Als je niet naar klanten moet of onder bureau moet kruipen: Doenquote:
okayquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je niet naar klanten moet of onder bureau moet kruipen: Doen
Ik heb ze ook vaak aan als ik hele dag achter bureau zit
Waarom kunnen ze niet als je naar klanten moet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je niet naar klanten moet of onder bureau moet kruipen: Doen
Ik heb ze ook vaak aan als ik hele dag achter bureau zit
Naja, als je met servers moet zeulen enzo is het minder handig om op stelten te lopenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze niet als je naar klanten moet?
Daar gaat het niet om, het is meer dat ik met tapes en andere computerzooi rondloop wat niet handig is op hakkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als de rest van je outfit erg beschaafd is kan het wellicht wel. Al is het ergens wel randje inderdaad.
Omdat dat gewoon niet handig is. Naar klanten == slepen met computers; problemen oplossen; veel lopen etc etcquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als de rest van je outfit erg beschaafd is kan het wellicht wel. Al is het ergens wel randje inderdaad.
Correctomundoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, als je met servers moet zeulen enzo is het minder handig om op stelten te lopen
Bij ons loopt een consultant rond, jaar of 40, lichaam van barbie. Altijd op naaldhakken en in een strakke korte jurk. Maar nooit TE. Geen rode lipstick ofzo, gewoon een zwarte bril op. Ze is hot, maar toch zakelijk en stijlvol. Me likesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:53 schreef PriemGirl het volgende:
Verder is het heul geen randje... Wrom ?Hoge hakken zijn heul beschaafd verder
Als je maar niet met een cleavage tot over je navel loopt (maar bij zoiets maakt het niet uit of je nu hakken aan hebt of sneakers
)
Mannen snappen er ook niks van![]()
PICquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij ons loopt een consultant rond, jaar of 40, lichaam van barbie. Altijd op naaldhakken en in een strakke korte jurk. Maar nooit TE. Geen rode lipstick ofzo, gewoon een zwarte bril op. Ze is hot, maar toch zakelijk en stijlvol. Me likes
WEL NU WAT DOE JE IK WIL ZIENquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jurkje is binnen.En nee, geen foto's. Die komen nog wel hoor, maar niet nu.
quote:
Zal Cody leuk vindenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Schoenen die je kan veranderen in een tennisbal![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hebbuh! OMDAT HET KAN!
Die kijkt niet naar ballen, alleen naar sokkenquote:
crap, een one size fits all.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik moet zo weer naar school, dus heb geen zin om nu helemaal om te kleden, foto's maken, weer omkleden en dan naar school. Tijd om ze op de pc en het internet te zetten heb ik dan alsnog niet. Dus vanavond of morgen.
Hier kan je een filmpje kijken van hoe je hem op verschillende manieren kan dragen: http://www.supertrash.com/nl/ek2012
Ja, dat is zo'n stom concept. Er zit wel veel rek in de stof, dus ik denk dat veel mensen er wel inkomen. Maar of het dan nog mooi staat weet ik niet...quote:
je zag mijn bavaria dressquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, dat is zo'n stom concept. Er zit wel veel rek in de stof, dus ik denk dat veel mensen er wel inkomen. Maar of het dan nog mooi staat weet ik niet...
ja ik zat ook al te kijken om hem miscshien te halen maar ik ben bang dat het te groot en flubberig zit en daar heb ik een hekel aanquote:
Ja, dat one size fits all werkt nooit. Ik kreeg een keer een gratis bikini, ook one size fits all. Tope was te groot en broekje te klein.quote:
Voor die 10 euro kan je het wel proberen toch? En volgensmij gaan ze vrij hard dus anders raak je hem via Marktplaats vast ook wel weer kwijt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja ik zat ook al te kijken om hem miscshien te halen maar ik ben bang dat het te groot en flubberig zit en daar heb ik een hekel aan
Ik ga nu richting AH met collega dus kijk wel even .. is t niet mega el cheapo lelijke stof? meestal zijn supertrash spullen wel van goede kwaliteit maar voor 10 euro? Ah well, we will see ...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, dat one size fits all werkt nooit. Ik kreeg een keer een gratis bikini, ook one size fits all. Tope was te groot en broekje te klein.
[..]
Voor die 10 euro kan je het wel proberen toch? En volgensmij gaan ze vrij hard dus anders raak je hem via Marktplaats vast ook wel weer kwijt.
Of je wacht even af hoe hij bij mij zit.
Mega jaloers...quote:
Ik wil jou liever zien in de V-dress met je tettersquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga nu richting AH met collega dus kijk wel even .. is t niet mega el cheapo lelijke stof? meestal zijn supertrash spullen wel van goede kwaliteit maar voor 10 euro? Ah well, we will see ...
V-dress?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wil jou liever zien in de V-dress met je tetters![]()
Nouja, ik weet niet wat jij gewend bent, maar vind het er op zich wel prima uitzien.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga nu richting AH met collega dus kijk wel even .. is t niet mega el cheapo lelijke stof? meestal zijn supertrash spullen wel van goede kwaliteit maar voor 10 euro? Ah well, we will see ...
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm na het zien van het filmpje... wil ik em niet
*trots is*
[..]
Mega jaloers...Water kant wint !!!!!
quote:
dat eerste, ik vind hem er zo meh uitzienquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieus op geen enkele foto staat ie flatueus opMaar als je wat curves hebt; is ie echt heel stoer
Imho....
Ik heb wel wat heupcurves; alleen niet de goeie tetters er voor imho... Maar ik zal er vanavond nog wel een foto van makenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat eerste, ik vind hem er zo meh uitzien
Dat vinden de meeste mannen volgens mij. En ik heb er dus ook niet echt de tetten voor, vandaar dat ik deze nog wou.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb wel wat heupcurves; alleen niet de goeie tetters er voor imho... Maar ik zal er vanavond nog wel een foto van maken
Maarrrrrr cif vond soberso de bavaria dress van 2jaar geleden veel toffer
er zit ook geen vorm aan de mokkels of niksquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieus op geen enkele foto staat ie flatteus opMaar als je wat curves hebt; is ie echt heel stoer
Imho....
Ik vind strapless mij ook heul niet staan dus vandaarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind die jurk van supertrash wel okee, maar vrijwel alle opties zijn strapless, oftewel geen optie voor mij. Skip!
HFquote:
Nee pcies... een plank kan beter model staanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zit ook geen vorm aan de mokkels of niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |