SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topicventjes:![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door Mender op 01-06-2012 22:32:16 ]
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik dacht aan dezeZei heet Lyndsy Fonseca?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aandachttrekkende TT's hebben we nodigquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:39 schreef Mender het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds 27-05 zijn we niet meer boven de 1000 views gekomen
Ja hoezo dat dan niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:27 schreef AdoraBelle het volgende:
Volgens mij kan ik nu niet meer met jullie omgaan.
Na kapsalon wens ik buikpijn en voedselvergiftiging e.d.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:24 schreef vogelkooi het volgende:
Owja? Je wilt toch geen vervelende dingen?
Okee, cool. Zou wel fijn zijn als je er bij zet hoe en wat.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:27 schreef AdoraBelle het volgende:
Volgens mij kan ik nu niet meer met jullie omgaan.
Alsof je dat nog moet vragen, dat doen ze toch al automatisch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Na kapsalon wens ik buikpijn en voedselvergiftiging e.d.
Dat is mijn vakantie, het voelt zo exotisch.![]()
Ik vraag altijd extra of de kok met zijn ongewassen leuter in de knoflooksaus wil hangen om de kans op ziekte te verhogen. [ afbeelding ]
Vage foto's enzo...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja hoezo dat dan niet?
Dat is knap matig.![]()
Aldie is gewoon eng, wij toch niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vage foto's enzo....
Jullie zijn gewoon eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |