je kunt het van te voren volgens mij vragen per email...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:12 schreef Stiggie het volgende:
Hoe de fok weet je in godsnaam of je een match versie of een fans versie krijgt. Ik heb nog foto van rafael van der vaart gestuurd met of de vlakken goed zoals daar zijn en ze zei ja.... en het is diegene van 22$ met broekje (omdat bij dat shirt er ook gaatjes inzaten).
er is er geen per se beter,quote:
Ja die wil ik dusquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
er is er geen per se beter,
maar als je de Authentic version hebt, lijkt het alsof je meer geld hebt
zit een t-bar op de schouder en gaatjes onder de oksel en mouwquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:36 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja die wil ik dusHoe kun je dat zien?
Ja , maar shirley verkoopt em ;pquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:30 schreef Hamsik het volgende:
Volgens mij is dateer thuisshirt maar dan lelijk bewerkt met Photoshop. De kleuren zijn qua contrast hetzelfde dus ik kan het me moeilijk voorstellen.
Get your facts straight, hier speelt Cech inquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Get your facts straight, hier speelt Cech in
GMTA danquote:
was da?quote:
faal ik dan echt zo hard, dat ik dat niet weet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij ook nog niks binnen. Sinds 2 weken al in NL...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:25 schreef Sanderrkdvc het volgende:
Vandaag Post Nl gebeld, mijn pakketje was al vanaf dinsdag in NL maar nog steeds niet binnen. Die zeiden dat er geen adres gekoppeld was aan mijn pakketje. Ik moest hiervoor contact opnemen met de verzender.
Nu heb ik 9football daarover gemaild. Zal dit nog goed komen?
Hoe zit het met reacties van 9FB?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:17 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Bij mij ook nog niks binnen. Sinds 2 weken al in NL...
Hij zij dat hij het postkantoor zou inlichten en het mij zou laten weten als er nog nieuws was. Inmiddels al 3x gemaild maar geen reactie... Ook zij hij bij de eerste mail dat ik na 30 dagen refund zou krijgen.quote:
Vage shit allemaal. Succes ermee!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:20 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Hij zij dat hij het postkantoor zou inlichten en het mij zou laten weten als er nog nieuws was. Inmiddels al 3x gemaild maar geen reactie... Ook zij hij bij de eerste mail dat ik na 30 dagen refund zou krijgen.
Betwijfel of hij nog binnenkomt maar ik zal ook even contact met PostNL opnemen.
Welk nummer heb jij gebeld???quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:25 schreef Sanderrkdvc het volgende:
Vandaag Post Nl gebeld, mijn pakketje was al vanaf dinsdag in NL maar nog steeds niet binnen. Die zeiden dat er geen adres gekoppeld was aan mijn pakketje. Ik moest hiervoor contact opnemen met de verzender.
Nu heb ik 9football daarover gemaild. Zal dit nog goed komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:15 schreef thethoryd het volgende:
Pakketje binnen van Shirley!
In het pakket: Manchester City thuis shirt en broekje.
Kwaliteit 10/10 (voor zover dat mogelijk is), je ziet wel dat kleine details wat minder zijn afgewerkt (tekst onder het logo) maar het shirt zit fantastisch. Het broekje is wel van minder kwaliteit; Geen/weinig pasvorm en geen binnenbroekje.shirley is 9fb, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aer mea arena est
Krijg idd geen reactie etc.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:01 schreef Sanderrkdvc het volgende:
+- 20 euro, weet alleen niet of waveshirts nog leeft
pics?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:21 schreef Utca het volgende:
Uitshirt van Nederland binnen van 777 (spelers versie). Kwaliteit is gewoon goed te noemen. Op de linker mouw mist een klein stukje stitching wat ik waarschijnlijk zelf nog wel goed krijg. Shirley een mail gestuurd met foto en krijg een kleine refund. Erg tevreden to zo ver.
Ik heb nergens om gevraagd. Ik heb laten weten dat ik erg tevreden was over snelle verzending en kwaliteit, wel gemeld dat de stitching niet helemaal goed was natuurlijk. Toen vroeg ze zelf om een foto en bood ze zelf een kleine refund aan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:23 schreef koenie95 het volgende:
Wat een mierenneukers zijn wij nederlanders eigenlijk ook
Als je een shirt van thai quality bestelt moet je er niet van uitgaan dat het helemaal perfect is en toch nog om een refund vragen.
ze wil met je trouwen, grijp je kansquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:37 schreef Utca het volgende:
[..]
Ik heb nergens om gevraagd. Ik heb laten weten dat ik erg tevreden was over snelle verzending en kwaliteit, wel gemeld dat de stitching niet helemaal goed was natuurlijk. Toen vroeg ze zelf om een foto en bood ze zelf een kleine refund aan.
Okequote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:37 schreef Utca het volgende:
[..]
Ik heb nergens om gevraagd. Ik heb laten weten dat ik erg tevreden was over snelle verzending en kwaliteit, wel gemeld dat de stitching niet helemaal goed was natuurlijk. Toen vroeg ze zelf om een foto en bood ze zelf een kleine refund aan.
En nu de hele shirt?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:43 schreef Utca het volgende:
[..]
Dit is de foto die ik haar gestuurd heb.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |