SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topicventjes:![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door Mender op 01-06-2012 22:32:16 ]
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik dacht aan dezeZei heet Lyndsy Fonseca?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aandachttrekkende TT's hebben we nodigquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:39 schreef Mender het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds 27-05 zijn we niet meer boven de 1000 views gekomen
Ja hoezo dat dan niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:27 schreef AdoraBelle het volgende:
Volgens mij kan ik nu niet meer met jullie omgaan.
Na kapsalon wens ik buikpijn en voedselvergiftiging e.d.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:24 schreef vogelkooi het volgende:
Owja? Je wilt toch geen vervelende dingen?
Okee, cool. Zou wel fijn zijn als je er bij zet hoe en wat.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:27 schreef AdoraBelle het volgende:
Alsof je dat nog moet vragen, dat doen ze toch al automatisch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Na kapsalon wens ik buikpijn en voedselvergiftiging e.d.
Dat is mijn vakantie, het voelt zo exotisch.![]()
Ik vraag altijd extra of de kok met zijn ongewassen leuter in de knoflooksaus wil hangen om de kans op ziekte te verhogen. [ afbeelding ]
Vage foto's enzo...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja hoezo dat dan niet?
Dat is knap matig.![]()
Aldie is gewoon eng, wij toch niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vage foto's enzo....
Jullie zijn gewoon eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben helemaal niet engquote:
Ik ben helemaal niet engquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:36 schreef vogelkooi het volgende:
Toelichting: Als je ons eng vindt ben je zelf eng, wij zijn geweldig!
Wij ook nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet eng [ afbeelding ].
[..]
Ik ben helemaal niet eng [ afbeelding ].
Ja goedemorgen,quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:35 schreef vogelkooi het volgende:
Kennen jullie deze nognognognognognog?
En we draaien verder met brixton radio, voor verzoekjes sms :adora naar drie keer 6.
Wel met mijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:27 schreef AdoraBelle het volgende:
Je kunt zonder google geeneens vier trekkermerken noemenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:53 schreef bobbernaut het volgende:
Of met jullie, jullie zijn onvervangbaar
hoewel, iedereen kan trekhaken verkopen..
Ik hetzelfde. En Tribes ascend speel ik soms op een willekeurige server of met jullie.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:53 schreef bobbernaut het volgende:
ik speel nergens. af en toe potje tribes met iemand van school
wel, john deere... erhm en erhm...... JA JONGE IK BEN GEEN BOERquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je kunt zonder google geeneens vier trekkermerken noemen
Echt wel, Paris Hilton, Kayden Kross, Doutzen Kroes en Maria Ozawaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je kunt zonder google geeneens vier trekkermerken noemen
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:28 schreef -Datdus- het volgende:
INB4 downvote oblivion.
http://www.reddit.com/r/g(...)ebut_like_it/c4vbi7x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ford, Mercedes, Volkswagen nouja iedereen en zijn moeder maakte ze vroeger.quote:
quote:
Ik kijk niet naar hem wel naar zijn vriendin want lekkerquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:33 schreef MineraalWater het volgende:
Bob. Waarom kijk jij naar die ultra noobse kut hollandse youtuber die alleen maar om de maand kan zeiken hoe slecht youtube wel niet is en een vervuigde uitkerings trekker is samen met zijn vriendje milan knollennaaier?
Dionnetje1990quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:28 schreef -Datdus- het volgende:
INB4 downvote oblivion.
http://www.reddit.com/r/g(...)ebut_like_it/c4vbi7x
quote:Op zondag 3 juni 2012 01:33 schreef vogelkooi het volgende:
Wokda staat in de vriezer, laat maar komen die oorlogswinter.
hehe precies wat ik ook dachtquote:Op zondag 3 juni 2012 13:40 schreef MineraalWater het volgende:
Ik dacht eerst, Wat is dit nou weer voor een bull shit, Maar het ziet er eigenlijk nog best goed uit.
Dit, lijkt mij dat je 50% van de keren voor een plas koffie komt te staan.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:54 schreef Ame_thyst het volgende:
als dat glas 1 mm schever had gestaan was al de koffie er naast gegaan
Nou, met groen heb je een beetje een probleem in minecraft.quote:
Is gewoon echt denk ik, amerikanen enzo.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:35 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Echt of nep wat denken jullie?
Of gewoon torches oid.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef kilozout het volgende:
Ik heb begrepen dat bomen alleen licht nodig hebben om te kunnen groeien, werkt dit ook in een grot met een dag van glas bijv?
Die vorige film was veel beter.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:23 schreef vogelkooi het volgende:
Underworld awakenings aan het kijken wat en bout film, alleen de lekkere billen van Kate Beckinsale houden me op de been.
[ afbeelding ]
...die ik al had gezien.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Die vorige film was veel beter.
[ afbeelding ]
Nou eigenlijk kan je elk kleur scherm gebruiken, maar green en blue zijn beter te gebruiken. Maar omdat het huis buiten op een groene vlakte staat is het verstandiger om een blue screen te gebruiken. Want straks is de vloer ineens een stuk luchtquote:
Gewoon om te testen.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:03 schreef Mender het volgende:
Maar datdus wat heb je nu met dat huis gedaan? Waar heb je het voor gebruikt dat je een andere achtergrond er in wilde zetten?
Nu ik er zo over nadenk kom ik tot de conclusie dat ik hier nog niet genoeg over nagedacht heb.quote:
Oh zo'n ding staat ook in mijn kelder. Lenen ?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:00 schreef vogelkooi het volgende:
Onze de-pyrogenation tunnel op het werk is stuk. De hele week geen productie en verveel me de pletter. Nu al...
http://tinyurl.com/6st5q2e
Zo'n ding.
trololololoooo!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HOU VERDOMME JE KUTTERINGSMOELBEK MONGOOL IK MOET VANAF DEEL ZES ALLES NOG INHALEN
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb ik zelf voorgesteld, de chef was erg blij met mijn input
Ze zijn inderdaad zo godsgruwelijk lelijk, maar genoeg klanten van ons hebben ze echt op de website.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad zo godsgruwelijk lelijk, maar genoeg klanten van ons hebben ze echt op de website.
Of van die javascript trekkertjes die de godganse dag door je scherm heen rijden en je alle zicht op de content belemmeren.
Hier, voor over 10 minutenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sowieso wel. Net het vijf-over-half-vier-masturbeertje achter de rug, over tien minuten mag ik weer.
Mooi ga ik alvast opruimen!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ach, tijd voor de zes-minuten-voor-vier-treksessie.
Welke trekhaak, welke versie en hoeveel stuks? Oh en wat voor soort firma betreft het? Welke framebreedte?quote:
Trekkertrektrekhaak 3000, v1.0.1, 1, Trekhaak en Co. en 1 meter.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Welke trekhaak, welke versie en hoeveel stuks? Oh en wat voor soort firma betreft het? Welke framebreedte?
jwzquote:Op maandag 4 juni 2012 18:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Frames van een meterMet zo'n trekker trek je letterlijk alle aanhangers in west-nederland
Ik heb hooikoorts en daarom ben ik volgens mij verkouden!quote:
Ik heb even met Mammoet gebeld. Wanneer moeten ze het inplannen ?quote:Op maandag 4 juni 2012 18:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"Wat doe je dan met zo'n trekker?"
"Och, alleen Texel naar Noord- holland trekken, hoezo?"
Nee die klinkt heel erg piemel.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De fuck? Van die brony-muziek die niet eens erg kut klinkt:
quote:
In het gewone minecraft topic werd er teveel geslowchat/offtopic gespammed. En modjes moesten het steeds opruimen. Daarom is deze slowchat reeks er gekomen .quote:
Oh ooit eens een paar afleveringen gekeken, vond het niks aan.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:30 schreef MineraalWater het volgende:
Verdomme deze serie, Ik kan dat echt niet aan om te kijken want van die cliffhangers krijg ik een fucking hart aanval.
[ afbeelding ]
Tja, Ik heb toen tot seizoen 2 op de helft gekeken, Alleen kon niet meer slapen van de cliffhangers zo erg was hetquote:Op maandag 4 juni 2012 20:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oh ooit eens een paar afleveringen gekeken, vond het niks aan.
picsquote:Op maandag 4 juni 2012 21:06 schreef bobbernaut het volgende:
ey mang, ik moet schijten, maar geen zin...
brb ff skaiten!
ja junge net doorgespoelt/d/dtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |