Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FUT EK Poulequote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu al 2 99 Messi's up en iemand zegt dat er 1 voor 1.5m BIN werd verkocht
je bent ook wel een domme lul als je 99 messi voor 1,5 miljoen verkooptquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu al 2 99 Messi's up en iemand zegt dat er 1 voor 1.5m BIN werd verkocht
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
je bent ook wel een domme lul als je 99 messi voor 1,5 miljoen verkoopt
ja maar anders verkoop je hem niet wssquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
10 mil is zijn prijs wrschquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hier komt die:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:10 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
ik ook, misschien zie ik het zelfs als ik weet waar de stream is
Tot en met zondag, staat ook gewoon in beeld als je webapp opent.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hoe lang is deze 99 messi verkrijgbaar in pakjes?
Zou wel grappig zijn, maar geen bewijs? Zie foto's alquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hier word je toch niet goed van: http://forum.ea.com/uk/posts/list/1722629.page
quote:
zolang de voorraad strekt!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hoe lang is deze 99 messi verkrijgbaar in pakjes?
dankquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hier komt die:
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fok
Ik heb het zelfde..quote:
Nee ik bedoel spelers. Zoals Perea 41212 die normaal voor 3500c gaan ofzo zijn nu op te pikken voor 1500cquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Goude packs of wat?? Zeg zeg, dan ga ik even inkopen doen
Snap het niet meer echt, wat is xsplit dan,quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij geeft toch gewoon link van de stream... je zou ook gewoon bedankt kunnen zeggen ofc.
Hahahahah, oke. Ga denk ik contracten inkopenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee ik bedoel spelers. Zoals Perea 41212 die normaal voor 3500c gaan ofzo zijn nu op te pikken voor 1500c
Normaal komt hier de stream, Rijst heeft problemen en daarom is stream nog niet online. Eigenlijk is hij er al met de coins vandaar, maar dat zegt hij nog even niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:26 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Snap het niet meer echt, wat is xsplit dan,
Oh oke, dankjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Normaal komt hier de stream, Rijst heeft problemen en daarom is stream nog niet online. Eigenlijk is hij er al met de coins vandaar, maar dat zegt hij nog even niet.
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fok daar kijken, xsplit heeft Rijst nodig en geldt niet voor jou.
Dan wordt het dus geen Messi nu maar pas om 1uurquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat wordt dus een half uurtje vertraging zotezien
Kan ook. Wat willen jullie? opnemen of paar uur later streamen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:30 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dan wordt het dus geen Messi nu maar pas om 1uur
paar uur later weer HH?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan ook. Wat willen jullie? opnemen of paar uur later streamen?
Dan is er geen happy hour.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:30 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dan wordt het dus geen Messi nu maar pas om 1uur
ah lekker om 1 uur streamen danquote:
Wacht maar tot vannacht, spanning opbouwenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan ook. Wat willen jullie? opnemen of paar uur later streamen?
Is al sinds 5 uurtwitter:xsplit twitterde op vrijdag 01-06-2012 om 16:47:59Hi everyone, we're having database problems right now
c might be causing some of you to be recognized incorrectly based on your license. reageer retweet
Tuurlijk, gewoon zo'n Chinese oplichterquote:
zuur mayne ik had wel die 15k alvast gestuurd dus je hebt het nu van iedereen ofniet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:33 schreef Rijst het volgende:
Is al sinds 5 uurtwitter:xsplit twitterde op vrijdag 01-06-2012 om 16:47:59Hi everyone, we're having database problems right now
c might be causing some of you to be recognized incorrectly based on your license. reageer retweet
vannacht toch weer HH+ leuker voor ons om het live te volgenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:34 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Waarom record je het niet gewoon en doe je het online later? Zodat het nog binnen de happy hour is.
Potje clubben? tegen Dutchies ?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon zo'n Chinese oplichter![]()
2 premium jumbo's gedaan hier..IF Montenegrijn en 4-3-3 Terry eruit + 2 4321 kaarten..kon slechterquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Pearce, 300 coins en Dalla Valle in 1 pack. Op het andere account kreeg ik ook een Dalla Valle en nog een paar BPL bronzes zoals Amos (2e keer dit jaar)
Niet echt fair nog, ik moet verdomme spelers zien te krijgenquote:
dat zou iemand die de coins wel zou jatten ook zeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:35 schreef Rijst het volgende:
hahaha al ging ik er met de coins vandoor dan had ik hier niet meer gepost.
Hoeveel coins heb je ervoor?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:35 schreef Rijst het volgende:
Altijd eerst aan darksonic vragen (quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:35 schreef DutchSL het volgende:
Bronzen Koreaan LW in pak, gelijk 1200 BIN verkochtik dacht dat die niet zoveel waard zou zijn met 79 pace.
Oja fuckquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat zou iemand die de coins wel zou jatten ook zeggen
Van wie heb je nu allemaal coins, ook van Roy begrijp ik? En Marcie wilde ook meedoen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:35 schreef Rijst het volgende:
2x dutchquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Van wie heb je nu allemaal coins, ook van Roy begrijp ik? En Marcie wilde ook meedoen?
Wat doe jij eigenlijk de hele dag?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht: ik heb nu geen bronze packs meer over dus ik open een 2.5k silver pack. IF Gaven
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht: ik heb nu geen bronze packs meer over dus ik open een 2.5k silver pack. IF Gaven
Kan toch niet er zit een packlimit opquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk de hele dag?
Jij opent de hele dag packs ofniet?
Ja. Ik kijk bijna nooit meer naar goede deals omdat ik packs openquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk de hele dag?
Jij opent de hele dag packs ofniet?
ff potje afmaken, dan wil ik welquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon zo'n Chinese oplichter![]()
Nee, jij moet packs kopen. Jouw stream doet het, hup hup.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:39 schreef Rijst het volgende:
Gerrit en Zuiden komen jullie nog?
Zijn jullie trouwens familie van elkaar?
M'n meisje reageert helaas nietquote:
Ik ben er en neequote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:39 schreef Rijst het volgende:
Gerrit en Zuiden komen jullie nog?
Zijn jullie trouwens familie van elkaar?
ye maar Rijst zegt nu dat z'n stream werktquote:
En de rest kan je dan alsnog straks doen. Kan je spreidenquote:
Alles in club zetten gewoonquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:42 schreef poker4lifee het volgende:
snel achter elkaar.... als je wat verkeerds discard weten we je te vinden!
Tyfushard janken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben benieuwd wat Rijst gaat doen als 'ie Messi trekt
ohjaquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
Vriend van me kan wachten, moet dit zien
Echt achterlijk jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:49 schreef DutchSL het volgende:
Wat zit je toch te discarden man, is allemaal geld
Niet meer van jou iigquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:49 schreef DutchSL het volgende:
huh?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:46 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Elke keer als er zon formation card voorbij komt bij mij eigen schreeuw ik meteen INFORMED
wat heb jij geslikt?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:46 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Elke keer als er zon formation card voorbij komt bij mij eigen schreeuw ik meteen INFORMED
Ziet eruit als informed als het voorbij flashed.quote:
Ja sorry pas na de 3e pack realiseerde ik dat je die spelers in je club kon doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:49 schreef DutchSL het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja sorry pas na de 3e pack realiseerde ik dat je die spelers in je club kon doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |