Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FUT EK Poulequote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu al 2 99 Messi's up en iemand zegt dat er 1 voor 1.5m BIN werd verkocht
je bent ook wel een domme lul als je 99 messi voor 1,5 miljoen verkooptquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu al 2 99 Messi's up en iemand zegt dat er 1 voor 1.5m BIN werd verkocht
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
je bent ook wel een domme lul als je 99 messi voor 1,5 miljoen verkoopt
ja maar anders verkoop je hem niet wssquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
10 mil is zijn prijs wrschquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hier komt die:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:10 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
ik ook, misschien zie ik het zelfs als ik weet waar de stream is
Tot en met zondag, staat ook gewoon in beeld als je webapp opent.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hoe lang is deze 99 messi verkrijgbaar in pakjes?
Zou wel grappig zijn, maar geen bewijs? Zie foto's alquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hier word je toch niet goed van: http://forum.ea.com/uk/posts/list/1722629.page
quote:
zolang de voorraad strekt!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hoe lang is deze 99 messi verkrijgbaar in pakjes?
dankquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hier komt die:
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fok
Ik heb het zelfde..quote:
Nee ik bedoel spelers. Zoals Perea 41212 die normaal voor 3500c gaan ofzo zijn nu op te pikken voor 1500cquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Goude packs of wat?? Zeg zeg, dan ga ik even inkopen doen
Snap het niet meer echt, wat is xsplit dan,quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij geeft toch gewoon link van de stream... je zou ook gewoon bedankt kunnen zeggen ofc.
Hahahahah, oke. Ga denk ik contracten inkopenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee ik bedoel spelers. Zoals Perea 41212 die normaal voor 3500c gaan ofzo zijn nu op te pikken voor 1500c
Normaal komt hier de stream, Rijst heeft problemen en daarom is stream nog niet online. Eigenlijk is hij er al met de coins vandaar, maar dat zegt hij nog even niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:26 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Snap het niet meer echt, wat is xsplit dan,
Oh oke, dankjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Normaal komt hier de stream, Rijst heeft problemen en daarom is stream nog niet online. Eigenlijk is hij er al met de coins vandaar, maar dat zegt hij nog even niet.
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fok daar kijken, xsplit heeft Rijst nodig en geldt niet voor jou.
Dan wordt het dus geen Messi nu maar pas om 1uurquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat wordt dus een half uurtje vertraging zotezien
Kan ook. Wat willen jullie? opnemen of paar uur later streamen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:30 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dan wordt het dus geen Messi nu maar pas om 1uur
paar uur later weer HH?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan ook. Wat willen jullie? opnemen of paar uur later streamen?
Dan is er geen happy hour.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:30 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dan wordt het dus geen Messi nu maar pas om 1uur
ah lekker om 1 uur streamen danquote:
Wacht maar tot vannacht, spanning opbouwenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan ook. Wat willen jullie? opnemen of paar uur later streamen?
Is al sinds 5 uurtwitter:xsplit twitterde op vrijdag 01-06-2012 om 16:47:59Hi everyone, we're having database problems right now
c might be causing some of you to be recognized incorrectly based on your license. reageer retweet
Tuurlijk, gewoon zo'n Chinese oplichterquote:
zuur mayne ik had wel die 15k alvast gestuurd dus je hebt het nu van iedereen ofniet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:33 schreef Rijst het volgende:
Is al sinds 5 uurtwitter:xsplit twitterde op vrijdag 01-06-2012 om 16:47:59Hi everyone, we're having database problems right now
c might be causing some of you to be recognized incorrectly based on your license. reageer retweet
vannacht toch weer HH+ leuker voor ons om het live te volgenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:34 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Waarom record je het niet gewoon en doe je het online later? Zodat het nog binnen de happy hour is.
Potje clubben? tegen Dutchies ?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon zo'n Chinese oplichter![]()
2 premium jumbo's gedaan hier..IF Montenegrijn en 4-3-3 Terry eruit + 2 4321 kaarten..kon slechterquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Pearce, 300 coins en Dalla Valle in 1 pack. Op het andere account kreeg ik ook een Dalla Valle en nog een paar BPL bronzes zoals Amos (2e keer dit jaar)
Niet echt fair nog, ik moet verdomme spelers zien te krijgenquote:
dat zou iemand die de coins wel zou jatten ook zeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:35 schreef Rijst het volgende:
hahaha al ging ik er met de coins vandoor dan had ik hier niet meer gepost.
Hoeveel coins heb je ervoor?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:35 schreef Rijst het volgende:
Altijd eerst aan darksonic vragen (quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:35 schreef DutchSL het volgende:
Bronzen Koreaan LW in pak, gelijk 1200 BIN verkochtik dacht dat die niet zoveel waard zou zijn met 79 pace.
Oja fuckquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat zou iemand die de coins wel zou jatten ook zeggen
Van wie heb je nu allemaal coins, ook van Roy begrijp ik? En Marcie wilde ook meedoen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:35 schreef Rijst het volgende:
2x dutchquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Van wie heb je nu allemaal coins, ook van Roy begrijp ik? En Marcie wilde ook meedoen?
Wat doe jij eigenlijk de hele dag?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht: ik heb nu geen bronze packs meer over dus ik open een 2.5k silver pack. IF Gaven
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht: ik heb nu geen bronze packs meer over dus ik open een 2.5k silver pack. IF Gaven
Kan toch niet er zit een packlimit opquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk de hele dag?
Jij opent de hele dag packs ofniet?
Ja. Ik kijk bijna nooit meer naar goede deals omdat ik packs openquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk de hele dag?
Jij opent de hele dag packs ofniet?
ff potje afmaken, dan wil ik welquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon zo'n Chinese oplichter![]()
Nee, jij moet packs kopen. Jouw stream doet het, hup hup.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:39 schreef Rijst het volgende:
Gerrit en Zuiden komen jullie nog?
Zijn jullie trouwens familie van elkaar?
M'n meisje reageert helaas nietquote:
Ik ben er en neequote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:39 schreef Rijst het volgende:
Gerrit en Zuiden komen jullie nog?
Zijn jullie trouwens familie van elkaar?
ye maar Rijst zegt nu dat z'n stream werktquote:
En de rest kan je dan alsnog straks doen. Kan je spreidenquote:
Alles in club zetten gewoonquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:42 schreef poker4lifee het volgende:
snel achter elkaar.... als je wat verkeerds discard weten we je te vinden!
Tyfushard janken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben benieuwd wat Rijst gaat doen als 'ie Messi trekt
ohjaquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
Vriend van me kan wachten, moet dit zien
Echt achterlijk jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:49 schreef DutchSL het volgende:
Wat zit je toch te discarden man, is allemaal geld
Niet meer van jou iigquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:49 schreef DutchSL het volgende:
huh?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:46 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Elke keer als er zon formation card voorbij komt bij mij eigen schreeuw ik meteen INFORMED
wat heb jij geslikt?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:46 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Elke keer als er zon formation card voorbij komt bij mij eigen schreeuw ik meteen INFORMED
Ziet eruit als informed als het voorbij flashed.quote:
Ja sorry pas na de 3e pack realiseerde ik dat je die spelers in je club kon doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:49 schreef DutchSL het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja sorry pas na de 3e pack realiseerde ik dat je die spelers in je club kon doen
DOumbia of Etoóquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja sorry pas na de 3e pack realiseerde ik dat je die spelers in je club kon doen
Welliton vind ik wel beter dan doumbiaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen wellington? Eto'o kan ik niet betalen
Heb ze beide niet gehad, maar als ik kijk naar van wie ik de meeste tegengoals krijg, zou ik Wellington nemen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen wellington? Eto'o kan ik niet betalen
Ramos. Dani Alves.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:00 schreef RavioliPunch het volgende:
Wie kent er een goede RB 85 of hoger? Niet te duur a.u.b
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ze beide niet gehad, maar als ik kijk naar van wie ik de meeste tegengoals krijg, zou ik Wellington nemen.
Waarom 85 of hogerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:00 schreef RavioliPunch het volgende:
Wie kent er een goede RB 85 of hoger? Niet te duur a.u.b
oh kequote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kut, ik was vergeten dat ik zo een feestje heb![]()
Ik kan niet meeclubben vanavond.
Die kan ook later pasquote:
Nee op fifaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Bier drinken, dansen, beetje chickens versieren, neuken.
bier drinken, dansen, door je headset schreeuwen, voetbalchicks oppikken, neuken.quote:
Lahm is gewoon een keurige back hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:04 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal goed, behalve Lahm.
SIF Naldo is kut idd heb hem naar een paar wedstrijden weer verkocht verliest gewoon ieder kopduel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:09 schreef DutchSL het volgende:
Lahm is kut, totaal gebrek aan strength en niet bijzonder snel, maar wel een monsterrating voor de handicap. Ik heb hem gehad, met SIF Naldo ernaast. Slechtste team dat ik gehad heb.
Pisvlek 78 is al veel beter. Maicon is de beste RB die ik heb gehad.
Rijst discardde alles gewoon behalve waardevolle dingenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:10 schreef Toefjes het volgende:
Het gezamelijke pakjes project kent een Taiwo-achtige ontknoping?
Alleen in het begin, later viel het wel meequote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rijst discardde alles gewoon behalve waardevolle dingen
maar geen spelers eruit gehaald waardoor er winst te melden valt? Kon helaas niet meekijken hierquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rijst discardde alles gewoon behalve waardevolle dingen
Die heb ik gemist..zat die in de eerste? Hernandez was ook een paar K waard, maar verder echt troep.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:12 schreef DutchSL het volgende:
Wat zat er nou allemaal in? Stream haperde soms. 4-1-2-1-2 volgens mij duurste kaart die we hebben?
Geen enkele 10k+quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
maar geen spelers eruit gehaald waardoor er winst te melden valt? Kon helaas niet meekijken hier
Meedoen met clubs?quote:
Toch Zhirkovquote:
Tot nu toe hebben we nog geen vastloper gehad uit 4 pottenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als het niet weer 40 minuten duurt voor de wedstrijd begint....
Vorige keer was het 40 minuten wachten tot mensen aanwezig waren, en toen was het nog meer wachten want iemand moest zijn pro aanpassen etc.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben we nog geen vastloper gehad uit 4 potten
Klopt ja, maar die keeper van de tegenstander van jullie was 1.60 ofzo, gewoon finesse doen of lobquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:16 schreef Lindgren. het volgende:
Wat clubt een kleine speler kut zeg.Ik ga er straks eerst weer eens 10 cm bij doen.
Zit je in Pino?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vorige keer was het 40 minuten wachten tot mensen aanwezig waren, en toen was het nog meer wachten want iemand moest zijn pro aanpassen etc.
Nu zie ik ook weer helemaal niemand in de club aanwezig.
Ik heb hem net gekocht, maar nu zie ik dat ik in de problemen kom vanwege mijn CB'squote:
Dat denk ik ook vakerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:16 schreef Lindgren. het volgende:
Wat clubt een kleine speler kut zeg.Ik ga er straks eerst weer eens 10 cm bij doen.
Dat zei ik toch, rechter CB van Napoliquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb hem net gekocht, maar nu zie ik dat ik in de problemen kom vanwege mijn CB's. Ik wil die silver niet gebruiken.
Dat was ik alweer vergetenquote:
Elia is veul beterquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat was ik alweer vergeten. Nu denk ik toch maar Lavezzi halen, ook al is die kut als LM in een 4-1-2-1-2
Von Bergen is beter dan slechte golds hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb hem net gekocht, maar nu zie ik dat ik in de problemen kom vanwege mijn CB's. Ik wil die silver niet gebruiken.
Ik heb hem ook. Prima speler.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Von Bergen is beter dan slechte golds hoor.
Ik wil er Lucio en Chiellini neerzettenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Praat anders verder in de stream.. Gewoon de stream uitzetten als je daardoor lag hebt.quote:
Ja dat zei ik ook al tegen hem via dm. Echt een prima verdedigerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Staat er niet op in een 4-1-2-1-2 formatie.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al tegen hem via dm. Echt een prima verdediger
Ik had de laatste. Serieus.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Staat er niet op in een 4-1-2-1-2 formatie.
Ik heb Bonucci achterin. Je kunt eventueel de IF nog pakken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:31 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
4 plekken.
Welliton ST
Von bergen CB
Bonucci CB?? Chiellini is super duur in 4-1-2-1-2
GK: Stekelenburg?
Wat een kut team, spelen met 7 spelers kan niet eensquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:31 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
4 plekken.
Welliton ST
Von bergen CB
Bonucci CB?? Chiellini is super duur in 4-1-2-1-2
GK: Stekelenburg?
Zelfs met 7 spelers maak ik je afquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat een kut team, spelen met 7 spelers kan niet eens
in 4-1-2-1-2 rond de 7 kquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:33 schreef Tim86 het volgende:
Zie nu pas dat Chiellini een stuk duurder is op ps3 ja..is nog maar 3k op xbox ofzo
4-4-2 versie gisteren nog verkocht voor 6 k:P 4231 gekocht voor 2.9k:Pquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:33 schreef Tim86 het volgende:
Zie nu pas dat Chiellini een stuk duurder is op ps3 ja..is nog maar 3k op xbox ofzo
normale chiellini?quote:
Challenge accepted.quote:
quote:
Zesendertig Messi's.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:39 schreef marcie216 het volgende:
hebben jullie wat gehad uit de pack opening?
Hernandez en een 41212 kaartquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zesendertig Messi's.
Beste spelers waren Crouch en Alex van PSG.
Was dat met die bal die ik gaf waar die keeper die blunder maakte?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:49 schreef DutchSL het volgende:
Blockte GJE nou mijn schot of was het de keeper?
Keeperquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:49 schreef DutchSL het volgende:
Blockte GJE nou mijn schot of was het de keeper?
Linkspoot op linksback (Van Aanholt of Nelom) en CB IF Zwaanswijk of Bruma. GK Krul.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:50 schreef Pino0 het volgende:
[ afbeelding ]
Verdedigende suggesties please? DonkBouma
![]()
Oja, Duarte vind ik ook niet erg bijzonder, alleen zijn pace is goed..
CB IF Vlaar en CAM Serreroquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:50 schreef Pino0 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik wil graag dat het Nederlands blijftquote:
Ja, want hij pakt meer ballen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:58 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik wil graag dat het Nederlands blijftEn vlaar kan ik niet betalen en 52 pace? Dat is zo laag
![]()
En is krul beter dan velthuizen?
Zoja, waarom?
LB UP Van Aanholt, CB Luijckx ipv Boumaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:50 schreef Pino0 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Waarom Aanholt btw? Ik vind Tiendalli een prima speler en een goede pace!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
LB UP Van Aanholt, CB Luijckx ipv Bouma
Aanholt is echt heerlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:16 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Waarom Aanholt btw? Ik vind Tiendalli een prima speler en een goede pace!
Rechtspoot op linksbackquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:16 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Waarom Aanholt btw? Ik vind Tiendalli een prima speler en een goede pace!
Als je de bal hebt wel, maar verdedigen kan hij niet en hij trekt je hele verdediging open met die kut workratesquote:
We spelen wel fijn zoquote:
Mwah, bedoel je voor longshots etc? Ik doe vooral 1-2tjes etc dus die komt niet echt van de pas.quote:
Nelom en Aanholt hebben dezelfde workrates en zijn niet veel beter in verdedigend opzicht.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je de bal hebt wel, maar verdedigen kan hij niet en hij trekt je hele verdediging open met die kut workrates
Ja weet ik, maar we zijn net een beetje op winning-toer, dus zolang het duurt even puntjes harvestenquote:
Je hebt gelijk mbt die workrates zie ik ja, maar toch staat Büttner bij mij altijd als een luie hond voorin en heb ik daar bij de rest geen last vanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nelom en Aanholt hebben dezelfde workrates en zijn niet veel beter in verdedigend opzicht.
Crosses, passes langs de lijn etc. Maar als je over het veld heen pingpongt heb je daar geen last van neequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:18 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Mwah, bedoel je voor longshots etc? Ik doe vooral 1-2tjes etc dus die komt niet echt van de pas.
usb toetsenbord gok ik..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:22 schreef DutchSL het volgende:
Wat is dat typen op de PS3 controller toch kut, hoe doen jullie dat zo snel?
Ik ben gewoon een snelle typer, hoor het wel vakerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:22 schreef DutchSL het volgende:
Niet in FIFAquote:
Toetsenbordquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:22 schreef DutchSL het volgende:
hey dat vroeg ik een maand geleden ookquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:22 schreef DutchSL het volgende:
Toen kreeg je ook antwoordquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hey dat vroeg ik een maand geleden ook
lekker broski!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:47 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Net 4-1 verloren. Mn beste pot tot nu toe aangezien ik heb gescoord!
haal je een formatie kaartquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:47 schreef Fuszy het volgende:
Die kut zwitser komt maar niet in de juiste formatie op de markt
Van 7kquote:
Geen zin om een 4-1-2-1-2 kaart te halen voor een speler die max 3k waard is.quote:
vind je mij ftw?quote:
geeft niet man, wij kiezen god niet, god kiest onsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:52 schreef Pino0 het volgende:
[..]
vind je mij ftw?
als ik vies verlies gedraag ik me als een klein kind met een iq van 70
komt door mijn angst stoornis achtig iets..
ben er niet trots op en gelukkig word ik dan ook regelmatig gebanned
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb die Von Bergen al meerdere keren in een bronze pack gehad, helaas is die ene die ik in mijn club heb 4-3-1-2. Op de Xbox staat er nu 1 in 4-1-2-1-2 voor 150 SP 3k BIN maar ja, daar heb je niks aan.
Fuck het oppervlakkige volk, kunnen we ook zeggen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:58 schreef Fuszy het volgende:
Volgens mij gaan al mijn vrienden die op facebook zitten morgen naar intents.
Ieder zo zijn ding zullen we maar zeggen
serieus? FMLquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:59 schreef Tim86 het volgende:
iedere 4 atb Von Bergen haalt toch 9 chem of reken ik verkeerd? Geen dode links en wel 2 landlinks..
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:59 schreef Tim86 het volgende:
iedere 4 atb Von Bergen haalt toch 9 chem of reken ik verkeerd? Geen dode links en wel 2 landlinks..
Hahaquote:
meen je dat?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
geeft niet man, wij kiezen god niet, god kiest ons
Tuurlijk kiest god voor ons.quote:
Ik vindt het in ieder geval niet erg Pino!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:03 schreef Pino0 het volgende:
haha nee maar ik bedoel dat hij t niet erg vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |