Het gaat om het prinsiepequote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:16 schreef KritischeMassa het volgende:
Alsof er iets te roven valt bij jou, sloeber
Dat is prins frisoquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:19 schreef mrazura het volgende:
Lekkere kassameisjes in zoetermeer is een hoax.
WOENSEL WINKELCENTRUM!!!!!!!!!!!!quote:
Waar heb je het over ?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit, haan.
De rate waar je suffe topics opent. Word steeds erger...quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:19 schreef mrazura het volgende:
Lekkere kassameisjes in zoetermeer is een hoax.
Ik heb gewoon een klacht over dit.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De rate waar je suffe topics opent. Word steeds erger...
wie stemt er behalve haan33 op neequote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:22 schreef TNA het volgende:
Poll: haan33 moet stoppen met topics openen
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik weet al wiequote:
Frankquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Speciaal voor haan even een foto gemaakt van een flesje Kanon
[ afbeelding ]
Een gebraden haantje in de grill wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Haan33 is een goede toevoeging voor onze samenleving.
Vanaf nu gaat dit topic over biermerken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:30 schreef EVH001 het volgende:
Grolsch Kanon![]()
![]()
Geen kwaliteitsbier kopen![]()
![]()
Geen Westmalle drinken![]()
![]()
En goed voor mijn eigenwaardequote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Haan33 is een goede toevoeging voor onze samenleving.
Ik heb haar net gebeld, ze komt zoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:31 schreef .Masturbatron. het volgende:
heeft het kassameisje nog met jouw haan gespeeld
Ik open wel een stream.quote:
Jepquote:
Gewoon kraken met je freestyle en dan hard wegrennen. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:45 schreef haan33 het volgende:
Maar wat vinden jullie hier nou van?
Je houdt geen privacy meer over.
Ik ben vrij breed, dus dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:49 schreef Kwalberto het volgende:
Je ziet er gewoon uit als een makkelijk slachtoffer.
Dat dat soort lui/tuig lekker mag opflikkerenquote:
Jep, staat lekker naast me.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:54 schreef Gewas het volgende:
Maar je hebt nu toch je Kanon? Dat is uiteindelijk toch het belangrijkste.
wantquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:56 schreef HPLC het volgende:
owja tip: verander je ondertitel ff in hersencelLEN
Prinsiepes hebben is een goed iets.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jep, staat lekker naast me.
Maar het gaat om het prinsiepe
Proostquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:59 schreef Gewas het volgende:
[..]
Prinsiepes hebben is een goed iets.
Het is 4 uur = bier uur dus ik heb ook lekker een biertje opengemaakt.
Proost!
Ik wil ze wel in leven laten hequote:
Bij de hoeveelste Kanon ben je nu?quote:
liter kanonquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:47 schreef Gewas het volgende:
[..]
Bij de hoeveelste Kanon ben je nu?
Ik zit aan het Heinekenbier. Niet mijn favoriete bier maar drinkt toch lekker weg.
Ik ga altijd hardop cijfers roepenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:33 schreef rosepetals het volgende:
Ik ben altijd bang dat mensen denken dat ik kijk naar hun pincode ofzo, ik kijk echt zo dramatisch overdreven weg
Terechte klacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
En Grolsch Kanon niet te vergetenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:56 schreef Thezeurminator het volgende:
Haan33 topics gaan altijd over zoetje,geldgebrek,katers en falende hossels word er een beetje moe van.
en popo's jwtzquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:56 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
En Grolsch Kanon niet te vergeten
EN MORGEN GAAN WE LEKKER DIE OV'TJE PLEGEN TOG G JATOG???!????!???quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:06 schreef haan33 het volgende:
Ik MaAk Me ZeLf KlaAr VoOr De WoNiNgInBrAaK
heb je die audi nog dan fix ik breekijzerquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:07 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
EN MORGEN GAAN WE LEKKER DIE OV'TJE PLEGEN TOG G JATOG???!????!???
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:09 schreef haan33 het volgende:
[..]
heb je die audi nog dan fix ik breekijzer
quote:
xdquote:
RS6 heb ik verkocht a mattie, maar Abel heeft gisteren BMW M5 gestolen. ik fix wel kentekens Gquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:09 schreef haan33 het volgende:
[..]
heb je die audi nog dan fix ik breekijzer
Kan ik niemeer komen g sinds ov op die shop @ tankstation man. Vergeten ofsoquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef haan33 het volgende:
Fushia ik ga zo wagen ophalen in dusseldorf ff 5 barkie vangen kom a12 bij arnhem die afslag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |