abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juni 2012 @ 00:56:08 #176
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_112460226
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 00:33 schreef billie1985 het volgende:
Kan trouwens de OP niet meer editten, wat kan ik hier aan doen?
Na dacht ik 2 of 3 dagen kan je de OP niet meer editten,
een modje kan de openingspost voor je aanvullen.

Billy je kleding is dus nog prima en zo te lezen van goede kwaliteit
dat het zelfs nog wel twee jaar mee kan.

Fijn dat de buurman lakens voor je heeft.
Welterusten. Heerlijk dat je nu in een echt bed kan liggen.
pi_112468678
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 20:57 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Ik moet je even "corrigeren" :@ Het is niet per se de gemeente die dat doet, maar Schuldhulpverlening. Of hoort dat juist bij de gemeente? Geen idee, ik heb ook niet dagelijks hiermee te maken gehad :@
Schuldhulpverlening gaat me op weg helpen met budgetteren, bespaartips en zulke dingen. Binnenkort krijg ik een uitnodiging voor een persoonlijk gesprek waar ik nog wat papieren voor moet opsturen, maar heel veel meer weet ik ook nog niet... Blijf het topic volgen als je op de hoogte wil blijven :)
De Schuldhulpverlening valt onder de gemeente ja - vandaar dat het overal iets anders is. De een heeft nog een "Gemeentelijke Kredietbank", de ander heeft een "Schulden team" en de derde heeft d'r weer een ander naampje op geplakt.

Natuurlijk blijf ik het topic volgen :) Het gaat al heel erg de goede kant op en dat is fijn :)
pi_112470140
Beste Billie,

Ik kan je helaas niet met de grote dingen helpen met je inrichting, zal even tussen je lijstje kijken of ik misschien iets dubbel heb... de blikopener heb ik in ieder geval ,

Maar wil je ook even een belangrijke tip geven voor als je de schuldhulpverlening in gaat!

Zoek een vertrouwenspersoon of desnoods bij je zelf en maak een potje, envelopje, kistje.... waarin je elke week alles wat je over houdt van het leefgeld wat je krijgt in stopt, al is het maar 15 cent. Zorg het liefste dat er van tevoren al 40,- ofzo in zit zodat je niet in de problemen komt als je leefgeld niet of later gestort wordt. Geloof me , wij zitten dr nu al voor de 2e keer in 1 MAAND tijd mee te kijken! Bij hen gaan de vaste lasten echt VOOR jou eten. Die laten je niet een rekening een week later (dus nog binnen de gestelde termijn) betalen maar die zetten je een week zonder leefgeld! Met feestdagen etc komt het ook altijd later dus houd hier rekening mee! En oefen vast met goedkoop eten inslaan want het bedrag dat je krijgt per week zal laag zijn! Wij krijgen voor 2 personen maar 25 euro omdat er gewoon niet meer overblijft en dat je daar nauwelijks een week van kan eten daar houden zij geen rekening mee, da's je eigen pakkie aan! Het is makkelijk omdat je vaste lasten meestal gewoon betaald worden maar qua eten heb je het echt moeilijk! Misschien kun je proberen zelf betalingsregelingen te treffen en lukt dit echt niet dan denk vooral aan je potje extra's want je zult het nodig hebben!

Ik ga nu ff mn besteklade na om te kijken wat we over hebben stuur je wel een pb wat je van me kunjt krijgen! De blikopener ligt al klaar!
pi_112477560
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 00:33 schreef billie1985 het volgende:
Kan trouwens de OP niet meer editten, wat kan ik hier aan doen?
Stuur mij of Liesje een PM met e aanvullingen voor de OP, of plaats een vraag in het FB topic. Je kunt hem na 48 uur niet meer editen, maar dan houden wij hem voor je bij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:21:26 #180
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_112482867
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 23:14 schreef billie1985 het volgende:
Die wissellijst ziet er best leuk uit, maar ik neem aan dat het enkel de omlijsting is? Nachtkastje heb ik al (zat bij het bed van de buurman) dus daar wil ik je niet onnodig naartoe laten rijden. Maar als de wissellijst incl poster is wil ik die (met de klok, zag net dat dat dezelfde verkoper is) best hebben :) Maar aangezien ik hier ook een klok heb is het niet noodzakelijk :)
het nachtkastje is bij mij in de woonplaats, dus het is geen probleem om die op te halen, dus als je hem toch zou kunnen gebruiken moet je het maar zeggen, hij heeft me net gemaild dat hij hem nog heeft. De rest ga ik vanavond en morgen halen.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  dinsdag 5 juni 2012 @ 18:23:38 #181
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_112485292
[Aangeboden] Wat spullen. Uit dit topic had ik de lamp, plankje en senseo voor je, nu zag deze lieve user dat je ook nog een tv meubel kon gebruiken, we gaan dus morgen kijken of hij in mijn auto past, duimen dus!
pi_112496675
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:22 schreef Paniekje het volgende:
Beste Billie,

Ik kan je helaas niet met de grote dingen helpen met je inrichting, zal even tussen je lijstje kijken of ik misschien iets dubbel heb... de blikopener heb ik in ieder geval ,

Maar wil je ook even een belangrijke tip geven voor als je de schuldhulpverlening in gaat!

Zoek een vertrouwenspersoon of desnoods bij je zelf en maak een potje, envelopje, kistje.... waarin je elke week alles wat je over houdt van het leefgeld wat je krijgt in stopt, al is het maar 15 cent. Zorg het liefste dat er van tevoren al 40,- ofzo in zit zodat je niet in de problemen komt als je leefgeld niet of later gestort wordt. Geloof me , wij zitten dr nu al voor de 2e keer in 1 MAAND tijd mee te kijken! Bij hen gaan de vaste lasten echt VOOR jou eten. Die laten je niet een rekening een week later (dus nog binnen de gestelde termijn) betalen maar die zetten je een week zonder leefgeld! Met feestdagen etc komt het ook altijd later dus houd hier rekening mee! En oefen vast met goedkoop eten inslaan want het bedrag dat je krijgt per week zal laag zijn! Wij krijgen voor 2 personen maar 25 euro omdat er gewoon niet meer overblijft en dat je daar nauwelijks een week van kan eten daar houden zij geen rekening mee, da's je eigen pakkie aan! Het is makkelijk omdat je vaste lasten meestal gewoon betaald worden maar qua eten heb je het echt moeilijk! Misschien kun je proberen zelf betalingsregelingen te treffen en lukt dit echt niet dan denk vooral aan je potje extra's want je zult het nodig hebben!

Ik ga nu ff mn besteklade na om te kijken wat we over hebben stuur je wel een pb wat je van me kunjt krijgen! De blikopener ligt al klaar!
Helemaal top! ^O^ En nog bedankt voor de tip :)
"Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
pi_112496711
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 15:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Stuur mij of Liesje een PM met e aanvullingen voor de OP, of plaats een vraag in het FB topic. Je kunt hem na 48 uur niet meer editen, maar dan houden wij hem voor je bij.
Oke, duidelijk! Zal ik doen :)
pi_112496880
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:21 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

het nachtkastje is bij mij in de woonplaats, dus het is geen probleem om die op te halen, dus als je hem toch zou kunnen gebruiken moet je het maar zeggen, hij heeft me net gemaild dat hij hem nog heeft. De rest ga ik vanavond en morgen halen.
Ohh, ja, dan is het misschien wel handig ja, wilde je niet speciaal laten omrijden snap je? :@
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:23 schreef zwartedoos het volgende:
[Aangeboden] Wat spullen. Uit dit topic had ik de lamp, plankje en senseo voor je, nu zag deze lieve user dat je ook nog een tv meubel kon gebruiken, we gaan dus morgen kijken of hij in mijn auto past, duimen dus!
Fantastisch nieuws! O+ Je bent een schat! :*
pi_112497024
Logician78's kapstokjes en waterkoker is ook binnen trouwens! O+ Foto's morgen morgen denk ik, net als de foto's van MIJN EERSTE GERECHT OP MIJN EIGEN GASKOOKPLAAT! O+
pi_112497071
Was trouwens macaroni met gehakt en groenten :D (lekker gezond en niet duur :) )
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:14:12 #187
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_112497535
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:06 schreef billie1985 het volgende:
Was trouwens macaroni met gehakt en groenten :D (lekker gezond en niet duur :) )
*O*
pi_112497594
Wat betreft die tip van paniekje (op zich een goede tip om wat reserves te hebben, niet alleen voor mensen in de financiele problemen), weet ik niet of je veel hebt aan een reserve als het gaat om een verschil in prioriteiten tussen de schuldenaar en de schuldhulpverlening.
Als het puur opvangen van vertraging is (de week erop dubbel leefgeld dus) dan is het handig, dan kan je de week erop die buffer weer aanvullen namelijk. Gaat het om het opvullen van verschil in prioriteiten (volgende week krijg je weer gewoon een enkele dosis leefgeld), dan is die buffer erg snel leeg denk ik. En zul je andere dingen moeten gaan doen dan starten met een buffer van 40 euro (die immers zo leeg is als die niet ook weer aangevuld wordt)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:15:33 #189
244933 trovey
Nachtoele
pi_112497613
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:06 schreef billie1985 het volgende:
*O*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:18:04 #190
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_112497787
Ga trouwens gewoon vanuit dat het kastje in de auto past.

Ook nog een stuk of 8 fotolijstjes in de doos gegooid een grappig vloerkleedje heb ook nog 4 grote borden 4 kleine borden uit een serie erbij en 6 kopjes/schaaltjes erbij en heb ook nog wel een oud schilderij staan maar dat moet wel je smaak zijn :)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:27:21 #191
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_112498369
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:18 schreef Hanako het volgende:

Ook nog een stuk of 8 fotolijstjes in de doos gegooid een grappig vloerkleedje heb ook nog 4 grote borden 4 kleine borden uit een serie erbij en 6 kopjes/schaaltjes erbij en heb ook nog wel een oud schilderij staan maar dat moet wel je smaak zijn :)
_O_ ^O^
@ scrub_nurse, ik denk dat ik maandag maar met mijn auto achter je aan rij, dat gaat nooit meer passen allemaal :P
pi_112498737
quote:

Handig! Dankjewel ^O^
pi_112498788
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:27 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

_O_ ^O^
@ scrub_nurse, ik denk dat ik maandag maar met mijn auto achter je aan rij, dat gaat nooit meer passen allemaal :P
Serieus? Is t inmiddels zó veel? :o Wauw O+
pi_112499024
Tevens even een klein probleem waar ik net pas weer aan denk en hoop dat jullie hier advies over kunnen geven... Eind deze maand wordt mijn uitkering beeindigd omdat ik onder de 27 ben (nieuwe plannen van de regering, iedereen onder de 27 met een uitkering wordt eruit getrapt :( Mijn psycholoog vertelde dat ze dat, ondanks dat ik gedeeltelijk (8 uur per week) ben goedgekeurd, ze dat zomaar mogen doen :{

Heeft iemand hier een tip of advies hier over? :@
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:44:28 #195
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_112499455
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:33 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Serieus? Is t inmiddels zó veel? :o Wauw O+
meerdere staande lampjes van hema, met bruine dan wel rode lampekapjes, rode accessoires (kussenhoesjes/theelichthouders ed), 2 staande lampen eenvoudige van IKEA , side table off white geschilderd, 2 schoenenrekjes, bestek en servies) kookboek, fauteuil, 2 sierkussens een olie en azijnstel) grote staande lamp, senseo, nachtkastje, wissellijst, klok, plankje, tvmeubel, fotolijstjes, grappig vloerkleedje, 4 grote borden 4 kleine borden uit een serie erbij en 6 kopjes/schaaltjes, schilderij, warmhoudrechaud(voor bv thee) theedoos, snackschaaltjes, olijvenbakje, stokbroodkom, broodmes, vleesmes en ik vergeet vast nog vanalles :P
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:45:05 #196
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_112499487
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef billie1985 het volgende:
Tevens even een klein probleem waar ik net pas weer aan denk en hoop dat jullie hier advies over kunnen geven... Eind deze maand wordt mijn uitkering beeindigd omdat ik onder de 27 ben (nieuwe plannen van de regering, iedereen onder de 27 met een uitkering wordt eruit getrapt :( Mijn psycholoog vertelde dat ze dat, ondanks dat ik gedeeltelijk (8 uur per week) ben goedgekeurd, ze dat zomaar mogen doen :{

aj das een tegenvaller, hier heb ik helaas geen verstand van maar andere fokkers vast wel :Y
pi_112499494
Billie, ik zou met je uitkeringsvraag even naar wgr gaan. ( Werk, Geldzaken & Recht )
pi_112499572
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:37 schreef billie1985 het volgende:

Dat zou ik nou niet echt een klein probleem noemen.

Heb je nog een ander inkomen dan?
pi_112499587
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:45 schreef frederik het volgende:
Billie, ik zou met je uitkeringsvraag even naar wgr gaan.
Ik voel me wederom dom nu :')
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:47:16 #200
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_112499638
quote:
heb ook nog wel een oud schilderij staan maar dat moet wel je smaak zijn :)
heb je geen foto, anders neem ik hem misschien voor niks mee :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')