O nee tochquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh noes! De wenkbrauw van Justin Bieber is verlamd! Dit moet ik even verwerken
OMGquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh noes! De wenkbrauw van Justin Bieber is verlamd! Dit moet ik even verwerken
Welke moet je hebben dan? Wattenschijfjes of echt van die proppen? De Hema heeft sowieso alles, volgens mij.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:07 schreef Oognip het volgende:
Ze hebben alleen kleine watjesik ga maar gewoon naar de dirx.
Wattenschijvenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Welke moet je hebben dan? Wattenschijfjes of echt van die proppen? De Hema heeft sowieso alles, volgens mij.
Wha! Krijg ik net een brief van de uni met gedoe over een honoursprogramma. Dus nietScriptie schrijven en wegwezen, heeeeeeeel snel
Als er updates zijn wel. Nu is alles al geüpdatequote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:51 schreef Qwea het volgende:
HEY OOGNIP!
Jij hebt ook zoeen iphone, kun jij updates uit de appstore doen?
Ja? Oh wat goed!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:09 schreef Samzz het volgende:
Nipje, de kittens drinken allemaal bij mams.
Nog op het asiel. Mijn collega is er, die houdt me op de hoogte. Er wordt gezocht naar een gastgezin.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja? Oh wat goed!Zijn ze nog op het asiel of al richting gastgezin?
Ik ga vast even eerste rij zitten voor het commentaar van Q hieropquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:08 schreef Oognip het volgende:
Ik zit de hele tijd in de spiegel te kijken om naar mezelf te kijken nu ik slanker ben
Is het lastig om een gastgezin te vinden voor een poes met kittens dan? Ik hoop het toch niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog op het asiel. Mijn collega is er, die houdt me op de hoogte. Er wordt gezocht naar een gastgezin.
Ik heb ook een update met nog wat foto's geplaatst.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ga vast even eerste rij zitten voor het commentaar van Q hierop
Ligt eraan, mama is een wilde kat. Hoewel ze vanmorgen rustig was en ze wel geaaid wilde worden, blaast ze ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is het lastig om een gastgezin te vinden voor een poes met kittens dan? Ik hoop het toch niet.
Ik ga even je update lezen
Ah okquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan, mama is een wilde kat. Hoewel ze vanmorgen rustig was en ze wel geaaid wilde worden, blaast ze ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |