SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaatThe only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Watquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi Snarf![]()
![]()
Doei allemaalIk ga slapen
![]()
Welterusten
Hoi ouwe quizzer.quote:
quote:
Trusten chickquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi Snarf![]()
![]()
![]()
Welterusten
trustequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi Snarf![]()
![]()
![]()
Welterusten
Gewoon meelullen, over een minuut of 10 is ze er gewoon weerquote:
Ik kan mezelf wel goed beheersen vind ik zelf ja, rij sowieso lang niet zo lomp als een boel jongens die ik ken die motorrijden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja ok een motor kopen die niet zoveel kan, kan alsnog relatief veel vergeleken bij een auto haha. En dan op 2 wielen. Neh ik laat jou wel gewoon motor rijden. Volgens mij kan jij je nog wel beheersen.
Ik denk dat een 600 inderdaad prima is voor jou. 1000 is ook meteen zo zwaar he. En de 600's van nu zijn net zo snel als de 1000's van toen. Wat doet een R6 naar de 100 in 1? 2,9 sec?
Had jij ooit een fobo?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:38 schreef marbasnarf het volgende:
ik heb curves.. iets teveel naar mijn zin, maar curves zijn curves ghehe
en hoiiii CA![]()
ik ken datquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Laten we het er op houden dat veel van de dingen die ik leuk aan haar vond, slechts een fase waren waar ze door heen ging.
nee geen fobo..quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Had jij ooit een fobo?
Curves zijn goed.
En toen zat iedereen achter je aan na 1 meet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:38 schreef marbasnarf het volgende:
ik heb curves.. iets teveel naar mijn zin, maar curves zijn curves ghehe
en hoiiii CA![]()
Iddquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon meelullen, over een minuut of 10 is ze er gewoon weer
Ik ga geen grap maken nuquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:39 schreef Flippiee het volgende:
Curves. Levi die broeken heeft voor curves
en ondertussen fokken... * ieuw ik zie teveel bloot...."* ghehequote:
Ghehe we hebben wel vertrouwen in dr hequote:
Lolquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En toen zat iedereen achter je aan na 1 meet.
ik was niet bij DE meet...quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En toen zat iedereen achter je aan na 1 meet.
Hoeft niet hoorquote:
Wat?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en ondertussen fokken... * ieuw ik zie teveel bloot...."* ghehe
Niet dan?quote:
We kennen haar wel een beetjequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe we hebben wel vertrouwen in dr he
Jammer geen snarf curves dusquote:
Inderdaad.quote:
Game of Thrones zeker.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en ondertussen fokken... * ieuw ik zie teveel bloot...."* ghehe
Dat is het lastige ook. Je kunt helpen maar alleen als iemand dat zelf ook wil of kan aanvaarden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vond het heel erg voor haar maar ik vond het voor mezelf op een gegeven moment echt zoiets als toekijken hoe iemand langzaam zelfmoord pleegt en ik zag er ook tegen op om haar te zien want het is juist heel moeilijk dat iemand waar je om geeft zichzelf zo behandeld en je toekijkt en je niets kan doen.
Haar problemen werden meer mijn problemen en toen heb ik op dat moment voor mezelf gekozen.
Dikke hint dit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:42 schreef El_Matador het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Loka wel stoer vind dat ze haar foto's hier post. Ze is vooralsnog de enige.
weet eigenlijk niet eens hoe dat moet.. en daarnaast zou ik zo snel ook nietw eten welke foto ik heeeeeel graag zou willen delenquote:
Waar zijn jouw foto's?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:42 schreef El_Matador het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Loka wel stoer vind dat ze haar foto's hier post. Ze is vooralsnog de enige.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad.
Op zich vind ik haar plan wel heel aantrekkelijk klinken
Bij Roy was je erbij.quote:
Begrijpelijk. Ik heb er toevallig net een lessenserie over gegeven.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vond het heel erg voor haar maar ik vond het voor mezelf op een gegeven moment echt zoiets als toekijken hoe iemand langzaam zelfmoord pleegt en ik zag er ook tegen op om haar te zien want het is juist heel moeilijk dat iemand waar je om geeft zichzelf zo behandeld en je toekijkt en je niets kan doen.
Haar problemen werden meer mijn problemen en toen heb ik op dat moment voor mezelf gekozen.
Laat mij keuren daar ben ik goed in.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
weet eigenlijk niet eens hoe dat moet.. en daarnaast zou ik zo snel ook nietw eten welke foto ik heeeeeel graag zou willen delen
De foto van je blote buik.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
weet eigenlijk niet eens hoe dat moet.. en daarnaast zou ik zo snel ook nietw eten welke foto ik heeeeeel graag zou willen delen
je riem extra strak aantrekken zodat je zon piemelfiguur in je broek krijgtquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:42 schreef formerjellybean het volgende:
Oh die levi curves broeken helpen die ook bij holle rug ik heb namelijk altijd oorlog met mijn broeken , ik heb een zandloper figuur en er kan bovenaan altijd zowat een hand tussen aan de bovenkant terwijl die verder goed zit.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je riem extra strak aantrekken zodat je zon piemelfiguur in je broek krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |