zet terug ik wil hem zienquote:Op maandag 4 juni 2012 19:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.Maar dan haal ik m wel weg.
Hoeft niet hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.Maar dan haal ik m wel weg.
Lockinfo werkt perfect hier. Gebruik het al sinds mn 3G.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:39 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Met Bulletin kun je op het lockscreen dat schuifvenster krijgen. Niet echt hetzelfde. Is de layout van Lockinfo al aangepast. Laatste keer dat ik em gebruik was op mijn 3G. Toen zag het er lelijk uit,
Ik heb sinds 5.1.1 ook het idee dat mijn bereik er op achteruit is gegaan. Veel vaker dat 'ie overspringt naar GPRS, en ook vaker melding dat er geen service is.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Noob hier.
Sinds ik de nieuwe update van mn iphone heb gedaan heb ik echt bizar veel gezeik met mn bereik bij TMobile. Het schommelt als een malloot, vooral de negatieve kant op dus dat ik helemaal niets heb.
Ik denk dat t aan de update ligt want de problemen begonnen direct daarna.
Kan ik zoiets ook terugzetten ofzo?
Of iemand een andere oplossing?
Fijn bedrijf, dat Vodafone.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:05 schreef CherryLips het volgende:
KAK
Staat net de bezorger van de iPhone met contract en alles op de stoep, moet ie een KvK-uittreksel hebben. Terwijl die domme koe van Vodafone aan de telefoon had gezegd dat het niet hoefde.
En toen werd de telefoon weer meegenomen en moet ik eerst op zoek gaan naar dat uittreksel. Dat in een andere stad ligt. KAK.
Waarom moet je een KvK uittreksel hebben om een telefoon in ontvangst te nemen? Of is het een zakelijk abonnement?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:05 schreef CherryLips het volgende:
KAK
Staat net de bezorger van de iPhone met contract en alles op de stoep, moet ie een KvK-uittreksel hebben. Terwijl die domme koe van Vodafone aan de telefoon had gezegd dat het niet hoefde.
En toen werd de telefoon weer meegenomen en moet ik eerst op zoek gaan naar dat uittreksel. Dat in een andere stad ligt. KAK.
Zakelijk abonnement. Ik had er nog naar gevraagd omdat ik het niet op tijd in huis zou hebben, maar het was dus niet nodig.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom moet je een KvK uittreksel hebben om een telefoon in ontvangst te nemen? Of is het een zakelijk abonnement?
Lekker dan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zakelijk abonnement. Ik had er nog naar gevraagd omdat ik het niet op tijd in huis zou hebben, maar het was dus niet nodig.
Klantenservice van Vodafone is echt dramatisch. Die van T-mobile is super maar helaas is hun dekking een stuk minder.quote:
Ja hoor, voldoet prima mits je een goeie kiest natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:17 schreef Soulagement het volgende:
Ik wil een statief kopen voor m'n iPhone, niet om heel vaak te gebruiken. Heb ik genoeg aan zo'n goedkoop ding op eBay?
En hoe weet ik precies of ik de goede keuze maak? Wil er niet teveel aan uitgeven maar hij moet wel een beetje stevig staan uiteraard. Ik vind ze echt van $1 en veel meer.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja hoor, voldoet prima mits je een goeie kiest natuurlijk
Gewoon wat reviews bekijken van de verkoper, en enige description wat eronder staatquote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:19 schreef Soulagement het volgende:
[..]
En hoe weet ik precies of ik de goede keuze maak? Wil er niet teveel aan uitgeven maar hij moet wel een beetje stevig staan uiteraard. Ik vind ze echt van $1 en veel meer.
Waarom zou je dit doen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:40 schreef Skv het volgende:
Heerlijk. Apps van 700 MB over 3G downloaden. Voelt fijn. T-mobile.
Omdat het kan?quote:
live? volgens mij niet echt. uitzendinggemist werkt wel redelijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:23 schreef D. het volgende:
Is er al een mogelijkheid tot tv kijken op de iPhone zonder dat ik overstap naar een provider die een 'all-in-one' abo aanbiedt?
Live uiteraard. UG noem ik geen tv kijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
live? volgens mij niet echt. uitzendinggemist werkt wel redelijk.
Ziggo App, mits je ziggo hebt. En niet alle zenders werken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
live? volgens mij niet echt. uitzendinggemist werkt wel redelijk.
Moet je wel alles in één hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:43 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ziggo App, mits je ziggo hebt. En niet alle zenders werken.
Film on tvquote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:23 schreef D. het volgende:
Is er al een mogelijkheid tot tv kijken op de iPhone zonder dat ik overstap naar een provider die een 'all-in-one' abo aanbiedt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |