Door ze uit je bh te doen en ze op een kruiwagen te leggen zodat je niet door je rug gaat... en dan naar die boy gaanquote:
Geester weet hoe het moet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:27 schreef Geester het volgende:
[..]
Door ze uit je bh te doen en ze op een kruiwagen te leggen zodat je niet door je rug gaat... en dan naar die boy gaan
Het gaat hem juist voor de langere periode he.. Hoe hou je de aandacht vastquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:28 schreef Geester het volgende:
Naa Cueje snapt t wel gewoon beetje stout gekleed of weet ik t...
Vrouwen hoeven niet veel moeite doen om een jongen te imponeren hoor
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:27 schreef Geester het volgende:
[..]
Door ze uit je bh te doen en ze op een kruiwagen te leggen zodat je niet door je rug gaat... en dan naar die boy gaan
weet ik veel ik ken je persoonlijkheid niet en hoe je in t eggie dr uit zietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat hem juist voor de langere periode he.. Hoe hou je de aandacht vast![]()
Even voor de avond aandacht krijgen dat lukt me wel
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:28 schreef Geester het volgende:
Naa Cueje snapt t wel gewoon beetje stout gekleed of weet ik t...
Vrouwen hoeven niet veel moeite doen om een jongen mij te imponeren hoor
I know, verwacht ook geen uitgebreid advies ofzo hoor. Alleen dat het 'tieten tonen' niet genoeg is. Thats all im sayingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:31 schreef Geester het volgende:
weet ik veel ik ken je persoonlijkheid niet en hoe je in t eggie dr uit ziet
Ik wil wel een rapport opstellen hoor..?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know, verwacht ook geen uitgebreid advies ofzo hoor. Alleen dat het 'tieten tonen' niet genoeg is. Thats all im saying
Ik bedoelde Geester natuurlijkquote:
Mallerdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik bedoelde Geester natuurlijk![]()
Maar ja, nu ik ook weer geëindigd ben met een soort van half mens, half paard zal het wel waar zijn dat ik snel onder de indruk ben
Neh dat hoeft niet, zonde van t werkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:35 schreef Geester het volgende:
Ik wil wel een rapport opstellen hoor..?
Je lijkt me wel een chick met een mening weetje .. I like that.. I like that indeed..
Ik weet ook niet of jouw persoonlijkheid bij die van hem past ofzo..
Uhmm.. de wat? Met wie heb je wat gedaan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik bedoelde Geester natuurlijk![]()
Maar ja, nu ik ook weer geëindigd ben met een soort van half mens, half paard zal het wel waar zijn dat ik snel onder de indruk ben
Migraine? geen idee.. Ongesteld? nee, lang leve de prikpilquote:
Ik ben natuurlijk niet serieusquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhmm.. de wat? Met wie heb je wat gedaan?
wat is prikpil? Nou dan veel water drinken meidquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:38 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Migraine? geen idee.. Ongesteld? nee, lang leve de prikpil
Misschien heeft ie gewoon niet door dat 2 sec langer kijken voor ons betekent dat er interesse is.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neh dat hoeft niet, zonde van t werk
Dat ben ik gelukkig wel.![]()
I dunno either.. we merken het wel. Voor dusver gewoon lekker af en toe dansen en af en toe net te lang kijken
Google maar evenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:38 schreef Geester het volgende:
wat is prikpil? Nou dan veel water drinken meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |