Daarom zei ik er ook even bij dat het een Fries was isquote:Toch wel opvallend. Eerst afgeven op Friezen en ze nu de hemel in prijzen
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:04 schreef ShiningStar het volgende:
Aan de verhalen te horen staat er alweer een rij voor het KEI-pand tot aan de Grote markt
Vakantie is een stuk leuker als KEI week hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:17 schreef S-RS het volgende:
Dit wordt nou al het derde jaar op rij dat ik op vakantie ben als er keiweek is
Ik had eigenlijk ook in die rij willen staan, maar 'helaas' zit ik tijdens de keiweek op Mallorcaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:17 schreef S-RS het volgende:
Dit wordt nou al het derde jaar op rij dat ik op vakantie ben als er keiweek is
Moeten ze zich vandaag inschrijven?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:04 schreef ShiningStar het volgende:
Aan de verhalen te horen staat er alweer een rij voor het KEI-pand tot aan de Grote markt
Vlakbij Palmaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:51 schreef Catch22- het volgende:
je moet even een dagje een auto huren en over het eiland knallen.
waar zit je? Cala d'Or of Palma?
In dat geval, ik zit lekker op Albufeira in de KEI weekquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vakantie is een stuk leuker als KEI week hoor.
Ben je al eerder in Albufeira geweest? Ik hou van Albufeira, wat een heerlijk stad is dat!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:43 schreef S-RS het volgende:
[..]
In dat geval, ik zit lekker op Albufeira in de KEI week
nieuwe spelwr van Ajax. anouk hoogendijkquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nieuwe spelwr van Ajax. anouk hoogendijk
Nee, de eerste keer. Elk jaar een andere plek, anders wordt het zo saaiquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:09 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ben je al eerder in Albufeira geweest? Ik hou van Albufeira, wat een heerlijk stad is dat!
Haha, doen wij ook altijd inderdaad!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:00 schreef S-RS het volgende:
[..]
Nee, de eerste keer. Elk jaar een andere plek, anders wordt het zo saai![]()
Jij wel dus, klinkt goedNog aanraders?
Haha, dus eigenlijk is alles leuk!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:15 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Haha, doen wij ook altijd inderdaad!
Zit je in het oude of nieuwe gedeelte? Je kunt vrij makkelijk met de taxi tussen beide heen en weer reizen. Taxi is ook echt zeer goedkoop!
Qua gezelligheid en leuke tentjes voor uit eten is oud echt veel leuker! Wij zaten daar ook dus dat is wel makkelijk. Nieuw is met uitgaan wel leuk, maar je komt er echt heel veel luidruchtige Engelsen tegen en de sfeer is daar toch wat minder fijn vind ik.
Eigenlijk is alles erg leuk! Qua uitgaan is Bloopers leuk, de Buhda Bar, Celebration. Beetje standaard studenten kroegen zeg maar. Je hebt ook nog Kiss,
Maar wat je zeker moet doen is naar Kadoc gaan. Ligt net buiten Albufeira maar dat is echt een zeer grote discotheek, echt heel groot! Ben er twee keer geweest en het is echt heel leuk en allemaal verschillende afdelingen met muziek enz. Ik heb David Guetta daar live gezien dus dat was zeer vet! (En druk..)
Welk hotel/appartement zit je?
Klinkt goed! Kratje bier en een boter is ook niets ..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:22 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha, dus eigenlijk is alles leuk!![]()
We zitten vlakbij het oude gedeelte, dus dat komt mooi uit hoor ik want dan kunnen we daar mooi uit eten.
We hebben een appartement een bekende kunnen regelen voor een kratje bier en een pakje boter. Dus we zitten net(5 min) buiten Albufeira. Maar dat zijn we wel gewent, vorig jaar in Sunnybeach moesten we steeds een half uur lopen naar het centrumHet verkeerde hotel geboekt
Kadoc zal ik even onthouden, aangezien wij er ook net buiten zitten zitten we daar misschien wel dichtbij!
Ja, die jongerenorganisaties mogen van mij echt de hoogste boom in die je kan vinden. Wij doen echt nooit iets met die lui. We hadden van die kaarten gekocht voor ¤120,- en dan kon je van alles doen. Niet één dag gebruik van gemaakt, wij zorgen wel voor onze eigen feestjes. Je bent er toch al heel snel achter wat je favo kroegen zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:25 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Klinkt goed! Kratje bier en een boter is ook niets ..Dus gewoon zelfstandig geboekt ipv jongerenorganisatie.
Taxi is anders ook echt super goedkoop. Overdag betaal je iets van 3,20 ofzo en in de nacht betaal je iets meer.
Ja, zonder die organisaties kan het ook prima inderdaad! Ben je in ieder geval ook niet zo gebonden aan groepen en met kroegentochten dat je weer door moet, terwijl het net zo leuk is!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:28 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ja, die jongerenorganisaties mogen van mij echt de hoogste boom in die je kan vinden. Wij doen echt nooit iets met die lui. We hadden van die kaarten gekocht voor ¤120,- en dan kon je van alles doen. Niet één dag gebruik van gemaakt, wij zorgen wel voor onze eigen feestjes. Je bent er toch al heel snel achter wat je favo kroegen zijn.
Oh, dat is wel goedkoop! Heen doen we wel altijd met de taxi. De terug weg gaat altijd een soort van lopend
Die kroegentochten zijn echt het meest slechte wat er bij zit! Die dingen zijn altijd rond een uurtje of 8/10 in iedere kroeg waar je binnen komt gaat iedereen meteen aan de bar of tafels hangen. De grootste afgang van vorig jaar was een of ander 'bekend' strandfeest. Kan even niet meer op de naam komen, maar het werd helemaal de hemel ingeprezen. Komen we daar, echt allemaal zout zakken niet normaal. Leek eerder op een bijeenkomst van de 2e kamerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:34 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ja, zonder die organisaties kan het ook prima inderdaad! Ben je in ieder geval ook niet zo gebonden aan groepen en met kroegentochten dat je weer door moet, terwijl het net zo leuk is!
Wat ik ook heel leuk vond om te doen, maar dat kan je overal doen natuurlijk, is surfen! Met je brakke hoofd met zo'n board sjouwen.. Was een hele leuke ervaring
En och, wat betreft taxi, als je het maar laat genoeg maakt kan je weer terug met het dag tarief ipv nacht tarief haha
Ja, dat van die kroegentocht klopt inderdaad wel. Wij hebben hem wel gedaan (twee keer, in oud en nieuw Albufeira) maar vooral aan het begin is het altijd vrij dood. Wij hadden met ons 4'en wel allemaal hetzelfde shirtje aan met een bepaalde tekst die we erop hadden laten drukken, dus we hadden wel heel veel aanspraakquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:44 schreef S-RS het volgende:
[..]
Die kroegentochten zijn echt het meest slechte wat er bij zit! Die dingen zijn altijd rond een uurtje of 8/10 in iedere kroeg waar je binnen komt gaat iedereen meteen aan de bar of tafels hangen. De grootste afgang van vorig jaar was een of ander 'bekend' strandfeest. Kan even niet meer op de naam komen, maar het werd helemaal de hemel ingeprezen. Komen we daar, echt allemaal zout zakken niet normaal. Leek eerder op een bijeenkomst van de 2e kamerZe vlogen er ook boven met een helikopter voor reclame op de tv. Dat is vast een goede reclame geworden....
Surfen heb ik nog nooit geprobeerd. Dus vanaf 0 beginnen met je brakke kop kan nog wel eens leuk worden![]()
Oh, dat dag tarief wordt geen probleem dus
Haha die shirtjes hadden ze op Terschelling ook allemaal. Ja ik weet het slecht, ooit met het verstand op 0 daar eens geweestquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:49 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ja, dat van die kroegentocht klopt inderdaad wel. Wij hebben hem wel gedaan (twee keer, in oud en nieuw Albufeira) maar vooral aan het begin is het altijd vrij dood. Wij hadden met ons 4'en wel allemaal hetzelfde shirtje aan met een bepaalde tekst die we erop hadden laten drukken, dus we hadden wel heel veel aanspraak
O ik ben echt jaloers dat je er heen gaat!
Noooooooo, Terschelling.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:54 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha die shirtjes hadden ze op Terschelling ook allemaal. Ja ik weet het slecht, ooit met het verstand op 0 daar eens geweest
Daar staan echt de meest debiele teksten op soms![]()
Ga je dit jaar niet op vakantie?
Haha, Terschelling viel me echt 100% mee. Had verwacht dat daar allemaal tokkies rondliepen, maar dat viel mee.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:58 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Noooooooo, Terschelling.![]()
Haha, wij werkten toen alle 4 nog bij de Gamma en we verkochten daar ooit een kaartje (voor bij een cadeaupas) waar op stond: Ik ben heel goed in k(l)ussen! Dus wij hadden achterop staan: Gamma meisjes kunnen goed k(l)ussen! Heel slecht, maar wel super leuk.
Nee dit jaar helaas niet op vakantie, vorig jaar ook al niet. Dus ik moet het met de zon in Groningen doen(Kan nu al niet wachten op lange, zwoele avondjes op het terras)
Houd maar opquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:02 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha, Terschelling viel me echt 100% mee. Had verwacht dat daar allemaal tokkies rondliepen, maar dat viel mee.
Gehehe, wel goed bedacht![]()
Dan hoop ik niet voor je dat het deze zomer net zulk bagger weer is als nuOm zeker te zijn van korte broeken weer maar een maand lang dit land verlaten
Waar ga je nog meer heen?quote:
Frankrijk, 3 weken wielrennenquote:
Lekker, vertrek je vannacht?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
zo, ff een paar daagjes naar Ierland
O echt super nice!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:26 schreef S-RS het volgende:
[..]
Frankrijk, 3 weken wielrennen
[..]
Lekker, vertrek je vannacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |