SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer?
Zaterdag 9 juni.
Waar?
Scheveningen.
Mensen die zeker komen:
IhaveAmnesia
Onder voorbehoud:
Sylvesterrrquote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
filatelistfetisjist
Magnetronkoffie
MissionPhailed
henrivo
Okido..quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:38 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]laat me (nog) niet uit over mn voorkeuren
Me too.. zit te denken aan de Samsung Galaxy Nexus met 1-jarig abo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:38 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Dan moet alleen speciaal voor 30 juni nog een telefoon met Internet aanschaffen....
Ik waarschijnlijk ook. Dus ook maar gewoon aan de cola/ijsthee or whatsoever..quote:
Stom, dat ik daar niet aan gedacht heb..quote:
Zolang je niet op je t-shirt zit te kwijlen is er niks aan de hand joh, no worries..quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dus. Straks zijn het wel allemaal mensen die een heel boeien leven hebben en dat zit ik daar maar als autist
ben vaag hahahahaquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:43 schreef automatic_ het volgende:
Zo ongeveer op de route... Klinkt mog vaag haha
"Ik verwacht wel dat je me thuis brengt, maar ik ga niet zeggen waar ik woon"quote:
Juistquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
"Ik verwacht wel dat je me thuis brengt, maar ik ga niet zeggen waar ik woon"
Lekker gek doen joh!quote:
neuh lang haarquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lekker gek doen joh!![]()
Zeg Muts... Je hebt toch niet toevallig een kort pittig kapsel he?
* JK1982 met auto en motor het OV dood heeft verklaard..quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:46 schreef MsMessy het volgende:
Gelukkig is er voor mij als de NS meewerkt het nachtnet van de trein
Syl!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:48 schreef Weissman het volgende:
Als iemand nog een logeerplekje heeft, hou ik me aanbevolen
held op sokken kan op de fiets dus die zit in de buurtquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:48 schreef Weissman het volgende:
Als iemand nog een logeerplekje heeft, hou ik me aanbevolen
Okequote:Op donderdag 31 mei 2012 23:45 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
zit ergens tussen utrecht en breda
Óf hij heeft een hele goede conditie..quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:49 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
held op sokken kan op de fiets dus die zit in de buurt
Voel je je dan niet thuis?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja daaag, beetje bij een turk in een achterstandswijk logeren
Of hij houdt gewoon van fietsenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Óf hij heeft een hele goede conditie..
Da's best een stukkie. In dezelfde tijd rij ik met auto/motor naar huis..quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:51 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Ik denk dat veel mensen het niet 'fietsable' zouden vinden. Maar het is afhankelijk van hoeveel stoplichten ik tegenkom wel in een uur te doen op mijn 'normale' fiets
Dat moeten we niet hebbenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is niet het thuisvoelen maar de angst om aangerand te worden
+1quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Da's best een stukkie. In dezelfde tijd rij ik met auto/motor naar huis..
Vorige meet (andere SC) ook aan zitten denken. Maar toen toch maar naar huis gegaan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:53 schreef mutsieflutsie het volgende:
ach in het ergste geval pak ik wel een hotel
FHF?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Vorige meet (andere SC) ook aan zitten denken. Maar toen toch maar naar huis gegaan.
Misschien net zo makkelijk, hoewel het met een borrel op wel lekker zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:57 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Ik woon op loopafstandnou met flinke borrel kan het weleens kruipafstand wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup.. zelfde reden: uur rijden naar huis en best een biertje lusten. Plus dat ik eigenlijk nooit op vakantie ga, dus daarom een nachtje hotel best even lekker isquote:
Maar ikmhoorde ook dat jij op sommige mini meets gewoon wakker blijftquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yup.. zelfde reden: uur rijden naar huis en best een biertje lusten. Plus dat ik eigenlijk nooit op vakantie ga, dus daarom een nachtje hotel best even lekker is
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:58 schreef Weissman het volgende:
Ik woon op lift-afstandZet een blonde pruik op..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* JK1982 noteert: kniebeschermers niet vergeten..quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:58 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou met flinke borrel kan het weleens kruipafstand worden
Jij hoort veel te veel geloof ik...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar ikmhoorde ook dat jij op sommige mini meets gewoon wakker blijft
Sommige dingen moet je niet willen wetenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar ikmhoorde ook dat jij op sommige mini meets gewoon wakker blijft
Ik weet vast niet alles haha.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:02 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je niet willen weten![]()
Oh ik weet al van wie
Sorry...quote:
gelukkig maarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet vast niet alles haha.
[..]
Sorry...
Wees maar niet bang, veel meer is er ook nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik durf het nu ook niet meer te zeggen als ik meer weet, haha.
Uit betrouwbare bron weet ik dat er verder weinig te vertellen valtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik durf het nu ook niet meer te zeggen als ik meer weet, haha.
Ja, voor ik mijzelf voorbij ga pratenquote:
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #13quote:
quote:
Oh ja, ben al thuis..quote:
Ik met de iPad hahaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:23 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik lig er al in, met me laptop op me schoot
Hahaha, dan kan ik je de hand schudden..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:27 schreef LaPeach het volgende:
trusten voor de mensen die gaan slapen![]()
hier is de vermoeidheid ver te zoeken weer
Daar heb ik ook last van. Als ik te vroeg naar bed ga, dan kan ik een paar uur lang helemaal niet slapen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:29 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Hebben jullie nooit het idee dat je net iets eerder naar bed had willen gaan? Daar heb ik namelijk chronisch last van. En dan ga ik vrijdag en zaterdag op stap en dan ben ik soms echt helemaal afgebrand om 02:00
Ik zou graag willen maar lukt niet alles al geprobeerd..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:29 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Hebben jullie nooit het idee dat je net iets eerder naar bed had willen gaan? Daar heb ik namelijk chronisch last van. En dan ga ik vrijdag en zaterdag op stap en dan ben ik soms echt helemaal afgebrand om 02:00
Ik ga nooit uit, kom niet van m'n zolderkamer af.. Veel te eng!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:29 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Laatste keer dat ik je ahnd heb geschud was al een tijdje terugquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:32 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik zou graag willen maar lukt niet alles al geprobeerd..
@ JK, doen we toch elke dag al??
de virtuele hand danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ga nooit uit, kom niet van m'n zolderkamer af.. Veel te eng!
[..]
Laatste keer dat ik je ahnd heb geschud was al een tijdje terug
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:33 schreef JK1982 het volgende:
Ik ga nooit uit, kom niet van m'n zolderkamer af.. Veel te eng!
Uhm jawel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:35 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Even zonder dollen. er zitten hier toch niet alleen maar zolderkamerbewoners?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:35 schreef Held_op_Sokken het volgende:
quote:
wat dacht jij dan??quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:35 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Beetje...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:35 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Pics van jouw irritatie-zonequote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:37 schreef automatic_ het volgende:
Crap...iemand zit in mijn irritatei-zone en dat is, in dit geval, niet handig
Zullen we dat niet doen?quote:
terug irriterenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:37 schreef automatic_ het volgende:
Crap...iemand zit in mijn irritatei-zone en dat is, in dit geval, niet handig
Het valt wel mee. Ik ben één van de weinige zolderkamerbewoners op Fokquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:35 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Feitelijk doet die persoon niets, haha.quote:
Jij en tijn?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het valt wel mee. Ik ben één van de weinige zolderkamerbewoners op Fok
en Richard_prf en Schenkstroopquote:
heb ik nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:41 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Ik zou in de zomer iig in de kelder gaan zitten dat is koeler
Die ken ik allemaal niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
en Richard_prf en Schenkstroop
Ik pas wel in dat rijtje thuis
Heb ik nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:43 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Kwartetten?
Automatic, mag ik van jou uit het kwartet 'zolderkamerbewoners' Comp_Lex?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:44 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk het niet....
Ik zie nu pas dat #450
DAT IS ECHT FANTASTISCHquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:44 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk het niet....
Ik zie nu pas dat #450
Je hebt er verstand vanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:41 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Ik zou in de zomer iig in de kelder gaan zitten dat is koeler
Het zal wel een gevalletje soort zoekt soort zijn denk ikquote:
Ik denk dat Schenkie na tong de bekendste fokker isquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het zal wel een gevalletje soort zoekt soort zijn denk ik
Blijkbaar...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het zal wel een gevalletje soort zoekt soort zijn denk ik
Ik ben een nep-zolderkamerautist..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:46 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Hahaha daarom ben ik hier ook JK1982
en daar ook regelmatig in slaap valt snachtsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ben een nep-zolderkamerautist..
* JK1982 gewoon in de huiskamer zit
Kan je weleens gelijk in hebben. Haha.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat jij niet zo braaf bent in bed
stille waterenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat jij niet zo braaf bent in bed
D'r blijft ook echt helemaal niets geheim hier hè??quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:49 schreef LaPeach het volgende:
[..]
en daar ook regelmatig in slaap valt snachts
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kan je weleens gelijk in hebben. Haha.
quote:Onafhankelijk van het weer gaat de bbq aan.
Trusten!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:01 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Maar goed, ik ben te laat.. Slaap lekker allen!
Trustenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:01 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Maar goed, ik ben te laat.. Slaap lekker allen!
geen plannen nog..quote:
JK de oppasser!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb nog maar weinig plannen voor het weekend..
Oh ja, weer op m'n nichtjes passen zaterdag![]()
ohh coolquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb nog maar weinig plannen voor het weekend..
Oh ja, weer op m'n nichtjes passen zaterdag![]()
ahhh nouja ziet er gevuld uit zo de planningquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:05 schreef automatic_ het volgende:
Morgen (of vandaag) sporten, kapper en 's avonds feestje.
Zaterdag werken en bij oud collega eten.
Zondag heb ik een halve planning, maar weet niet of dat doorgaat.
Ik kan goed op mijzelf passenquote:
Nee zou ik ook niet doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik zeg altijd dat ik iets anders wil en uiteindelijk doe ik hetzelfde... Stukje eraf, laagjes en kleur erin. Denk alleen dat ik er nu niet teveel afhaal
trustenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga de iPad neerleggen en lekker slapen!
nee niet helemaal blond, vind persoonlijk wat donkerder ook mooier maar blonde plukjes kunnen ook welquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:13 schreef automatic_ het volgende:
Ja? Thnx! Dode puntjes, laagjes en dan is het al heeel anders!
Ik ben vaak van het chocolade.... Sms heb ik ook drie kleuren, maar blond is niets voor mijPlukjes wel
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:18 schreef automatic_ het volgende:
Jaaaa! Misschien komt er een foto op FB
Hoe durf je mij een Turk te noemen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja daaag, beetje bij een turk in een achterstandswijk logeren
yeahh ben benieuwdquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:18 schreef automatic_ het volgende:
Jaaaa! Misschien komt er een foto op FB
wat is er gebeurd met je tandpasta??quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Goedemorgen!
Het ging vanochtend maar nét goed, tandpasta is niet zo gezond cq veilig.
[..]
Hoe durf je mij een Turk te noemen?
En hoe weet jij dat de gemeente achterloopt met de bouw van het winkelcentrum hier in de wijk?
Ik wil eigenlijk m'n haar weer rood verven, maar ik ben bang dat ze daar op m'n werk diep ongelukkig van wordenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik zeg altijd dat ik iets anders wil en uiteindelijk doe ik hetzelfde... Stukje eraf, laagjes en kleur erin. Denk alleen dat ik er nu niet teveel afhaal
Ik ga vanmiddag naar H_Jquote:
Wat is er met die tanspasta?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Goedemorgen!
Het ging vanochtend maar nét goed, tandpasta is niet zo gezond cq veilig.
[..]
En hoe weet jij dat de gemeente achterloopt met de bouw van het winkelcentrum hier in de wijk?
Vanavond en Zaterdag: Geen ideequote:
Jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je haar rood verven???
(zoekt naarstig smiley index op mobiel, wegens dringend behoefte daaraan)
Dan zeg je even netjes 'dankjewel lieve Pien'quote:
Niet manipulatief genoegquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:39 schreef Pien85 het volgende:
Waarom luistert die man nou nooit naar mij?
Ja, ik had het fel rood, ooit... was tofquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:42 schreef automatic_ het volgende:
Rood... Fel??
Pien! Heb je die de watershow gezien van de Efteling!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:43 schreef JK1982 het volgende:
Gloeiende, gloeiende..
Vanmorgen mooi om 6.30 wakker, dus dan heb ik een uur om me te douchen, aan te kleden etc.
Ik knipper nog een keer met m'n ogen, en opeens is het 07.25..![]()
Ik snap er helemaal niks van
Haha, geweldig!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:43 schreef JK1982 het volgende:
Gloeiende, gloeiende..
Vanmorgen mooi om 6.30 wakker, dus dan heb ik een uur om me te douchen, aan te kleden etc.
Ja, gezienquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:47 schreef automatic_ het volgende:
Gisteren bestond de Efteling 60jaar en hebben ze de watershow geopend. Op YouTube zie je het
Ik ga zo 's kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:47 schreef automatic_ het volgende:
Gisteren bestond de Efteling 60jaar en hebben ze de watershow geopend. Op YouTube zie je het
Zeker, ben gelijk benieuwd hoe dat in het echt over komt.quote:
Pas aan het eind van de maandquote:
Ik kan nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:03 schreef automatic_ het volgende:
Ik probeer iemand over te halen om zondag te gaan haha. Gaat vast niet lukken
Ik wil er heenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:04 schreef JK1982 het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar daar lijkt me nou niks aan hè.. Beetje naar fonteintjes gaan zitten kijken..
quote:
tandpasta, schuim, kokhalzen, stikken - zijn dat genoeg woorden om de situatie te visualiseren?quote:
Ik ben verslaafd aan de snooze-knop.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:43 schreef JK1982 het volgende:
Gloeiende, gloeiende..
Juist!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:12 schreef Mystikvm het volgende:
SnoozeZet je wekker dan gewoon een half uur later, word je ook niet steeds wakker.
Doet me denken aan Bellagio Fountains.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:43 schreef JK1982 het volgende:
Gloeiende, gloeiende..
Da's dan vast voor meisjes ofzo, denk ik..quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:16 schreef LaPeach het volgende:
[..]had hetzelfde, bijna de afspraak met de ha gemist
![]()
Zelfde bedrijfquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Doet me denken aan Bellagio Fountains.
Geweldig!Ik zou alleen voor die show al naar de Efteling willen gaan...
Noem je mij een meisje?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Da's dan vast voor meisjes ofzo, denk ik..![]()
Ah, kijk eens aan.quote:
Nee, ik zeg dat de fontein vast voor meisjes is..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Noem je mij een meisje?
[..]
Ah, kijk eens aan.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat de fontein vast voor meisjes is..
Misschien weet ik ook wel waarom trouwens..![]()
Oh god, het is weer vrijdag![]()
Hopelijk is dat voor jou wat vanzelfsprekender dan dat het is voor mijquote:
Jawel, ik heb eigenlijk nooit problemen met slapen eerlijk gezegd. Mijn enige probleem is dat ik nog wel eens op de bank in slaap val..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:11 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hopelijk is dat voor jou wat vanzelfsprekender dan dat het is voor mij
Mijn vriend valt ook zeer regelmatig op de bank in slaapquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb eigenlijk nooit problemen met slapen eerlijk gezegd. Mijn enige probleem is dat ik nog wel eens op de bank in slaap val..
Heb je nog steeds pijn, ik meen daarover iets gelezen te hebben?
Gelukkig maar..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mijn vriend valt ook zeer regelmatig op de bank in slaapLigt net zo lekker als 't bed blijkbaar.
Ik heb nu een pijnstiller van de HA die z'n werk doet, dus nu slaap ik een stuk beter.
Mijn baas lastig vallen en voor het blok zettenquote:
Nee hij zegt dat hij gaat studeren en vraagt wat wij gaan doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ben ik er even niet, mis ik weer iets...
[..]
Ja, deeltijd.
Hihi, ik dacht dat hij vroeg of wij studeren.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee hij zegt dat hij gaat studeren en vraagt wat wij gaan doen
Neequote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hihi, ik dacht dat hij vroeg of wij studeren.
Haha. Ik naast mijn werk. Maar wat ik bedoel was dat ik studeer (vandaag studiedag), maarvroeg me af wat jullie gaan doen vandaagquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ben ik er even niet, mis ik weer iets...
[..]
Ja, deeltijd.
Kapper, boodschappen, vanavond naar een feestje. Morgen werken en bij een vriendinnetje etenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:22 schreef Held_op_Sokken het volgende:
[..]
Haha. Ik naast mijn werk. Maar wat ik bedoel was dat ik studeer (vandaag studiedag), maarvroeg me af wat jullie gaan doen vandaag
Iddquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vrijdag he... Blijkbaar nog steeds niet volledig hersteld.
Zo, je bent de eerste die ik ken diequote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:22 schreef automatic_ het volgende:
Zoooo! Deze mevrouw gaat weer even weg! Kapper en daarna om boodschapjes
Lekker dagje voor de boeg dusquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kapper, boodschappen, vanavond naar een feestje. Morgen werken en bij een vriendinnetje eten
ik vind het best leuk jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo, je bent de eerste die ik ken dieis op boodschappen doen..
Boodschappen doen leuk vinden?quote:
Bij de opleiding Geneeskunde schijnt dat vrij normaal te zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:19 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb altijd al een vrouw willen bodypainten eigenlijk.
Ik hoop voor je dat je haar in de verf zitquote:
Wel eerst ingeloot wordenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij de opleiding Geneeskunde schijnt dat vrij normaal te zijn.
quote:
Beetje mijn eigen kleur (chocolade bruin) en nog een tweede kleur, beetje koper.. We zullen zien of het mooi isquote:
Ben benieuwd, zal wel goed komen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Beetje mijn eigen kleur (chocolade bruin) en nog een tweede kleur, beetje koper.. We zullen zien of het mooi is
Beetje vertrouwen er in hebben, je hebt zelf de kleuren gekozen.quote:
Maak haar nou niet bangquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen er in hebben, je hebt zelf de kleuren gekozen.
Bodypaint is tofquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:19 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb altijd al een vrouw willen bodypainten eigenlijk.
Studerenquote:
Ik gebruik het woord ''turk'' voor mensen die ik niet magquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Kan ik niet bij hem solliciteren?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bodypaint is tof3 keer gedaan nu (kennis van me is bodypainter), erg gaaf!
Ik ben nooit zo moeilijk. En anders gooien we er iets anders overquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen er in hebben, je hebt zelf de kleuren gekozen.
Net zo makkelijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo moeilijk. En anders gooien we er iets anders over
Dank je.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:34 schreef Weissman het volgende:
Ik gebruik het woord ''turk'' voor mensen die ik niet mag
Kwestie van definities...quote:Je leek op een type uit het Midden Oosten dus dacht wel dat je turk zou zijn ofzo![]()
Gemeente Utreg? Ik ken die gemeente helemaal niet.quote:Sowieso Gemeente Utreg
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Kwestie van definities...
[..]
Gemeente Utreg? Ik ken die gemeente helemaal niet.Denken dat ik in een 1 persoons-bed pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die twee tweepersoonsbedden zijn nét genoeg voor jou toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Denken dat ik in een 1 persoons-bed pas
Dat is waar ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:47 schreef automatic_ het volgende:
Weissman wil niet in een achterstand wijk slapen zei hij
Dat moet ik zien, een Fok!ker van bijna 4 meter lang..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die twee tweepersoonsbedden zijn nét genoeg voor jou toch?
[..]
Dat is waar ook.
Wie beweert dat hij 4m lang is?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat moet ik zien, een Fok!ker van bijna 4 meter lang..
Een troll kan toch wel tegen een troll?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:59 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Niet zo gemeen tegen Weissman! Alleen ik mag dat
Absoluutquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:04 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hebben jullie ook van die dromen waarin je niet wakker wilt worden? Ondanks dat ze nergens op slaan? Gewoon, omdat je je daar vrolijk voelt?
Yepquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:04 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hebben jullie ook van die dromen waarin je niet wakker wilt worden? Ondanks dat ze nergens op slaan? Gewoon, omdat je je daar vrolijk voelt?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:06 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Maar ook dat nagevoel?Alsof het nog steeds speelt? En dan een teleurstelling achteraf omdat het niet echt is?
Ik ben niet gemeen liefje.. ik stel een doodgewone vraagquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:59 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Niet zo gemeen tegen Weissman! Alleen ik mag dat
Zeker.. Helaas gaan ze meestal over sex met 2 hele, hele knappe meidenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:04 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Maar ook dat nagevoel?Alsof het nog steeds speelt? En dan een teleurstelling achteraf omdat het niet echt is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |