Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FUT EK Poulequote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ziet er stuk beter uit.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:52 schreef Nickskuh het volgende:
dost z'n kop is meteen veranderd toen hij in duitsland aankwam
[ afbeelding ]
In die 25k packs krijg je ook bijna elke keer een silver als 1 van de 3 raresquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:57 schreef StijnDa het volgende:
7,5k gold pakje, krijg ik 2 waardeloze shiney silversDafuq, ik koop toch niet voor niets gold.
Als je nou wat specifieker bent qua spelers of leagues..anders schiet het niet zo opquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:59 schreef Fuszy het volgende:
Leuk geprobeerd GJE, maar nee. Toch bedankt
Iemand anders die een leuk team kan maken voor me?
Geen standaard teams. Liefst geen 4-3-2-1, 4-3-3 of trechter.
Geen 5 at the back.
Budget = max 100k of je moet me coins geven
Dat wilde ik eigenlijk vrij laten. Serie A en Barcl. premier heb ik al heel vaak gehadquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je nou wat specifieker bent qua spelers of leagues..anders schiet het niet zo op
Ok. Dan is er geen uitdaging voor teambouwers en zullen er weinig suggesties komen vrees ikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat wilde ik eigenlijk vrij laten. Serie A en Barcl. premier heb ik al heel vaak gehad
Werkt dit goed ja? Hoe goed moet je zijn?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:02 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
Fifa om geld for the winGratis Fifa 13 bij elkaar gespeeld met een paar potjes h2h
Zoiets? Prijzen zullen inmiddels lager uitvallen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat wilde ik eigenlijk vrij laten. Serie A en Barcl. premier heb ik al heel vaak gehad
waar doe je dat? Ik ben een van de beste in FIFA dus kan wel wat geld bij elkaar tikken denk ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:02 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
Fifa om geld for the winGratis Fifa 13 bij elkaar gespeeld met een paar potjes h2h
De arrogantie.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
waar doe je dat? Ik ben een van de beste in FIFA dus kan wel wat geld bij elkaar tikken denk ik.
Geen probleem hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:01 schreef Lindgren. het volgende:
Een keer of 10 in Zwitserland, 2x Turkije, 2x Egypte en binnenkort waarschijnlijk Barça. Zwitserland is echt de hemel
Clubben de Dutchies vanavond nog?
Thanks voor de input trouwens vanmorgenHeb een 7 gehaald. Begon zwak maar eindigde zeer sterk en ze vond m'n grapjes en stijl van presenteren geweldig
.
Ik mis een PI of smiley bij deze postquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
waar doe je dat? Ik ben een van de beste in FIFA dus kan wel wat geld bij elkaar tikken denk ik.
Win jij van Rijst met 5-0?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vergeten toe te voegen, dat het een gouden team moet zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:04 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Zoiets? Prijzen zullen inmiddels lager uitvallen.
http://futhead.com/12/squad/790353
Het hoort geen uitdaging te zijn. Ik zal eens gaan zoeken naar leuke spelers en dan hoor je het nogquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ok. Dan is er geen uitdaging voor teambouwers en zullen er weinig suggesties komen vrees ik
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Werkt dit goed ja? Hoe goed moet je zijn?
Virgin Gaming, en ja je moet best goed zijn. Ik had het geluk dat er zo'n toernooi liep waarbij ze zowat gratis geld weggaven, die hebben ze nu weggehaald. Nu moet je dus echt beter dan de tegenstander zijn wil je op de lange termijn geld verdienen ermee. OFtewel ik nu gelijk maar m'n geld eraf gehaald want zo goed was ik niet in h2h. DAt toernooi dat toen liep was gratis geld want 1$ inzet en als je door ging kreeg je 2$ en mocht je gratis de volgende ronde spelen waar je weer 3$ extra eribj kon krijgen als je won, en je riskeerde dan al niks meer zeg maar. En zo kon je steeds een ronde verderquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat johquote:
Ja, maar het moet voor ons ook leuk zijn. Ik zou niet continu teams bouwen voor anderen als ik dat zelf niet leuk zou vinden, zeker niet omdat er 9 van de 10 keer niets mee wordt gedaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het hoort geen uitdaging te zijn. Ik zal eens gaan zoeken naar leuke spelers en dan hoor je het nog
Wat voor divisie speel je? / Hoe veel beter ben je t.o.v. Rijst aangezien PS3quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
Virgin Gaming, en ja je moet best goed zijn. Ik had het geluk dat er zo'n toernooi liep waarbij ze zowat gratis geld weggaven, die hebben ze nu weggehaald. Nu moet je dus echt beter dan de tegenstander zijn wil je op de lange termijn geld verdienen ermee. OFtewel ik nu gelijk maar m'n geld eraf gehaald want zo goed was ik niet in h2h. DAt toernooi dat toen liep was gratis geld want 1$ inzet en als je door ging kreeg je 2$ en mocht je gratis de volgende ronde spelen waar je weer 3$ extra eribj kon krijgen als je won, en je riskeerde dan al niks meer zeg maar. En zo kon je steeds een ronde verderPuur geld weggeven dus, maar hebben ze weggehaald nu.
Best wel een leuk idee..met FUT coins at stake. Jammer dat je met 2 consoles zitquote:
Is te doen, als we iemand hebben met beide consoles die het niet erg vindt om wat te ruilen van xbox naar ps3/andersom.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best wel een leuk idee..met FUT coins at stake. Jammer dat je met 2 consoles zit
Heb jij nog aanraders voor spelersquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar het moet voor ons ook leuk zijn. Ik zou niet continu teams bouwen voor anderen als ik dat zelf niet leuk zou vinden, zeker niet omdat er 9 van de 10 keer niets mee wordt gedaan
Jaa daaaaaaaaagquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is te doen, als we iemand hebben met beide consoles die het niet erg vindt om wat te ruilen van xbox naar ps3/andersom.
Ierland wintquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Moet de EK Poule van m'n pa z'n werk even invullen, nog slimmerikken hier die me geld kunnen bezorgen?
Vraag een bepaald percentagequote:
uhm voordat ik met fut begon slecht in fifa, divisie 8 of 9. toen veel fut gespeeld, toen wat h2h en in 1x naar divisie 3. toen niet meer gespeeld en via die site gaan spelen, ik denk dat ik zelf divisie 1 heel makkelijk aan kan h2h, en dat die site een stuk hoger niveau is dan divisie 1.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:10 schreef poker4lifee het volgende:
EK was mijn ideeGJE een beetje met mijn fame weglopen!
Grootspraak.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Doe maar geen Ek Poule maken, die verliezen jullie seauxieseaux.
Duitsland wintquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Doe maar geen Ek Poule maken, die verliezen jullie seauxieseaux.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |