Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FUT EK Poulequote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ziet er stuk beter uit.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:52 schreef Nickskuh het volgende:
dost z'n kop is meteen veranderd toen hij in duitsland aankwam
[ afbeelding ]
In die 25k packs krijg je ook bijna elke keer een silver als 1 van de 3 raresquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:57 schreef StijnDa het volgende:
7,5k gold pakje, krijg ik 2 waardeloze shiney silversDafuq, ik koop toch niet voor niets gold.
Als je nou wat specifieker bent qua spelers of leagues..anders schiet het niet zo opquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:59 schreef Fuszy het volgende:
Leuk geprobeerd GJE, maar nee. Toch bedankt
Iemand anders die een leuk team kan maken voor me?
Geen standaard teams. Liefst geen 4-3-2-1, 4-3-3 of trechter.
Geen 5 at the back.
Budget = max 100k of je moet me coins geven
Dat wilde ik eigenlijk vrij laten. Serie A en Barcl. premier heb ik al heel vaak gehadquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je nou wat specifieker bent qua spelers of leagues..anders schiet het niet zo op
Ok. Dan is er geen uitdaging voor teambouwers en zullen er weinig suggesties komen vrees ikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat wilde ik eigenlijk vrij laten. Serie A en Barcl. premier heb ik al heel vaak gehad
Werkt dit goed ja? Hoe goed moet je zijn?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:02 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
Fifa om geld for the winGratis Fifa 13 bij elkaar gespeeld met een paar potjes h2h
Zoiets? Prijzen zullen inmiddels lager uitvallen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat wilde ik eigenlijk vrij laten. Serie A en Barcl. premier heb ik al heel vaak gehad
waar doe je dat? Ik ben een van de beste in FIFA dus kan wel wat geld bij elkaar tikken denk ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:02 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
Fifa om geld for the winGratis Fifa 13 bij elkaar gespeeld met een paar potjes h2h
De arrogantie.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
waar doe je dat? Ik ben een van de beste in FIFA dus kan wel wat geld bij elkaar tikken denk ik.
Geen probleem hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:01 schreef Lindgren. het volgende:
Een keer of 10 in Zwitserland, 2x Turkije, 2x Egypte en binnenkort waarschijnlijk Barça. Zwitserland is echt de hemel
Clubben de Dutchies vanavond nog?
Thanks voor de input trouwens vanmorgenHeb een 7 gehaald. Begon zwak maar eindigde zeer sterk en ze vond m'n grapjes en stijl van presenteren geweldig
.
Ik mis een PI of smiley bij deze postquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
waar doe je dat? Ik ben een van de beste in FIFA dus kan wel wat geld bij elkaar tikken denk ik.
Win jij van Rijst met 5-0?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vergeten toe te voegen, dat het een gouden team moet zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:04 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Zoiets? Prijzen zullen inmiddels lager uitvallen.
http://futhead.com/12/squad/790353
Het hoort geen uitdaging te zijn. Ik zal eens gaan zoeken naar leuke spelers en dan hoor je het nogquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ok. Dan is er geen uitdaging voor teambouwers en zullen er weinig suggesties komen vrees ik
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Werkt dit goed ja? Hoe goed moet je zijn?
Virgin Gaming, en ja je moet best goed zijn. Ik had het geluk dat er zo'n toernooi liep waarbij ze zowat gratis geld weggaven, die hebben ze nu weggehaald. Nu moet je dus echt beter dan de tegenstander zijn wil je op de lange termijn geld verdienen ermee. OFtewel ik nu gelijk maar m'n geld eraf gehaald want zo goed was ik niet in h2h. DAt toernooi dat toen liep was gratis geld want 1$ inzet en als je door ging kreeg je 2$ en mocht je gratis de volgende ronde spelen waar je weer 3$ extra eribj kon krijgen als je won, en je riskeerde dan al niks meer zeg maar. En zo kon je steeds een ronde verderquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat johquote:
Ja, maar het moet voor ons ook leuk zijn. Ik zou niet continu teams bouwen voor anderen als ik dat zelf niet leuk zou vinden, zeker niet omdat er 9 van de 10 keer niets mee wordt gedaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het hoort geen uitdaging te zijn. Ik zal eens gaan zoeken naar leuke spelers en dan hoor je het nog
Wat voor divisie speel je? / Hoe veel beter ben je t.o.v. Rijst aangezien PS3quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
Virgin Gaming, en ja je moet best goed zijn. Ik had het geluk dat er zo'n toernooi liep waarbij ze zowat gratis geld weggaven, die hebben ze nu weggehaald. Nu moet je dus echt beter dan de tegenstander zijn wil je op de lange termijn geld verdienen ermee. OFtewel ik nu gelijk maar m'n geld eraf gehaald want zo goed was ik niet in h2h. DAt toernooi dat toen liep was gratis geld want 1$ inzet en als je door ging kreeg je 2$ en mocht je gratis de volgende ronde spelen waar je weer 3$ extra eribj kon krijgen als je won, en je riskeerde dan al niks meer zeg maar. En zo kon je steeds een ronde verderPuur geld weggeven dus, maar hebben ze weggehaald nu.
Best wel een leuk idee..met FUT coins at stake. Jammer dat je met 2 consoles zitquote:
Is te doen, als we iemand hebben met beide consoles die het niet erg vindt om wat te ruilen van xbox naar ps3/andersom.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best wel een leuk idee..met FUT coins at stake. Jammer dat je met 2 consoles zit
Heb jij nog aanraders voor spelersquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar het moet voor ons ook leuk zijn. Ik zou niet continu teams bouwen voor anderen als ik dat zelf niet leuk zou vinden, zeker niet omdat er 9 van de 10 keer niets mee wordt gedaan
Jaa daaaaaaaaagquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is te doen, als we iemand hebben met beide consoles die het niet erg vindt om wat te ruilen van xbox naar ps3/andersom.
Ierland wintquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Moet de EK Poule van m'n pa z'n werk even invullen, nog slimmerikken hier die me geld kunnen bezorgen?
Vraag een bepaald percentagequote:
uhm voordat ik met fut begon slecht in fifa, divisie 8 of 9. toen veel fut gespeeld, toen wat h2h en in 1x naar divisie 3. toen niet meer gespeeld en via die site gaan spelen, ik denk dat ik zelf divisie 1 heel makkelijk aan kan h2h, en dat die site een stuk hoger niveau is dan divisie 1.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:10 schreef poker4lifee het volgende:
EK was mijn ideeGJE een beetje met mijn fame weglopen!
Grootspraak.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Doe maar geen Ek Poule maken, die verliezen jullie seauxieseaux.
Duitsland wintquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Doe je ook mee aan de packopening?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Nee. Ik hou niet van gezamelijk geld verbranden.quote:
Picsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Ik hou niet van gezamelijk geld verbranden.
Er ligt een negerin schuin tegenover me keihard te snurken in de trein.ik moet er hardop om lachen.
wat mij betreft ookquote:
*FLITS* *KLIK*quote:
quote:
En dan terugkomen en zeggen dat het je broertje wasquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tenzij ik Messi of Ronaldo in een pack heb. Dan zien jullie mij nooit meer terug.
Eerste x uiteten met mn vriendin. Ik kreeg een whatsapp van haar beste vriendin of ik een foto van haar wou maken. En toen gebeurde het. Awkward stilte.......quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Dit is me IRL een keer gebeurd, zwaar vertieft. Zo van 'nee ik ga geen foto maken als je het niet wilt' in 1x focking harde klik
Ik van 'nee echt geen foto gemaakt'.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eerste x uiteten met mn vriendin. Ik kreeg een whatsapp van haar beste vriendin of ik een foto van haar wou maken. En toen gebeurde het. Awkward stilte.......
Pics van je kapsel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:29 schreef GekkeZuiden het volgende:
Net lekker gedoucht, even voor het douchen een Kapsalon besteld. Nu lekker opeten. Kan dus over 30Min komen clubben.
Ik heb geen coinsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zit op het werk, kan ik een kredietje bij je afsluiten Rijst?
Ik had net ook mijn kapsalon opgegeten. Godverdomme hebben ze er shoarma ingedonderd ipv döner.quote:
Jaaa een poule voor het FUT topicquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:30 schreef laucas het volgende:
Wie wilde een poule aanmaken? Ik had er al een gemaakt
quote:
Dat is altijd zoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Nee, de gene die mij moest knippen, was een beginnende kapster ( En lelijk). Kon er dus niks van. Nu is me haar korter dan het zou moeten
Balen. Bij mij en een vriend heeft het geholpen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:33 schreef marcie216 het volgende:
heb ik heel dat bestand gewist en opnieuw gedownload, moest ik ook nog de proefversie opnieuw downloaden. Start ik het online toernooi op, bam Freeze...
Iemand nog suggesties
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:33 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Weekje binnen blijven nu. Hopen op slecht weer dan maar
Toppie, zet maar een speler er op, voor 24 uur, dan koop ik m vanavond als ik thuis komquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:31 schreef poker4lifee het volgende:
Ik kan het wel voorschieten Toefjes.
Zet maar wat erop Rijst
ah komt vanavond wel goed dan, anders moet je de naam nu al gaan opslaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toppie, zet maar een speler er op, voor 24 uur, dan koop ik m vanavond als ik thuis kom
k, gekocht.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:33 schreef Rijst het volgende:
Pokerr Zilver Adiddas bal 15750bin fc balhaar
Ja dat van jou snapte ik niet,quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:34 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Balen. Bij mij en een vriend heeft het geholpen.
Toch weer Roy he.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:36 schreef Rijst het volgende:
IN:
DutchSL - betaald
poker4lifee - betaald
Roypsv
Coenehv- betaald
Confetti (2x) - betaald
Toefjes - betaald
Ja daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]gewoon shinen met je korte kapsel. Nobody gives a fuck
de jongen die wekelijks uitblonk bij Feyenoord en wekelijks alle matige nr 10s van de andere clubs wegspeelde (ook de overhypte eriksen)quote:
Beestquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:39 schreef Fuszy het volgende:
Iemand ervaring met IF (arshavin en IF kherzakhov. Daarnaast ook nog met NIF of IF Higuain?
Ervaring met NIF Arshavin, NIF & IF Kerzhakov, NIF & SIF Higuain.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:39 schreef Fuszy het volgende:
Iemand ervaring met IF (arshavin en IF kherzakhov. Daarnaast ook nog met NIF of IF Higuain?
Hoe spelen ze?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ervaring met NIF Arshavin, NIF & IF Kerzhakov, NIF & SIF Higuain.
Ligue 1 heeft veel goedkope topspelers..misschien daar iets mee ofzoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb jij nog aanraders voor spelers?
Ik snap wel wat je bedoelt.
Kerzhakov is gewoon rechtdoor schietenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kerzhakov heeft echt een kutfinesse vind ik
Zie 3 posts boven jequote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ligue 1 heeft veel goedkope topspelers..misschien daar iets mee ofzo
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sowieso dat is met alle Russen zoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kerzhakov is gewoon rechtdoor schieten
De een kan goed finessen, de ander goed knallen. Met types als Kerzha en Lukaku moet je gewoon knallen. Snap sowieso niet waarom zoveel mensen echt 99% van de tijd de finesse gebruiken..iedere goal ziet er hetzelfde uit. Betrap mezelf er ook wel op dat ik hem vaak gebruik als het echt spannend is, maar als het even kan wil ik wel variëren. Als je binnen een paar meter van het doel bent en 2x op de schietknop drukt zit hij ook altijd met zo'n lelijk rollertje trouwensquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat is de IF?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar schiet ik die appel wel mee van je kop
Ik schiet altijd recht door het midden als ik de gewone schietknop gebruikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De een kan goed finessen, de ander goed knallen. Met types als Kerzha en Lukaku moet je gewoon knallen. Snap sowieso niet waarom zoveel mensen echt 99% van de tijd de finesse gebruiken..iedere goal ziet er hetzelfde uit. Betrap mezelf er ook wel op dat ik hem vaak gebruik als het echt spannend is, maar als het even kan wil ik wel variëren. Als je binnen een paar meter van het doel bent en 2x op de schietknop drukt zit hij ook altijd met zo'n lelijk rollertje trouwens
Dan moet je ook niet aan je eigen stick zitten, maar aan die op je controller.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik schiet altijd recht door het midden als ik de gewone schietknop gebruik
Richten dan..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik schiet altijd recht door het midden als ik de gewone schietknop gebruik
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet aan je eigen stick zitten, maar aan die op je controller.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet aan je eigen stick zitten, maar aan die op je controller.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik schiet altijd door het midden, no matter what, echt raar
quote:
Longshots gaan meestal wel een hoek in, maar de gewone balletjes vanaf de 16 gaan echt geen kant opquote:
Ik schiet vaak met L2 van randje 16quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Longshots gaan meestal wel een hoek in, maar de gewone balletjes vanaf de 16 gaan echt geen kant op
L2 is toch triggerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik schiet vaak met L2 van randje 16
Wat doet dat als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik schiet vaak met L2 van randje 16
ik scoorde tegen jou zo bijna een no look schotquote:
Ros naar voren en steekpassquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:55 schreef Rijst het volgende:
Ik doe altijd mijn linkerpook naar naar boven of beneden en dan Driehoekje en dan schiet ik.
Omdat?quote:
allang gedaan, kunnen me niet helpen..quote:
mooi kut danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
allang gedaan, kunnen me niet helpen..
komt niet hierdoor, maar zal maar niet zeggen want dan krijg ik een TR haha...quote:
Wel een lekker sfeertje daar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:03 schreef vandermar het volgende:
wat is die wildschut toch een matige en beperkte speler
http://www.futhead.com/12/squad/942432quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:44 schreef Fuszy het volgende:
Wie kan er een leuk team voor me maken met TOTY Shaqiri, IF Kherzakhov en IF Arshavin?
Budget 100k. Dus +/- 40k voor de rest of ik moet NIF's gebruiken om de gaten te vullen.
Geen 5 at the back.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/942432
Doumbia staat erin voor het idee maar dat kan iedere RPL spits zijn. Ben achterin standaard voor Buffon en Chiellini gegaan, maar dat kan ook anders uiteraard. Genoeg opties daar.
Niceequote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:07 schreef Thorb het volgende:
Lag half slapend pakjes te openen, schrik ik even op. Eerste IF ooit
[ afbeelding ]
Kijk je dm isquote:
En die is gelijk meer waard dan 10 van mijn discard IF's bij elkaarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:07 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
ja, Rijst & Gerrit?quote:
Nicequote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:07 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
WTFquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Woow, hij gaat voor 150kWist wel dat het een dure was, maar dit is helemaal chil.
Ik moet huilen denk ikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:07 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
De mensen die niet weten wat ze krijgen, krijgen hem en wij die er op jagen krijgen hem nietquote:
Opties genoeg in ieder geval, maar qua Serie A Italianen wordt het niet beter dan Chiellini. Von Bergen is erg goed voor een silver overigensquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]tof. Die CB ga ik denk ik wel veranderen
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:11 schreef StijnDa het volgende:
GOEDENAVOND GELIEFDE FUT HEREN EN DAME.
Bij deze heb ik de Fok FUT EK Poule gemaakt. Je kan hier aanmelden; http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM even voor het wachtwoord, dan houd ik bij wie er mee doen. Inleg iets van 10k zat ik aan te denken, wat vinden jullie?
Ik zoek nog een PS3er die ook voor bank wil spelen en nog iemand die eventueel enkele xbox/ps3 coins zou kunnen omruilen.
Ik zat te denken aan 75% voor de winnaar, 25% voor de 2e.
Suggesties? Ben ik nog iets vergeten?
Open wel gewoon elke dag meer dan 60 brons pakjes, kijk alleen niet meer naar de IF's omdat ik ze toch nooit krijg kreegquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De mensen die niet weten wat ze krijgen, krijgen hem en wij die er op jagen krijgen hem niet
Ik had wel Pearce en Konnecke vandaag.
En dan ook nog eens in een 400c packquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sorry man
150k sp 200k bin 3 uurtjes, ben benieuwd.
Ik kwam die van jou net tegen op de markt, beetje jammer dat hij CAM is en 4-3-3. Als ik hem krijg of koop ga ik hem sowieso ST maken en 4-4-2quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:14 schreef Thorb het volgende:
Hoogste laatste week was Pogba, ging voor 8k. Dit is even 20x zoveel bijna
Nu zal ik wel weer 2000 pakjes moeten openen tot de volgende
Dat heet controller wegleggenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:15 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Wat de fack, iemand liet mij een paar keer op doelschieten ik kon in 5 minuten 3x de bal afpakken terwijl hij niks deed...
Kijk gewoon op twitter joh, luiequote:
Ja, ik kijk wel even of hij verkoopt, anders pas ik wel formatie/positie aan. Maar als ik zo'n speler krijg, klaag ik niet over formatie/positiequote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kwam die van jou net tegen op de markt, beetje jammer dat hij CAM is en 4-3-3. Als ik hem krijg of koop ga ik hem sowieso ST maken en 4-4-2
Gewoon het PS3 hoofdmenu.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:17 schreef marcie216 het volgende:
Go to tPS3 XMB
•From the Left Analog stick, select the controller icon to the far right
•Scroll down to Save Data Utility (PS3)
•Find the file named “FIFA 12 - UGC Data 1 Contains UGC file”
•Push [Triangle] button and then Delete
WEet iemand wat het ps3 XMB is?
En iemand die puntje 1 kan uitleggen?
•From the Left Analog stick, select the controller icon to the far rightquote:
Zoals het er staat?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
en dit?
Wat is datquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Doe dan mee met de pack opening van Rijst.
•Ga naar de XMB van je PlayStation 3.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:17 schreef marcie216 het volgende:
Go to tPS3 XMB
•Scroll down to Save Data Utility (PS3)
•Find the file named “FIFA 12 - UGC Data 1 Contains UGC file”
•Push [Triangle] button and then Delete
WEet iemand wat het ps3 XMB is?
En iemand die puntje 1 kan uitleggen?
We leggen met een groepje 15k de man in, hij opent pakjes op zijn stream en we delen de opbrengst.quote:
Oh dit, dankuquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:20 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Via de XMB
•Ga naar de XMB van je PlayStation 3.
•Gebruik de linker analoge stick om naar het icoontje van de controller te gaan.
•Scroll naar beneden naar "Hulpprogramma voor opgeslagen data (PS3)".
•Scroll naar "FIFA 12 - UGC Data 1 Contains UGC file".
•Druk op [driehoekje] en kies voor Delete.
Succesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh dit, danku
had net het bestandje fifa 12 (de gewone gewist) die was 726MB, dalijk is zoeken naar het UGC
Laat maarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
We leggen met een groepje 15k de man in, hij opent pakjes op zijn stream en we delen de opbrengst.
Dus als we met 10 man zijn, 10 pakjes en 10 keer meer kans op een TOTY speler. Je krijgt dan wel maar 10% van de opbrengst, maar dat is nog steeds 200k ofzo voor Ronaldo of Messi.
En wat doet Rijst met de overige spelers? Hij moet dus gewoon alles op de verkooplijst zetten dus?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
We leggen met een groepje 15k de man in, hij opent pakjes op zijn stream en we delen de opbrengst.
Dus als we met 10 man zijn, 10 pakjes en 10 keer meer kans op een TOTY speler. Je krijgt dan wel maar 10% van de opbrengst, maar dat is nog steeds 200k ofzo voor Ronaldo of Messi.
Ja of discarden, maar ook dat geld komt in de pot.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
En wat doet Rijst met de overige spelers? Hij moet dus gewoon alles op de verkooplijst zetten dus?
quote:
Ja, is goed. Vul het morgen ofzo wel even in. Dm wachtwoord maar.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:25 schreef StijnDa het volgende:
GJE, Dutch, VDM, Tim, Sonic, Thorb, GZ, Marcie, Pobberd, doen jullie mee met de EK Poule?
Haha doe al met 10 EK poules mee op verschillende sites, en werk van ons mam en pap. DUs denk het nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:25 schreef StijnDa het volgende:
GJE, Dutch, VDM, Tim, Sonic, Thorb, GZ, Marcie, Pobberd, doen jullie mee met de EK Poule?
Leuk! Wat moet ik doen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:25 schreef StijnDa het volgende:
Is het eerst verloop voorspellen en dan voor de wedstrijd nog elke wedstrijd? Dan mag ik wel een lijstje gaan maken welke sites ik allemaal moet invullenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:26 schreef StijnDa het volgende:
Ja jongens jullie hadden niet gepost de afgelopen pagina
Nee sorryquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:25 schreef StijnDa het volgende:
'm inquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:11 schreef StijnDa het volgende:
GOEDENAVOND GELIEFDE FUT HEREN EN DAME.
Bij deze heb ik de Fok FUT EK Poule gemaakt. Je kan hier aanmelden; http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM even voor het wachtwoord, dan houd ik bij wie er mee doen. Inleg iets van 10k zat ik aan te denken, wat vinden jullie?
Ik zoek nog een PS3er die ook voor bank wil spelen en nog iemand die eventueel enkele xbox/ps3 coins zou kunnen omruilen.
Ik zat te denken aan 75% voor de winnaar, 25% voor de 2e.
Suggesties? Ben ik nog iets vergeten?
Ja, wil je PS3 bank zijn?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
Ik doe ook wel mee. Moet alleen even kijken hoe wat dat met inleg gaan doen.
van de partij, als ik thuis ben doe ik hetvwel evenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:25 schreef StijnDa het volgende:
Ja, dan hou ik alle coins. Net als de vorige toernooibankier.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:29 schreef StijnDa het volgende:
[FIFA 12: FUT] #594: EPIC PACK OPENING VANAVOND OM 20 UUR
Hier meer informatie.
[..]
Ja, wil je PS3 bank zijn?
Ben jij xbox bank, maak ik coins wel vast over. Dan vergeet ik snel weer dat ik 10k kwijt benquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:29 schreef StijnDa het volgende:
[FIFA 12: FUT] #594: EPIC PACK OPENING VANAVOND OM 20 UUR
Hier meer informatie.
[..]
Ja, wil je PS3 bank zijn?
Nee van tevoren alles invoerenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is het eerst verloop voorspellen en dan voor de wedstrijd nog elke wedstrijd? Dan mag ik wel een lijstje gaan maken welke sites ik allemaal moet invullen
Nee we gaan dit goed doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dan hou ik alle coins. Net als de vorige toernooibankier.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dan hou ik alle coins. Net als de vorige toernooibankier.
Ik moet even weg. Half 9 weer terug voor de stream en daarna clubsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Poker, GZ, Rijst, Lindgren, zin in clubs?
Als ik ooit nog eens 2k te weinig heb voor een aflopende auction zal ik aan je denken!quote:
[FIFA 12: FUT] #594: EPIC PACK OPENING VANAVOND OM 20 UURquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik moet even weg. Half 9 weer terug voor de stream en daarna clubs
Wou toenet, maar niemand ging. Vanavond rond half 10 wil ik best wel spelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Poker, GZ, Rijst, Lindgren, zin in clubs?
Ik heb geen interesse in ieder geval, geluk vandaag al opgemaaktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:36 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Maar niemand wil die pack openening op xbox doen?
Ik kan vast wel een stream regelen binnen 30 minuten.
Ik zit nu non stop 400c packs te spammenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb geen interesse in ieder geval, geluk vandaag al opgemaakt
kan er nog maar een paar, maar tp volquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik zit nu non stop 400c packs te spammen
Ik wil wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:40 schreef DutchSL het volgende:
Iemand 1 potje op PS3 voor de Rijst stream begint ?
is het 10k of 15k?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:41 schreef StijnDa het volgende:
DM even als je je 10k wil aflossen, dan gooi ik er een speler op. Ik houd bij wie er betaald heeft.
Die heeft zoveel coins dat hij meteen met 10 accounts meedoetquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Confetti doe je mee aan de FOK FUT EK Poule?
wij ook zoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
En dan te bedenken dat er nu al iemand is die Messi uit een pakje getrokken heeft.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
En dan te bedenken dat er nu al iemand is die Messi uit een pakje getrokken heeft.
Ja gg, 2 100% sweaty goals laten liggen die ik online wel had gemaakt, maar jij ook volgens mij.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
gg Dutch
Ik scoorde wel vreselijke goals
Zo snel gaat dat niet.. toch? Ik weet wel dat hij duurder wordt dan wat ik heb maar ik heb hem dan ook niet nodigquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik bedoel dus iemand, ergens op deze wereld. Denk ik.
Moeilijk. Lezen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik moet even weg. Half 9 weer terug voor de stream en daarna clubs
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik bedoel dus iemand, ergens op deze wereld. Denk ik.
Inderdaad hé, pfoe, wel 4 pakjes!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kut man, dat je pas na 4 pakjes een TOTY trekt.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Rijst is er trouwens met de coins vandoor vertelde hij me net.
ik ook, misschien zie ik het zelfs als ik weet waar de stream isquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iedereen die Rijst 15K heeft gegeven, ik hoop dat jullie TOTY Messi krijgen. Zal voor jullie duimen
Pakjes zijn kut.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:10 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Na 3 pakjes is een 80 overal mijn hoogste speler
Gelijk als je eerst FUT afsluit op je console.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:11 schreef RavioliPunch het volgende:
Hoelang duurt het voordat je op de Web App kan nadat je van je console af bent?
Half uur. Voordat je je PS3 uit doet eerst uit FUT gaan, dan hoef je niet te wachten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:11 schreef RavioliPunch het volgende:
Hoelang duurt het voordat je op de Web App kan nadat je van je console af bent?
Dus het moet perse afgesloten worden? Ik deed mijn PS3 gewoon uit...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gelijk als je eerst FUT afsluit op je console.
Dan wat GekkeGerrit zegt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:12 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dus het moet perse afgesloten worden? Ik deed mijn PS3 gewoon uit...
Dan kun je lang wachten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:12 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dus het moet perse afgesloten worden? Ik deed mijn PS3 gewoon uit...
yepquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:13 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Kan ik mijn PS3 aanzetten, op UT gaan, afsluiten en dan op de Web App?
Vast wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:13 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Kan ik mijn PS3 aanzetten, op UT gaan, afsluiten en dan op de Web App?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |