abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112297474
De dreumesjes:

11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
29 juli 2010: Lammetje, dochter van Lamb29
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: D, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
9 oktober 2010: Ruben, zoon van Piekie81
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
28 november 2010: V. ( of 'kater') zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
08 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
02 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
05 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
08 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
08 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
08 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.

[ Bericht 1% gewijzigd door danic op 01-06-2012 23:54:26 ]
pi_112297500
Yess! Gelukt op de telefoon!
pi_112297830
Mijn kind is vooral bezig met opruimen, was vouwen :+ (en dan het liefst ook stuk voor stuk selluf in de kast leggen) :') gisteren heeft ze papa helpen koken (kruiden op de aardappels gegooid, aardappels gewassen :+)

Vooral dat opruimen is inmiddels heel handig aan het einde van de dag, dan komt ze alles wat aan speelgoed op de grond ligt aangeven, helemaal trots :D
  vrijdag 1 juni 2012 @ 13:03:49 #4
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_112304229
Zo, de trip ging zondag niet door, want Larissa was duidelijk niet lekker.

Maandag weer een poging gewaagd, en 2 tussenstops gehouden + een dvd-speler achterin aangezet. Op de terugweg hetzelfde gedaan, en dat ging best goed ^O^
Zodra ze ging jengelen even een tussenstop gehouden, uit de autostoel gehaald en met haar geknuffeld/gespeeld.

Alleen gaat verschonen in de auto echt niet (is thuis al lastig, in de auto helemaal een ramp :P)
Bedankt voor alle tips, het heeft me sowieso moed gegeven om weer te gaan rijden met Larissa.

Gisteren is ze goedgekeurd op het CB en heeft ze ook haar prikjes gehad. Motorisch zit ze weer prima op schema, dus dat is mooi. We zouden extra begeleiding krijgen om met haar driftbuien om te gaan, maar dat hebben we even uitgesteld (omdat het al een stuk beter gaat).
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 1 juni 2012 @ 14:28:34 #5
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_112307335
As wat knap zeg! Nathan is net zo oud maar kan echt niet zo duidelijk praten! Nathan is geïnteresseerd in treinen en roept dan heel hard "dagaatie!". Ik vind het echt knap van Yaro!!!

TT fijn dat het zo mee viel! Waar zijn jullie geweest?
Wij zijn afgelopen week naar Limburg geweest, zowel heen als terugweg ging prima, niet gestopt, meneer sliep namelijk toen we even wilden stoppen, nou ja dan rijden we wel door :P . Geeft moed voor Frankrijk komende zomer.

Gerbera dat is handig zeg, opruimen! Ikzelf ben nu een beetje bezig met hem laten helpen met opruimen, dus hier gaat het bij lange na niet zoals bij jou! Was opvouwen is ook altijd handig, je hebt gewoon een klein huisvrouwtje O+ .
pi_112318017
Ohh Yaro wat knap zeg!!

Hier is het vooral dierennamen, dierengeluiden en werkwoorden..
Kleuren begint ze nu intresse in te krijgen.. en tellen tot 3 blijft een hit ;)

Opruimen is hier nog steeds heeeel favoriet..
Zogauw ik zeg dat we gaan opruimen begint ze te juigen! en ruimt geweldig goed op... (9 van de 10 keer komt alles op de goede plek terecht... zelfs haar eigen kleding op de goede stapel in de kast)
Verder doet ze alles met huishouden mee... ze loopt regelmatig rond met een stofdoekje, helpt met de was, helpt met opvouwen, vaatwasser leegruimen (ze zet dan alles op tafel) en daarna geeft ze het weer aan om in de kast te doen, stofzuigen...

Als ik vraag om iets in de prullenbak of in de wasmand te doen gebeurt dit ook onder luid gejuig haha
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_112318863
Handig zeg die huishoudhulpjes ^O^

TT nu pas prikjes? Ik neem aan die van 11 maanden. Waarom pas na haar eerste verjaardag die prikken?
Fijn dat het je moed geeft om de volgende keer weer met haar te gaan rijden.
pi_112321279
Ik snap nu hoe je het bedoeld Claudia, dan klopt het wel inderdaad :D

Opruimen gebeurd hier soms, meestal betekend dat wel dat als we bijna klaar zijn alles er weer uitgegooid word. Maar het begin is er...Dus als ik die leuke dames af en toe mag lenen Gebra en Lamb??

Fijn dat het beter gaat met haar driftbuien en dat de rit meegevallen is uiteindelijk TT

Dat is toch ook knap van Nathan Pessie. Yaro loopt wat betreft praten echt voor, hij is ook gewoon heel leergierig. Maar met andere dingen nog helemaal niet. Bijvoorbeeld zelf spelen vind hij vaak nog echt heel lastig. Wat dat betreft ben ik blij dat hij straks naar de psz gaat. Kan hij hopelijk leren zijn aandacht te verdelen. Is voor straks toch ook wel fijn.
pi_112321414
Hier helpt ean alleen maar met de wasmand uitruimen. Terwijl ik het er niet in leg. Schiet nog niet zo op dus.

Knap van hem As
Fijn dat het goed gaat t_t

Ean liet vandaag haar temperament ook even zien. Ze wilde niet dat ik haar eten gaf maar zelf doen was het ook niet vandaag. Ze gooide alles bewust op de grond. Maar ze is ook lief hoor want ze zat bij mij op schoot en d;r vader kwam thuis en ging voor het raam staan. En ze vertelde mij wel even dat d'r vader daar stond zo lief O+
  vrijdag 1 juni 2012 @ 20:52:30 #10
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_112322647
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 19:32 schreef danic het volgende:
Handig zeg die huishoudhulpjes ^O^

TT nu pas prikjes? Ik neem aan die van 11 maanden. Waarom pas na haar eerste verjaardag die prikken?
Fijn dat het je moed geeft om de volgende keer weer met haar te gaan rijden.
11 maanden prik idd, het is superdruk bij het cb, dus toen Larissa ziek werd op de dag dat ze er naartoe moest, konden we pas gisteren weer terecht.

Ik heb op hun verzoek al een paar keer gebeld om te kijken of er al eerder plek was (ziekmeldingen enzo), maar helaas moesten we toch echt wachten.

@pessie: we waren in Drenthe, 2 en een half uur hier vandaan.

Lamb: ideaaaaaal! Kun je het Larissa ook leren? :P
en dat filmpje van As is echt geweldig :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 1 juni 2012 @ 20:53:45 #11
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_112322720
Mijn dochter helpt mij regelmatig door mijn bh's uit mijn nachtkastje te halen en ze over de vloer te verspreiden :P
pi_112324897
haha ik maak er ook grondig misbruik van hoor dat ze zo graag en zo goed meehelpt! Ze blijft een zwaan kleef aan... Alleen spelen wil/kan ze niet.... dus tja dan helpt ze maar mee ;) anders gebeurt er niets in huis..

hahahaha Ik zie Larissa al zitten tussen alle bh's ;) Das wel een foto waard!

As... die peuterspeelzaal zegt dus niets.. Ze gaat 3x per week naar t kdv en zelf spelen is er hier ook niet bij.. This een enorm gezelschapsdier dus ze wil gewoon echt overal bij zijn..
We'll have love aplenty
You and Me
pi_112325036
mmm das dan toch jammer Lamb. Nou ja dat betekend dan dat ik wat uurtjes rust in huis heb om wat te doen of om bij te komen.
pi_112326430
:') en het grappigste is nog dat ik volgens mijn papieren spelbegeleider ben.. (kinderen 'leren' spelen wanneer ze dit niet 'kunnen')
We'll have love aplenty
You and Me
pi_112326522
ha ha ha, zal je altijd zien. Misschien werkt het niet met je eigen kind. Mag je best op Yaro oefenen hoor.
pi_112326569
haha wanneer kom je langs? :D

Neuj ze speelt harstikke goed op niveau ;) Maar gewoon het liefste samen...
Misschien dus deels doordat ik zelf ook graag op de grond erbij lig haha
We'll have love aplenty
You and Me
pi_112326693
Je moet gewoon een broertje of zusje bakken ;) Probleem opgelost!
Als Sarah haar zus naar de psz is hangt ze ook het liefst de hele ochtend aan mij maar op de overige ochtenden vermaken ze zich prima samen. Ze mag die ochtenden trouwens ook aan me hangen hoor, geen probleem, heeft ze me eindelijk een keer helemaal voor zichzelf, ik snap het wel.
Sarah zit momenteel wel in een extreem jaloerse fase!! Word er af en toe een beetje moe van, maar ja komt wel weer goed denk ik. Merk wel erg hoe zeer de meiden aan elkaar gewaagd zijn :D
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_112327053
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 22:20 schreef MamaPurk het volgende:
Je moet gewoon een broertje of zusje bakken ;) Probleem opgelost!
Als Sarah haar zus naar de psz is hangt ze ook het liefst de hele ochtend aan mij maar op de overige ochtenden vermaken ze zich prima samen. Ze mag die ochtenden trouwens ook aan me hangen hoor, geen probleem, heeft ze me eindelijk een keer helemaal voor zichzelf, ik snap het wel.
Sarah zit momenteel wel in een extreem jaloerse fase!! Word er af en toe een beetje moe van, maar ja komt wel weer goed denk ik. Merk wel erg hoe zeer de meiden aan elkaar gewaagd zijn :D
Komt dus goed ;)

Mag ook niet klagen hoor, het gaat hier ook wel met vlagen en gaat steeds beter. Maar hij wil inderdaad graag samen spelen. En meestal vinden we dat ook prima. Dan is het wel lastig als het soms niet kan.

Oh en ik geloof dat het idd goed komt als er straks een broertje of zusje is. Hij was vandaag ook echt wel lief voor Eva. Hapjes brood geven en zijn speelgoed brengen O+
pi_112327691
Mijn dame heeft een ontzettende concentratie spanne (heeft ze echt niet van ons :o ) maar de laatste tijd is het echt een zwaan-kleefaan en kan ze heel goed zelf spelen, máár het liefst OP/IN mij :') zelfs als papa er is en ik even op de losse stoel ga zitten, zodat ze niet constant op me kan klimmen als ik op de bank zit, zit ze in 3 seconde bij me :P

Nou denk ik dat ze hier genoeg merkt voor wat betreft er allemaal gaan veranderen komende weken ;) dus het is wel logisch... maar ze kan zichzelf over het algemeen echt heel erg goed vermaken :Y wat wel heel fijn is zo nu en dan :)
pi_112327768
As!!! :D Gotsamme mijn kwartje valt wel heel laat... (net driftig gaan terugzoeken in Z&G)

Gefeliciteerd! Wat leuk!

(en potver3 ;) ben ik straks echt de enige??)
We'll have love aplenty
You and Me
pi_112327779
Dat klinkt bekend, Gerberaatje. Lena heeft zich altijd al bizar goed vermaakt, uren achtereen, maar nu zit ze het liefst de hele dag met mij op de bank. Ze is ook ineens, uit het niets, extreem eenkennig en heeft last van verlatingsangst. Nu mag ik dus 's ochtends twee brullende kindjes op de opvang achterlaten. ;(
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_112327798
Nee hoor Lamb ;)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_112327812
Sofie zit nooit bij een van ons. Daar heeft ze echt geen tijd voor. Vind ik stiekem best heel jammer soms. :@

Soms na het eten komt ze met een boekje op de bank zitten, maar dan nog wil ze zelf zitten.
*poef* nu is het weg
pi_112327819
Mij ook niet gezien. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_112327901
Oi dat lijkt me lastig Claudia.. ze heeft nu bij het wegbrengen 's morgens wel wat extra tijd nodig om afscheid te nemen, maar die tijd heb ik nu, geef ik ook en daardoor gaat het zeker goed. Huilen komt eigenlijk nooit voor, maar als ik te snel weg wil gaan, dan blijft ze echt aan me plakken...

Die eenkennigheid is er hier ook ineens :Y

Maar een huilend kindje/huilende kindjes achterlaten op de opvang ;( poeh... (ondanks dat je wel weet dat het snel weer goed is als je weg bent is dat vreselijk weg gaan, lijkt me)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')