Beetje aardig zijn voor de wereld terwijl je de aandeelhouders verrijkt hequote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:09 schreef borisz het volgende:
Zo. Tijd voor het laaste tentamen. Corporate gouvernance, het tentamen wordt veel onzin schrijven
Ik moet het hele weekend gewoon werkenquote:
Hier in Europa kijken we naar meer dan de alleen aandeelhouders en wil je nog verder kijken moet je de Zuid Afrikaanse code eens doorlezenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beetje aardig zijn voor de wereld terwijl je de aandeelhouders verrijkt he
amen :pquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet het hele weekend gewoon werkenMaakt niets uit dat het vrijdag is!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet het hele weekend gewoon werkenMaakt niets uit dat het vrijdag is!
Daar verrijk je alleen jezelfquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier in Europa kijken we naar meer dan de alleen aandeelhouders en wil je nog verder kijken moet je de Zuid Afrikaanse code eens doorlezen.
Pijnlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:19 schreef Bluezz het volgende:
Was leuk in Duinrell, tot schdochter L. met haar neus in de splashbootjes tegen de voorkant kwam, gebroken neussie, net bij de SEH geweest en nu bij hun thuis
Ach en Au !quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:19 schreef Bluezz het volgende:
Was leuk in Duinrell, tot schdochter L. met haar neus in de splashbootjes tegen de voorkant kwam, gebroken neussie, net bij de SEH geweest en nu bij hun thuis
och jeetje, wat sneuquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:19 schreef Bluezz het volgende:
In het koninklijk ziekenhuis...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:59 schreef golfer het volgende:
Ach het was wel een soort extra attractie na Duinrell om het Haagse Bronovoziekenhuis ook eens van binnen te zien.
B. met zoon en kleinkind door naar hun huis en ik met sch.dochter bij de SEH.
Gelukkig begon ze net voordat we weer bij hun vertrokken een klein beetje op te knappen en kreeg ze weer wat kleur op haar gezicht terug.
Nu even toegeven aan mijn vermoeidheid en een klein tukkie doen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:19 schreef Bluezz het volgende:
Oef. Malaise.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:07 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Steer/AnXX, zijn jullie bekend met een hallux rigidus?
Ik denk dat ik een stevige heb![]()
Ik moet vlg week maar naar de huisarts, het is niet te harden
Ja, om de pijnlijke teen belasting te vermijden , ga je (verkeerd) compenseren.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Help qua Kloon![]()
Teen : ik ga eerst maar foto laten maken en kijken wat h.a. dan zegt. Zooltje is mn eerste aktie, operatie moet ik niet aan denkenMaar het is qua wandelen/lopen echt heul rot
Matig.quote:
Tis zo stijf als dikke stront een plank geworden in de laatste weken, ik zal eens opletten of het met warmte beter gaat.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:59 schreef AnneX het volgende:
Ja, om de pijnlijke teen belasting te vermijden , ga je (verkeerd) compenseren.
Hups: enkel - knie- heup- lage rug slijtage.
Brood op de plankvoor de collega's.
Serieus: helpt (lokale) warmte? om teengewricht soepel te houden.
Mooi woord!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Matig.
Nu twee potjes op verlies.
Het eerste was de uitsmijter AQUAREL op TW![]()
Wel aardig, toch?
/Wordfeud Eredivisie - juni
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh Steer, Atlas Shrugged is "mijn" boek.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:23 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, weer een boek uit:
[ afbeelding ]
Switch, van Chip & Dan Heath. Weer een gedragsverandering boekie, weinig nieuwe inzichten dus ik denk dat ik maar aan een romannetje weer ga beginnen.
[ afbeelding ]
quote:
Blijkt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh Steer, Atlas Shrugged is "mijn" boek.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:24 schreef borisz het volgende:
Mogge
Zo naar Haarlem. Haarlemse stripdagen dit weekend. En verder nog ff shoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |