Legoland staat ook wel op ons lijstje van leuke-dingen-om-te-kunnen-doen.quote:Ik vind Legoland zo leuk en als je buiten de Deense vakantie gaat helemaal niet druk. En wanneer je lid bent van de ANWB tweede dag gratis. Niets dan voordeel? wij zaten ook nog eens op een supercoole camping met zwembadje, 20 minuten van Legoland, 30 minuten van zee. Was echt briljant, superleuk plaatsje.
Ik zal even kijken. Monumentquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:21 schreef Sjeen het volgende:
Welke camping Buuf? Legoland ben ik in mijn jeugd geweest en ik wil graag terug!
Vanaf een meter is het al gaaf.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:24 schreef Estrys het volgende:
Ja met een handicap. Wij gingen naar de Efteling ook met iemand met een handicap. Nergens in de rij, dat schiet lekker op. Bijna jammer dat het niet zo druk was![]()
Legoland wil mijn man heel graag nog een keer terug. Ik ben er nog nooit geweest. Klinkt wel leuk
Kijk dat klinkt goed. Kan ik nog even sparen. Maud is nu 106 dus met een beetje mazzel kunnen we over een jaar of twee/drie gaan plannen voor Legoland. Tot welke leeftijd is het leuk?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vanaf een meter is het al gaaf.vanaf 125 mogen ze overal in en is het het leukst. Toen we voor t eerst gingen was de jongste nét 3 en die heeft zich super vermaakt in de bootjes, safari auto's en noem t maar.
tot 3 juni kan dat toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:31 schreef livelink het volgende:
Over Efteling gesproken; ik moet mijn AH-tickets nog inwisselen. Wij wilden wel weer eens gaan.
Wij gaan half juni. Ook met de AH-kaarten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:31 schreef livelink het volgende:
Over Efteling gesproken; ik moet mijn AH-tickets nog inwisselen. Wij wilden wel weer eens gaan.
Die moet ik ook nog inwisselen......eerst nog plakken dan wisselen... weet maar nooit of ze pas kunnen komen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:31 schreef livelink het volgende:
Nou, ik vermaak me ook nog kostelijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:32 schreef chacama het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt goed. Kan ik nog even sparen. Maud is nu 106 dus met een beetje mazzel kunnen we over een jaar of twee/drie gaan plannen voor Legoland. Tot welke leeftijd is het leuk?
Dank Buuf, die gaat op de lijst voor volgend jaar!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Färup Sø camping in Jelling, Sjeen. Echt heel erg leuk. Leuk plaatsje, vlakbij het fjord, en ook nog vlakbij Giveskud Zoo waar een heel erg tof safaripark zit.![]()
Ik hou van Denemarken.
Top, tegen die tijd vraag Sjeen dan wel weer voor de campingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik vermaak me ook nog kostelijk.geen idee, oudste was vorig jaar nog net 11 maar wel al middelbare scholier natuurlijk, en die vind t jammer dat we dit jaar niet weer gaan. Maar goed, robotarm, de snelle autootjes.. Geen idee hoe dat voor meisjes werkt, maar ik denk tot 15-16 zeker.
Nahquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:21 schreef Gaoxing het volgende:
Hihi, nou leest het alsof je Trui aanraadt eens even haar oudste te handicaperen, TF
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:28 schreef -Spring het volgende:
Klinkt ideaal, die gehandicapten! Kun je die ergens huren?
goed idee!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
NahTrui heeft dr eigenste gehandicapperde, dus ik bedoelde het meer als tip
Ik kan het voor je vragen. Tegen de juiste prijs is ze vast te huurquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:28 schreef -Spring het volgende:
Klinkt ideaal, die gehandicapten! Kun je die ergens huren?
De mijne zag het voordeel er wel van in eigenlijk. Hij had het niet nodig maar vond het wel fijn om er ook eens een duidelijk voordeel van te hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:52 schreef livelink het volgende:
Mijn gehandicapperd wil overigens absoluut niet zo gezien en behandeld worden. Zo'n kaart hoef ik voor hem niet te proberen. Dan weigert hij al bij voorbaat alles.
oh wat cool!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:40 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb vanmorgen dit gekocht:
[ afbeelding ]
Hm, een verrekte klein plaatje. Maar het is dus een boek plus 8 cd's van Drs. P.
een buideltje? man, een Como vuilniszakquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:14 schreef Linda2205 het volgende:
Mag ik vragen buuf, is je buik nu ook gewoon plat, of heb je nog zo'n buideltje zeg maar? Ging dat vanzelf of wat heb je daarvoor gedaan?
Ik ben sinds mn zwangerschap, op 3kg na, net zo veel afgevallen, maar ik krijg nog steeds regelmatig de vraag of ik zwanger ben![]()
Situps.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:14 schreef Linda2205 het volgende:
Mag ik vragen buuf, is je buik nu ook gewoon plat, of heb je nog zo'n buideltje zeg maar? Ging dat vanzelf of wat heb je daarvoor gedaan?
Ik ben sinds mn zwangerschap bijna net zo veel afgevallen, maar ik krijg nog steeds regelmatig de vraag of ik zwanger ben![]()
Jezus!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:03 schreef debuurvrouw het volgende:
en deze hadden jullie nog tegoed.
[ afbeelding ]
holy crap, wat een slechte foto. maar goed, die broek zat dus ooit strak.
Ik dacht altijd, dat dat je vet alleen maar naar voren drukte? Wat raad je aan?quote:
Vetverbranding en situps dan dus. Cardiotraining.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:20 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd, dat dat je vet alleen maar naar voren drukte? Wat raad je aan?
En Buuf, ik ben een groot deel van het gewicht kwijt geraakt met mijn stepper (geen mogelijkheid voor sportschool), dus mn billen zijn wel goed nuDat is dus wel een aanrader. Misschien kan je huid ook krimpen ofzo? Ik heb hier zo geen verstand van
![]()
quote:
En hoelang duurt dat voor je effect hebt? Ik moet wel een beetje stimulans hebbenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vetverbranding en situps dan dus. Cardiotraining.
Ja, daarom. Ik heb echt zo'n ring isolatiemateriaal onder mn navelquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:45 schreef Ticootje het volgende:
Dt ligt er natuurlijk aan vanaf hoever je komt. Buikvet is wel moeilijk.
Gewoon proberen 3x in de week te trainen en je buik eigenlijk elke dag even. Hou dat eens een half jaartje vol.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:47 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, daarom. Ik heb echt zo'n ring isolatiemateriaal onder mn navel
Klinkt als een mooi doel. Ik ben 31-12-2011 begonnen met afvallen/sporten. Streven is dus ook 31-12-2012. Nog een kilo of 12 en dan ben ik weer op mn gewicht van voor Lotte. In hoeverre dat realistisch is weet ik nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon proberen 3x in de week te trainen en je buik eigenlijk elke dag even. Hou dat eens een half jaartje vol.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
ja, dat wel iddquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:48 schreef Sjeen het volgende:
Euh ja, bereid je wel even voor op een blauwe, beurse buik-heup zone
erg herkenbaar...ik kan het ook niet meer..... Ik zoek nog steeds een makkelijke manier om weer op gewicht te komen....en nee, ik weet dat die er niet is, maar voorlopig heb ik de stille hoop dat door de komende twee weken te gaan lopen (avondvierdaagse en collecte) ik ook in de weken erna meer zin in bewegen heb.....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:56 schreef Lois het volgende:
Ik kon het altijd onwijs goed, hoelahoepen maar ergens met het verdwijnen van taille is die kunst vertrokken zeg maartot zover "mama zal het wel even voordoen"
Die wil ik!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:47 schreef E.T. het volgende:
Hoela-hoepen schijnt geweldig te zijn voor de buik-heup zone![]()
Dan wel een 'volwassen' hoelahoep.. zoiets https://sportbay.nl/nl/pr(...)20Hoop%20MAGNETIC/42
Mijn vinger bewoog ook al over het 'koop'-knopje.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Buuf die foto is spectaculair.
[..]
Die wil ik!
wellicht is er een goede reden waarom markplaats vol staat met die dingenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn vinger bewoog ook al over het 'koop'-knopje.
Ah, hij wordt op MP ook grif aangeboden, ik denk er nog wel even over na.
Een gewone van de speelgoedwinkel volstaat ook. Let er wel op dat je een gevulde (water of zand) neemt. Die zijn net wat zwaarder dan die lichte kinderhoepels.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:56 schreef debuurvrouw het volgende:
1,2 kilo weegt dat dingdat zijn een hoop deuken in het parket voordat ik die slag te pakken heb. Maar ik wil m wel! Kijken of ik mijn olifantenvel weer wat strakker krijg!
Die van de speelgoedwinkel is voor kinderen, dus te klein voor mijn vette pensje.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een gewone van de speelgoedwinkel volstaat ook. Let er wel op dat je een gevulde (water of zand) neemt. Die zijn net wat zwaarder dan die lichte kinderhoepels.
Ik had er een maar bij de verhuizing is hij op de een of andere manier verloren gegaan ofzo...
De kinderwinkel heeft ook grote maten. Die van mij had een diameter van ruim een meter, misschien zelfs meer.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:17 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Die van de speelgoedwinkel is voor kinderen, dus te klein voor mijn vette pensje.Ik zag dat die speciale een diameter van 107 hebben. Dat klinkt groot genoeg. Maar misschien is het ook mogelijk om een pvcbuis van de Gamma te buigen? Vullen met zand en goed vastmaken met tape of een kleiner buisje erin geklemd.
107 cm. Daarmee had Joene niet kunnen hoelahoepen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:17 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Die van de speelgoedwinkel is voor kinderen, dus te klein voor mijn vette pensje.Ik zag dat die speciale een diameter van 107 hebben. Dat klinkt groot genoeg. Maar misschien is het ook mogelijk om een pvcbuis van de Gamma te buigen? Vullen met zand en goed vastmaken met tape of een kleiner buisje erin geklemd.
ik wist dat ik ergens een denkfout maaktequote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:12 schreef Spuuglokje het volgende:
107 diameter he, dan is de omtrek natuurlijk veel groter. x pi, dus ongeveer 336. Maar misschien moet ik eens 2 hoepels kopen, die slopen en aan elkaar puzzelen.
Het is ook niet zo dat je het vaak gebruikt in je leven, die skillsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kon t toen al niet.wat ontzettend knap zeg! Ik zou t wel willen kunnen,
hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:03 schreef Lois het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat je het vaak gebruikt in je leven, die skills
*slikt iets in over 'ophoepelen'*quote:
Wauw!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
No prob vicks, geeft maar een gil hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:42 schreef Vicky het volgende:
Maar we vliegen vanaf Brussel..
Schiphol is 30min, Brussel 2uur
Vorig jaar heeft Tico ons opgehaald![]()
Brussel. Bier <3quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:44 schreef livelink het volgende:
Vicky, dat is inderdaad niet mis, zeg. Arme Tess en vooral arme M., die ook nog naar huis moest rijden met zijn longontsteking en in een niet helemaal lekkere auto.
Je mag hem wel extra verwennen dit weekend.
En het gouden hart van Ticootje komt naar boven. Ik vind het echt een geweldig lief aanbod om mensen in Brussel op te halen.
Maar niet als je moet rijden gok ik zoquote:
Wen er maar aan. Dit is het weerbeeld voor de komende twee weken.quote:Op zondag 3 juni 2012 09:30 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een zeikweer zeg!
Ik ga me vandaag maar eens aan een binnenspeeltuin wagen. Zal wel stervensdruk zijn, maar ik heb ook geen zin in een hele dag thuis.
Echt?quote:Op zondag 3 juni 2012 10:39 schreef -Spring het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Dit is het weerbeeld voor de komende twee weken.
Net nu we met de klas op kamp gaanquote:Op zondag 3 juni 2012 10:39 schreef -Spring het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Dit is het weerbeeld voor de komende twee weken.
quote:Op zondag 3 juni 2012 11:01 schreef -Spring het volgende:
http://m.accuweather.com/(...)ther-forecast/250560
*Huil
Jemigquote:Op zondag 3 juni 2012 11:01 schreef -Spring het volgende:
http://m.accuweather.com/(...)ther-forecast/250560
*Huil
Och gosquote:Op zondag 3 juni 2012 14:31 schreef livelink het volgende:
J. is met de kinderen vandaag gaan catamaranzeilen. Het is een kort tochtje geworden, want ondanks de wetsuits hadden de kinderen het stervenskoud. Job kwam huilend en rillend terug.
misschien dat wij ook iets kunnen betekenen, brussel is hier niet zo heel gek ver vandaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:34 schreef Vicky het volgende:
We moeten er ook heen... 6 juli heen, 13.30 op Brussel zijn en 14 juli om 3.30 zouden we landen
Nee dit was een vroege kerstquote:Op zondag 3 juni 2012 20:59 schreef Ticootje het volgende:
De 14 dagen voorspelling
Dit was de zomer?
Eén voordeel; het water (16 graden) voelde lekker warm aan voor de kinderen.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:50 schreef snoopy het volgende:
Ik dacht dat morgen ook koud bleef. Nou ja, ik zal hem goed aankleden. Een wetsuit hebben we niet.
Een tegoedbon voor zo'n "leuke" fotoshoot waarbij ze de baby in een bloempot douwen.quote:Op maandag 4 juni 2012 08:47 schreef -Spring het volgende:
Mogge! L heeft tot 8 uur geslapen! Da's wat anders dan 5.45. Ik bed er helemaal daaps van.
Onze buurvrouw, de moeder van L's vriendje, is de 18 uitgerekend van een meisje. Iemand een tip of website voor een geweldig kraamcadeau?
Ze heeft geen hekel aan de betreffende kraamvrouwquote:Op maandag 4 juni 2012 09:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een tegoedbon voor zo'n "leuke" fotoshoot waarbij ze de baby in een bloempot douwen.
Ik zie op mijn facebook regelmatig fotos voorbij komen van ene Gabriella Koopmans
Miss vindt de kraamvrouw dat wel heel leuk.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ze heeft geen hekel aan de betreffende kraamvrouw
Ja!quote:Op maandag 4 juni 2012 09:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Miss vindt de kraamvrouw dat wel heel leuk.
Of de baby in een koffer of in een strandemmertje
Niks wandelen. Ze moet met dr zure lijf in mn auto.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Gelukkig ga je van thee dan niet zuur ruiken BE, maar evengoed wel typisch een maandagactie
En niet echt een verkoopargument voor een hond, die van jullie Spring. Bahahahahahaaaa
Al zou ik het best leuk vinden, zo'n dwangmiddel om eens een stukje te wandelen ook al is het pisweer.
Dat is ook mijn enige overweging voor een hond.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Gelukkig ga je van thee dan niet zuur ruiken BE, maar evengoed wel typisch een maandagactie
En niet echt een verkoopargument voor een hond, die van jullie Spring. Bahahahahahaaaa
Al zou ik het best leuk vinden, zo'n dwangmiddel om eens een stukje te wandelen ook al is het pisweer.
Ow.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:58 schreef -Spring het volgende:
[..]
Niks wandelen. Ze moet met dr zure lijf in mn auto.
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:56 schreef -Spring het volgende:
De hond.
De laatste keer dat ik de hond trouwens thuis onder de douche deed, ging het als volgt:
Ik: kleed mezelf helemaal uit. Want we hebben een open douche, dus ik móet erbij staan om de hond in bedwang te kunnen houden.
Ik: sleep de hond in mn nakie aan dr halsband het huis door richting douche die gelukkig op de bg is.
Ik: zet de hond onder de douche en sommeer L vooral de deur dicht te houden.
Ik: maak de hond goed nat en draai me om de hondenshampoo te pakken.
De hond: ziet dr kans schoon en peert m drijfnat door de open badkamerdeur richting de huiskamer. Daar schudt ze zich uit naast de witte muur. (De spetters zijn nog steeds zichtbaar.
L: staat te krijsen in de badkamer omdat de hond haar omver heeft gelopen.
Ik: sleep de hond opnieuw (en nog steeds naakt) richting badkamer.
Ik: pak de shampoo en zeep de hond in.
De hond: heeft artrose en zakt gillend in spagaat op de gladde badkamervloer.
Ik: ga met mn benen aan weerszijden van de hond staan en hijs r overeind.
Ik: spoel een schaamhaarsnor van zwart hondenhaar tussen mn benen vandaan.
Ik: spoel de hond uit en herhaal inzepen nog twee keer.
Ik: spoel de hond opnieuw uit en wacht tot ze zich uitschudt.
De hond: schudt zich niet uit, maar rent naar de badkamerdeur waar ze als een verzopen rat voor gaat staan wachten.
Ik: droog r af. Hiervoor heb ik drie handdoeken nodig.
De hond: rent naar de huiskamer en schudt zich onderweg twee keer uit.
Ik: zie de natte haren tegen de tv plakken.
Ik: stap zelf onder de douche en ben nog een uur zoet met het verwijderen van de hondenharen die letterlijk tot aan het plafond zitten. Om over de muren en het doucheputje nog naar te zwijgen.
Herkenbaar... Gelukkig had de onze witte haren.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:56 schreef -Spring het volgende:
De hond.
De laatste keer dat ik de hond trouwens thuis onder de douche deed, ging het als volgt:
Ik: kleed mezelf helemaal uit. Want we hebben een open douche, dus ik móet erbij staan om de hond in bedwang te kunnen houden.
Ik: sleep de hond in mn nakie aan dr halsband het huis door richting douche die gelukkig op de bg is.
Ik: zet de hond onder de douche en sommeer L vooral de deur dicht te houden.
Ik: maak de hond goed nat en draai me om de hondenshampoo te pakken.
De hond: ziet dr kans schoon en peert m drijfnat door de open badkamerdeur richting de huiskamer. Daar schudt ze zich uit naast de witte muur. (De spetters zijn nog steeds zichtbaar.
L: staat te krijsen in de badkamer omdat de hond haar omver heeft gelopen.
Ik: sleep de hond opnieuw (en nog steeds naakt) richting badkamer.
Ik: pak de shampoo en zeep de hond in.
De hond: heeft artrose en zakt gillend in spagaat op de gladde badkamervloer.
Ik: ga met mn benen aan weerszijden van de hond staan en hijs r overeind.
Ik: spoel een schaamhaarsnor van zwart hondenhaar tussen mn benen vandaan.
Ik: spoel de hond uit en herhaal inzepen nog twee keer.
Ik: spoel de hond opnieuw uit en wacht tot ze zich uitschudt.
De hond: schudt zich niet uit, maar rent naar de badkamerdeur waar ze als een verzopen rat voor gaat staan wachten.
Ik: droog r af. Hiervoor heb ik drie handdoeken nodig.
De hond: rent naar de huiskamer en schudt zich onderweg twee keer uit.
Ik: zie de natte haren tegen de tv plakken.
Ik: stap zelf onder de douche en ben nog een uur zoet met het verwijderen van de hondenharen die letterlijk tot aan het plafond zitten. Om over de muren en het doucheputje nog naar te zwijgen.
Neem dan een Boston Terrier! Die staat ook nog op mijn wenslijstquote:Op maandag 4 juni 2012 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is ook mijn enige overweging voor een hond.
Over het algemeen ben ik gewoon echt geen hondenmens hoewel ik weet dat Ferry het wel heel leuk zou vinden. Maar ik kan dus echt NIET tegen de geur van (natte) hond.
Mijn schoonouders/schoonzusje hebben er twee, een golden en een doberman en ik trek dat echt nauwelijks. Dat ze dan in je gezicht gaan staan hijgen...
Maar als als als... dan zou het een boxer worden geloof ik. Kortharig en groot. Compromis van beiden. Ik zou liever maatje kleiner willen.
Nou ja, precies dat. Ik denk niet dat we het ooit doen. Ik zou het heel sneu vinden om een beest in huis te hebben waar ik stiekem een beetje van gruwel en die ik dus steeds bij me weg zou duwen.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:02 schreef Ticootje het volgende:
Ik hou gewoon niet van honden. Ze zijn lomp en liggen altijd in de weg. Ze stinken naar riool als het maar een beetje regent.. Nee...
Het enige wat ik de hele dag tegen het beest riep was nee, ga weg.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja, precies dat. Ik denk niet dat we het ooit doen. Ik zou het heel sneu vinden om een beest in huis te hebben waar ik stiekem een beetje van gruwel en die ik dus steeds bij me weg zou duwen.
Zijn ze dat niet allemaal?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat doe ik bij mijn schoonouders dus ook. Voor de vorm klop ik dan nog een beetje op zijn kop en dan moet hij wel wegwezen. En hij is ook zo vreselijk dom, die golden.![]()
zo'n leuke franse bulldog niks voor je dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Over het algemeen ben ik gewoon echt geen hondenmens hoewel ik weet dat Ferry het wel heel leuk zou vinden. Maar ik kan dus echt NIET tegen de geur van (natte) hond.
Mijn schoonouders/schoonzusje hebben er twee, een golden en een doberman en ik trek dat echt nauwelijks. Dat ze dan in je gezicht gaan staan hijgen...
Maar als als als... dan zou het een boxer worden geloof ik. Kortharig en groot. Compromis van beiden. Ik zou liever maatje kleiner willen.
Een deense???quote:Op maandag 4 juni 2012 11:10 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, die vind ik ook sneu.
En sws wil F. dus een grote. Die hebben vroeger een dog gehad, nou, dat dus niet he!
Maar goed, ik wil niet eens een hond, dus waar hebben we het over.
oververhitting wegens teveel stof aan de binnenkant misschien? uitzetten, af laten koelen en uitstofzuigen. maar het kan vanalles zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 11:10 schreef chacama het volgende:
*plof* zucht...
Ril..koude thee....
En honden heb ik het ook niet op. Ik heb het eigenlijk helemaal niet meer zo op huisdieren na de vlooienplaag van vorig jaar me nog vers in het geheugen staat. En kikkers heb ik wel in huis....nou, ja het moeten nog kikkers worden in de kom van Maud.
En ik heb een domme computer. Dat ding hang in uitzetmodus. Dus elke keer als ik op mijn icoontje klikt doet ie een poging tot opstarten om vervolgens uit zichzelf weer te gaan afsluiten. Iemand een idee?
Jup!quote:Op maandag 4 juni 2012 11:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Een deense???
Die zijn zo gaaf.. Alleen, hoe groot moet je huis dan zijn?
Hij doet het alleen bij één gebruiken. Als ik hem op het andere acount opstart (die van de meiden) dan kan ik wel gewoon dingen doen. Alleen dus niet bij mijn gedeelte.... misschien maar eens een uitstapje naar dig wagen.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:12 schreef simmu het volgende:
[..]
oververhitting wegens teveel stof aan de binnenkant misschien? uitzetten, af laten koelen en uitstofzuigen. maar het kan vanalles zijn
dat ligt ook aan de mate van schoonhouden van de hondenquote:Op maandag 4 juni 2012 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
frontline werkt steeds minderquote:Op maandag 4 juni 2012 11:18 schreef simmu het volgende:
welke gebruik jij livelink? ik heb hier ook antivlooi/teek druppeltjes gedaan en dat werkt niet
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ligt ook aan de mate van schoonhouden van de honden
als je concequent als je thuis komt en de hond is nat, deze droogwrijft, niet laat zwemmen in een open water dan hoeft een hond echt niet te stinken
for realquote:Op maandag 4 juni 2012 11:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]Of neem ze zonder haar, mijnes ruiken echt altijd naar Lush en als het gaat regenen nog harder dan wanneer het niet regent
![]()
TF 4 real? 10 stuks![]()
Ik heb er 4 op een appartement maar ze zijn wel altijd mee naar mn werk en zo, dat scheelt.
Tot ie 15 is.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je concequent als je thuis komt en de hond is nat, deze droogwrijft, niet laat zwemmen in een open water dan hoeft een hond echt niet te stinken
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
for realEr lopen ook nog zo`n 16 katten tussendoor
Ik zal jullie de rest besparen
Ik heb Jamberstaferelen in mn hoofd.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
for realEr lopen ook nog zo`n 16 katten tussendoor
Ik zal jullie de rest besparen
Van brokken stinken ze dus wel echt meer dan van vers vlees.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:23 schreef -Spring het volgende:
[..]
Tot ie 15 is.
En o ja, ze eet alleen naar droge brokken.
sbs6 zou er een avondvullend programma aan kunnen bestedenquote:
Ja maar er is toch niks leukers dan je hond lekker in zo'n plas laten zwemmen?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja maar er is toch niks leukers dan je hond lekker in zo'n plas laten zwemmen?
Er moet wel een beetje lol aan te beleven zijn dan.
Maar goed, gewoon geen hond dus.
Hoef ik er idd ook niet uit als het kutweer is en zo'n strontzakje zoals Snoopy zegt is natuurlijk al helemaal om te janken.![]()
Ieder zijn meug.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]Die van mij rennen dus echt met een boog om alle viezigheid en nattigheid heen als t ff kan hoor
![]()
Ik doe liever met een kakzak poep oprapen dat stront tussen alle vouwen van een kind uitschrapen![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:28 schreef snoopy het volgende:
Ik hoef al tijden geen vouwen meer te verschonen bij mijn kinderen. Heerlijk, daar geniet ik elke dag van
True, maar dat weet je dus niet van te voren en ik wil gewoon niet het risico lopen dat een beest in mijn huis me afkeer geeft.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:28 schreef -Spring het volgende:
Het ligt ook écht heel erg aan de hond zelf. Wij hadden vroeger een Duitse Staander die vier keer week in de zee zwom en álles vrat wat los en vast zat. Tot drop aan toe. Beest is 15 geworden en heeft geen moment gemeurd.
Klopt. Als deze dood is komt er écht geen nieuwe. L groeit naar op met de kippen en konijnen buiten.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
True, maar dat weet je dus niet van te voren en ik wil gewoon niet het risico lopen dat een beest in mijn huis me afkeer geeft.
Daarnaast ben ik het hele huisdieren idee een beetje zat. We hebben een superlieve kat, maar ik zou ook wel eens gewoon helemaal huisdierloos willen zijn.
Behalve dan dat ik dan weer ergens vind dat het goed is voor de kinderen om met huisdieren op te groeien.
Een hondjequote:Op maandag 4 juni 2012 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh, weet er iemand nog een leuk en orgineel kado voor een meisje dat 5 wordt en vooral houdt van buitenspelen en dino's en op 3 adressen ontieglijke ladingen speelgoed heeft?
Een dagje naar dierenpark Amersfoort? Door de dinotuin? Loopklossen voor buiten, een (dino) waterpistool, een zwem-krokodil, stoepkrijt, een dagje naar Naturalis.... Euh.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh, weet er iemand nog een leuk en orgineel kado voor een meisje dat 5 wordt en vooral houdt van buitenspelen en dino's en op 3 adressen ontieglijke ladingen speelgoed heeft?
Een beetje zoals hier, bedoel jequote:Op maandag 4 juni 2012 11:49 schreef Leandra het volgende:
Als er bij ons een huisdier komt dan wordt het een hond.... als we ruim genoeg wonen.
Ruim genoeg voor een hond is in deze vrijstaand met een flinke tuin en het liefst grenzend aan een bos
quote:
Ja, in zo'n omgeving zou ik dat wel aandurvenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt, het is niet om aan te gluren.
ti amo più di ieri ma meno di domani
Neem haar een dagje mee naar Gaiaparkquote:Op maandag 4 juni 2012 11:45 schreef oh-oh het volgende:
quote:
hmmm... al eens bij het continuum geweest? Dat vond Isa erg leuk... Of het blote voeten pad in Lanaken. Het natuurhistorisch museum is Isa met BSO geweest, dat viel ook flink in de smaak. Of de grotten in om de tekeningen van mosasaurus te bekijken enzo.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]Wij gaan alleen naar dierentuinen waar honden mee mogen, en ze heeft een Gaiapark abbo, daar komt ze echt soms twee keer in de week al
Lastigquote:Op maandag 4 juni 2012 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Grotten en natuurhistorisch zijn we al vaak met haar geweest. Ik vind dat ze voor zo een klein kind sowieso veel uitjes doet hoor, dus een kado geven, maar dan wel iets echt leuks, vind ik zelf leuker.
Maar ze heeft echt drie huizen vol met shizzle
Ja kan ik wel doen maar dat doen we toch al altijd als ze es een keer alleen bij mij is.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:11 schreef Sjeen het volgende:
En anders gewoon een tegoedbon voor een dagje doen waar zij zin in heeft? Jouw onverdeelde aandacht voor een dag, met speeltuin op sint pieter, pannenkoeken bakken en versieren samen, zoiets?
Euh ja... daar komt het wel op neer, geloof ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:15 schreef Grijs het volgende:
Geef d'r een feestmuts. De rest heeft ze al, zo te lezen.
Dat vind ze echt leuk ja, maar ze heeft een doos vol sierraden, die heeft ze al, en de oorbellen ( we hebben laatst eens geteld, 40 paar of zo, bij pa alleenquote:
Ik durf het echt bijna niet te zeggen, maar ook op 3 adressen, een kast volquote:Op maandag 4 juni 2012 12:25 schreef -Spring het volgende:
[..]
Da's leuk. Had ik vroeger ook. En knutselspullen, Oh-oh?
Wij hebben buiten een kruising Vlaamse Reus, Franse hangoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:15 schreef mefke79 het volgende:
L. auw! Dat is echt zo'n gemene pijn. Brrr..
Ik heb niks met honden en niks met katten. We hebben onze langoor nog in de tuin, die is wel leuk. En ik zou eigenlijk graag een franse hangoor willen, zo enorm konijn. Maar die wil lief niet, dus tja. Manlief had altijd teckels thuis. En daar heb ik dus weer weinig mee. En zeker hoe zijn familie er mee omgaat.
Ik krijg net een brief van de directie van onze kdv organisatie: ze gaan leidsters geld geven om te gaan. En de kans is groot dat er nog meer vestigingen dicht moetenNou ja, niet geheel onverwacht enzo, maar elke politicus die nu nog beweert dat die bezuinigingen geen gevolgen hebben voor de kdv's zou hier eens moeten komen kijken. Totale leegloop gewoon. En ik vrees met grote vrezen voor ons eigen kdv want dat is het kleinste hier in de wijk. Nou ja, al ik voor 1 oktober geen nieuw werk heb, gaan die van ons ook niet meer. Maar goed, laten we hopen dat het zo ver niet komt.
Rolschaatsen? Van die onderbinddingen? Een dagje het bos in met een natuurgids van het IVN?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik durf het echt bijna niet te zeggen, maar ook op 3 adressen, een kast vol
leeftijdsgeschikte gereedschapsset om gewoon zelf met hout te klooien?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een mooi boek.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG... open een spaarrekening voor haar, voor later als ze alles zelf moet bekostigenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vind ze echt leuk ja, maar ze heeft een doos vol sierraden, die heeft ze al, en de oorbellen ( we hebben laatst eens geteld, 40 paar of zo, bij pa alleen) naja, geteld, we moesten ff kijken welke setjes nog compleet waren
Dr ma en dr tante zijn Claire's verslaafd.
En Mef zoiets vindt ze mss wel leuk ja. Ze was gisteren nog op een tattoo conventie, had ze sleeves getekend gekregen
Dat vindt ze dus stom. Tante is laatst verhuisd en daar moest ze allemaal niks van weten, alleen de muren onderkliederen vond ze leuk.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:29 schreef simmu het volgende:
[..]
leeftijdsgeschikte gereedschapsset om gewoon zelf met hout te klooien?
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
OMG... open een spaarrekening voor haar, voor later als ze alles zelf moet bekostigen
Ja dag, dat doe ik al niet zonder kind, laat staan met kindquote:Op maandag 4 juni 2012 12:32 schreef Sjeen het volgende:
oh-oh, ik dacht dat die van mij verwend was, maar ik kan nu met een gerust hart zeggen dat dat heel erg meevalt
Heb je een tentje oid? Kun je een weekend op de camping gaan zitten met haar
Gatver, lekker ook, met dit weer.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:30 schreef mefke79 het volgende:
Spring, jep. Ik had nog zoveel vakantiedagen etc dat ik nu nog een maand 'vrij' ben, mijn contract loopt 1 juli af. Dus ik ben vanaf vandaag thuis. Heb in mijn hoofd een enorme lijst met klussen die afgewerkt moeten worden, bang als ik ben om me te vervelen.
Oe kruising hangoor/vlaamse reus. En dan los in de tuin of in een hok? Onze gewone hangoor loopt los in de tuin, daar is de tuin ook op aangepast. Die heeft wel een hok, maar daar schuilt ze alleen in voor de regen. Of niet, ik had een verzopen konijn vanochtend.
Ok, echt niet voor t een of ander, maar dr worden elke dag foto's gemaakt van die blaag, massa's geloof ik, van alle kwaliteiten. Maaaaaaaar ik bedenk net dat een fotoboek mss wel een leuk kado is voor drquote:Op maandag 4 juni 2012 12:34 schreef Faja-Lobi het volgende:
misschien eens kijken bij een fotostudio voor een kinderfeestje waarbij ze een stuk of 4 meiden van school mee kan nemen en dan een leuke fotoshoot houden. Blijvende herinnering in ieder geval. Zeker als ze alles al heeft op speelgoed gebied misschien leuk idee.
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:37 schreef laiveneertiekje het volgende:
oh-oh, een jurk voor haar naaien? Laat je haar zelf het patroon en de stof uitzoeken?
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:37 schreef livelink het volgende:
Jij doet dus echt net zo hard mee met het verwennen van dat meisje. In principe is een kind van 5 jaar met alles blij is mijn ervaring.
Koop dit bijvoorbeeld als leuk spelletje met ook nog een dino-relatie.
[ afbeelding ]
En het belangrijkste is dan om ook de tijd te nemen om het met haar te spelen. Ik merk vaak dat mijn kinderen toch het meest blij zijn met aandacht. En dan is al het speelgoed leuk.
Beginnen met bouillon, gepelde ui, laurierblad en dat aan de kook brengen. Soepgroenten erbij, weer aan de kook laten komen, vermicelli erin... Eventueel gehaktballetjes in een pannetje met wat zout water afkoken, in de soep erbij. En klaar!quote:Op maandag 4 juni 2012 12:37 schreef Estrys het volgende:
Ik ga voor het eerst in mijn leven groentesoep maken. Iemand nog een gouden tip?
Het zou toch kunnen dat iemand iets wist?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:40 schreef Estrys het volgende:
Ik word een beetje simpel van al die hele goede verjaardagcadeau suggesties en die reactie 'heeft ze al' of 'vind ze niks'
Mijn opa zou hebben gezegd: ' een draai om je oren kun je krijgen'![]()
Dat doe ik meestal, geen idee waaromquote:
ga naar action, wibra, kruidvat en zeeman en maak een super-mega-knutselpakket voor weinig! Altijd succes!quote:Op maandag 4 juni 2012 12:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik verwen haar niet zo erg hoor.
Maar ja als ik dan es een kado wil kopen wil ik wel iets leuks kopen en iets speciaals als t ff kan.
Ik heb ook de ballen verstand van kinderen, ik dacht dat er mss dingen waren die ik over het hoofd zou zien, weet ik veel
Volgens mij heeft ze meer aan een middagje speelgoed uitzoeken voor arme kinderen (in Oekraïne bijvoorbeeld). En dan van haar eigen speelgoed dus.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:40 schreef Estrys het volgende:
Ik word een beetje simpel van al die hele goede verjaardagcadeau suggesties en die reactie 'heeft ze al' of 'vind ze niks'
Mijn opa zou hebben gezegd: ' een draai om je oren kun je krijgen'![]()
Je bent jarig! Als verrassing mag je de helft van je speelgoed weggevenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:57 schreef Grijs het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze meer aan een middagje speelgoed uitzoeken voor arme kinderen (in Oekraïne bijvoorbeeld). En dan van haar eigen speelgoed dus.
Heej dat doet Sinterklaas ookquote:Op maandag 4 juni 2012 13:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je bent jarig! Als verrassing mag je de helft van je speelgoed weggeven
Whahahaha!quote:Op maandag 4 juni 2012 12:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
OMG... open een spaarrekening voor haar, voor later als ze alles zelf moet bekostigen
anders wordt het te vetquote:
ik wel ik wel....ik weet wel waaromquote:
Nou, als je zoveel hebt dan mag je een ander daar toch ook wel een plezier mee doen?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:01 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je bent jarig! Als verrassing mag je de helft van je speelgoed weggeven
Jeetjemina, moet jij soms wat hebben voor die van jou of zo?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:53 schreef Grijs het volgende:
[..]
Nou, als je zoveel hebt dan mag je een ander daar toch ook wel een plezier mee doen?
Je kunt het ook een soort trakteren noemen.
Nee, absoluut niet. Wij hebben ook al teveel spullen, maar nog niet de helft van wat ik hierboven lees. Ik denk dat het echt geen kwaad kan om een kind te leren delen met kinderen die vrijwel geen speelgoed hebben. Zeker niet als je niet eens een cadeautje kan bedenken dat ze nog niet heeft...quote:Op maandag 4 juni 2012 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetjemina, moet jij soms wat hebben voor die van jou of zo?
Nogmaals, ik ben dr moeder niet, ik ga daar niet over. Bij mij gaat alles wat ze niet meer hoeft naar andere kinderen of naar de kringloop, ik hoef niet mijn hele huis vol kinderspeelgoed, maar als ze bij mij is heeft ze genoeg om zich mee bezig te houden.
Naja dat, dan denk ik dus ja dat heeft ze al op drie adressen liggen, ik geef liever iets speciaals.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:18 schreef mefke79 het volgende:
Nou ik snap je wel hoor, ik zou ook geen prul willen geven. Iemand zou mijn schoonmoeder eens moeten leren dat de kinderen niet geven om veel speelgoed, maar liever speelgoed hebben waar ze iets mee kunnen *zucht*
Ik durf het echt bijna niet te zeggen maar ze heeft een oude van mij, en ze pakt altijd onze camera's, ze kan zelfs al met de spiegelreflex schieten, ze zegt ook de Nikon ( van papa ) en de Canon ( van mij )quote:Op maandag 4 juni 2012 15:29 schreef livelink het volgende:
Ongetwijfeld heeft ze het al, maar is zo'n digitale camera voor kinderen dan niet wat?
Die van mij hebben dat nooit gekregen, ik vond het toch iedere keer te duur en zo. Maar het leek me altijd wel een heel leuk cadeau voor kinderen.
En als ik zie wat voor een originele foto's mijn kinderen soms maken met onze digitale camera, dat is gewoon leuk. Net een totale andere invalshoek en zo.
Is het heel erg dat ik hier een andere gedachte bij heb?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:43 schreef Brighteyes het volgende:
Voor wie het nog niet gelezen heeft: FOK! en het cookieverbod - Belangrijk!
Morgen dus een keertje extra klikken voor je door kan lezen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |