klopt, zullen we Shirley Wu dan maar een dolfijntje sturen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je moet ook begrijpen dat die Shirley dikke knaken verdient met dit handeltje, dus klanten tevreden houden is gewoon onderdeel van de strategie zodat ze dit soort bedragen kan blijven vragen. Zelfs als ze in een paar gevallen nog een gratis shirt moet nasturen maakt ze nog winst. Is gewoon een goede strategie van Shir.
thailandquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:31 schreef BadderAapje het volgende:
Heeft iemand het originele ek shirt?
Ik heb hem vandaag in een sportwinkel gehaald en het shirt is made in thailand...
Nu volg ik dit topic al een tijdje en wil vragen of andere eigenaren kunnen controleren waar hun shirt is gemaakt
waarom bestellen jullie niet gewoon allemaal bij Jersey777? blijkt toch de beste te zijn.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:39 schreef Brandblussert het volgende:
Iemand ervaring met Soccertriads? Heb ongeveer een week geleden betaald, maar krijg geen reactie op mijn mail en heb ook nergens een bevestiging van bestelling gezien.
ja indd gewoon allemaal bij shirley.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
waarom bestellen jullie niet gewoon allemaal bij Jersey777? blijkt toch de beste te zijn.
en daar hebben we het al langer dan een week over
ik vind dat je shirtjes van je eigen club gwn bij de eigen fanshop moet kopenquote:Op zondag 3 juni 2012 11:17 schreef franckribery22 het volgende:
Besteld er iemand de laatste tijd nog bij Henkie? Ik heb laatst het oude ajax uitshirt besteld, en nog niet binnen gekregen, en Henk zegt dat ie wss niet zal aankomen (onderschept denk...)
Omdat het nou toch al weer ff geduurt heeft, wil ik denk ik toch liever het nieuwe uitshirt, en omdat iedereen daar zulke lovende woorden voor heeft ga ik die denk ik bij shirley bestellen![]()
Nou lijkt het op die site dat het lichtere deel linksboven op t shirt veel lichter is als bij het originele, en overigens ook lichter dan bij Henkie. Wat vinden jullie hiervan ? Ik heb haar er overigens ook al over gemaild, kijken wat ze zegt...
ter vergelijking:
[ afbeelding ] henkie's versie
[ afbeelding ] de originele
[ afbeelding ] shirleys versie
[/quote]quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
klopt, zullen we Shirley Wu dan maar een dolfijntje sturen?[ [quote]Op zondag 3 juni 2012 11:51 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
ik vind dat je shirtjes van je eigen club gwn bij de eigen fanshop moet kopen
Die heb ik gekregen, maat M maar valt ruim. Maatje kleiner is dus aan te raden.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:24 schreef Bartp1988 het volgende:
Is er toevallig iemand die dit shirt heeft: http://www.voetbalshop.nl/t-shirt-holland-ek-88-polyester-5.html
[ afbeelding ]
Ik twijfel over de maat en vraag me of hij groot valt. Iemand ervaringen?
thanks, die ga ik bestellen.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:24 schreef Bartp1988 het volgende:
Is er toevallig iemand die dit shirt heeft: http://www.voetbalshop.nl/t-shirt-holland-ek-88-polyester-5.html
[ afbeelding ]
mijn bestelling bij Shirley is al onderwegquote:Op zondag 3 juni 2012 10:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
waarom bestellen jullie niet gewoon allemaal bij Jersey777? blijkt toch de beste te zijn.
en daar hebben we het al langer dan een week over
Mijn betaling is nog steeds niet aangekomenquote:Op zondag 3 juni 2012 12:28 schreef Brandblussert het volgende:
[..]
mijn bestelling bij Shirley is al onderweg
Hij is niet voor mijzelf (ik ben namelijk ook geen ajaxiedquote:Op zondag 3 juni 2012 11:51 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
ik vind dat je shirtjes van je eigen club gwn bij de eigen fanshop moet kopen
nee: http://henkfcvoetbal.3owl.com/ en hij reageert ook gewoon op m'n mailtjes...quote:
wel mooi dat dat ding ¤19.88 kostquote:Op zondag 3 juni 2012 11:24 schreef Bartp1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Uitshirt toch?quote:Op zondag 3 juni 2012 12:46 schreef franckribery22 het volgende:
En om 'm nogmaals onder de aandacht te brengen:
[ afbeelding ]
Om je vingers bij af te likken!![]()
Ik heb Shirley er trouwens over gemaild, kijken of ze 'm op een of andere manier toch niet kan krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |