Klopt, ik schat 3-5 jaar geen familiebezoek meerquote:Op maandag 24 september 2007 16:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
HAhahahahaha!!!!
Mooi dat je een leuke vakantie hebt gehad. Nu hoef je die familie voor een lange periode niet meer te zien, hm?!.
Studie gaat door in een hoge tempo, te hoog. Vandaag een deeltoets gehad. Gelukkig telt ie niet mee,.
Weer begonnen met werk en alles oppakken?
quote:Op maandag 24 september 2007 16:58 schreef zarGon het volgende:
KAN JIJ NOG WEL WERKEN, DIKKERTJE?!
OF TEL JE JE VETLAGEN AL? HOOFD, SCHOUDERS, VETLAAG EEN, VETLAAG TWEE. BEWEEGT MOEILIJK, HE, HE, HE?!!.
Moest even,.
Dat was toen nog je oogstrelend en appetijtelijk was,quote:
Maar dat ben ik nog steedsquote:Op maandag 24 september 2007 17:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was toen nog je oogstrelend en appetijtelijk was,.
We zijn op dreefquote:Op maandag 24 september 2007 17:04 schreef zarGon het volgende:
2 topics, gaat lekker Emel.
Vroeger baggerde je gewoon mee. Je bent veranderd. Zo ken ik je niet meer.quote:Op maandag 24 september 2007 17:12 schreef Emel het volgende:
[..]
Wil je dat ik als mod. ontslagen word?![]()
Ik gooi hem dicht![]()
!.
quote:Op maandag 24 september 2007 17:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vroeger baggerde je gewoon mee. Je bent veranderd. Zo ken ik je niet meer. [afbeelding]!.
hahaha..ik was op tijd, phew zeg.quote:Op maandag 24 september 2007 17:14 schreef zarGon het volgende:
Dat scheelde echt een paar seconden Emel... Ik had het op tijd geopend maar was bezig met een te lange reply, anders had ik het gesloten,.
Annen Turkiyede degilmiquote:
Farketmez Selimcikquote:Op maandag 24 september 2007 17:18 schreef zarGon het volgende:
Sorry van het overmatig gebagger in je knusse hokje Emel.
Dinle ablani bakalimquote:
Ja, je bent ontiegelijk snel bij het maken van verkeerde keuzes, vrouwwezen.quote:Op maandag 24 september 2007 17:20 schreef Emel het volgende:
[..]
hahaha..ik was op tijd, phew zeg.
Yaramaz cocuksun!![]()
En ik mag je op aansprekenquote:Op maandag 24 september 2007 17:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik mag het gewoon, ik ben zwart..
Ja, je noemde mij schatje. Schatje.quote:Op maandag 24 september 2007 17:19 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja ben veranderd, ik ben nu een mod.ik moet het goede voorbeeld geven.
![]()
Maar ik ben nog steeds lief!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |