abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112304034

Welkom in het Groningen topic. Hier komen Groningers van Fok! bij elkaar, om te kletsen, af te spreken en natuurlijk (mini)meets te organiseren! Wij hebben niet echt regels, maar houd het netjes, doe normaal en natuurlijk: houd je aan de policy van Fok!

fok.png iIPkY.gif Pauly.jpg oj.jpg danica.jpg 3ester60.jpg ik.jpeg psm753.jpg
IL96.gif avatar.jpg t8vthc_th.gif leleava.gif avak.jpg luciano3.png RFsint%20copy.gif jurkje.gif abc.jpg
gras.jpg Duikertje%202.png Gitaarmannetje2.gif

Topicreeks: Groningen mag ook een eigen topic

Oog TV:

STADJERSTV
Beno's Stad - Videoarchief

Officiële links:
Groningen.nl
FC Groningen.nl
Gemeente Groningen

Overige links:

Nog meer mooie foto's van de Stad
En nog meer...
Groningen in Beeld
Stad en omgeving...
Oude foto's van de Stad
Diverse foto's van de Stad
NoordNL, Historische foto's

De OP
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  vrijdag 1 juni 2012 @ 13:02:22 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112304170
kwatten
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_112304177
quote:
Toch wel opvallend. Eerst afgeven op Friezen en ze nu de hemel in prijzen
Daarom zei ik er ook even bij dat het een Fries was is :9
pi_112304201
Oep, foutje. De edit knop aanklikken is ook nog een hele opgave voor mij.
pi_112306478
Aan de verhalen te horen staat er alweer een rij voor het KEI-pand tot aan de Grote markt
  vrijdag 1 juni 2012 @ 14:15:52 #7
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112306919
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:04 schreef ShiningStar het volgende:
Aan de verhalen te horen staat er alweer een rij voor het KEI-pand tot aan de Grote markt
:')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_112306964
Dit wordt nou al het derde jaar op rij dat ik op vakantie ben als er keiweek is :')
  vrijdag 1 juni 2012 @ 14:20:09 #9
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_112307051
Zometeen maar even squatten ja.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 1 juni 2012 @ 14:22:57 #10
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112307137
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:17 schreef S-RS het volgende:
Dit wordt nou al het derde jaar op rij dat ik op vakantie ben als er keiweek is :')
Vakantie is een stuk leuker als KEI week hoor.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 14:26:05 #11
298140 ShiningStar
Ciao a tutti
pi_112307251
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:17 schreef S-RS het volgende:
Ik had eigenlijk ook in die rij willen staan, maar 'helaas' zit ik tijdens de keiweek op Mallorca :)
  vrijdag 1 juni 2012 @ 14:42:46 #12
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112307850
Mallorca is chill
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 1 juni 2012 @ 14:49:35 #13
298140 ShiningStar
Ciao a tutti
pi_112308099
Ik zal het gaan zien deze zomer
  vrijdag 1 juni 2012 @ 14:51:39 #14
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112308184
je moet even een dagje een auto huren en over het eiland knallen.

waar zit je? Cala d'Or of Palma?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_112308234
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:04 schreef ShiningStar het volgende:
Moeten ze zich vandaag inschrijven?
pi_112308407
Morgen met een huisgenoot vanuit het zuiden des lands liften naar Groningen :) Nu alleen nog een gastvrij persoon vinden met slaapplek !

En 's avonds natuurlijk eerst even voetbal kijken en op stap.
Ben je het wel of niet met me eens? Quote me en reageer.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 14:58:31 #17
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112308488
er zijn hier genoeg hotels hoor!

;)
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 1 juni 2012 @ 15:03:10 #18
298140 ShiningStar
Ciao a tutti
pi_112308688
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:51 schreef Catch22- het volgende:
je moet even een dagje een auto huren en over het eiland knallen.

waar zit je? Cala d'Or of Palma?
Vlakbij Palma
  vrijdag 1 juni 2012 @ 15:04:56 #19
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112308775
Oke :) wij zaten toen in El Arenal
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 1 juni 2012 @ 15:14:26 #20
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112309167
Ik ga weer naar Vera dit jaar.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 15:17:54 #21
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112309304
Tof.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 1 juni 2012 @ 16:23:50 #22
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112311844
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_112312643
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:22 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Vakantie is een stuk leuker als KEI week hoor.
In dat geval, ik zit lekker op Albufeira in de KEI week :7
  vrijdag 1 juni 2012 @ 16:46:39 #24
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112312778
Ik ben waarschijnlijk aan het werken tijdens de KEIweek. Afgelopen 6 jaar eigenlijk vrij weinig van die hele week mee gekregen :')
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 16:53:14 #25
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112313025
KEIweek? Wat is dat?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 1 juni 2012 @ 16:55:46 #26
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112313133
heterodingetje
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_112313843
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:53 schreef Renesite het volgende:
KEIweek? Wat is dat?

Catch wat is dat op je ui.
  Moderator vrijdag 1 juni 2012 @ 17:40:12 #28
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112314774
  vrijdag 1 juni 2012 @ 21:06:01 #29
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_112323291
Boem, had je je vader nog gevraagd?
O+
pi_112323449
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:43 schreef S-RS het volgende:

[..]

In dat geval, ik zit lekker op Albufeira in de KEI week :7
Ben je al eerder in Albufeira geweest? Ik hou van Albufeira, wat een heerlijk stad is dat! O+
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 21:18:58 #31
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112323849
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 17:14 schreef Ziba het volgende:

[..]

Catch wat is dat op je ui.
nieuwe spelwr van Ajax. anouk hoogendijk
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 1 juni 2012 @ 21:28:29 #32
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112324295
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 21:18 schreef Catch22- het volgende:

[..]

nieuwe spelwr van Ajax. anouk hoogendijk
:9
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_112325805
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 21:09 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Ben je al eerder in Albufeira geweest? Ik hou van Albufeira, wat een heerlijk stad is dat! O+
Nee, de eerste keer. Elk jaar een andere plek, anders wordt het zo saai :+
Jij wel dus, klinkt goed :9 Nog aanraders?
pi_112326496
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:00 schreef S-RS het volgende:

[..]

Nee, de eerste keer. Elk jaar een andere plek, anders wordt het zo saai :+
Jij wel dus, klinkt goed :9 Nog aanraders?
Haha, doen wij ook altijd inderdaad!
Zit je in het oude of nieuwe gedeelte? Je kunt vrij makkelijk met de taxi tussen beide heen en weer reizen. Taxi is ook echt zeer goedkoop!
Qua gezelligheid en leuke tentjes voor uit eten is oud echt veel leuker! Wij zaten daar ook dus dat is wel makkelijk. Nieuw is met uitgaan wel leuk, maar je komt er echt heel veel luidruchtige Engelsen tegen en de sfeer is daar toch wat minder fijn vind ik.

Eigenlijk is alles erg leuk! Qua uitgaan is Bloopers leuk, de Buhda Bar, Celebration. Beetje standaard studenten kroegen zeg maar. Je hebt ook nog Kiss,

Maar wat je zeker moet doen is naar Kadoc gaan. Ligt net buiten Albufeira maar dat is echt een zeer grote discotheek, echt heel groot! Ben er twee keer geweest en het is echt heel leuk en allemaal verschillende afdelingen met muziek enz. Ik heb David Guetta daar live gezien dus dat was zeer vet! (En druk..)

Welk hotel/appartement zit je?
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_112326814
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:15 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Zit je in het oude of nieuwe gedeelte? Je kunt vrij makkelijk met de taxi tussen beide heen en weer reizen. Taxi is ook echt zeer goedkoop!
Qua gezelligheid en leuke tentjes voor uit eten is oud echt veel leuker! Wij zaten daar ook dus dat is wel makkelijk. Nieuw is met uitgaan wel leuk, maar je komt er echt heel veel luidruchtige Engelsen tegen en de sfeer is daar toch wat minder fijn vind ik.

Eigenlijk is alles erg leuk! Qua uitgaan is Bloopers leuk, de Buhda Bar, Celebration. Beetje standaard studenten kroegen zeg maar. Je hebt ook nog Kiss,

Maar wat je zeker moet doen is naar Kadoc gaan. Ligt net buiten Albufeira maar dat is echt een zeer grote discotheek, echt heel groot! Ben er twee keer geweest en het is echt heel leuk en allemaal verschillende afdelingen met muziek enz. Ik heb David Guetta daar live gezien dus dat was zeer vet! (En druk..)

Haha, dus eigenlijk is alles leuk! :9

We zitten vlakbij het oude gedeelte, dus dat komt mooi uit hoor ik want dan kunnen we daar mooi uit eten.

We hebben een appartement een bekende kunnen regelen voor een kratje bier en een pakje boter. Dus we zitten net(5 min) buiten Albufeira. Maar dat zijn we wel gewent, vorig jaar in Sunnybeach moesten we steeds een half uur lopen naar het centrum :') Het verkeerde hotel geboekt

Kadoc zal ik even onthouden, aangezien wij er ook net buiten zitten zitten we daar misschien wel dichtbij!
pi_112326957
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:22 schreef S-RS het volgende:

[..]

Haha, dus eigenlijk is alles leuk! :9

We zitten vlakbij het oude gedeelte, dus dat komt mooi uit hoor ik want dan kunnen we daar mooi uit eten.

We hebben een appartement een bekende kunnen regelen voor een kratje bier en een pakje boter. Dus we zitten net(5 min) buiten Albufeira. Maar dat zijn we wel gewent, vorig jaar in Sunnybeach moesten we steeds een half uur lopen naar het centrum :') Het verkeerde hotel geboekt

Kadoc zal ik even onthouden, aangezien wij er ook net buiten zitten zitten we daar misschien wel dichtbij!
Klinkt goed! Kratje bier en een boter is ook niets .. ;) Dus gewoon zelfstandig geboekt ipv jongerenorganisatie.

Taxi is anders ook echt super goedkoop. Overdag betaal je iets van 3,20 ofzo en in de nacht betaal je iets meer.
pi_112327143
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:25 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Klinkt goed! Kratje bier en een boter is ook niets .. ;) Dus gewoon zelfstandig geboekt ipv jongerenorganisatie.

Taxi is anders ook echt super goedkoop. Overdag betaal je iets van 3,20 ofzo en in de nacht betaal je iets meer.
Ja, die jongerenorganisaties mogen van mij echt de hoogste boom in die je kan vinden. Wij doen echt nooit iets met die lui. We hadden van die kaarten gekocht voor ¤120,- en dan kon je van alles doen. Niet één dag gebruik van gemaakt, wij zorgen wel voor onze eigen feestjes. Je bent er toch al heel snel achter wat je favo kroegen zijn.

Oh, dat is wel goedkoop! Heen doen we wel altijd met de taxi. De terug weg gaat altijd een soort van lopend :D
pi_112327421
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:28 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ja, die jongerenorganisaties mogen van mij echt de hoogste boom in die je kan vinden. Wij doen echt nooit iets met die lui. We hadden van die kaarten gekocht voor ¤120,- en dan kon je van alles doen. Niet één dag gebruik van gemaakt, wij zorgen wel voor onze eigen feestjes. Je bent er toch al heel snel achter wat je favo kroegen zijn.

Oh, dat is wel goedkoop! Heen doen we wel altijd met de taxi. De terug weg gaat altijd een soort van lopend :D
Ja, zonder die organisaties kan het ook prima inderdaad! Ben je in ieder geval ook niet zo gebonden aan groepen en met kroegentochten dat je weer door moet, terwijl het net zo leuk is!

Wat ik ook heel leuk vond om te doen, maar dat kan je overal doen natuurlijk, is surfen! Met je brakke hoofd met zo'n board sjouwen.. Was een hele leuke ervaring :)

En och, wat betreft taxi, als je het maar laat genoeg maakt kan je weer terug met het dag tarief ipv nacht tarief haha :P
pi_112327915
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:34 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Ja, zonder die organisaties kan het ook prima inderdaad! Ben je in ieder geval ook niet zo gebonden aan groepen en met kroegentochten dat je weer door moet, terwijl het net zo leuk is!

Wat ik ook heel leuk vond om te doen, maar dat kan je overal doen natuurlijk, is surfen! Met je brakke hoofd met zo'n board sjouwen.. Was een hele leuke ervaring :)

En och, wat betreft taxi, als je het maar laat genoeg maakt kan je weer terug met het dag tarief ipv nacht tarief haha :P
Die kroegentochten zijn echt het meest slechte wat er bij zit! Die dingen zijn altijd rond een uurtje of 8/10 in iedere kroeg waar je binnen komt gaat iedereen meteen aan de bar of tafels hangen. De grootste afgang van vorig jaar was een of ander 'bekend' strandfeest. Kan even niet meer op de naam komen, maar het werd helemaal de hemel ingeprezen. Komen we daar, echt allemaal zout zakken niet normaal. Leek eerder op een bijeenkomst van de 2e kamer :') Ze vlogen er ook boven met een helikopter voor reclame op de tv. Dat is vast een goede reclame geworden....

Surfen heb ik nog nooit geprobeerd. Dus vanaf 0 beginnen met je brakke kop kan nog wel eens leuk worden *)

Oh, dat dag tarief wordt geen probleem dus :+
pi_112328190
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:44 schreef S-RS het volgende:

[..]

Die kroegentochten zijn echt het meest slechte wat er bij zit! Die dingen zijn altijd rond een uurtje of 8/10 in iedere kroeg waar je binnen komt gaat iedereen meteen aan de bar of tafels hangen. De grootste afgang van vorig jaar was een of ander 'bekend' strandfeest. Kan even niet meer op de naam komen, maar het werd helemaal de hemel ingeprezen. Komen we daar, echt allemaal zout zakken niet normaal. Leek eerder op een bijeenkomst van de 2e kamer :') Ze vlogen er ook boven met een helikopter voor reclame op de tv. Dat is vast een goede reclame geworden....

Surfen heb ik nog nooit geprobeerd. Dus vanaf 0 beginnen met je brakke kop kan nog wel eens leuk worden *)

Oh, dat dag tarief wordt geen probleem dus :+
Ja, dat van die kroegentocht klopt inderdaad wel. Wij hebben hem wel gedaan (twee keer, in oud en nieuw Albufeira) maar vooral aan het begin is het altijd vrij dood. Wij hadden met ons 4'en wel allemaal hetzelfde shirtje aan met een bepaalde tekst die we erop hadden laten drukken, dus we hadden wel heel veel aanspraak :P

O ik ben echt jaloers dat je er heen gaat O+ !
pi_112328474
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:49 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Ja, dat van die kroegentocht klopt inderdaad wel. Wij hebben hem wel gedaan (twee keer, in oud en nieuw Albufeira) maar vooral aan het begin is het altijd vrij dood. Wij hadden met ons 4'en wel allemaal hetzelfde shirtje aan met een bepaalde tekst die we erop hadden laten drukken, dus we hadden wel heel veel aanspraak :P

O ik ben echt jaloers dat je er heen gaat O+ !
Haha die shirtjes hadden ze op Terschelling ook allemaal. Ja ik weet het slecht, ooit met het verstand op 0 daar eens geweest
Daar staan echt de meest debiele teksten op soms :9

Ga je dit jaar niet op vakantie?
pi_112328675
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:54 schreef S-RS het volgende:

[..]

Haha die shirtjes hadden ze op Terschelling ook allemaal. Ja ik weet het slecht, ooit met het verstand op 0 daar eens geweest
Daar staan echt de meest debiele teksten op soms :9

Ga je dit jaar niet op vakantie?
Noooooooo, Terschelling. ;(

Haha, wij werkten toen alle 4 nog bij de Gamma en we verkochten daar ooit een kaartje (voor bij een cadeaupas) waar op stond: Ik ben heel goed in k(l)ussen! Dus wij hadden achterop staan: Gamma meisjes kunnen goed k(l)ussen! Heel slecht, maar wel super leuk.

Nee dit jaar helaas niet op vakantie, vorig jaar ook al niet. Dus ik moet het met de zon in Groningen doen :) (Kan nu al niet wachten op lange, zwoele avondjes op het terras)
pi_112328894
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:58 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Noooooooo, Terschelling. ;(

Haha, wij werkten toen alle 4 nog bij de Gamma en we verkochten daar ooit een kaartje (voor bij een cadeaupas) waar op stond: Ik ben heel goed in k(l)ussen! Dus wij hadden achterop staan: Gamma meisjes kunnen goed k(l)ussen! Heel slecht, maar wel super leuk.

Nee dit jaar helaas niet op vakantie, vorig jaar ook al niet. Dus ik moet het met de zon in Groningen doen :) (Kan nu al niet wachten op lange, zwoele avondjes op het terras)
Haha, Terschelling viel me echt 100% mee. Had verwacht dat daar allemaal tokkies rondliepen, maar dat viel mee.

Gehehe, wel goed bedacht :7

Dan hoop ik niet voor je dat het deze zomer net zulk bagger weer is als nu :') Om zeker te zijn van korte broeken weer maar een maand lang dit land verlaten 8-)
pi_112328948
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 23:02 schreef S-RS het volgende:

[..]

Haha, Terschelling viel me echt 100% mee. Had verwacht dat daar allemaal tokkies rondliepen, maar dat viel mee.

Gehehe, wel goed bedacht :7

Dan hoop ik niet voor je dat het deze zomer net zulk bagger weer is als nu :') Om zeker te zijn van korte broeken weer maar een maand lang dit land verlaten 8-)
Houd maar op :P :(
pi_112329078
Een maand :6
pi_112329414
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 23:06 schreef S-RS het volgende:
Een maand :6
Waar ga je nog meer heen?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 1 juni 2012 @ 23:19:31 #47
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_112329628
zo, ff een paar daagjes naar Ierland :7
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_112329966
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 23:14 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Waar ga je nog meer heen?
Frankrijk, 3 weken wielrennen ^O^

quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
zo, ff een paar daagjes naar Ierland :7
Lekker, vertrek je vannacht?
pi_112330773
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 23:26 schreef S-RS het volgende:

[..]

Frankrijk, 3 weken wielrennen ^O^

[..]

O echt super nice!
pi_112331003
Wel alleen berg af!
pi_112331147
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 23:46 schreef S-RS het volgende:
Wel alleen berg af!
Dan kun je ook wel rollen :p
pi_112331376
Haha, goed opgelet!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 juni 2012 @ 00:01:24 #53
Maffe Fries
pi_112331761
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 23:26 schreef S-RS het volgende:
neuh, vroeg op de ochtend
  Moderator zaterdag 2 juni 2012 @ 00:20:49 #54
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112332595
Swcond
  zaterdag 2 juni 2012 @ 03:22:51 #55
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_112336249
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:15 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Zo te lezen heb ik jou daar vast wel zien lopen 2 jaar geleden ;) Tenminste, toen hebben wij die mooiboy daar ook zien draaien en een dag later z'n privéjet nog op het vliegveld zien staan.

Afgelopen weekend toevallig nog in Albufeira geweest maar toen was het helaas een stuk minder druk, blijft een toffe stad. Oude gedeelte is idd een stuk beter dan het nieuwe. Portugezen zijn een stuk vriendelijker dan Spanjaarden is mijn ervaring.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 04:05:43 #56
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112336449
Truste O+
pi_112337081
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 03:22 schreef Slickk het volgende:

[..]

Zo te lezen heb ik jou daar vast wel zien lopen 2 jaar geleden ;) Tenminste, toen hebben wij die mooiboy daar ook zien draaien en een dag later z'n privéjet nog op het vliegveld zien staan.

Afgelopen weekend toevallig nog in Albufeira geweest maar toen was het helaas een stuk minder druk, blijft een toffe stad. Oude gedeelte is idd een stuk beter dan het nieuwe. Portugezen zijn een stuk vriendelijker dan Spanjaarden is mijn ervaring.
Serieus? Grappig! Wij vlogen die maandagochtend ook terug. Eerst tot 3 uur in Kadoc, en om 5uur werden we weer opgehaald om naar het vliegveld te gaan.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 09:17:08 #58
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112337406
Ik ben iets van 7 jaar geleden in Portugal geweest. Stad kwartiertje rijden van Albufeira. Viel me vooral op dat het zo'n armzalige rommel was op en in de straten. Zowel kroegen als mensen.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 12:57:37 #59
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112342029
Wij overwogen ook naar portugal te gaan... maar miami en zweden waren duur zat
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_112342327
quote:
Megaschermen EK op Ciboga
DVHN | Gepubliceerd op 02 juni 2012, 07:00 Laatst bijgewerkt op 02 juni 2012, 00:49

GRONINGEN - Groningers kunnen de wedstrijden van het Nederlands elftal op het komende EK bekijken op mega beeldschermen. De gemeente en het Leeuwarder evenementenbureau SQ8 maakten gisteren de organisatie rond. De schermen van 40 vierkante meter komen op Ciboga.

SQ8 toonde in 2010 al twee wedstrijden van Oranje op grote beeldschermen in Leeuwarden. Toen ging het om de halve finale en de finale. Op de finale kwamen ongeveer 12000 mensen af. In Groningen is op 13 juni de wedstrijd van Oranje tegen Duitsland de eerste die wordt getoond. Burgemeester Rehwinkel zei vrijdagavond content te zijn met de Leeuwarders.
Iemand enig idee waar dit is?? Is het dat zogenaamde stadsstrand achter Simplon?
pi_112343121
Ja achter Simplon
pi_112345329
Hee! Dat is vlakbij m'n huis!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 15:21:05 #63
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112345895
Jeetjemina
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:11:24 #64
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_112349231
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 14:58 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 juni 2012 @ 17:24:17 #65
Maffe Fries
pi_112349631
Groeten vanuit Ierland allemaal :W
pi_112351446
Wiehoee, vanuit mijn container voetbal kijken.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_112370904
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
Groeten vanuit Ierland allemaal :W
Groeten vanuit Duitsland :W
pi_112375199
Ik liep zojuist ff hard langs die nieuwe 'containerwoningen' en die zonwering aan de buitenkant viel mij op, houdt dat de warmte ook een beetje tegen? Ziet er wel mooi uit en lijkt me rete-handig! :)

Tevens: koopzondag + een of andere boekenmarkt op de vismarkt en een basketbaltoernooi op de grote markt. Daar zullen vast wel wat enkel- en/of kniebanden gaan sneuvelen vandaag met die gladde straatstenen!
Fingerspitzgefühl
pi_112375560
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:25 schreef ForumGek het volgende:
Ik liep zojuist ff hard langs die nieuwe 'containerwoningen' en die zonwering aan de buitenkant viel mij op, houdt dat de warmte ook een beetje tegen? Ziet er wel mooi uit en lijkt me rete-handig! :)

Tevens: koopzondag + een of andere boekenmarkt op de vismarkt en een basketbaltoernooi op de grote markt. Daar zullen vast wel wat enkel- en/of kniebanden gaan sneuvelen vandaag met die gladde straatstenen!
Mwah ik vind het niet echt de warmte tegen houden. Wel een beetje maar het is alsnog echt super warm als het mooi weer is.
  zondag 3 juni 2012 @ 11:52:09 #70
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112375845
Woon jij helemaal bovenop of op een lagere verdieping Mrjolyn?
  zondag 3 juni 2012 @ 12:53:28 #71
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112377501
Bluurgh, hoofdpijn :(!
pi_112377554
quote:
14s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Woon jij helemaal bovenop of op een lagere verdieping Mrjolyn?
De middelste, dus de eerste verdieping.
  zondag 3 juni 2012 @ 14:40:47 #73
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112381486
Ff naar de appie nw ebbinge zie je daar ik heb een rode roos op mijn jas

xxx
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_112383256
Heb ik je net gemist !
  zondag 3 juni 2012 @ 15:25:22 #75
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112383643
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 14:58 schreef Mrjolyn_ het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 18:16 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wiehoee, vanuit mijn container voetbal kijken.
Pre en afters bij Mr.Jorn. en Mrjlyn_ dus _O_
  zondag 3 juni 2012 @ 17:00:45 #76
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112387531
Ik heb thuis een groot scherm dus ik ga de deur niet uit.

Nu ben ik sowieso niet zon ek-fan
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_112387902
De laatste voetbal wedstrijd die ik heb gekeken was de finale van het WK :') Ik vindt alleen het bier gedeelte van voetbal interessant, de rest boeit me niets :9
pi_112388937
Zaterdag eerste wedstrijd NL elftal. Lekker met vrienden in de stad kijken.
pi_112408467
Dikke bingo, gooi net een glas drinken over m'n laptop heen. Die laten we maar even een paar dagen drogen :')
  zondag 3 juni 2012 @ 23:55:26 #80
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112408570
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 23:53 schreef S-RS het volgende:
Dikke bingo, gooi net een glas drinken over m'n laptop heen. Die laten we maar even een paar dagen drogen :')
Wat ben je dan?
pi_112409221
:D Het kwam door een snuggere actie daarvoor. Had alle telefoonnummers perongelijk van m'n telefoon gegooid. Toen zwaaide ik rond met mn arm en vloog het glas mee :P
  maandag 4 juni 2012 @ 00:11:19 #82
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112409262
Faalhaas

:p
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 4 juni 2012 @ 00:12:24 #83
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_112409314
:d
Ik ga naar huis.
  maandag 4 juni 2012 @ 00:13:01 #84
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112409338
(k)
  maandag 4 juni 2012 @ 00:18:55 #85
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112409577
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:10 schreef S-RS het volgende:
: Had alle telefoonnummers perongelijk van m'n telefoon gegooid.
Mongooltje :')
#26 || Luciano da Silva
  maandag 4 juni 2012 @ 09:40:16 #86
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112414183
mogguh
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 4 juni 2012 @ 12:09:46 #87
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112418832
Lekker Kate Bush luisteren en koffie drinken. En vanavond CD's bestellen voor ons nieuwe album. O+
  maandag 4 juni 2012 @ 12:10:57 #88
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_112418893
quote:
6s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Lekker Kate Bush luisteren en koffie drinken. En vanavond CD's bestellen voor ons nieuwe album. O+
Uhuh! <3
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  maandag 4 juni 2012 @ 12:14:30 #89
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112419053
Nieuwe Temper Trap album is best puik trouwens :)
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  maandag 4 juni 2012 @ 12:16:56 #90
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112419168
quote:
17s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:10 schreef cerror het volgende:

[..]

Uhuh! <3
Doe even je berichten op FB bekijken! :*
  maandag 4 juni 2012 @ 12:30:43 #91
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112419769
oke!
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 4 juni 2012 @ 13:44:24 #92
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112422575
ik ben overigens sinds zaterdag fan van Noisia. Dat je het weet.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 4 juni 2012 @ 13:45:54 #93
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_112422642
Ik weet het niet!
Ik ga naar huis.
  maandag 4 juni 2012 @ 13:50:48 #94
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112422869
now you do!
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 juni 2012 @ 13:53:31 #95
Maffe Fries
pi_112422990
zo, ben weer terug in Nederland :)
  maandag 4 juni 2012 @ 18:49:28 #96
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112435538
Wb
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 19:10:55 #97
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112436505
Zo. Eerste werkdag weer gehad.
  maandag 4 juni 2012 @ 19:40:42 #98
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_112438100
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:10 schreef Renesite het volgende:
Zo. Eerste werkdag weer gehad.
ik ook! :D
O+
  maandag 4 juni 2012 @ 19:41:40 #99
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112438154
Ik heb zaterdag weer een deadline gehaald dus nu twee weken alleen maar bier drinken, met school bezig, Diablo spelen, chiptunes luisteren/maken en voetbal kijken.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 juni 2012 @ 19:47:59 #100
Maffe Fries
pi_112438524
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:49 schreef Catch22- het volgende:
Wb
thanks. Was aanwezig bij Bavaria City Racing. Erg gaaf :Y
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 19:57:39 #101
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112439099
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:40 schreef Saisai het volgende:

[..]

ik ook! :D
Studiegerelateerd?
  maandag 4 juni 2012 @ 20:04:38 #102
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_112439503
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:57 schreef Renesite het volgende:

[..]

Studiegerelateerd?
Dat niet echt, al kan ik mijn kennis wel goed gebruiken.. jij? :)
O+
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 20:47:29 #103
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112442243
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:04 schreef Saisai het volgende:

[..]

Dat niet echt, al kan ik mijn kennis wel goed gebruiken.. jij? :)
Studiegerelateerd *O*
  maandag 4 juni 2012 @ 21:32:17 #104
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112445650
Zo even vissen bij de studentencontainers. dus als je een beer ziet vissen daar...
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 4 juni 2012 @ 21:39:52 #105
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_112446321
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:47 schreef Renesite het volgende:

[..]

Studiegerelateerd *O*
*O*
O+
pi_112450219
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:47 schreef Renesite het volgende:

[..]

Studiegerelateerd *O*
Heet dat geen stage meer tegenwoordig? -O-
Fingerspitzgefühl
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 22:56:22 #107
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112453471
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:23 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Heet dat geen stage meer tegenwoordig? -O-
Neen :9
  maandag 4 juni 2012 @ 23:02:12 #108
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112453992
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:56 schreef Renesite het volgende:

[..]

Neen :9
HBO :{w
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_112454084
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:02 schreef Luco het volgende:

[..]

HBO :{w
Game of Thrones
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  maandag 4 juni 2012 @ 23:05:00 #110
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112454207
pi_112454323
Is dat een beetje de moeite waard?
  maandag 4 juni 2012 @ 23:11:43 #112
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112454732
Eerste 5 afleveringen vind ik nog wel meevallen, kan me niet grijpen. Het zijn voor m'n gevoel net te veel verhalen in 1 serie, waardoor alles af en toe wat aandacht krijgt.
pi_112455001
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:06 schreef MaxMark het volgende:
Is dat een beetje de moeite waard?
Absoluut.
Luister niet naar iemand die het verschil tussen een Amerikaanse tv zender en een vorm van onderwijs in Nederland niet weet :P
  maandag 4 juni 2012 @ 23:16:43 #114
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112455089
Game of Thrones is wel echt heel tof hoor. je moet er even inkomen maar de verhaallijnen zijn totnogtoe erg sterk
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 08:55:31 #115
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112463611
Moggel.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:18:45 #116
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112464099
hallon
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:20:44 #117
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112464148
Hai O+
  dinsdag 5 juni 2012 @ 09:33:56 #118
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112464480
Heyz
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:56:29 #119
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112466767
Zo. Paspoort halen was in 10 min gepiept.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:02:31 #120
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112467005
ahh nice man
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_112467500
Iemand die een goede mannenkapper omgeving Westerhaven weet? (8>
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:20:33 #122
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112467741
Wat is goedkoop?

ik ben totnutoe altijd naar time-out op de vismarkt gegaan. 2 tientjes.

maar er zijn vast goedkopere
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:24:37 #123
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_112467937
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:20 schreef Catch22- het volgende:
Wat is goedkoop?

20 euro is niet goedkoop nee :')
pi_112468117
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:20 schreef Catch22- het volgende:
Wat is goedkoop?

Hoeft niet perse goedkoop te zijn, wel goed ;)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:31:01 #125
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112468240
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:24 schreef RickoKun het volgende:

[..]

20 euro is niet goedkoop nee :')
ben jij skeer mi boi?
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:28 schreef PteV het volgende:

[..]

Hoeft niet perse goedkoop te zijn, wel goed ;)
dan gewoon lekker naar de timeout :P

of naar de CRAZYKAPPERS, maar dat lijkt me eng :s
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:32:45 #126
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112468321
Ja, dan krijg je zo'n dappere kuif aangesmeerd, omdat dat helemaal hip is.
pi_112468369
Ik heb morgen sollicitatiegesprek, lijkt me niet zo verstandig :')
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:34:46 #128
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112468396
ligt eraan waarvoor natuurlijk.

WAT IS ER OVERIGENS MIS MET ZON KUIF DIE MOET IK OOK NEMEN JA
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:35:24 #129
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112468425
Ik zie Catch22- zo'n hipsterkuif wel rocken eigenlijk.
pi_112468504
Ben bang dat het dan zoiets wordt (niet dat ik zo'n lelijke kop heb natuurlijk O-) )

dinsdag 5 juni 2012 @ 11:39:25 #131
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112468586
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:35 schreef Luco het volgende:
ja ik ook wel eigenlijk. Even naar Crazy Kappers

of Kapsones natuurlijk.

Mijn haar is wel moeilijk lang, moet wel snel heen. Vriendinlief leek zon kuif wel wat. Het maakt mij geen zak uit, dus ik denk dat ik dat maar doe.

zoiets. Ik lijk ook wel wat op David.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_112468637
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:41:00 #133
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112468655
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:39 schreef Catch22- het volgende:

[..]

ja ik ook wel eigenlijk. Even naar Crazy Kappers

of Kapsones natuurlijk.

Mijn haar is wel moeilijk lang, moet wel snel heen. Vriendinlief leek zon kuif wel wat. Het maakt mij geen zak uit, dus ik denk dat ik dat maar doe.
[ afbeelding ]
zoiets. Ik lijk ook wel wat op David.
:') !
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:41:56 #134
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112468689
Ja jongen? Met die plakplaatjes enzulks?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 11:43:58 #135
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112468766
:D
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_112469771
Hij heeft wel gelijk trouwens.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:36:38 #137
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112470645
ja he
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_112480532
Ik kwam net op het 'geniale' idee om de trein naar thuisthuis te pakken en weer terug naar Groningen te fietsen. Eens zien of ik die pedalen nog rond krijg :')
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:27:42 #139
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112480641
waar is thuisthuis?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_112481354
Klein dorpje in de buurt van Meppel.
pi_112489214
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:15 schreef PteV het volgende:
Iemand die een goede mannenkapper omgeving Westerhaven weet? (8>
Tuinenga zit ook op westerhaven, tegenover stripmuseum.
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 19:47:27 #142
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112489349
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=110591

Hehehe, storing in Lewenborg en beijum
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:01:25 #143
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_112490028
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:44 schreef ibaneX het volgende:

[..]

Tuinenga zit ook op westerhaven, tegenover stripmuseum.
Haha die olle knar zie ik op zaterdagochtend zo rond 7u al bezig zijn.

Respect hoor.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:06:40 #144
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112493570
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:43 schreef S-RS het volgende:
Klein dorpje in de buurt van Meppel.
Mai, kut eind.
pi_112495513
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 11:35 schreef Luco het volgende:
Nee, dat niet. Gewoon kaal joh.
pi_112495550
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:06 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Mai, kut eind.
Haha ja, 79km om precies te zijn. Maar het is me gelukt, en beter dan verwacht. :)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:49:42 #147
298140 ShiningStar
Ciao a tutti
pi_112496128
:O :z
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:56:00 #148
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112496476
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:39 schreef Ziba het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Gewoon kaal joh.
Ook millimeteren zie ik 'm wel rocken.
pi_112496871
Haaaaaaaai.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:04:03 #150
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112496934
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:02 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Haaaaaaaai.

You called?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:08:22 #151
298140 ShiningStar
Ciao a tutti
pi_112497164
Wrauwww
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 juni 2012 @ 22:11:26 #152
Maffe Fries
pi_112497349
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:08 schreef ShiningStar het volgende:
Wrauwww
hap
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:12:34 #153
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112497428
quote:
Wrauwww
Daarop googlen brengt me bij deze website :')

http://www.dierenforum.nl/forum/website.php?page_id=5&web_id=1680

quote:
Wrauwwwwww daar ben ik de.De buitentijgerrrrrr van de buurt.Ik ben voor het vrouwrje heel liefPrrrrrmrrrr.Ze zorgt heel goed voor mij en de anderen.Meauwmauw.Ik ben ook heel waaks hoorrrr.Buiten verdedig ik al mijn broertjes en zusjes.Wrauwwwww.Ik geef iedereen een lel die ons te na komt hoor.Prauwww.Jagen kan ik ook goed.Dat vind het vrouwrje iets minderPrihihihi
Mollen vogels kikkers muizen.Wrauwww gaafff toch.Vrouwtje holt altijd gauw naar binnenWiehihihihihi.Leuk gezicht johhh.Moet baasje alles weer opruimen want dat durft vrouwrje niet.Piirrrhiii
Nou leuk om kennis te maken.I see you Hihihihihhi Stoere Binky
pi_112498243
Haha wtf :P
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:32:34 #155
298140 ShiningStar
Ciao a tutti
pi_112498696
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:12 schreef Luco het volgende:

[..]

Daarop googlen brengt me bij deze website :')

http://www.dierenforum.nl/forum/website.php?page_id=5&web_id=1680

[..]

Waarom google jij dat soort woorden?!
pi_112498806
Ach ja, ik google ook wel eens rare woorden. Komen soms leuke dingen uit.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:58:33 #157
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112500342
Hoooi mensjess
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:00:18 #158
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112500461
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:32 schreef ShiningStar het volgende:

[..]

Waarom google jij dat soort woorden?!
Waarom niet :+?
pi_112501510
Grr, wil net stokbrood maken. Is de kaas weg, gisteren tijdens boodschappen doen de kaas vergeten mee tenemen na het afrekenen. Maar even naar de ahtogo dan. Nu moet en zal ik kaas krijgen ook :')
  woensdag 6 juni 2012 @ 00:34:46 #160
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112505073
Gôh, jôh

kaasje. lekker hoor
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 6 juni 2012 @ 06:45:04 #161
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112507933
quote:
Wrauwww
Waar komt dat opeens vandaan?
#26 || Luciano da Silva
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 07:51:07 #162
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112508263
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 06:45 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

U like?
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:44:09 #163
285853 PH-KCD
Beroemde 99.999.999ste poster
pi_112511478
Wie gaat er trouwens regelmatig naar F4F Melisseweg?
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:45:08 #164
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112511511
De negende cirkel was weer super vannacht. :')
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:58:41 #165
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112511976
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:44 schreef PH-KCD het volgende:
Wie gaat er trouwens regelmatig naar F4F Melisseweg?
naar wat?

fit for free dus. Nee.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:49:58 #166
298140 ShiningStar
Ciao a tutti
pi_112513828
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 06:45 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Voelde ineens de drang om dat te roepen
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:58:53 #167
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112514128
Hipster.
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:59:14 #168
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112514141
Zo haring van de kibbelingenkoning eten :9
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 6 juni 2012 @ 12:18:58 #169
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112514768
Is dat die vent op de Grote Markt die altijd peukjes rookt in z'n wagen?
  woensdag 6 juni 2012 @ 12:28:53 #170
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112515145
vismarkt
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:28:14 #171
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112552111
Doe rustug doe rustug kan et nie vollege hier zo snel
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 7 juni 2012 @ 00:55:12 #172
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112552965
xyce CD's bij de drukker. Spannend! :D
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:49:28 #173
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112559206
Hai O+
  Moderator donderdag 7 juni 2012 @ 10:54:56 #174
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112559417
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:55 schreef boem-dikkie het volgende:
cool
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:12:58 #175
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112560152
Ja. Ben benieuwd hoe ze worden.
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:14:52 #176
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112560222
vet man. dan ga ik zeggen dat ik die gasten van xyce wel ken

en dat ik harde baas ook een keer zag lopen

dan ben ik wel een baasje
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_112567003
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juni 2012 00:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik las 'bij de Blokker.' :')
  donderdag 7 juni 2012 @ 14:26:09 #178
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112567066
hai marjolijn
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 7 juni 2012 @ 14:29:45 #179
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112567208
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:24 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Ik las 'bij de Blokker.' :')
Mag toch hopen dat hun schijfjes niet bij de Blokker eindigen. Instant carrierekill
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 juni 2012 @ 14:32:10 #180
Maffe Fries
pi_112567289
Lig je daar tussen de CD-wonders van James Last en Ryan Ricks _O-
pi_112567870
quote:
11s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:26 schreef Catch22- het volgende:
hai marjolijn
Hallo.
  donderdag 7 juni 2012 @ 14:49:36 #182
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112567947
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:47 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Hallo.
hey schatje hai, hoe is het?

zin in watch the throne volgende week

http://open.spotify.com/u(...)MDk0wGHjGsNwc3FJZHnQ
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 7 juni 2012 @ 14:59:56 #183
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112568398
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:29 schreef Luco het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat hun schijfjes niet bij de Blokker eindigen. Instant carrierekill
Zou wat zijn, want die carriere in de chiptune wereld is een hoogstandje hoor.
pi_112574223
Ik mis Groningen ;(
  donderdag 7 juni 2012 @ 17:22:37 #185
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112574251
Kom terug O+!
  donderdag 7 juni 2012 @ 17:30:50 #186
298140 ShiningStar
Ciao a tutti
pi_112574614
Waarom heeft iedereen ineens een oranje naam? :?
  donderdag 7 juni 2012 @ 17:35:27 #187
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112574810
Omdat het EK eraan komt *O*!
  Moderator donderdag 7 juni 2012 @ 17:45:55 #188
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112575246
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 17:30 schreef ShiningStar het volgende:
Omdat Hollands Oranje bij mij pas B-)
  donderdag 7 juni 2012 @ 17:46:04 #189
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112575255
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 17:30 schreef ShiningStar het volgende:
Jaloers?

Hihi.
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 7 juni 2012 @ 17:48:50 #190
298140 ShiningStar
Ciao a tutti
pi_112575359
Ja dat het EK eraan komt had ik ook nog wel begrepen.

En jaloers? Welnee. Ik heb een oranje das :6
  Moderator donderdag 7 juni 2012 @ 17:49:17 #191
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112575376
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 17:48 schreef ShiningStar het volgende:
Ja dat het EK eraan komt had ik ook nog wel begrepen.

En jaloers? Welnee. Ik heb een oranje das :6
Dasje
Jasje
Joe
pi_112575381
Nederland en Denemarken komen de poulefase niet eens door man :')
  donderdag 7 juni 2012 @ 17:49:54 #193
298140 ShiningStar
Ciao a tutti
pi_112575396
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 17:49 schreef Renesite het volgende:

[..]

Dasje
Jasje
Joe
Moi
  donderdag 7 juni 2012 @ 17:50:44 #194
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112575427
Zodra Nederland eruit ligt wil ik een blauw kleurtje O+
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 juni 2012 @ 17:51:33 #195
Maffe Fries
pi_112575453
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 17:50 schreef Luco het volgende:
dan moet je mod worden _O-
  Moderator donderdag 7 juni 2012 @ 17:51:39 #196
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112575459
quote:
2s.gif Op donderdag 7 juni 2012 17:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Nederland en Denemarken komen de poulefase niet eens door man :')
Broer gaat naar Oekraine :+
  Moderator donderdag 7 juni 2012 @ 17:51:52 #197
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112575467
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juni 2012 17:51 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

dan moet je mod worden _O-
HAHAHAHAHAHA laten we dat niet meer doen he HAHAHA

:+
  donderdag 7 juni 2012 @ 17:53:13 #198
298140 ShiningStar
Ciao a tutti
pi_112575525
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 17:50 schreef Luco het volgende:
Goed weer supporter dus. Net als ik :+
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 juni 2012 @ 18:02:26 #199
Maffe Fries
pi_112575854
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 17:51 schreef Renesite het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHA laten we dat niet meer doen he HAHAHA

:+
je hebt er moeite mee dat Luco dan overal mee kan lezen?
  Moderator donderdag 7 juni 2012 @ 18:07:51 #200
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112576039
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:02 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

je hebt er moeite mee dat Luco dan overal mee kan lezen?
Die liefdesverklaringen ja :@
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 juni 2012 @ 18:09:03 #201
Maffe Fries
pi_112576081
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:07 schreef Renesite het volgende:

[..]

Die liefdesverklaringen ja :@
vreemd zootje die mods dan. Gelukkig dan dat ik er nauwelijks meelees :P
  donderdag 7 juni 2012 @ 18:46:31 #202
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112577365
Ik heb een Brullie voor 't EK. ROAAAR DIKKE TIJGER JONG.
pi_112577578
Yo Yo, wil iemand mij ook oranje maken!? :D
Fingerspitzgefühl
  donderdag 7 juni 2012 @ 18:52:24 #204
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112577628
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:51 schreef ForumGek het volgende:
http://fok.nl/gm/kleurtjestool.php
  Moderator donderdag 7 juni 2012 @ 18:54:15 #205
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112577712
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:51 schreef ForumGek het volgende:
Nooit een blauwtje gelopen?
pi_112577751
Wauw, ben ik nu ook oranje? :D

Heerlijk overigens, die 'uitlaatgassen' van Niemeyer O+
pi_112577768
quote:
Thx babe ! *;
Fingerspitzgefühl
  donderdag 7 juni 2012 @ 18:59:06 #208
298140 ShiningStar
Ciao a tutti
pi_112577926
Avondje voetbal kijken en flyeren in de stad. Toedels!
pi_112581829
Ohoh, zeg al een week tegen mezelf dat ik vanavond niet naar het SNT outbound feestje ga. Had vandaag mega hoofdpijn dus ik hoefde ook niet te twijfelen. En nu is het bijna over en twijfel ik alweer :D
  donderdag 7 juni 2012 @ 20:35:46 #210
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112582555
Gaan!
pi_112584002
My god, bij hotter than my daughter mensen uit Veendam. :')
pi_112584016
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:35 schreef Luco het volgende:
Gaan!
Ja, ik ga waarschijnlijk toch wel! Twijfelde meer vanwege school en deadlines.
  donderdag 7 juni 2012 @ 21:40:16 #213
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112585780
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juni 2012 20:20 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ohoh, zeg al een week tegen mezelf dat ik vanavond niet naar het SNT outbound feestje ga. Had vandaag mega hoofdpijn dus ik hoefde ook niet te twijfelen. En nu is het bijna over en twijfel ik alweer :D
Altijd. Hele dag denken kut ik ga niet naar dat feest met zo'n hoofdpijn en dan is het tijd om te gaan is je hoofdpijn over. Denk je oké, dan ga ik maar.
pi_112587647
quote:
6s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:40 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Altijd. Hele dag denken kut ik ga niet naar dat feest met zo'n hoofdpijn en dan is het tijd om te gaan is je hoofdpijn over. Denk je oké, dan ga ik maar.
Precies. Ik twijfelde ook al vanwege school, omdat ik morgen m'n hele dag kwijt ben als ik ga stappen de nacht ervoor. Maar who caresssssssss.
pi_112588015
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:11 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Precies. Ik twijfelde ook al vanwege school, omdat ik morgen m'n hele dag kwijt ben als ik ga stappen de nacht ervoor. Maar who caresssssssss.
Zeg dat wel. Ik wou vandaag ook flink wat voor school doen. Er zit echt geeeeeen gang in. Maarja, wat wil je na een paar uurtjes slaap op een veel te kleine bank :9
pi_112589566
Fuck, verdwaald tijdens het hardlopen zojuist, ben blij dat ik omgedraaid ben anders kwam ik in Winsum uit! _O-
Fingerspitzgefühl
  donderdag 7 juni 2012 @ 23:02:00 #217
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112590995
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juni 2012 22:16 schreef S-RS het volgende:

[..]

Zeg dat wel. Ik wou vandaag ook flink wat voor school doen. Er zit echt geeeeeen gang in. Maarja, wat wil je na een paar uurtjes slaap op een veel te kleine bank :9
Waarom slaap jij op een bank als je een big bed in je kamer hebt?
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 7 juni 2012 @ 23:05:29 #218
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_112591222
quote:
Wat nutteloos. :')
pi_112592248
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:02 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Waarom slaap jij op een bank als je een big bed in je kamer hebt?
Omdat mijn kamer 2 km verderop was :P
  donderdag 7 juni 2012 @ 23:31:47 #220
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112592900
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:21 schreef S-RS het volgende:

[..]

Omdat mijn kamer 2 km verderop was :P
:') !
  vrijdag 8 juni 2012 @ 08:19:02 #221
298140 ShiningStar
Ciao a tutti
pi_112600225
Morning
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 08:33:44 #222
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112600419
Joe :O
  vrijdag 8 juni 2012 @ 09:29:20 #223
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112601559
hey knapperd

ik luister duvel x nikes http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/DNA.html

vette nl hiphop _O_
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 09:34:50 #224
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112601679
Yeah. EK begint vanavond *O*
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 8 juni 2012 @ 09:36:27 #225
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112601723
echt?!

ja echt

polen - griekenland en rusland - tsjechie. Wow! dat wordt spannend :s
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 09:46:48 #226
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112601939
Ik moet werken tijdens Spanje - Italië -O-
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:10:43 #227
298140 ShiningStar
Ciao a tutti
pi_112604890
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 09:34 schreef joppie_saus het volgende:
Yeah. EK begint vanavond *O*
Dat komt er bij mij niet op hoor :*
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 11:33:38 #228
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112605802
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:10 schreef ShiningStar het volgende:

[..]

Shall we have some love without soccer?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 11:34:12 #229
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112605821
Soccer :r
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 12:04:22 #230
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112607108
It's football!

Footy is dan weer wat anders, Aussie Rules _O_
  vrijdag 8 juni 2012 @ 12:11:42 #231
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112607402
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 11:10 schreef ShiningStar het volgende:

[..]

Wedje leggen?

Overigens:

_O_
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 8 juni 2012 @ 12:13:23 #232
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112607488
quote:
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 12:14:20 #233
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112607531
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 12:11 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Wedje leggen?

Overigens:

_O_
  vrijdag 8 juni 2012 @ 12:36:56 #234
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112608532
voor een 3fm nummer is hij wel lekker
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 8 juni 2012 @ 12:38:38 #235
Maffe Fries
pi_112608596
prima vrolijk nummertje ja
pi_112616059
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 18:59 schreef ShiningStar het volgende:
Avondje voetbal kijken en flyeren in de stad. Toedels!
Volgens mij zag ik je flyeren vannacht! Had je een rozige broek aan en een groen petje? :P
pi_112616081
Heeft 1 van jullie nog een fiets over? Die van mij is gejat ;(
  vrijdag 8 juni 2012 @ 15:49:30 #238
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_112617227
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 15:24 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ja, maar hij zit op slot en ik ben de sleutel kwijt. :')
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:31:38 #239
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112619120
College afgelopen, ik ga naar buiten. Donkere lucht. Kan gebeuren. Stap op de fiets. Stortregen *O*.

En nu onweer *O*
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 8 juni 2012 @ 16:46:14 #240
Maffe Fries
pi_112619709
quote:
die van mij heeft lege banden :P
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:57:50 #241
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112620100
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:46 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

die van mij heeft lege banden :P
Dan pomp je ze toch even op voor mevrouw?
#26 || Luciano da Silva
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 8 juni 2012 @ 16:58:44 #242
Maffe Fries
pi_112620129
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:57 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Dan pomp je ze toch even op voor mevrouw?
zou graag willen, maar met dat barrel van mij lijkt het niet verstandig :P
  vrijdag 8 juni 2012 @ 16:59:02 #243
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112620137
pomp mevrouw anders even./
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 8 juni 2012 @ 17:03:21 #244
Maffe Fries
pi_112620295
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:59 schreef Catch22- het volgende:
zo plat hoeft het ook niet meteen he
  vrijdag 8 juni 2012 @ 18:20:03 #245
298140 ShiningStar
Ciao a tutti
pi_112623960
quote:

[..]

Volgens mij zag ik je flyeren vannacht! Had je een rozige broek aan en een groen petje? :P
Haha wel een pet. Degene in de roze broek is een vriendin van mij. Degene die naast haar stond was ik :+

[ Bericht 0% gewijzigd door ShiningStar op 08-06-2012 18:26:27 ]
  vrijdag 8 juni 2012 @ 18:54:16 #246
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112625871
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 17:03 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

zo plat hoeft het ook niet meteen he
ahh sorry man
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_112629547
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 16:59 schreef Catch22- het volgende:
Ik hoef niet gepompt te worden.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 19:53:27 #248
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_112629594
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 19:52 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Ik hoef niet gepompt te worden.
Hey bby km op laTe we loS gan
pi_112629887
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 18:20 schreef ShiningStar het volgende:

[..]

Haha wel een pet. Degene in de roze broek is een vriendin van mij. Degene die naast haar stond was ik :+
Haha, ja dan heb ik jou gezien! Leuk! Waar moest je voor flyeren?
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 20:23:28 #250
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112631005
Ik heb haar ook gezien. Ze zat op de fiets met haar telefoon te spelen :{w

[ Bericht 5% gewijzigd door Rene op 08-06-2012 20:55:39 ]
  vrijdag 8 juni 2012 @ 20:52:02 #251
298140 ShiningStar
Ciao a tutti
pi_112632610
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 20:23 schreef Renesite het volgende:
Ik heb ook wel eens gezien. Ze zat op de fiets met haar telefoon te spelen :{w
mag mijn naam even weg?
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 20:55:52 #252
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112632773
Shit... automatisme :@
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 8 juni 2012 @ 21:05:57 #253
Maffe Fries
pi_112633403
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 20:55 schreef Renesite het volgende:
Dat wordt billenkoek voor jou _O-
pi_112633847
Mis ik het weer ;(
Of was SS die ene met een vriendje bij een Mexicaan?
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 21:24:04 #255
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112634414
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:13 schreef Jesse_ het volgende:
Mis ik het weer ;(
Of was SS die ene met een vriendje bij een Mexicaan?
Ja, dat is hij :) Hij is een mexicaan :9
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 8 juni 2012 @ 21:24:58 #256
Maffe Fries
pi_112634456
mexicanobakker?
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 21:25:17 #257
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112634475
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:24 schreef Peterselieman het volgende:
mexicanobakker?
Nee, Cantina denk ik.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 8 juni 2012 @ 21:28:46 #258
Maffe Fries
pi_112634632
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:25 schreef Renesite het volgende:

[..]

Nee, Cantina denk ik.
mooi buitenterras heeft die zaak aan de Vismarkt :Y
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 21:29:12 #259
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112634651
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:28 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

mooi buitenterras heeft die zaak aan de Vismarkt :Y
Kom je haar vriend vast tegen :)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 8 juni 2012 @ 21:35:00 #260
Maffe Fries
pi_112634939
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:29 schreef Renesite het volgende:

[..]

Kom je haar vriend vast tegen :)
oh :')

Maar goed dat ik niet zo vaak naar restaurants ga dan. Hoef ik ook niet aan minimeets te doen
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:43:35 #261
377383 Heester
Stokstaartje
pi_112635357
Wie gaat hier allemaal naar Noorderzon dan?
pi_112635684
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:43 schreef Heester het volgende:
Wie gaat hier allemaal naar Noorderzon dan?
Je kunt beter vragen wie er niet gaat.

Even een drankje doen op Noorderzon :') -O-
  vrijdag 8 juni 2012 @ 22:08:52 #263
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_112636887
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 21:48 schreef MCH het volgende:

[..]

Je kunt beter vragen wie er niet gaat.

Even een drankje doen op Noorderzon :') -O-
:r
  vrijdag 8 juni 2012 @ 22:10:36 #264
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112636984
De nachos pequeños van de cantina zijn goddelijk
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 22:39:11 #265
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112638877
  vrijdag 8 juni 2012 @ 23:43:08 #266
298140 ShiningStar
Ciao a tutti
pi_112642288
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 20:55 schreef Renesite het volgende:
Dankje! :)
Oh en mijn vriend is inderdaad zo Mexicaans als het maar zijn kan.
Mrjolyn: ik stond daar te flyeren voor de scholierenavond van mijn vereniging ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door ShiningStar op 09-06-2012 00:00:55 ]
  Moderator vrijdag 8 juni 2012 @ 23:46:14 #267
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112642431
Die vriend van je maakt altijd wel lekkere paprika's gevuld :9 !! Met corn en bonen uiteraard :+
  zaterdag 9 juni 2012 @ 05:01:58 #268
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112648662
HALLO.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 07:46:15 #269
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112648914
Best vroeg.
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 9 juni 2012 @ 09:37:21 #270
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112649703
Ewa faka g vroeg mainn
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_112650650
Dit postte een (Duitse) vriendin van mijn vriendin net op mijn FB :')

zaterdag 9 juni 2012 @ 14:35:58 #272
298140 ShiningStar
Ciao a tutti
pi_112657511
Haha wat ontiegelijk slecht!
pi_112659414
pi_112659477
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 10:39 schreef MaxMark het volgende:
Dit postte een (Duitse) vriendin van mijn vriendin net op mijn FB :')

Lekker hitje
pi_112660515
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:32 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Lekker hitje
Scheiße, scheiße, scheiße.
Scheiße, dreck!
Die Holländer saufen uns das ganze Bier weg!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 9 juni 2012 @ 17:10:40 #276
Maffe Fries
pi_112662812
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 05:01 schreef boem-dikkie het volgende:
HALLO.
mooi op tijd. Ik was er 45 minuten later uit
  zaterdag 9 juni 2012 @ 17:22:20 #277
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112663147
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 17:10 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

mooi op tijd. Ik was er 45 minuten later uit
Ik was toen net thuis. :')
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 9 juni 2012 @ 17:23:27 #278
Maffe Fries
pi_112663172
nog steeds een mooie tijd :P
  Moderator zaterdag 9 juni 2012 @ 19:34:35 #279
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_112668448
pi_112686277
Ruim voor de wekker wakker, dat gebeurt me niet vaak. Straks karten in Ulrum :7 Zo eerst maar eens naar de Eemshaven, even de tijd doden door wat rond te rijden :')
  zondag 10 juni 2012 @ 16:01:29 #281
298140 ShiningStar
Ciao a tutti
pi_112695457
Dagje studie maar weer
pi_112715877
Ik voel me gehandicapt zonder fiets ;(
pi_112716251
quote:
10s.gif Op zondag 10 juni 2012 22:33 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Te herkenbaar. ;( Heb laatst maar een nieuwe gehaald via Facebook (bikes in Groningen).
  zondag 10 juni 2012 @ 22:41:18 #284
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112716387
quote:
10s.gif Op zondag 10 juni 2012 22:39 schreef Ziba het volgende:

[..]

Te herkenbaar. ;( Heb laatst maar een nieuwe gehaald via Facebook (bikes in Groningen).
Heb ik Mrjolyn_ ook al ingegooid :)
pi_112716420
quote:
10s.gif Op zondag 10 juni 2012 22:39 schreef Ziba het volgende:

[..]

Luco attendeerde mij er ook al op! Vanaf morgen gelukkig een fiets van een vriendin lenen. (Die staat overigens gewoon in mijn fietsenstalling, maar de sleutel heeft zij :D). Daarna maar even op die Facebook pagina kijken en mijn papa is Marktplaats ook al hard aan het afstruinen haha.
pi_112716625
En dan nu maar slapen. Vanaf morgen 09.00 al mensen lastig vallen/wakker bellen :+
  maandag 11 juni 2012 @ 09:38:19 #287
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112727231
Goedemorgen O+
  maandag 11 juni 2012 @ 09:40:09 #288
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112727267
quote:
10s.gif Op zondag 10 juni 2012 22:33 schreef Mrjolyn_ het volgende:
doe er dan wat aan
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 11 juni 2012 @ 10:05:19 #289
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112727898
Fiets kapot/kwijt is ook echt kut.

Als ik naar Hanze moet met de bus ben ik echt 10-15 minuten langer onderweg.
  maandag 11 juni 2012 @ 10:08:50 #290
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112727967
Ik heb er nu 3 dus dat kan haast niet mis.

4 bedenk ik me nu :X
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 11 juni 2012 @ 10:09:11 #291
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112727982
Oh jij bent er zo één.
pi_112728104
quote:
Daar is m'n vader voor. :P
  maandag 11 juni 2012 @ 10:33:53 #293
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112728519
quote:
9s.gif Op maandag 11 juni 2012 10:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh jij bent er zo één.
Zo één ja.

hoe zon 1 ?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 11 juni 2012 @ 10:36:55 #294
164283 Luco
Buongiorno!
pi_112728593
  maandag 11 juni 2012 @ 10:43:56 #295
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112728778
Zo en alle to-do's die ik het hele weekend al had uitgesteld ook weer gedaan. Nu even 2 uur niksen en dan maar eens naar college. :')
  maandag 11 juni 2012 @ 11:02:34 #296
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_112729277
quote:
17s.gif Op maandag 11 juni 2012 10:36 schreef Luco het volgende:
Like!
#26 || Luciano da Silva
  maandag 11 juni 2012 @ 13:43:23 #297
298140 ShiningStar
Ciao a tutti
pi_112735230
Zo maar eens luisteren wat Jan Kees de Jager te vertellen heeft!
pi_112735902
Waar? Hoe laat? Waarover? :P
pi_112737416
Weet iemand ook of die Casper 'supermarkt' in de schildersbuurt een flessenautomaat heeft? :P
  maandag 11 juni 2012 @ 14:32:42 #300
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_112737463
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:31 schreef VGA4xZoom het volgende:
Weet iemand ook of die Casper 'supermarkt' in de schildersbuurt een flessenautomaat heeft? :P
Geen idee maar als je iets verder fietst kun je ze inleveren bij de Coop.
  maandag 11 juni 2012 @ 14:35:09 #301
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_112737562
boe
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')