Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FUT EK Poulequote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
haha, ik bedoelde gewoon in t algemeenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:05 schreef Fuszy het volgende:
Volgens mij de tweede van mij ooit.
Ik wil graag mijn ouders bedanken, mijn vrienden en al jullie FOK!kers
tuurlijk man, iedereen moet ergens beginnenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:06 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik merk wel dat ik steeds beter wordt. En aangezien ik het spel pas een week heb, heb ik er wel vertouwen in dat ik over een maand ofzo een aardig potje kan spelen!
Nope, skeere tijdenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:07 schreef Fuszy het volgende:
@ GJE. Had je die voetbalshirts nou al besteld en binnengekregen waar je het laatst over had?
Dat dacht ik ook en ik ben nog steeds super slechtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:06 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik merk wel dat ik steeds beter wordt. En aangezien ik het spel pas een week heb, heb ik er wel vertouwen in dat ik over een maand ofzo een aardig potje kan spelen!
Op het moment ook geen geld voor, maar vroeg het me gewoon afquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nope, skeere tijden
Ken wel een mannetje van MP, die verkoopt goeie voor weinig
Thanks voor de demotivatie.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook en ik ben nog steeds super slecht
Veel spelen is het enige wat helpt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:06 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Nee man, je wordt wel beter als je vaker speeltquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:09 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Thanks voor de demotivatie.
Potje?
Trouwens ik had net 1 goal die de keeper tegen hield en toen 2 rebounds tegen de zijkanten..
Ik heb geen team, omdat die klootzak niet op de markt wil komen. Overigens heb ik er nu ook geen zin in. Zit je op de ps3? je kan me altijd toevoegen: fuszy2806quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:09 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Thanks voor de demotivatie.
Potje?
Trouwens ik had net 1 goal die de keeper tegen hield en toen 2 rebounds tegen de zijkanten..
Dat kan misschien wel eens mijn probleem zijn waardoor ik alleen maar kopgoals tegen krijg uit crossesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:10 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Veel spelen is het enige wat helpt.
Ik ben ook niet heel goed maar zit in divisie 3 en ik leer nog steeds nieuwe dingen.
Eigenlijk heel stom dat ik er niet eerder ben op gekomen maar t was me gewoon niet opgevallen, als mensen gaan crossen, moet je je move stick los laten omdat je die nog hebt in de richting waar die speler naar toe gaat en dat is vaak net de omgekeerde dus loop je met je poppetje de verkeerde kant uit = vrij voor het doel = goal..
succes
Ja, kwam er ook later achter! Scheelt mij zoveel doelpunten jonge echt zeker wel een paarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat kan misschien wel eens mijn probleem zijn waardoor ik alleen maar kopgoals tegen krijg uit crossesHandig, binnenkort maar eens proberen!
xboxquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb geen team, omdat die klootzak niet op de markt wil komen. Overigens heb ik er nu ook geen zin in. Zit je op de ps3? je kan me altijd toevoegen: fuszy2806
Wat is crossen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:10 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Veel spelen is het enige wat helpt.
Ik ben ook niet heel goed maar zit in divisie 3 en ik leer nog steeds nieuwe dingen.
Eigenlijk heel stom dat ik er niet eerder ben op gekomen maar t was me gewoon niet opgevallen, als mensen gaan crossen, moet je je move stick los laten omdat je die nog hebt in de richting waar die speler naar toe gaat en dat is vaak net de omgekeerde dus loop je met je poppetje de verkeerde kant uit = vrij voor het doel = goal..
succes
Ik spam x al komt hij van hun kant en al komt hij van mij kant spam ik a.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:13 schreef Fuszy het volgende:
Ik krijg enorm veel kopgoals tegen, maar dat komt meer omdat ze de kopduels van me winnen. Lijkt wel alsof ze vaak niet willen springen. Welke toets gebruiken jullie om die bal weg te koppen? De ene keer gebruik ik X en de andere keer het vierkantje, maar volgens mij kan je ook koppen met het rondje.
Gewoon lekker even met de crossmotor weg, weiland pakken en even flink raggenquote:
Dat heb ik vandaag met de tractor gedaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gewoon lekker even met de crossmotor weg, weiland pakken en even flink raggen
Is leuk héquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:14 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag met de tractor gedaan.
Haha lol, dat doe ik wel bij fitness wanneer ik gepompt heb om even de spieren los te maken en even af te koelen + er hangen tv's dus wel even chill!quote:
Ik zou willen dat ik zoiets kan doen, maar ik heb mijn been verklootquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha lol, dat doe ik wel bij fitness wanneer ik gepompt heb om even de spieren los te maken en even af te koelen + er hangen tv's dus wel even chill!
Hoezo eigendunk, hihi.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:14 schreef Rijst het volgende:
PS3 CLUBSDUTCHIES UTD
POKERR
GZ
LINDGREN.
RIJST
![]()
![]()
![]()
quote:
ja als warming up bedoel je!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha lol, dat doe ik wel bij fitness wanneer ik gepompt heb om even de spieren los te maken en even af te koelen + er hangen tv's dus wel even chill!
Ik kreeg Messi.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:18 schreef Kamikazie het volgende:
Hoe was het pack openen nog gegaan Rijst?
Nee, dan ga ik even kwartiertje hardlopen. Na het pompen even op de crosstrainer, ik moet dan nog 8km naar huis fietsen en als ik dat niet doe en ik ga douchen dan ben ik helemaal verzuurd.quote:
Ik doe het crossen als warming up , om de spieren op te warmen, maarja kan ook wel als cooling down.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik even kwartiertje hardlopen. Na het pompen even op de crosstrainer, ik moet dan nog 8km naar huis fietsen en als ik dat niet doe en ik ga douchen dan ben ik helemaal verzuurd.
Je bent 15 toch? Trainen hoef je nog helemaal niet te doen, groei eerst uitquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik doe het crossen als warming up , om de spieren op te warmen, maarja kan ook wel als cooling down.
Ik ben niet 15?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:25 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je bent 15 toch? Trainen hoef je nog helemaal niet te doen, groei eerst uit
Care, net alsof zijn mening telt.quote:
In Afrika zullen ze blij zijn met de coinsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:27 schreef Confetti het volgende:
Mijn deel van de ´winst´ mag naar een goed doel.
Kom clubbenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
In Afrika zullen ze blij zijn met de coins
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:27 schreef EVH001 het volgende:
Nee xbox is beter.
Iedereen heeft mics + betere controller
Ik ga ook slapen want vlieg over 8 uur naar Albufeiraquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:31 schreef vandermar het volgende:
Ok, ik ga slapen. Ik post hier wat ik moet kopen en verkopen en morgen lees ik weer vanaf hier (niet de posts natuurlijk want staat toch niet veel soeps in)
Verkopen:
UP Benzema
IF Arfa
SIF Muller
Kopen
Gomez (Up Schurlle)
Robben (TOTY Farfan)
SIF Reus
IF Gundogan
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen want vlieg over 8 uur naar Albufeira
One love
Een tennisser die beter op gravel is, is niet perse beter dan een tennisser die beter op gras is. Ze zijn allebei beter in hun eigen ding.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
Al dat gezeik over xbox en ps3, ik denk dat we vast hebben kunnen stellen dat nadat Rijst op ps3 bijna iedereen heeft verslagen en tot de 'betere' spelers word gerekend terwijl hij op xbox een van de slechtste was dat het verschil op ps3 gewoon lager ligt.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
One love
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
One love
Wat moet je doen, een torrentje openen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:28 schreef Fuszy het volgende:
Kent iemand we transfer?
Ik snap er geen zak van, want iemand heeft me iets gestuurd, maar ik wil het openen.
Sorry, ik zal er even vanaf gaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan niks meer op de web app op mijn main account. Ik word toch niet gehacked?
Nee, iemand heeft een bestand opgestuurd via wetransfer naar mij. Maar ik weet niet hoe ik dit downloadquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:34 schreef laucas het volgende:
[..]
Wat moet je doen, een torrentje openen?
Het is serieus. Als ik naar mijn TP wil verdwijnt die foto van Messi ineens en verder gebeurt er niksquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sorry, ik zal er even vanaf gaan
Gewoon standaard EA-kuren, maak je niet drukquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is serieus. Als ik naar mijn TP wil verdwijnt die foto van Messi ineens en verder gebeurt er niks
Oh wacht ik dacht dat je 'transmission' bedoeldequote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, iemand heeft een bestand opgestuurd via wetransfer naar mij. Maar ik weet niet hoe ik dit download
Volgens Rijst zijn de voetballertjes op het veld op de PS3 makkelijk te besturen / beter te controleren dan op de xbox (waar de beste VPro's nog houterig als Peter Crouch zijn).. Zou wel fucking leip zijn als dat zo is.quote:
Mijn VP is ook maximaal en echt geen Messiquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:42 schreef n0ir het volgende:
[..]
Volgens Rijst zijn de voetballertjes op het veld op de PS3 makkelijk te besturen / beter te controleren dan op de xbox (waar de beste VPro's nog houterig als Peter Crouch zijn).. Zou wel fucking leip zijn als dat zo is.
Heeft jou VP dan 100%?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mijn VP is ook maximaal en echt geen Messi
De ANY poppetjes zijn beter.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:42 schreef n0ir het volgende:
[..]
Volgens Rijst zijn de voetballertjes op het veld op de PS3 makkelijk te besturen / beter te controleren dan op de xbox (waar de beste VPro's nog houterig als Peter Crouch zijn).. Zou wel fucking leip zijn als dat zo is.
95%, alleen verdediging niet 50/50, de rest allemaal welquote:
God wat duurt dat laden lang zegquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
95%, alleen verdediging niet 50/50, de rest allemaal wel
Nee, ik heb een Serie A team op de bank.quote:
Ik dacht dat het om eten gingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:48 schreef Pino0 het volgende:
Fucking hell, wat zijn chipjes met L1 - O eigenlijk goed!!!
Wat een mooie doelpunten ook
Hoe duur is jouw lb?quote:
Die is 300c-2kquote:
Zeg je alleen omdat jij een totw huntelaar hebt.quote:
.quote:''Quello che doveva essere il giorno piu' bello della nostra vita si è trasformato nel peggiore. Il nostro bambino ci ha lasciati prima di vedere la luce. Chiediamo a tutti comprensione e silenzio nel grande dolore che deve essere solo mio e di Marta''
Whoa verdomme. Dat lijkt me echt verschrikkelijk om mee te makenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:54 schreef Tim86 het volgende:
Luca Toni
[..]
.
In het kort: Wat de mooiste dag zou moeten zijn is de slechtste geworden, zijn (a.s.) zoontje is, vlak voor het eerste levenslicht overleden
Bedankt.quote:
Wat zal het hard aan hebben gekomen toen de russen zo feest vierde bij elke goal.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:54 schreef Tim86 het volgende:
Luca Toni
[..]
.
In het kort: Wat de mooiste dag zou moeten zijn is de slechtste geworden, zijn (a.s.) zoontje is, vlak voor het eerste levenslicht overleden
Kan jij Italiaans?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:54 schreef Tim86 het volgende:
Luca Toni
[..]
.
Ja idd..hetzelfde als Boulahrouz toen tijdens het EK toch..zijn vrouw stond ook op het punt van bevallen volgens mij.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Whoa verdomme. Dat lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken
huh? een IF Huntelaar ís een TOTW Huntelaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:53 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Zeg je alleen omdat jij een totw huntelaar hebt.
Nee er was nog een IFquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
huh? een IF Huntelaar ís een TOTW Huntelaar.
Doe jij morgen mee?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
huh? een IF Huntelaar ís een TOTW Huntelaar.
Toni zit al een paar jaar niet meer bij de nationale ploeg..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:55 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Wat zal het hard aan hebben gekomen toen de russen zo feest vierde bij elke goal.
Vloeiend Spaans, Engels, Italiaans, Catalaans, Pools, Frans en Mandarijnquote:
Ik spreek sinaasappel.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vloeiend Spaans, Engels, Italiaans, Catalaans, Pools, Frans en Mandarijn
Ga met je club spelen manquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
GJE's kunnen niet fifaën.sorry. Egt sorry.
PS3'ers kunnen niet PS3'enquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
GJE's kunnen niet fifaën.sorry. Egt sorry.
93?? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:10 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
93% balbezit, 13 schoten op doel. 1-0 verloren.
godverdomme. Hun hadden er 2 op doel.
Speelde tegen de computer.quote:
2-2-2 uit 6quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doen we nu. Gaat prima ook. En bij jullie?
If Hunter ipv rvp en hij haalt wel 9,,quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:17 schreef Nickskuh het volgende:
Kut futheaddaarstraks had robben nog 9 chem.
http://futhead.com/12/squad/942866
Waarom?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kunnen we praten over een transfer van Quel?
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD neem het lekker serieus, haphapquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:25 schreef Rijst het volgende:
[..]Weet je nog jouw laatste potje als ANY?
sssssshhhhhhhhhhh
Finesse shot is het beste. Gewoon rustig richten. Vaak is laag gericht op de grond beter dan hoger in de hoek.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:25 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Online tegen iemand anders zit dik te winnen 16 shots op goal in eerste helft.
Soms gewoon 5 rebounds achter elkaar. Maar 0 goals. Ik moet dit opnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |