Als je niet naar klanten moet of onder bureau moet kruipen: Doenquote:
okayquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je niet naar klanten moet of onder bureau moet kruipen: Doen
Ik heb ze ook vaak aan als ik hele dag achter bureau zit
Waarom kunnen ze niet als je naar klanten moet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je niet naar klanten moet of onder bureau moet kruipen: Doen
Ik heb ze ook vaak aan als ik hele dag achter bureau zit
Naja, als je met servers moet zeulen enzo is het minder handig om op stelten te lopenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze niet als je naar klanten moet?
Daar gaat het niet om, het is meer dat ik met tapes en andere computerzooi rondloop wat niet handig is op hakkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als de rest van je outfit erg beschaafd is kan het wellicht wel. Al is het ergens wel randje inderdaad.
Omdat dat gewoon niet handig is. Naar klanten == slepen met computers; problemen oplossen; veel lopen etc etcquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als de rest van je outfit erg beschaafd is kan het wellicht wel. Al is het ergens wel randje inderdaad.
Correctomundoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, als je met servers moet zeulen enzo is het minder handig om op stelten te lopen
Bij ons loopt een consultant rond, jaar of 40, lichaam van barbie. Altijd op naaldhakken en in een strakke korte jurk. Maar nooit TE. Geen rode lipstick ofzo, gewoon een zwarte bril op. Ze is hot, maar toch zakelijk en stijlvol. Me likesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:53 schreef PriemGirl het volgende:
Verder is het heul geen randje... Wrom ?Hoge hakken zijn heul beschaafd verder
Als je maar niet met een cleavage tot over je navel loopt (maar bij zoiets maakt het niet uit of je nu hakken aan hebt of sneakers
)
Mannen snappen er ook niks van![]()
PICquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij ons loopt een consultant rond, jaar of 40, lichaam van barbie. Altijd op naaldhakken en in een strakke korte jurk. Maar nooit TE. Geen rode lipstick ofzo, gewoon een zwarte bril op. Ze is hot, maar toch zakelijk en stijlvol. Me likes
WEL NU WAT DOE JE IK WIL ZIENquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jurkje is binnen.En nee, geen foto's. Die komen nog wel hoor, maar niet nu.
quote:
Zal Cody leuk vindenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Schoenen die je kan veranderen in een tennisbal![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hebbuh! OMDAT HET KAN!
Die kijkt niet naar ballen, alleen naar sokkenquote:
crap, een one size fits all.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik moet zo weer naar school, dus heb geen zin om nu helemaal om te kleden, foto's maken, weer omkleden en dan naar school. Tijd om ze op de pc en het internet te zetten heb ik dan alsnog niet. Dus vanavond of morgen.
Hier kan je een filmpje kijken van hoe je hem op verschillende manieren kan dragen: http://www.supertrash.com/nl/ek2012
Ja, dat is zo'n stom concept. Er zit wel veel rek in de stof, dus ik denk dat veel mensen er wel inkomen. Maar of het dan nog mooi staat weet ik niet...quote:
je zag mijn bavaria dressquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, dat is zo'n stom concept. Er zit wel veel rek in de stof, dus ik denk dat veel mensen er wel inkomen. Maar of het dan nog mooi staat weet ik niet...
ja ik zat ook al te kijken om hem miscshien te halen maar ik ben bang dat het te groot en flubberig zit en daar heb ik een hekel aanquote:
Ja, dat one size fits all werkt nooit. Ik kreeg een keer een gratis bikini, ook one size fits all. Tope was te groot en broekje te klein.quote:
Voor die 10 euro kan je het wel proberen toch? En volgensmij gaan ze vrij hard dus anders raak je hem via Marktplaats vast ook wel weer kwijt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja ik zat ook al te kijken om hem miscshien te halen maar ik ben bang dat het te groot en flubberig zit en daar heb ik een hekel aan
Ik ga nu richting AH met collega dus kijk wel even .. is t niet mega el cheapo lelijke stof? meestal zijn supertrash spullen wel van goede kwaliteit maar voor 10 euro? Ah well, we will see ...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, dat one size fits all werkt nooit. Ik kreeg een keer een gratis bikini, ook one size fits all. Tope was te groot en broekje te klein.
[..]
Voor die 10 euro kan je het wel proberen toch? En volgensmij gaan ze vrij hard dus anders raak je hem via Marktplaats vast ook wel weer kwijt.
Of je wacht even af hoe hij bij mij zit.
Mega jaloers...quote:
Ik wil jou liever zien in de V-dress met je tettersquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga nu richting AH met collega dus kijk wel even .. is t niet mega el cheapo lelijke stof? meestal zijn supertrash spullen wel van goede kwaliteit maar voor 10 euro? Ah well, we will see ...
V-dress?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wil jou liever zien in de V-dress met je tetters![]()
Nouja, ik weet niet wat jij gewend bent, maar vind het er op zich wel prima uitzien.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga nu richting AH met collega dus kijk wel even .. is t niet mega el cheapo lelijke stof? meestal zijn supertrash spullen wel van goede kwaliteit maar voor 10 euro? Ah well, we will see ...
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm na het zien van het filmpje... wil ik em niet
*trots is*
[..]
Mega jaloers...Water kant wint !!!!!
quote:
dat eerste, ik vind hem er zo meh uitzienquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieus op geen enkele foto staat ie flatueus opMaar als je wat curves hebt; is ie echt heel stoer
Imho....
Ik heb wel wat heupcurves; alleen niet de goeie tetters er voor imho... Maar ik zal er vanavond nog wel een foto van makenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat eerste, ik vind hem er zo meh uitzien
Dat vinden de meeste mannen volgens mij. En ik heb er dus ook niet echt de tetten voor, vandaar dat ik deze nog wou.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb wel wat heupcurves; alleen niet de goeie tetters er voor imho... Maar ik zal er vanavond nog wel een foto van maken
Maarrrrrr cif vond soberso de bavaria dress van 2jaar geleden veel toffer
er zit ook geen vorm aan de mokkels of niksquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieus op geen enkele foto staat ie flatteus opMaar als je wat curves hebt; is ie echt heel stoer
Imho....
Ik vind strapless mij ook heul niet staan dus vandaarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind die jurk van supertrash wel okee, maar vrijwel alle opties zijn strapless, oftewel geen optie voor mij. Skip!
HFquote:
Nee pcies... een plank kan beter model staanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zit ook geen vorm aan de mokkels of niks
Ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind strapless mij ook heul niet staan dus vandaar![]()
Als ik een strapless jurkje heb; doe ik er al erg snel een bolero over
[..]
HF
En serieus elke vrijdag word ik wakker met stom liedje in mijn hoofd![]()
Friday friday gotta get down on friday..........![]()
![]()
Kvkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd
Loop de hele dag te zingen en te fluiuiuiuiten
lolwhut ongelijk?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Crap de auto van het werk is al meegenomen dus geen ah nu fuuuu
en ik zie net dat mijn schoenen ongelijk zijn ... Wtffff
Of jij bent ongelijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA WAT IS DEZE!
Mijn nieuwe ballerina's
WTF
IK WACHT NOG STEEDS OP EEN FOTOquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat standaard
MAAR DIT ZIJN ECHT DE SCHOENEN!
dude die 5 mm ongelijkheid? dat heeft bijna ieder paar schoenenquote:
ohwaitquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
dude die 5 mm ongelijkheid? dat heeft bijna ieder paar schoenen
Mailenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:00 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zag het eerst niet; maar toen je het zei...Het verschil wel érg veel idd. Mailen !
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mailen
Priem die er automatisch van uit gaat dat spullen online worden aangeschaft
Maar natuurlijk is het online gekochtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mailen
Fuckquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mailen
DITquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
Ja zie !!!! Mede it-nerd als sjaan doet ook gwoon online shoppen jongeuh![]()
OMFG HOOR DR NOUquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:12 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga v/d zomer naar de Efteling met een groep vrienden, gaan 4 stelletjes en 1 single mee wehehe
Ohai i be ur date k?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG HOOR DR NOU
Nix mis met single ... ik moet ook mee naar de efteling als enige single. ik probeer nog ff iemand te hosselen als date voor die dag
Awwwwquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG HOOR DR NOU
Nix mis met single ... ik moet ook mee naar de efteling als enige single. ik probeer nog ff iemand te hosselen als date voor die dag
OK WANNEER WIE WAAR MOET IK ZIJN IK VERTREK NU !!!quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
![]()
uit bed stappen en even vergeten zijn dat je knie het gisteren begeven heeft en dan keihard op de grond vallen
Ik laat je wel wetenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OK WANNEER WIE WAAR MOET IK ZIJN IK VERTREK NU !!!
IK GA MEE OK WANNEER WAT WAAR IK VERTREK NUquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:19 schreef megamandy het volgende:
Ik moet ook eens iemand vinden die mee wilt
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Efteling-Nagellak-Tetten-Meisjes-Meet kkthnxbye
Ik stem voor!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Dat FOK! dat eens regelt voor onsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:20 schreef Sharana_LV het volgende:
BRILJANT !!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat FOK! dat eens regelt voor onszal genoeg animo zijn om het park te sluiten
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
BRILJANT !!!
* PriemGirl gaat danny mailen: HALLON GELIEVE EFTELING AF TE HUREN VOOR FOKKERS KTHXBYE
Ik voorspel 10% kortingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Zalando maar ff mailen over mijn schoenen, kijken wat ze doen
doen ze dat altijd?quote:
zit je daar nou serieus om te lachen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Awwww
En vanavond gaan we bowlen, met 5 stelletjes en 1 singleen het is iedere keer dezelfde vriend die alleen is wuahhaah
![]()
nee tuurlijk niet, maar om je daar nou helemaal de ziekte om te lachen terwijl je zelf tot 4 weken terug ook single was vind ik een beetje matigquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
En het is toch niet zo dat de stelletjes voortdurend aan elkaar zitten te frunniken?Als ik met cif weg ga met vrienden; zie ik hem vaak bijna niet
Dus of je dan alleen mee gaat of met stelletjes.... boeit toch niet?
Jij faalt zo hard in etenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:37 schreef PriemGirl het volgende:
En hongerrrrr !!
Ik heb dus boterhammen mee (heel slim); maar vergeten beleg mee te brengen (groten fail
)... En droge boterhammen eten is ook zoiets
Nee, met uit eten gaan of kroegen of weet ik wat vind ik het niet erg, maar in achtbanen zit je meestal 2 aan 2 en dan wil je niet dat 1 iemand de hele tijd alleen zit, ook al wissel je af is het gewoon leuker om met een gelijk aantal te gaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
En het is toch niet zo dat de stelletjes voortdurend aan elkaar zitten te frunniken?Als ik met cif weg ga met vrienden; zie ik hem vaak bijna niet
Dus of je dan alleen mee gaat of met stelletjes.... boeit toch niet?
er is altijd wel een huilie die niet durftquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee, met uit eten gaan of kroegen of weet ik wat vind ik het niet erg, maar in achtbanen zit je meestal 2 aan 2 en dan wil je niet dat 1 iemand de hele tijd alleen zit, ook al wissel je af is het gewoon leuker om met een gelijk aantal te gaan
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit je daar nou serieus om te lachen?![]()
En ik lach me er niet de ziekte om hoor, het is gewoon ietwat komisch. Maargoed gelukkig hebben we daar elk onze eigen mening over.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, maar om je daar nou helemaal de ziekte om te lachen terwijl je zelf tot 4 weken terug ook single was vind ik een beetje matig
Jij bent heul niet veel beter dan ikquote:
Ik had gisteren 3 rijstwafels en wat honingdropjes als avondetenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij bent heul niet veel beter dan ik![]()
Ik ga in elke attractie dus gewoon met mji mee gaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ja maar je gaat toch ook geen hele conversaties aangaan in een achtebaan ofzoIk heb daar nooit zoveel problemen mee om alleen te zitten
![]()
In gardaland moest ik wel vaker alleen in de wachtrij staan en in de attractie want cif is een schijterd![]()
Wereldmaaltijdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had gisteren 3 rijstwafels en wat honingdropjes als avondeten
Ja maar je moet toch iemand om tegenaan te schreeuwen omdat je denkt dat je dood gaat en dan heul blij bent als dat niet zo blijkt te zijn?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ja maar je gaat toch ook geen hele conversaties aangaan in een achtebaan ofzoIk heb daar nooit zoveel problemen mee om alleen te zitten
![]()
In gardaland moest ik wel vaker alleen in de wachtrij staan en in de attractie want cif is een schijterd![]()
Was wel lekkerquote:
rijst met honing toch een heul verantwoordquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had gisteren 3 rijstwafels en wat honingdropjes als avondeten
Pehehehe ja maar het schip is heul geen achtbaan; dus ja daar zit ik ook altijd de oren van cif's lijf te kletsenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar je moet toch iemand om tegenaan te schreeuwen omdat je denkt dat je dood gaat en dan heul blij bent als dat niet zo blijkt te zijn?
Met mijn vader heb ik trouwens regelmatig hele boeiende conversaties gehad in attracties. Hoogtepunt was een gesprek over politiek in zo'n schommelend schip
dit doet mij aan iets anders denken ........quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:46 schreef PriemGirl het volgende:
Omnomnom dinosaurus koekjes als lunch![]()
[ afbeelding ]
Zo'n schip ga ik nooit meer in trouwens, wordt er alleen misselijk van en vind er geen hol aanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehe ja maar het schip is heul geen achtbaan; dus ja daar zit ik ook altijd de oren van cif's lijf te kletsen
En andere attracties verder ook... of ik ga heel de attractie het deuntje mee zingen/fluiten/neuriën.....
Hehe ik heb mijn lief een keer 'geslagen' toen we in zo'n boot zaten hij ging ineens vooruit en ik had mijn handen los en toen ging die boot ineens naar voren waardoor mijn handen naar achter gingen resultaat lief kreeg mijn hand in zijn gezichtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehe ja maar het schip is heul geen achtbaan; dus ja daar zit ik ook altijd de oren van cif's lijf te kletsen
En andere attracties verder ook... of ik ga heel de attractie het deuntje mee zingen/fluiten/neuriën.....
Ik ben gewoon te lui om op te staanquote:
DINOOOO'S !!!! Thehehe...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit doet mij aan iets anders denken ........
maar ze zien er wel lekker uit
die ene dino kijkt ook echt zo om naar die andere dino van "you know you want it"quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens... deze koeken heb ik nog nooit hier in NL in supermarkt gezien dus... ik pik ze altijd uit de kelder van mijn ouders met het excuus 'koekje voor onderweg' en dan neem ik 3 dozen mee ofzo
![]()
Dus tegenwoordig koopt mams extra dozen en geeft ze mij die gewoon mee als ik weer op bezoek ben geweest![]()
Nederland heeft veel minder lekkere koekjes van LU en al die merkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens... deze koeken heb ik nog nooit hier in NL in supermarkt gezien dus... ik pik ze altijd uit de kelder van mijn ouders met het excuus 'koekje voor onderweg' en dan neem ik 3 dozen mee ofzo
![]()
Dus tegenwoordig koopt mams extra dozen en geeft ze mij die gewoon mee als ik weer op bezoek ben geweest![]()
dan kwamen je posts gewoon een beetje maf over, no hard feelings verderquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]. Ik ben zelf tot korte tijd geleden ook altijd de enige geweest, en de stelletjes die we hebben, zijn geen plakstellen dus zo erg is het allemaal niet hoor
en gelukkig kan ie er zelf ook om lachen.
[..]
En ik lach me er niet de ziekte om hoor, het is gewoon ietwat komisch. Maargoed gelukkig hebben we daar elk onze eigen mening over.
Fuck; nu kan ik nooit meer normaal naar die doos kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die ene dino kijkt ook echt zo om naar die andere dino van "you know you want it"
de traumbootquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
In slagharen heb je een schip dat over de kop gaat, dat is nog erger![]()
Doe mij maar een achtbaan
LINNIEPIENIENIEMIENIEPOETCHIEPOOBELIEWHOOPSIEquote:
2 kiwis en een appel hierquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik moest ook maar eens wat fruit pakken":')
Haai priemquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
LINNIEPIENIENIEMIENIEPOETCHIEPOOBELIEWHOOPSIE![]()
Oeh !!! Ik heb enen appel meequote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ohja, ik heb nog een meloen liggen! Daar hoef je inmiddels niet meer op te kauwen denk ikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
SORRYquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Fuck; nu kan ik nooit meer normaal naar die doos kijken![]()
Ik ben een auto!!!quote:
8 of 9?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben een auto!!!en ik hebben gisteren mario party gedaan
Ik ga kijken of ze straks monopoly wil doen
Omnomnomnomnomquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:01 schreef PriemGirl het volgende:
Omnomno... appel die al 4 dagen in mijn tas zit
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik pakte gisteren een appel en toen viel er een oorwurm uit de onderkant. En nu is mijn appelzin weg
.........quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik pakte gisteren een appel en toen viel er een oorwurm uit de onderkant. En nu is mijn appelzin weg
Appel met extra gratiz vleeschquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
ja datquote:
Dan de volgende keer 9quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat strand level .............. YARRRRRRRRRR YARRRRRRR GOOMBA YARRRRRRRRR!
Maar 9 is leuker
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat
Oh en die kattendiarree van gister? Daar ging ik uiteindelijk alsnog in staan, emoslinger.gif
naar de voordeur rennen om de deur open te doen en er niet bij nadenkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:04 schreef Sharana_LV het volgende:
dafuq sq hoe kon je daar alsnog in gaan staan als je het al gezien had!
sorry sq ik moest lachenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naar de voordeur rennen om de deur open te doen en er niet bij nadenken
(en ik kan het zelf niet opruimen anders had ik dat allang gedaan)
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat
Oh en die kattendiarree van gister? Daar ging ik uiteindelijk alsnog in staan, emoslinger.gif
Heb je gevloekt naar degene die aan de deur stond?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naar de voordeur rennen om de deur open te doen en er niet bij nadenken
(en ik kan het zelf niet opruimen anders had ik dat allang gedaan)
Yes please, wil best nog een keer dit jaarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:20 schreef Sharana_LV het volgende:
ja maar jij bent een vies wijfquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wrom ! Afspoelen en opeten
Krijg wel vaker appels via mijn ouders (vrienden van hun hebben eigen kweek) en die moet ik wel doorsnijden en schillen. Af en toe zit er dan een worm in; maar dan snijd ik gewoon dat deel weg en nom de rest op
![]()
[..]![]()
nee, want dat was bb dus die vloekte op mij. Hij moest het opruimenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je gevloekt naar degene die aan de deur stond?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want dat was bb dus die vloekte op mij. Hij moest het opruimen![]()
/en hem er dan met z'n neus in douwen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
wel jammer, als het een verkoper was geweest ofzo had je kunnen zeggen "LOOK WHAT YOU MADE ME DO EINZ"
het hem laten opruimen!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
/en hem er dan met z'n neus in douwen?
Ja datquote:
En verplicht laten opeten zodat het meteen opgeruimd isquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
/en hem er dan met z'n neus in douwen?
Truequote:
Ik verveelde me gisteren ook... Dus toen ging ik op youtube alle bloopers bekijken van friends... ik ben erg makkelijk te entertainenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:15 schreef Lindytje het volgende:
Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllll me!
But I still love youquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En verplicht laten opeten zodat het meteen opgeruimd is![]()
[..]
True![]()
Dat heb ik van de week al gedaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik verveelde me gisteren ook... Dus toen ging ik op youtube alle bloopers bekijken van friends... ik ben erg makkelijk te entertainen![]()
Weer tranen gelachen om niks
geef ik je wii gamesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:15 schreef Lindytje het volgende:
quote:
Ga iets aan je studie doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:15 schreef Lindytje het volgende:
Ik lollerdequote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga iets aan je studie doen.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga iets aan je studie doen.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[ afbeelding ]
Oooo die moet ik ook nog eens herbekijken... en series 4 tot 7 (8?) aanschaffenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben Grey's anatomy aan het herkijken. Ben dinsdag begonnen en zit nu in het laatste kwart van seizoen 2
Ik heb net seizoen 5 en 6 erbij gekochtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooo die moet ik ook nog eens herbekijken... en series 4 tot 7 (8?) aanschaffen
Toch wel he? Ik ben zo moe, maar dan slaap ik ws wel weer mijn hele vrije middag weg. En ik heb een cadeauding gekregen dus nu wil ik tegelijk slapen en moneys spendenquote:
vanuit bed online de cadeaubon opmaken?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Toch wel he? Ik ben zo moe, maar dan slaap ik ws wel weer mijn hele vrije middag weg. En ik heb een cadeauding gekregen dus nu wil ik tegelijk slapen en moneys spenden
De voorspelhoed van de AHquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Heb op school even tijd, dus daar ben ik weer.
Jongens, wat voor EK-hoofddeksel moet Bambi opkrijgen? Ik ben aan het googlen, maar kan nog niks geweldigs vinden.
quote:
Een fleshlight in hoet-vorm?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
nee, dan is het een voorspel-hoed, da's kinky
die moet ikquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor, zijn geen ekten piemels toch
Waarom eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Google ads worden hier niet getoond, dus ik denk van wel.
zo lees ik 'm niet. Maar dat gaat toch over ONZ?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:09 schreef RenRen- het volgende:
[Belangrijk] Stoute plaatjes en de rest *UPDATE #2*
Het heeft ermee te maken dat in een SC een tiet ofeen lul of iets ranzigs er nog weleens tussendoor schiet, en adverteerders willen niet dat er tieten en lullen en andere dingen wordt getoond bij hun ads, dus dan maar uit
Staat specifiek in ONZ omdat daar veel tieten worden gepost, maar geldt eigenlijk voor heel fokquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo lees ik 'm niet. Maar dat gaat toch over ONZ?
Ik heb bij kruidvat een haarklipje gekocht met oranje kroontjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Heb op school even tijd, dus daar ben ik weer.
Jongens, wat voor EK-hoofddeksel moet Bambi opkrijgen? Ik ben aan het googlen, maar kan nog niks geweldigs vinden.
liefquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat ze heel erg sorry waren voor de inconvenience. En die gratis lakjons dus.
Ah, ik vond het wel tof dat ze aanboden dat ik twee gratis lakken mocht uitzoeken die bij bestelling #3 werden geleverd.quote:
Ibiza Mix (die wilde ik eigenlijk al bij die bestelling doen, maar dan gingen de verzendkosten ineens gigantisch omhoog) en Balearic Cool.quote:
Of 'Thanks for shopping at Moddols'quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind toch dat moddels het verrekes lief regelt
Ze hadden ook kunnen zeggen: We are very sorry; here is a 10% coupon
Thehehe... Ik moet om mezelf lolleren
Jay voor modolsquote:
Jaaaaaaaaaa pahahaha debs' verhaalquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ibiza Mix (die wilde ik eigenlijk al bij die bestelling doen, maar dan gingen de verzendkosten ineens gigantisch omhoog) en Balearic Cool.
[..]
Of 'Thanks for shopping at Moddols'
ben je een mon??quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Echt waar komt al dat gezichtshaar toch vandaan
Zou het bijna denken viste net een dikke zwarte haar van onder mijn kin vandaanquote:
Slate Green en yesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:09 schreef Mss het volgende:
Skjoe, jij wist toch welke die donkere groene was? En jij wilde Lemon Meringue he?
die onderste is mooiquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:05 schreef Mss het volgende:
Oh en ze hadden er de eerste keer inderdaad een verkeerden groenen in gedaan, dus ik heb er nog een extra.
[ afbeelding ]
maak me gekquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zou het bijna denken viste net een dikke zwarte haar van onder mijn kin vandaan
Hij is nu weer wegquote:
welkon?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ik krijg mijn nfu oooohhhh op den meet woeiii
Eum....quote:
euh, nayquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O SQ had ik jou nou mijn adres al gepm'ed?
Die is pwettyquote:
Nu welquote:
Wie deelt er Nfu-Oh uit?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ik krijg mijn nfu oooohhhh op den meet woeiii
Houdt ze van verschillende kleuren? Of beetje standaard?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:18 schreef RenRen- het volgende:
Een vriendin van me is jarig geweest en ik wil haar mooie nagellak kado doen. Ik ga haar sowieso Beach Cruise-r geven, die vond ze heel mooi, en ze heeft niet heel veel nagellak. Wat zouden jullie aanraden? Ze houdt van dekkende kleuren
Ik heb gekocht jongeuh !! Big bucks; lots of monehhhh.... Aan sjaan dealertquote:
Ze houdt wel van heel veel dingen, maar houdt zich heel erg in met dingen kopenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Houdt ze van verschillende kleuren? Of beetje standaard?
Anders een epic lakje zoals ruby pumps ofzo
Ik heb toen holo lakjes aan mijn schoonzus gegeven en die vond ze echt helemaal geweldig (omdat ze nog nooit holo's had gezien ook in winkels).
Anti-climaxquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb gekocht jongeuh !! Big bucks; lots of monehhhh.... Aan sjaan dealert
You're very much welcomequote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze houdt wel van heel veel dingen, maar houdt zich heel erg in met dingen kopenEen holo is wel een goed idee, Nubar Reclaim ofzo!
Dankje, had ik niet aan gedacht
Jongeuh... jij wil alles gratisch !!quote:
En een leuk metallic lakje!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze houdt wel van heel veel dingen, maar houdt zich heel erg in met dingen kopenEen holo is wel een goed idee, Nubar Reclaim ofzo!
Dankje, had ik niet aan gedacht
Ik ben em aan het stillen met bier. Maar dit is ook niet geheel slimquote:
je moet nog rijden!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben em aan het stillen met bier. Maar dit is ook niet geheel slim
Druifjes schiet ook niet echt opquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet nog rijden!
Ik pak wel een cracker.
Ik heb nog maar 1 op; maar heb hele dag niks gegeten... stijgt naar hoofd muchquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet nog rijden!
Ik pak wel een cracker.
mja, dat schiet niet op, mutsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 op; maar heb hele dag niks gegeten... stijgt naar hoofd much
moar lakkies!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben weer "goedgekeurd" door het ziekenhuis, halve winkelcentrum leeg gekocht (incl. lakjes en oranje Holland shirt) en mega ongesteldheids buikpijn.
En nu heb ik ineens mega honger.... Handig ook, kom er net achter dat ik nog niks gegeten heb vandaag
Dus ik ga maar even... uhmmmm.... hoe noem je dat nu nog, ontbijten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |