quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:10 schreef darpios het volgende:
Of als je in een rolstoel zit: Hoofd, schouders wiel en frame.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:12 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik heb nu zo'n manneke die dit een geweldig lied vindt... Blijft nog hangen ook in je hoofd, dus zonder dat ik er erg in heb spoor ik mijn collega's aan om zichzelf te betasten
Ik moest kanker hard lachen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:10 schreef darpios het volgende:
![]()
Uhuquote:
Epicquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:10 schreef darpios het volgende:
![]()
Oren, ogen, puntje van je stoel. Hoooofd schouders wiel en frame, wiel en frame.quote:
Uhm..nee ik zeg dat wel vaker.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:18 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Uhu
Je wou eerst vieserd zeggen, maar halverwege de zin dacht je aan stouterd
of als je 1 kunst been hebt: Hoofd, schouders prothese en been.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:10 schreef darpios het volgende:
![]()
Dat "prothese en been" klinkt dan weer niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:23 schreef wise het volgende:
[..]
of als je 1 kunst been hebt: Hoofd, schouders prothese en been.![]()
![]()
Ligt er maar aan hoe je het bekijkt.quote:
![]()
Dat we voorgelogen zijn!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:14 schreef KritischeMassa het volgende:
Overigens vraag ik mij wel af wat de klacht is...
als je een vagina heb zeg je hoofd schouders piemel in vagina, piemel in vaginaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:23 schreef wise het volgende:
[..]
of als je 1 kunst been hebt: Hoofd, schouders prothese en been.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:24 schreef KritischeMassa het volgende:
Of als je FOK!ker bent: Hoofd, schouders... snif.. ik ben zo alleen
Wat dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hij is dom, dont blame him
Oh? Vertel dan maar eens op hoeveel manieren je het kunt bekijken en op welke manier "knieën" correct is.quote:
Goeie combi welquote:
Uitspraak miss? Ligt er aan waar je de klemtoon legt. Wij op de knie, waardoor het knieën in plaats van knie en werd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh? Vertel dan maar eens op hoeveel manieren je het kunt bekijken en op welke manier "knieën" correct is.
Hoofd (je hebt maar 1 hoofd), schouders ( je hebt er 2) knieen (je hebt er 2), teen (je hebt er meerdere) dus je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh? Vertel dan maar eens op hoeveel manieren je het kunt bekijken en op welke manier "knieën" correct is.
Voelt dat dan helemaal niet raar aan, een opsomming zonder 'en'? En verder, doordat je er "knieën" van maakt, maak je er wat mij betreft ook gevoelsmatig "knieënteen" van.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Uitspraak miss? Ligt er aan waar je de klemtoon legt. Wij op de knie, waardoor het knieën in plaats van knie en werd.
Maar dat is dus deels mijn klacht, dat het eigenlijk helemaal geen liedje is maar een verkapte gymnastiekoefening.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:35 schreef KritischeMassa het volgende:
Heftige discussie over een kinderliedje
Ja, zo zongen wij het ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voelt dat dan helemaal niet raar aan, een opsomming zonder 'en'? En verder, doordat je er "knieën" van maakt, maak je er wat mij betreft ook gevoelsmatig "knieënteen" van.
Blijkbaar twijfel(de) ik zelf ook bij 'schouders'.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hoofd (je hebt maar 1 hoofd), schouders ( je hebt er 2) knieen (je hebt er 2), teen (je hebt er meerdere) dus je hebt helemaal gelijk.
quote:Op maandag 24 september 2007 16:58 schreef zarGon het volgende:
KAN JIJ NOG WEL WERKEN, DIKKERTJE?!
OF TEL JE JE VETLAGEN AL? HOOFD, SCHOUDERS, VETLAAG EEN, VETLAAG TWEE. BEWEEGT MOEILIJK, HE, HE, HE?!!.
Moest even,.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meer liefde per welke eenheid ook.. Niet zo gek dat je alle andere meisjes verslaat met armpje drukken.
Hm, wat wil ik weten... Of je weleens het spelletje 'hoofd - schouder - vetrol één -vetrol twee' speelt. En wat weerhoudt jou ervan om je partner ook op te peuzelen?
Een mens heeft dus ook maar één knie?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dat klopt toch niet 1 shouder?Of je moet gehandicapt zijn. Het is gewoon hoofd, schouders, knie en teen.
Ninjaedit.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Een mens heeft dus ook maar één knie?Óf het is schouders, knieën, teen; óf het is schouder, knie en teen.
Opsomming. 'Knieën en tenen'. Maar dat klinkt en bekt dus niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Een mens heeft dus ook maar één knie?Óf het is schouders, knieën, teen
![]()
Komt door de energydrank.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:58 schreef KritischeMassa het volgende:
Hey Zargon, doe mij een plezier en wordt nooit kleuterleider, die arme schapen komen helemaal geflipt thuis
Dus je moet sandalen dragen vanwege je teennagels?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik kom niet meer bij mijn tenen inmiddels, daar ben ik te oud voor geworden.
Jaaaa en ik maar genieten en jullie allemaal hopeloos stoer probere te doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:00 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Een kleuter in een wolvenshirt met een frikandellenbroodje in zijn broodtrommeltje...
Ewaaa ik wil je tene likken met plezier 10 euro okay?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik kom niet meer bij mijn tenen inmiddels, daar ben ik te oud voor geworden.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jaaaa en ik maar genieten en jullie allemaal hopeloos stoer probere te doen![]()
KUTLEVEN hebben julli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |