Ja Amerikanen he!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:41 schreef nattermann het volgende:
Miljaar, als Nederlands-ijshockeyfan kijk ik practisch nooit ESPN/NHL, maar is het tegenwoordig normaal om iedere, pakweg 4/5 minuten 2 minuten reclame te krijgen?
Ja, zeker tijdens Stanley Cup. Dan is het wat extremer dan normaal (en normaal is het al extreemquote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:41 schreef nattermann het volgende:
Miljaar, als Nederlands-ijshockeyfan kijk ik practisch nooit ESPN/NHL, maar is het tegenwoordig normaal om iedere, pakweg 4/5 minuten 2 minuten reclame te krijgen?
Klopt, zelfs een 3-0 voorsprong zegt nog helemaal niets. Das het mooie aan deze sport. Alleen een nadeel als je voor de Kings bent natuurlijk, dan is er toch een beetje onzekerheid.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 03:17 schreef Gezicht het volgende:
Devils staan er in ieder geval, zonder die 5 min. pp had het nu waarschijnlijk nog 0-0 gestaan. Nog 2 periodes waarin nog veel kan gebeuren.
Ben eigenlijk voor geen van beide teams, maar gun het de Kings het meeste.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 03:19 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Klopt, zelfs een 3-0 voorsprong zegt nog helemaal niets. Das het mooie aan deze sport. Alleen een nadeel als je voor de Kings bent natuurlijk, dan is er toch een beetje onzekerheid.
Heb t gemist, wat gebeurde er?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 03:24 schreef emokid het volgende:
Wat the hell deed de scheids daar. Dat kan echt niet.
Linesman stond midden in het opbouwende werk van de Kings, wat een verdedigende Devil behoorlijk hinderde die vervolgens vol op de linesman inreed.quote:
"Zebra's" krijgen er op diverse fora idd van langs lees ik nu. Ook vanwege die 5 minute PP.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 03:25 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Linesman stond midden in het opbouwende werk van de Kings, wat een verdedigende Devil behoorlijk hinderde die vervolgens vol op de linesman inreed.
Tetten jung!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 03:27 schreef Gezicht het volgende:
Ik snap trouwens ook wel waarom de coach van de Devils telkens gefilmd wordt... Leuk achtergrondje.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 03:28 schreef RemcoW23 het volgende:
Oh, ik ben niet de enige die naar de tetten achter de bench kijkt. Zijn dure plaatsen, dus zal wel starfuckertje zijn
Inderdaad.... MVP!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 04:52 schreef Leatherface het volgende:
Quick.Wat een waan-zin-nige play-offs heeft ie gespeeld zeg.
Beter laat dan nooit zou ik zegen!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 05:02 schreef Leatherface het volgende:
De Kings waren het eerste expansion team in het warme zuiden. Vreemd dat ze pas na Tampa Bay, Carolina, Dallas en Anaheim de Cup hebben gewonnen.
Da's waar. Koudere steden als Vancouver, Buffalo, Minneapolis en Washington wachten immers nog op hun eerste Cup.quote:
Eaters en Kings!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 05:11 schreef Leatherface het volgende:
2012 is het jaar van eindelijk kampioen in het ijshockey. Geleen in Nederland, LA Kings in de NHL.
De Kings zijn opgericht in 1967. De ploeg bestaat dus 45 jaar i.p.v. 44 jaar zoals ik eerder schreef. My bad.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:03 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Eaters en Kings!
Trouwens hoe lang had LA geen Stanley Cup gehad? 44 jaar? Dat zou wel heel toevallig zijn, want Geleen ook dit jaar voor het eerst sinds 44 jaar kampioen.
Was te verwachten. Op een gegeven moment stoppen al die oudjes toch echtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:19 schreef emokid het volgende:
Over contracten gesproken, het is bijna eng hoeveel cap space Detroit Red Wings nu hebben: http://www.capgeek.com/charts.php?Team=15
Hiermee kunnen ze in theorie, Ryan Suter, Rick Nash en Zach Parise signen.
Ik denk dat ze voor Suter gaan inderdaad. Defense vervangen is nu toch wel de eerste prioriteit voor de Wings.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:19 schreef emokid het volgende:
De CBA maakt het ook steeds moeilijker, doordat contracten steeds ingewikkelder worden en teams vrijwel nooit hetzelfde blijven voor ongeveer meer dan 2-3 jaar.
Over contracten gesproken, het is bijna eng hoeveel cap space Detroit Red Wings nu hebben: http://www.capgeek.com/charts.php?Team=15
Hiermee kunnen ze in theorie, Ryan Suter, Rick Nash en Zach Parise signen.
Volgens mij is Detroit het team er niet naar om meteen alle grote free agents van dat moment binnen te halen. Ik denk dat Ken Holland en Mike Babcock toch liever op de lange termijn werken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:23 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Was te verwachten. Op een gegeven moment stoppen al die oudjes toch echtTijd voor rebuild nu. Het is de vraag of ze dat gaan doen met draft picks die ze zelf gaan opleiden of liever voor direct succes gaan en grote namen gaan binnenhalen.
Joepie, nog een trage big-body erbij. Goede speler op zich hoor, maar niet wat de Sharks nodig hebben. Die hebben een stuk meer aan bijvoorbeeld Parise.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voor Suter gaan inderdaad. Defense vervangen is nu toch wel de eerste prioriteit voor de Wings.
Nash zou trouwens in beeld zijn bij San Jose Sharks.
Mjah ik begreep het ook al een beetje ja. Waar gaat nu die lockout weer om? Zeker weer om salarissen? Gaat nergens over, die gasten verdienen zat....quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:12 schreef Saviola het volgende:
Nu het seizoen is afgelopen vraag ik me af hoelang het zal duren voor het nieuwe begint.. als er al een nieuw begint.. want een nieuwe lockout dreigt weer.
Ik heb me idd behoorlijk verveeld in 2005quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:45 schreef Saviola het volgende:
Nouja, het CBA (zegmaar de arbeidsovereenkomst tussen de NHL, eigenaars en spelers) loopt af dus er moet over een nieuwe onderhandeld worden, net als in 2005 toen ze het maar niet eens raakten met elkaar en er die lockout was.
Van wat ik er van heb meegekregen zijn de grootste problemen ten eerste dat de NHL & eigenaars vinden dat de spelers een te hoog % van de team-inkomsten krijgen (is geloof ik zo'n 57%, meer dan spelers in de NFL en NBA krijgen) dus hier komt ongetwijfeld al een botsing. Een tweede probleem zijn die lange contracten die je steeds vaker ziet. De NHL wil vooral een limiet bepalen en teams willen niet vast zitten aan contracten en dure buy-outs, terwijl spelers het dan weer prima vinden dat ze een contract van 12 jaar met gegarandeerde uitbetaling krijgen..
Zijn nu 2 grote problemen, maar er is nog veel meer natuurlijk. De salary cap zal ongetwijfeld weer ter sprake komen etc.
Maar ik zie het al weer, wordt weer een hele zomer lang hetzelfde: NHL wil A, team eigenaars willen B en de players association wil C. En voor je't weet is het oktober en heeft nog niemand toegegeven.
quote:Damian Cristodero @LightningTimes
More Steve Yzerman: The expectation is Lindback and Garon will be the 2012-13 tandem for Lightning, regardless of who emerges as No. 1.
Tampa hebben een paar dagen geleden een AHL goalie gecontracteerd, Helenius. Kan zijn dat hij een tweede goalie wordt eventueel.quote:And just to make sure there is no misunderstanding, Lightning GM Yzerman said he believes his goaltending issues for the summer are resolved.
In die optiek had Mike Green die beker al 2x moeten winnenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:07 schreef nyny83 het volgende:
Mjah maar de trophy gaat erom wie allround de beste speler van het seizoen was als verdediger. In dat licht kan ik het nog wel begrijpen, maar ik ben het er niet echt mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |