SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
filatelistfetisjist
Magnetronkoffie
MissionPhailed
henrivo14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Het is morgen pas hè pino!quote:
Rij normaal via A12 maar zou dan A4 moeten pakken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:33 schreef automatic_ het volgende:
Ligt Voorhout niet een beetje voor Solique op de route?
Ik ben al blij dat ik niet moslimterrorist wordt genoemd. Die bijnaam heb ik op school gehad.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:27 schreef Solique het volgende:
Die krijg je vanzelf van de dames op Fok!
Ik begin de tel kwijt te raken hoe ik genoemd word.
Ik keek even op de routeplanner, maar je zou gewoon recht over moeten steken! Alleen dat gaat nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Rij normaal via A12 maar zou dan A4 moeten pakken.
Je brengt mij op een idee...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik niet moslimterrorist wordt genoemd. Die bijnaam heb ik op school gehad.
Oh ienimiequote:
Vooruitziende blikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:35 schreef LaPeach het volgende:
best knap dat tijn nu al kan zeggen dat hij morgen avond te moe is![]()
Je meot wel op de weg blijven inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik keek even op de routeplanner, maar je zou gewoon recht over moeten steken! Alleen dat gaat niet
https://maps.google.nl/ma(...)sult&ved=0CA4Q_BIwAA
I did it again... Ik brengen mensen altijd op slechte ideeën.quote:
Hoe weet jij waar zowat mijn huis staatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik keek even op de routeplanner, maar je zou gewoon recht over moeten steken! Alleen dat gaat niet
https://maps.google.nl/ma(...)sult&ved=0CA4Q_BIwAA
Doen! Ik ben benieuwd naar de reactie van de beveiliging.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:36 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Morgen even roepen door de bowilinghal hahaha
Heb je dat niet in één van je talloze DM's verteld?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoe weet jij waar zowat mijn huis staat
Nee, WAquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb je dat niet in één van je talloze DM's verteld?
Nee, niet voor mij gaan omrijden, ik kom er wel met het OV. Alleen terug moet ik even kijken, maar ook dat zal zich wel wijzen. Mag het toch eigenlijk niet missen hoe jullie de gaten in de baan slaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Rij normaal via A12 maar zou dan A4 moeten pakken.
Ik gooi liever gaten in de baan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, niet voor mij gaan omrijden, ik kom er wel met het OV. Alleen terug moet ik even kijken, maar ook dat zal zich wel wijzen. Mag het toch eigenlijk niet missen hoe jullie de gaten in de baan slaan.
Nou dat zal met mij geen probleem zijn, ik laat ze onbewust altijd stuiterenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:39 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, niet voor mij gaan omrijden, ik kom er wel met het OV. Alleen terug moet ik even kijken, maar ook dat zal zich wel wijzen. Mag het toch eigenlijk niet missen hoe jullie de gaten in de baan slaan.
Volgens mij heb je dat gewoon gezegd, haha.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoe weet jij waar zowat mijn huis staat
Zo'n schattig meisje als mij zetten ze niet buiten hoor!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Doen! Ik ben benieuwd naar de reactie van de beveiliging.
Alleen de plaats, maar waar je nu aanwijst is wel erg vlakbijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat gewoon gezegd, haha.
Ja had voor morgen nog iets anders in de planning staan, maar dat kan eigenlijk wel wachten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:40 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nou dat zal met mij geen probleem zijn, ik laat ze onbewust altijd stuiteren![]()
maar gezellig als je toch komt.. al is het alleen voor de gezelligheid
Terroristquote:
Dat wou ik van mezelf nou net niet zeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo'n schattig meisje als mij zetten ze niet buiten hoor!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja had voor morgen nog iets anders in de planning staan, maar dat kan eigenlijk wel wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |