Kan 'm niet vinden in de appstorequote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Film on tv
Streamt een hoop buitenlandse zenders
http://www.ipadclub.nl/25(...)ezenders-op-de-ipad/
Misschien is ie uit de store gehaaldquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:11 schreef kikoooooo het volgende:
Vaag. Heb em zowel op m'n iPad als iphone en werkt perfect.
Is er niet, ook niet voor de JBquote:
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:20 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Als Apple dus apps uit de store haalt blijven ze wel werken ? Ik heb geen jb
Ik dacht dat de NOS app dat ging ondersteunen. Weet ik alleen niet zeker.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:29 schreef KNAK het volgende:
Kijkt er iemand het EK via zn telefoon?
..en met welke app?
Dat klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik dacht dat de NOS app dat ging ondersteunen. Weet ik alleen niet zeker.
----
Weet iemand trouwens een Cydia Source waarop ik gratis MyWi 5 kan krijgen?
Ben ik ook benieuwd naar, zal tijdens de eerste helft van de wedstrijden die doordeweeks om 18.00 beginnen nog in de trein zitten dus zou het graag willen volgenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:29 schreef KNAK het volgende:
Kijkt er iemand het EK via zn telefoon?
..en met welke app?
Instellngen > Algemeen > Toegankelijkheid > LED-flitserquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:47 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik heb laatst iets aangezet dat wanneer ik een app of bericht binnen krijgen dat er een soort van flash light aangaat. Vind het nu vervelend worden dus ik wil het weer uitzetten maar ik kan het niet terug vinden. Weet iemand wat ik bedoel en waar ik het terug zet?
Ah, thanks! Gelukt :-)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Instellngen > Algemeen > Toegankelijkheid > LED-flitser
Is er nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:04 schreef kree het volgende:
Wat is een aanrader voor een (betere) browser als safari?
volgens mij kan je gewoon de via de website netjes de ek voetbal streamen op de nos sites. Want je kan ook gewoon CL live kijken via de NOSquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:16 schreef KNAK het volgende:
[..]
Is er niet, ook niet voor de JB
Op bepaalde wedstrijden tijdens het EK moet ik werken, is er ergens een appje voor live streamen?
Ik dacht al, wat heb ik ermee te makenquote:Op woensdag 6 juni 2012 07:32 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
volgens mij kan je gewoon de via de website netjes de ek voetbal streamen op de nos sites. Want je kan ook gewoon CL live kijken via de NOS
Wanneer krijg jij nu je nieuwe foon?quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat heb ik ermee te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |