quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:14 schreef TheDutchguy het volgende:
Zeker, probleem is, ik zoek nog even fijne muziek. Dus gewoon echt chille muziek, alain clark stijl ofzo. Iemand tips?
Nou zonet werd ik ter verantwoording geroepen over degene die met mij meereisdequote:Op donderdag 31 mei 2012 23:17 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Je lijkt zijn vriendin wel
Lloret is gewoon een verlengde van Nederland man.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:18 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Gewoon met ouders en zus
Laten ga ik nog met vrienden naar Llorret.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:14 schreef TheDutchguy het volgende:
Zeker, probleem is, ik zoek nog even fijne muziek. Dus gewoon echt chille muziek, alain clark stijl ofzo. Iemand tips?
Maar met meer zon en grotere clubs. Het wordt ook niet een culturele vakantie ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:18 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Lloret is gewoon een verlengde van Nederland man.
Je wilt gewoon meiden neukenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:21 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Maar met meer zon en grotere clubs. Het wordt ook niet een culturele vakantie ofzo
Jel stvarno?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Met alle respect, maar zeker in zaken vind ik het echt belangrijk om zaken te kunnen doen in het land waar ik 'te gast' ben. Puur principieel uit respect voor de mensen en het land.. behalve dat, mensen waarderen je er ook veel meer door.
Even zien.. Op het moment 6.
Goed:
Nederlands, Engels, Duits, Servisch
Buitenbeentje:
Latijn, al tel ik hem wel mee, want met Latijn als basis gaat me veel helpen bij m'n lijstje 'talen die ik wil leren'
Basis:
Frans.
Wil komend academisch jaar m'n Frans gaan ophalen tot sowieso B2 niveau. En beginnen aan een cursus Arabisch en/of Italiaans.
Doel is om voor m'n.. laten we zeggen.. 22/23'ste 25ste m'n Frans, Italiaans, Arabisch en Spaans op B2/C1 niveau te hebben.
22/23 is bij nader inzien toch een beetje optimistisch
deel het met ons!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:24 schreef Winegummetje het volgende:
Ik heb de ware ik van meneer Valk ontdekt. En hij is zo schatttug!
ook morgen! partyharddddquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:37 schreef Baalhaar het volgende:
Morgenavond examenfeest met alle eindexamenklassen, wordt gekkkkkkkkkk!![]()
Wanneer zijn jullie eindexamenfeesten?
Wij hadden een puik kerstgala.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:37 schreef Baalhaar het volgende:
Morgenavond examenfeest met alle eindexamenklassen, wordt gekkkkkkkkkk!![]()
Wanneer zijn jullie eindexamenfeesten?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:40 schreef Baalhaar het volgende:
Ook wel grappig om al die mensen te zien die speciaal voor de examens een account op FOK! hebben aangemaakt
De neef van een vriend staat achter de bar morgenavond trouwens, gratis drank, dus dat wordt helemaal naar de klotuhhhh![]()
Ik neem een tussenjaar en ga gewoon een heel jaar naar de klotuhhhhquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:44 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]Ik ga een week lang naar de klotuhhhhh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |