Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FUT EK Poulequote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
haha, ik bedoelde gewoon in t algemeenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:05 schreef Fuszy het volgende:
Volgens mij de tweede van mij ooit.
Ik wil graag mijn ouders bedanken, mijn vrienden en al jullie FOK!kers
tuurlijk man, iedereen moet ergens beginnenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:06 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik merk wel dat ik steeds beter wordt. En aangezien ik het spel pas een week heb, heb ik er wel vertouwen in dat ik over een maand ofzo een aardig potje kan spelen!
Nope, skeere tijdenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:07 schreef Fuszy het volgende:
@ GJE. Had je die voetbalshirts nou al besteld en binnengekregen waar je het laatst over had?
Dat dacht ik ook en ik ben nog steeds super slechtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:06 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik merk wel dat ik steeds beter wordt. En aangezien ik het spel pas een week heb, heb ik er wel vertouwen in dat ik over een maand ofzo een aardig potje kan spelen!
Op het moment ook geen geld voor, maar vroeg het me gewoon afquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nope, skeere tijden
Ken wel een mannetje van MP, die verkoopt goeie voor weinig
Thanks voor de demotivatie.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook en ik ben nog steeds super slecht
Veel spelen is het enige wat helpt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:06 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Nee man, je wordt wel beter als je vaker speeltquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:09 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Thanks voor de demotivatie.
Potje?
Trouwens ik had net 1 goal die de keeper tegen hield en toen 2 rebounds tegen de zijkanten..
Ik heb geen team, omdat die klootzak niet op de markt wil komen. Overigens heb ik er nu ook geen zin in. Zit je op de ps3? je kan me altijd toevoegen: fuszy2806quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:09 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Thanks voor de demotivatie.
Potje?
Trouwens ik had net 1 goal die de keeper tegen hield en toen 2 rebounds tegen de zijkanten..
Dat kan misschien wel eens mijn probleem zijn waardoor ik alleen maar kopgoals tegen krijg uit crossesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:10 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Veel spelen is het enige wat helpt.
Ik ben ook niet heel goed maar zit in divisie 3 en ik leer nog steeds nieuwe dingen.
Eigenlijk heel stom dat ik er niet eerder ben op gekomen maar t was me gewoon niet opgevallen, als mensen gaan crossen, moet je je move stick los laten omdat je die nog hebt in de richting waar die speler naar toe gaat en dat is vaak net de omgekeerde dus loop je met je poppetje de verkeerde kant uit = vrij voor het doel = goal..
succes
Ja, kwam er ook later achter! Scheelt mij zoveel doelpunten jonge echt zeker wel een paarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat kan misschien wel eens mijn probleem zijn waardoor ik alleen maar kopgoals tegen krijg uit crossesHandig, binnenkort maar eens proberen!
xboxquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb geen team, omdat die klootzak niet op de markt wil komen. Overigens heb ik er nu ook geen zin in. Zit je op de ps3? je kan me altijd toevoegen: fuszy2806
Wat is crossen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:10 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Veel spelen is het enige wat helpt.
Ik ben ook niet heel goed maar zit in divisie 3 en ik leer nog steeds nieuwe dingen.
Eigenlijk heel stom dat ik er niet eerder ben op gekomen maar t was me gewoon niet opgevallen, als mensen gaan crossen, moet je je move stick los laten omdat je die nog hebt in de richting waar die speler naar toe gaat en dat is vaak net de omgekeerde dus loop je met je poppetje de verkeerde kant uit = vrij voor het doel = goal..
succes
Ik spam x al komt hij van hun kant en al komt hij van mij kant spam ik a.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:13 schreef Fuszy het volgende:
Ik krijg enorm veel kopgoals tegen, maar dat komt meer omdat ze de kopduels van me winnen. Lijkt wel alsof ze vaak niet willen springen. Welke toets gebruiken jullie om die bal weg te koppen? De ene keer gebruik ik X en de andere keer het vierkantje, maar volgens mij kan je ook koppen met het rondje.
Gewoon lekker even met de crossmotor weg, weiland pakken en even flink raggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |