SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer?
Zaterdag 9 juni.
Waar?
Scheveningen.
Mensen die zeker komen:
IhaveAmnesia
Onder voorbehoud:
Sylvesterrrquote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
filatelistfetisjist
Magnetronkoffie
MissionPhailed
henrivo
Okido..quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:38 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]laat me (nog) niet uit over mn voorkeuren
Me too.. zit te denken aan de Samsung Galaxy Nexus met 1-jarig abo.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:38 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Dan moet alleen speciaal voor 30 juni nog een telefoon met Internet aanschaffen....
Ik waarschijnlijk ook. Dus ook maar gewoon aan de cola/ijsthee or whatsoever..quote:
Stom, dat ik daar niet aan gedacht heb..quote:
Zolang je niet op je t-shirt zit te kwijlen is er niks aan de hand joh, no worries..quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dus. Straks zijn het wel allemaal mensen die een heel boeien leven hebben en dat zit ik daar maar als autist
ben vaag hahahahaquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:43 schreef automatic_ het volgende:
Zo ongeveer op de route... Klinkt mog vaag haha
"Ik verwacht wel dat je me thuis brengt, maar ik ga niet zeggen waar ik woon"quote:
Juistquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
"Ik verwacht wel dat je me thuis brengt, maar ik ga niet zeggen waar ik woon"
Lekker gek doen joh!quote:
neuh lang haarquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lekker gek doen joh!![]()
Zeg Muts... Je hebt toch niet toevallig een kort pittig kapsel he?
* JK1982 met auto en motor het OV dood heeft verklaard..quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:46 schreef MsMessy het volgende:
Gelukkig is er voor mij als de NS meewerkt het nachtnet van de trein
Syl!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:48 schreef Weissman het volgende:
Als iemand nog een logeerplekje heeft, hou ik me aanbevolen
held op sokken kan op de fiets dus die zit in de buurtquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:48 schreef Weissman het volgende:
Als iemand nog een logeerplekje heeft, hou ik me aanbevolen
Okequote:Op donderdag 31 mei 2012 23:45 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
zit ergens tussen utrecht en breda
Óf hij heeft een hele goede conditie..quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:49 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
held op sokken kan op de fiets dus die zit in de buurt
Voel je je dan niet thuis?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja daaag, beetje bij een turk in een achterstandswijk logeren
Of hij houdt gewoon van fietsenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Óf hij heeft een hele goede conditie..
Da's best een stukkie. In dezelfde tijd rij ik met auto/motor naar huis..quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:51 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Ik denk dat veel mensen het niet 'fietsable' zouden vinden. Maar het is afhankelijk van hoeveel stoplichten ik tegenkom wel in een uur te doen op mijn 'normale' fiets
Dat moeten we niet hebbenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is niet het thuisvoelen maar de angst om aangerand te worden
+1quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Da's best een stukkie. In dezelfde tijd rij ik met auto/motor naar huis..
Vorige meet (andere SC) ook aan zitten denken. Maar toen toch maar naar huis gegaan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:53 schreef mutsieflutsie het volgende:
ach in het ergste geval pak ik wel een hotel
FHF?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Vorige meet (andere SC) ook aan zitten denken. Maar toen toch maar naar huis gegaan.
Misschien net zo makkelijk, hoewel het met een borrel op wel lekker zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:57 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Ik woon op loopafstandnou met flinke borrel kan het weleens kruipafstand wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup.. zelfde reden: uur rijden naar huis en best een biertje lusten. Plus dat ik eigenlijk nooit op vakantie ga, dus daarom een nachtje hotel best even lekker isquote:
Maar ikmhoorde ook dat jij op sommige mini meets gewoon wakker blijftquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yup.. zelfde reden: uur rijden naar huis en best een biertje lusten. Plus dat ik eigenlijk nooit op vakantie ga, dus daarom een nachtje hotel best even lekker is
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:58 schreef Weissman het volgende:
Ik woon op lift-afstandZet een blonde pruik op..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* JK1982 noteert: kniebeschermers niet vergeten..quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:58 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou met flinke borrel kan het weleens kruipafstand worden
Jij hoort veel te veel geloof ik...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar ikmhoorde ook dat jij op sommige mini meets gewoon wakker blijft
Sommige dingen moet je niet willen wetenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar ikmhoorde ook dat jij op sommige mini meets gewoon wakker blijft
Ik weet vast niet alles haha.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:02 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je niet willen weten![]()
Oh ik weet al van wie
Sorry...quote:
gelukkig maarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet vast niet alles haha.
[..]
Sorry...
Wees maar niet bang, veel meer is er ook nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik durf het nu ook niet meer te zeggen als ik meer weet, haha.
Uit betrouwbare bron weet ik dat er verder weinig te vertellen valtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik durf het nu ook niet meer te zeggen als ik meer weet, haha.
Ja, voor ik mijzelf voorbij ga pratenquote:
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #13quote:
quote:
Oh ja, ben al thuis..quote:
Ik met de iPad hahaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:23 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik lig er al in, met me laptop op me schoot
Hahaha, dan kan ik je de hand schudden..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:27 schreef LaPeach het volgende:
trusten voor de mensen die gaan slapen![]()
hier is de vermoeidheid ver te zoeken weer
Daar heb ik ook last van. Als ik te vroeg naar bed ga, dan kan ik een paar uur lang helemaal niet slapen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:29 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Hebben jullie nooit het idee dat je net iets eerder naar bed had willen gaan? Daar heb ik namelijk chronisch last van. En dan ga ik vrijdag en zaterdag op stap en dan ben ik soms echt helemaal afgebrand om 02:00
Ik zou graag willen maar lukt niet alles al geprobeerd..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:29 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Hebben jullie nooit het idee dat je net iets eerder naar bed had willen gaan? Daar heb ik namelijk chronisch last van. En dan ga ik vrijdag en zaterdag op stap en dan ben ik soms echt helemaal afgebrand om 02:00
Ik ga nooit uit, kom niet van m'n zolderkamer af.. Veel te eng!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:29 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Laatste keer dat ik je ahnd heb geschud was al een tijdje terugquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:32 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik zou graag willen maar lukt niet alles al geprobeerd..
@ JK, doen we toch elke dag al??
de virtuele hand danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ga nooit uit, kom niet van m'n zolderkamer af.. Veel te eng!
[..]
Laatste keer dat ik je ahnd heb geschud was al een tijdje terug
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:33 schreef JK1982 het volgende:
Ik ga nooit uit, kom niet van m'n zolderkamer af.. Veel te eng!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |