De rest van het album is toch niet echt wat voor mijquote:
Ja, ideale plaat om bij dit zonnige weer af te spelen. Oh nee, wachtquote:Op zondag 15 juli 2012 14:02 schreef Bol_Wan het volgende:
Dat nummer van Best Coastheerlijke zomerplaat
Ik snap niet wat iedereen met dat Best Coast heeft? Ik hoor alleen maar snel-gitaar gespeel, weinig melodie en een matige stem...Echt ongelooflijk matige muziek. Al moet ik zeggen dat die nieuwe plaat wel beter is dan die van 2010.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, ideale plaat om bij dit zonnige weer af te spelen. Oh nee, wacht
Ik vind de stem niet slecht, plus het is lekker vrolijk en zorgeloos. Ideaal voor de zomerquote:Op zondag 15 juli 2012 16:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik snap niet wat iedereen met dat Best Coast heeft? Ik hoor alleen maar snel-gitaar gespeel, weinig melodie en een matige stem...Echt ongelooflijk matige muziek. Al moet ik zeggen dat die nieuwe plaat wel beter is dan die van 2010.
Ik weet niet welke ik beter vind, beide zijn geweldig. Ik zie het zo: je ligt op het strand en naast je ligt een transistorradio waar muziek uit komt. Dat hoort ook een beetje brak, lofi te klinken.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik snap niet wat iedereen met dat Best Coast heeft? Ik hoor alleen maar snel-gitaar gespeel, weinig melodie en een matige stem...Echt ongelooflijk matige muziek. Al moet ik zeggen dat die nieuwe plaat wel beter is dan die van 2010.
Ik kan me dat dus niet zo goed inbeelden, daar ligt het aanquote:Op zondag 15 juli 2012 18:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ik beter vind, beide zijn geweldig. Ik zie het zo: je ligt op het strand en naast je ligt een transistorradio waar muziek uit komt. Dat hoort ook een beetje brak, lofi te klinken.
Soko, leukquote:Op zondag 15 juli 2012 18:44 schreef ranja het volgende:
Nog een nummer 11Qua volgorde hoort ze misschien we hoger. Lastig om een nummer van een geweldig album te kiezen... Soko.
Little Talks is absoluut de uitschieter, maar vind de rest geen eenheidsworst, word er erg vrolijk vanquote:Op zondag 15 juli 2012 13:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind Little Talks een geweldig nummer, maar de rest van dat album vind ik wel erge eenheidsworst
quote:Op maandag 16 juli 2012 09:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Little Talks is absoluut de uitschieter, maar vind de rest geen eenheidsworst, word er erg vrolijk van
vind er niet veel aan, maar zal dit album weer es proberen. Die releast ook zo'n veertig albums per jaar, niet?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:16 schreef LuciferRising het volgende:
TY SEGALL BAND - WAVE GOODBYE
Van het nieuwe album Slaughterhouse.
Iemand bekend met Ty Segall?
Leukquote:Op maandag 16 juli 2012 11:36 schreef DeMessias het volgende:
Voor de liefhebbers van electropop: Passion Pit - Gossamer
De eerste single Take a Walk is een paar posts hierboven te beluisteren.
Was ook niet meer echt verast na Ty Segall - st & Lemons.. zijn beste 2 albums vind ik.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:19 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vind er niet veel aan, maar zal dit album weer es proberen. Die releast ook zo'n veertig albums per jaar, niet?
Die self titled is dan ook meteen de natte droom voor elke garagerockliefhebber, perfect album vind ik. Eigenlijk kan alleen Goodbye Bread me niet echt bekoren. En hij is live ook onwijs goed trouwens, in augustus in Haarlem.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:43 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Was ook niet meer echt verast na Ty Segall - st & Lemons.. zijn beste 2 albums vind ik.
Heeft inderdaad nog hier en daar behoorlijk wat 7'' en split 7'' uitgebracht. Waarvan er veel niet zoveel soeps zijn.
Maar dit album is toch ook wel het luisteren waard maar zeker niet beter dan de eerste twee.
Soap & Skin, ook een mooie keuze. Had ik ook op de shortlist.quote:
Jep ik ga ook naar Haarlem. Heb Ty segall ongeveer een jaar geleden een keer gezien in Utrecht. Was tof!quote:Op maandag 16 juli 2012 14:07 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Die self titled is dan ook meteen de natte droom voor elke garagerockliefhebber, perfect album vind ik. Eigenlijk kan alleen Goodbye Bread me niet echt bekoren. En hij is live ook onwijs goed trouwens, in augustus in Haarlem.
Ken je Epsilons ook? Garagepunk in de stijl van zijn eerste albums
Enkel digitaal. Vrijwel alles wat hij uitbrengt is precies in mijn straatje, dus hou hem vrij goed in de gatenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:13 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Jep ik ga ook naar Haarlem. Heb Ty segall ongeveer een jaar geleden een keer gezien in Utrecht. Was tof!
Epsilons ken ik! This Train is een tof nummer.
Heb je ook die Shark Attack plaat van Ty segall en mikal cronin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |