpel sentiment. Echt zwaaaaar geromantiseerd verhaal ook met die supernegers, maar kijkt wel lekker weg en de scenes met vliegen zien er erg tof uit. Cuba heeft niet zo'n heel grote rol.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja. Heb je m gezien? Ik vind WO II met vliegtuigen altijd tof, alleen die neger heb ik een schijthekel aan.
Zwaar underrated nog in FUT..IRL is hij nog veel beterquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:51 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/12/player/3332
Valt me alles mee.Overall echt een prima speler. Heeft geen enkele rode stat.
Perfecte traits ook: Injury Free, Long passer, Long shot taker.
Hulk zonder strength en power..speelt precies als Hulk vind ik een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:01 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/12/player/10189
Deze jongen ook. Echt absurd, 20 jaar maar wel 84 longshots en 90 shotpower. Zoals ik al eerder zei: Hij speelt echt precies als Hulk. Fantastische speler.Dribbelen 89, afmaken 81, voorzetten 85, longshots 84, balans 96, passing 89, pace 90.. 4* skills en weak foot.. Hij heeft alles voor een perfecte RM / RW.
Door zijn Agility en Balance wurmt 'ie zich overal doorheen. Die strength merk ik echt niks van.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hulk zonder strength en power..speelt precies als Hulk vind ik een beetje overdreven
Niet eens shiny inderdaad, belachelijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zwaar underrated nog in FUT..IRL is hij nog veel beter
Zijn stats zien er niet eens zo super uit.. Wat is er zo speciaal aan hem?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:12 schreef Tim86 het volgende:
http://www.futhead.com/12/player/8986
Dit is ook een eindbaas. Zijn NIF is ook al chill
lolquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:14 schreef Rijst het volgende:
En als we het toch over onderrated hebben
http://www.futhead.com/12/player/7629
ea heeft die man gekilledquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.futhead.com/12/player/448
Hij heeft wel een sterk argumentquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:21 schreef Rijst het volgende:
ronaldo is more than 3 times faster than him? Sure, that would mean van buyten needs more than 30 seconds for 100meters, which would mean i could beat him at 100m running backwards. Either I'm pro or something is wrong here..
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:25 schreef Rijst het volgende:
4 jaar geleden zou ik nog 80 pace hebben denk ik.
Ik denk dat ik ook rond de 80 zit maar wel dikke agility. ik ben net een aalquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:25 schreef Rijst het volgende:
Die vent is 2,50m en 140 kilo manquote:
ik heb 87 pacequote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:25 schreef Rijst het volgende:
quote:
Moest je daarna uitstappen van papa?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik deed over 100 meter 13 seconden
Denk nu gehalveerd. Half jaar terug nog de shuttle run test gedaan. Ik kwam niet verder dan trap 9quote:
lolquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Moest je daarna uitstappen van papa?
hhahaha wij rende altijd 7,5 voor een voldoende, toen stopte wequote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Denk nu gehalveerd. Half jaar terug nog de shuttle run test gedaan. Ik kwam niet verder dan trap 9
Shuttle run test is ook gewoon klote. Vroeger wilde ik altijd winnen en doorrennen tot ik misselijk en duizelig werd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Denk nu gehalveerd. Half jaar terug nog de shuttle run test gedaan. Ik kwam niet verder dan trap 9
?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij zat dus bij de RuigeBojsssquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
hhahaha wij rende altijd 7,5 voor een voldoende, toen stopte we
Mega complete wide cam. Is een stuk sneller dan zijn kaarstat doet geloven, heeft een erg goede cross en een fantastisch schot..zowel hard als curve, dichtbij en ver. IRL ook een mega talent. Half Europa zit achter hem aan, maar Bologna wil 25 miljoenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zijn stats zien er niet eens zo super uit.. Wat is er zo speciaal aan hem?
Ja jonge ik zit toch ook niet meer op de middelbare school.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
?
Ik liep dat ding helemaal uit een maand terug
hieruit kan ik na een toepassing van een ingewikkelde formule leiden dat jouw pace 84 is, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
?
Ik liep dat ding helemaal uit een maand terug
Erna mocht je altijd voetballen ,als je net zo lang doorging tot je moest kotsen was je te kapot om nog te voetballenquote:
Je was 20 toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja jonge ik zit toch ook niet meer op de middelbare school.
Hahha oke goede redenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Erna mocht je altijd voetballen ,als je net zo lang doorging tot je moest kotsen was je te kapot om nog te voetballen
Ik ben een Bale, Lavezzi, Bent, Agbonlahor en een Beckfordquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hieruit kan ik na een toepassing van een ingewikkelde formule leiden dat jouw pace 84 is, gefeliciteerd
Toen zat ik nog op voetbal. Nu niet meer dus heb geen conditie meer.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je was 20 toch?
Dan zit je toch wel op je toppunt in principe?
Deze man heb ik mee gespeeldquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:31 schreef Tim86 het volgende:
Iemand weleens met deze Nederlander gespeeld? http://www.futhead.com/12/player/1930
De Nederlandse Chiellini hoor
Ook een fervent roker?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Toen zat ik nog op voetbal. Nu niet meer dus heb geen conditie meer.
Als je ouder wordt ontdek je iets genaamd een waterpijp, roken, alcohol, drugs etc. dan stopt het allemaalquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je was 20 toch?
Dan zit je toch wel op je toppunt in principe?
Niet iedereen doet dat hè.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je ouder wordt ondek je iets genaamd een waterpijp, roken, alcohol, drugs etc. dan stopt het allemaal
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet iedereen doet dat hè.
En sinds wanneer gaat je conditie achteruit van drank of waterpijp?
Nooit geweten dat een waterpijp slechter wasquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:36 schreef BDIL het volgende:
[..]Een waterpijp roken is veel slechter dan een sigaret
Later merk je wel als je avond ervoor hard hebt gedronken en je zondag om half 9 een wedstrijd moet spelen hoe het dan gesteld is met je conditie
Ik heb morgen om 10 uur een penalty toernooi gvdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:36 schreef BDIL het volgende:
[..]Een waterpijp roken is veel slechter dan een sigaret
Later merk je wel als je avond ervoor hard hebt gedronken en je zondag om half 9 een wedstrijd moet spelen hoe het dan gesteld is met je conditie
je rookt de tabakquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nooit geweten dat een waterpijp slechter wasMij is altijd verteld dat het water met een smaakje is en je daarvan de rook rookt
ach ja ik hoef alleen te keepenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sowieso voetballen zo vroeg in het weekend
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nooit geweten dat een waterpijp slechter wasMij is altijd verteld dat het water met een smaakje is en je daarvan de rook rookt
Er was niet gespeeldquote:
quote:
Is al heel lang zo. Na die zieke winstreak hebben we alleen maar verloren.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:46 schreef n0ir het volgende:
[..]
dat denk je gelijk als het effetjes iets minder gaat
Nee anders zat je elke dag te WoWenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:47 schreef BDIL het volgende:
BTW misschien zijn wij juist de autistenBeetje elke dag lopen FIFAen
Waarom zeg je dat nouuuuquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:47 schreef BDIL het volgende:
BTW misschien zijn wij juist de autistenBeetje elke dag lopen FIFAen
Nee, waterpijp is echt troep..knetterslecht voor je longen. Drank is ook slecht voor je in heel veel opzichten en dat verneukt je conditie ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waterpijp niet doen dusquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, waterpijp is echt troep..knetterslecht voor je longen. Drank is ook slecht voor je in heel veel opzichten en dat verneukt je conditie ook.
Alle goede dingen zijn slecht voor je. Lekker eten, drank, roken, drugs..maar het hoort nou eenmaal bij het leven en zolang je dingen met mate doet komt het allemaal wel goed.quote:
Op school een jointje opsteken en dan misselijk worden. Uit paniek bel je je pa en zeg jet tegen HEM wat ej hebt gedaan. Zijn reactie DOMME TRUT BEN JE OOK. waardoor ze ineens alles eruitkotst.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik wil wel eens wiet proberen, maar meer ook niet qua drugs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |