dat dacht ik ook, alleen staat er helaas 'out of stock' bij, maar ik heb er al over gemaild..quote:Op zondag 3 juni 2012 19:51 schreef Sanderrkdvc het volgende:
Een kwestie van uitproberen, voor die 25 euro is het het proberen waard. Wel gruwelijk shirt trouwens!
Dat is handig, kan ik het zweet van mijn voorhoofd vegen met die doek. Haha nee maar vindt het echt een bazenshirt en haal het Kroatie thuisshirt.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:42 schreef Luco het volgende:
Geen van beide. In een theedoek lopen, of met de Fransen heulen
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:20 schreef Dylan98 het volgende:
Is het al bekend welk uitshirt liverpool krijgt ,?
Nog steeds gelekt plaatje, maar ga er maar wel vanuit ja:quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:39 schreef Luco het volgende:
[..]
Nog steeds gelekt plaatje, maar ga er maar wel vanuit ja:
[ afbeelding ]
oke , ik vind het een mooii shirt
Availability: Out-of-stockquote:Op zondag 3 juni 2012 19:45 schreef franckribery22 het volgende:
Ik heb trouwens dat Nieuw - Zeeland uitshirt gevonden bij een thaise verkoper! (en ja ik blijf er maar over zeuren)
http://thailandsoccerjers(...)d-soccer-jersey.html
ik weet eigenlijk alleen niet of het wel helemaal te vertrouwen is...
Vind ajax uitshirt ook mooi, al komt dat moeilijk uit me mond als feyenoorderquote:Op zondag 3 juni 2012 21:48 schreef Luco het volgende:
Ook een mooi shirt moet ik bekennen, al vind ik symmetrische shirts meer hebben.
Ajacied hierquote:Op zondag 3 juni 2012 21:55 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Vind ajax uitshirt ook mooi, al komt dat moeilijk uit me mond als feyenoorder
hahaha mooi mann , ik zal morgen denk even foto maken van mijn allereerste voetbal shirt feyenoord seizoen ik gok 2001/2002 toen was ik 3 ;pquote:Op zondag 3 juni 2012 22:36 schreef TBakkert het volgende:
mensen, ik heb nog een wat ouder voertbalshirtje van mezelf gevonden. kindermaat M.
en ik ga zo ff een paar foto's maken
jullie krijgen zo te zien
e zijn an t uploadenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de belichting is wel kut, vandaar mindere kwaliteit
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:06 schreef TBakkert het volgende:
Champions League final 2008 Manchester United Ronaldomooi shirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de belichting is wel kut, vandaar mindere kwaliteit
btw; hoe zet je het in zo'n spoiler
je moet gewoon al die images neerzetten.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:12 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
mooi shirt
btw; hoe zet je het in zo'n spoiler
Precies dezelfde shirts als van die Chinese en Thaise sites, waarschijnlijk koopt hij ze ook daar in en verkoopt ze vervolgens met winst door aan jou.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:54 schreef hafcfan het volgende:
voetbal-shirtjes.3owl.com/EK2012.htm
Iemand ervaring met deze site?
quote:Op zondag 3 juni 2012 23:06 schreef TBakkert het volgende:
Champions League final 2008 Manchester United RonaldoFraai shirt, goeie naam achteropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de belichting is wel kut, vandaar mindere kwaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:08 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Fraai shirt, goeie naam achteropkan.. hij scoorde in die finale toevallig wel een doelpuntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik doe die dingen toch nooit weg, dus maakt op zich geen verschil
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
oke dankjequote:Op zondag 3 juni 2012 23:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je moet gewoon al die images neerzetten.
aan het eind selecteer je al je tekst en [img/] tags en klik je op spoiler. gewoon een zwart balkje naast de opsommingen.
Bah.... het liverpool shirt valt voor mij af ;'(quote:Op maandag 4 juni 2012 07:35 schreef voetbaltalent het volgende:
[..]
Aanvuling: het nieuwe uitshirt 2012-2013 is dit geworden.
[ afbeelding ]
Gewoon i.v.m. privé gegevens weg halen.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:27 schreef Dylan98 het volgende:
Wat raden jullie mij aan ?
ik heb een shirtje met mijn achternaam , zal ik mijn achternaam wegwerken als ik de foto hier plaats , of gewoon me naam hier laten zien ,?
Ik had ook mn naam en al niet laten zien onlinequote:Op maandag 4 juni 2012 10:37 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Gewoon i.v.m. privé gegevens weg halen.
Voorkomen is beter dan genezen
oke dankje jongens , zal ze strax plaatsenquote:Op maandag 4 juni 2012 10:42 schreef LTCY18 het volgende:
[..]
Ik had ook mn naam en al niet laten zien online
Geen zin dat ik door de douane uit de menigte gepikt word als ik ergens een potje voetbal van Oranje aan het checken ben whahahahaha
Muv van het logo zeer achteruit gegaan.quote:Op maandag 4 juni 2012 07:35 schreef voetbaltalent het volgende:
[..]
Aanvuling: het nieuwe uitshirt 2012-2013 is dit geworden.
[ afbeelding ]
Wat een gedoe om die zwarte shirtjes...quote:Cruijff waarschuwt voor nadelen zwart uittenue Oranje
Johan Cruijff heeft zijn verontwaardiging geuit over het zwarte uitshirt van het Nederlands elftal, omdat volgens hem de spelers zo slecht zichtbaar worden voor elkaar.
'Persoonlijk houd ik niet van zwart', aldus Cruijff in Spits. 'Ze hoeven toch helemaal niet in zwarte shirts te spelen? Wat is er mis met oranje? Het is een fantastische kleur en niemand anders speelt in het oranje, dus die shirts kun je altijd aan.'
Volgens Cruijff kleeft aan de zwarte shirts bovendien een flink nadeel. 'Kijk, als je op de tribune zit, dan zie je het veld liggen, dat is dus groen. En dan de spelers erop in het zwart, da's duidelijk om te zien.'
'Maar als je op het veld staat, dan zie je dat groen niet, maar de donkere tribune erachter. Als er dan iemand, je medespeler dus, zwart aan heeft, wordt-ie onzichtbaar. Die zie je haast niet staan. Dat is gewoon zo.'
Ze hebben wel gewoon gelijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat een gedoe om die zwarte shirtjes...
rechtstreekse kopie van die site van henkie zo te zien?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:54 schreef hafcfan het volgende:
voetbal-shirtjes.3owl.com/EK2012.htm
Iemand ervaring met deze site?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de achterkant niet op de foto gezet want mijn achternaam staat erop
Btw: kleur van broekje is wel zelfde kleur alleen anders door licht inval![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |