Na een upgrade blijft je licentie op office gewoon geldig.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:27 schreef ArnosL het volgende:
Als ik ga upgraden van Windows 7 naar Windows 8, moet ik dan ook opnieuw Office 2010 installeren en opnieuw activeren? Ik heb eergisteren namelijk een Office licentie besteld en die kan maar 3 keer gebruikt worden. Zou een beetje jammer zijn als ik dan na één maand gebruik alweer opnieuw zou moeten activeren.
Sowieso irritant dat je zo'n gekochte licentie maar 3 maal mag gebruiken, ik koop zo'n ding omdat ik hem zo vaak als ik wil wil kunnen gebruiken, ook op nieuwe pc's
Nice! Bedanktquote:Op donderdag 6 september 2012 09:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Na een upgrade blijft je licentie op office gewoon geldig.
Lenovo ondersteund geen windows 8.quote:Op zondag 2 september 2012 10:42 schreef DutchErrorist het volgende:
Windows 8 geinstalleerd op mijn laptop, zie ik nu alleen een zwart/grijs beeld met een muis, gebeurd verder niets. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Heb alle boot opties al geprobeerd en ook resetten werkt niet.
Heb een Intel HD3000 en Nvidia GT555M videokaart.
Ik had er eerst mijn twijfels over. Ik had de CP eens getest via een virtuele machine, maar die kon mij echt niet overtuigen. En na de CP was ik bijna overtuigd om bijna nog eens een versie van Windows over te slaan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:46 schreef Proliner het volgende:
Wat zijn de ervaringen tot nu van W8?
Bedankt!quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:33 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik had er eerst mijn twijfels over. Ik had de CP eens getest via een virtuele machine, maar die kon mij echt niet overtuigen. En na de CP was ik bijna overtuigd om bijna nog eens een versie van Windows over te slaan.
Vorig weekend mijn Win 7 installatie om zeep geholpen, en toen het toch maar eens geprobeerd.
Na ongeveer een weekje thuisgebruik bevalt het in feite toch wel, al is dat vernieuwde Start scherm met de apps toch een grote aanpassing. Een aanpassing die niet iedereen wil of kan maken denk ik (niks staat nog op dezelfde plaats).
Daar moet ik mijn draai nog wat in terugvinden, en loop ik soms nog tegen wat eigenaardigheden, maar dat kan ook aan mij liggen die nog niet 100% weg ben met de nieuwe layout.
Voor professioneel vak ga ik hem nog even overslaan, daarvoor wil ik er eerst nog wat meer ervaring voor hebben.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:23 schreef editoor het volgende:
[..]
Lenovo ondersteund geen windows 8.
Het enige wat ik ook nog gewoon moet worden is het volgende: als ik een full screen programma draai op mijn linkse display had ik altijd de gewoonte om de muis in de linkerbovenhoek te gooien en te dubbelklikken om het programma te sluiten. Maar nu mag ik net niet ind e hoek komen, of die app switcher komt te voorschijnquote:
ondersteundquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:23 schreef editoor het volgende:
[..]
Lenovo ondersteund geen windows 8.
Ik vind de surface wel ontzetten tof. We wachten afquote:Op zondag 16 september 2012 18:26 schreef andreas612 het volgende:
http://www.theverge.com/2(...)d-services-interview
Microsoft surface vanaf ca. $300 tot ong. $700-800
Dus waarschijnlijk 300 voor de RT versie en dan iets van 700 voor de pro versie, andere prijzen zijn voor de verschillende SSD's neem ik aan.
quote:Microsoft maakt prijzen Windows 8 bekend
Microsoft heeft de prijzen voor de Pro-versie van zijn nieuwste besturingssysteem Windows 8 bekendgemaakt. Een upgrade van Windows 7 naar Windows 8 Pro kost zeventig dollar, maar de prijs kan na de introductie flink lager uitpakken.
De oem-versie van Windows 8, bedoeld voor systeembouwers, gaat 100 dollar kosten; de Pro-versie moet 140 dollar opleveren. De prijs van zeventig dollar geldt voor een fysiek upgradepakket met een dvd in een kartonnen doos. De upgrade kan, in de Verenigde Staten, alvast besteld worden bij grote onlinewarenhuizen als Amazon en bij Microsoft zelf. Wie liever wacht tot Windows 8 formeel wordt geïntroduceerd, op 26 oktober, kan echter flink besparen. Vanaf die dag is ook een online-upgradepakket beschikbaar, waarmee voor veertig dollar naar Windows 8 Pro kan worden gemigreerd.
Consumenten die in de afgelopen tijd een complete pc of laptop kochten, kunnen hun Windows 7 besturinggssysteem voor een lagere prijs upgraden naar Windows 8 Pro. Computers die tussen 2 juni 2012 en 31 januari 2013 met Windows 7 zijn gekocht, kunnen voor vijftien dollar een upgrade naar Windows 8 Pro krijgen. Deze upgrade is pas vanaf de introductiedatum, 26 oktober, uitvoerbaar.
In Nederland kost de upgrade van een in deze periode gekochte Windows 7 Home Basic, Home Premium, Professional of Ultimate vijftien euro. Dat kan betekenen dat de dollarprijzen rechtstreeks in euro's vertaald kunnen worden. Wat de volledige versies van Windows 8 gaan kosten, is nog niet bekend.
quote:
quote:In one of our previous articles, you could read about ways to recover text passwords in Windows without brute-forcing them, locations in the system where text passwords could reside and tools used for the recovery. It turns out the release of Windows 8 is not without another fly in the ointment either. Our experts have discovered a serious flaw in the two new ways of logging on to the system. We are talking about Picture password and PIN.
The matter is that these two authentication methods are based on a regular user account. In other words, the user must first have created an account with a regular password and then optionally switch to PIN or picture password authentication. Notably that the original plain-text (!) password to the account also remains in the system.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik trek mijn 2,5 jaar oude trouwe Acer (Ja, Acer) nog even een paar maanden door en ga maar eens beginnen met sparen voor zo'n Surface.
Dat is dan een verdomd goeie accuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja klopt. Toen ik hem kocht ging 'ie nog 13+ uur mee, dus hij is wel achteruit gegaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is dan een verdomd goeie accu
Grr.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Eind deze maand komt de surface uit(hopelijk)
Flikker op, mijn ogenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Ik ga voor de blauwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |