SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 01-06-2012 21:59:57 ] | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Omdat Muis eerst alleen de ballen zag in de aftellert.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:19 schreef tombolafan het volgende:
Waarom is het aftelpopje een sneeuwpop?
En dan hebben we vast een teller voor de kerstmeet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat Muis eerst alleen de ballen zag in de aftellert.
En later pas de sneeuwpop![]()
Omdat we hopen dat het dan iets koeler is bij henkquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:19 schreef tombolafan het volgende:
Waarom is het aftelpopje een sneeuwpop?
Het was een beetje een inside joke.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Hier is ze al:
Vorige week hadden we nog hoop
Nu voel ik me een buitenstaanderquote:
Inside Steve?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap 'm ook niet, dus ik weet niet welke inside Steve bedoelt.
Eh... Doe nummer 2 maar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook met mosterdsoepie en chocotaart voor 12,50?
Of alleen het buffetje voor 10,-?
Na ruim 3 jaar Groningen vraag je me nu pas mee uitquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar de bioscoop. Jij en ik
Ohjaquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:41 schreef Steve het volgende:
Nou dan was 'ie wel heel inside.. Een-persoon-inside.
.
NSF, dat we naar buiten liepen en ik hoorde dat Joan nog zou komen en niet helemaal helder nadacht.
Ik wist heul niet van dingen en zulks en alles en niets en NIEMAND HOUDT MIJ OP DE HOOGTEquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Na ruim 3 jaar Groningen vraag je me nu pas mee uit.
Doen we!quote:
Ohjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:41 schreef Steve het volgende:
Nou dan was 'ie wel heel inside.. Een-persoon-inside.
.
NSF, dat we naar buiten liepen en ik hoorde dat Joan nog zou komen en niet helemaal helder nadacht.
Maar ben je er al achter wáár je haar nou van kende?quote:
Telkens wees je me af.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wist heul niet van dingen en zulks en alles en niets en NIEMAND HOUDT MIJ OP DE HOOGTE![]()
Ik zit al vanaf het begin te kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:40 schreef Cee het volgende:
Vulture, Wesley Sneijder nu op Nederland 1. Als je wil.
Ik zou 'm een stuk schattiger vinden als ie niet zo'n dood paard mee zou trekken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf het begin te kijken
Zo schattig die beelden uit de jeugd
Wacht maar tot ie voorbij komt in dat afzichtelijk glimmende net-niet-baby-blauwe trouwpakquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf het begin te kijken
Zo schattig die beelden uit de jeugd
Effe dimmen ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik kon toen alleen maar naar de teentjes van Yolanthe kijken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Vorig jaar bij het NSF heb ik Wesley Sneijder nog IRL gespot.
Ik wilde alleen je pluizigheid om me heen...quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat dat andere is
Ik alleen naar die van mezelf, omdat er bijna overheen gereden werd door Yo en Wes na afloopquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kon toen alleen maar naar de teentjes van Yolanthe kijken.
Blijf je slapen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wilde alleen je pluizigheid om me heen...
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie voorbij komt in dat afzichtelijk glimmende net-niet-baby-blauwe trouwpak
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou 'm een stuk schattiger vinden als ie niet zo'n dood paard mee zou trekken.
Istie... pluizig en blauw?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wilde alleen je pluizigheid om me heen...
Ik voel een tekst voor onze ESF-inzending van volgend jaar opkomen Greysquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Istie... pluizig en blauw?![]()
De kleur waar ik zo van hou?
Niet groen, niet grijs en niet grauw?
Niet?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:48 schreef Renesite het volgende:
Ja ho even. Ik kan al die verwachtingen straks heul niet waarmaken!
Geen zorgen, ik heb hele lage verwachtingen van je.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:48 schreef Renesite het volgende:
Ja ho even. Ik kan al die verwachtingen straks heul niet waarmaken!
23,7 centimeter. 1 milimeter langer dan die van Patrick. Opdat je dat even weetquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik heb hele lage verwachtingen van je.
Da's best lang voor een voorhoofdquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
23,7 centimeter. 1 milimeter langer dan die van Patrick. Opdat je dat even weet
PIEMEEELLLquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's best lang voor een voorhoofd
Daar ben ik me wel ten dele van bewust ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's best lang voor een voorhoofd
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar ben ik me wel ten edele dele van bewust ja.
quote:
Je doet eng.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Blijf je slapen?! Zo groot ben jij niet
Maar WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARVANquote:
Ik was erbij toen je het zei en zag de angst en verdriet in je ogen. Ik ben blij voor je.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was bang dat ik het niet meer kon.
Wat? Toch een tweepersoons kamer met Takke?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je te veel baggert ga je in september ZONDER TOETJE NAAR BED!
Hahahahaquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
De volgende meet kom ik er vast wel achterquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ben je er al achter wáár je haar nou van kende?
Of moeten we je even helpen een zestiendegraads verhoor in te stellen?
Ja, maar toch... als ik anders in elkaar had gestoken dan had je kans gemaakt, moemsel.quote:
Word je dan na het buffet direct met de taxi afgevoerd?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
En anders Tombo wel. Die gaat nu al wiki-en.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
De volgende meet kom ik er vast wel achter.
Ja! Cor komt je dan wel halen!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Word je dan na het buffet direct met de taxi afgevoerd?
Dat moet gevierd worden!quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was bang dat ik het niet meer kon.
Laat me ook even mijn momentje hebbenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:00 schreef Renesite het volgende:
Die blauwen denken altijd stoer te doen. Hhahahahahaa![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:01 schreef tombolafan het volgende:
moemoe?
Gewerkt bij AH? Of bij Dekamarkt? Of toch Dronten? Of Gent? Of getennist toen je klein was?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Laat me ook even mijn momentje hebben! Ik straal al zo weinig autoriteit uit
.
Je hebt geen fobo, help me eens...quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was erbij toen je het zei en zag de angst en verdriet in je ogen. Ik ben blij voor je.
Dus dit betekent... Geen pluizigheid? Nooit....?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar toch... als ik anders in elkaar had gestoken dan had je kans gemaakt, moemsel.
Ik was die met bril in het rood wit blauwe jurkje.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En anders Tombo wel. Die gaat nu al wiki-en.
Erik heeft mooier haar dan Ericquote:
NOEM JIJ JEZELF NU DIK!?quote:
Jawel. Jawel!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dus dit betekent... Geen pluizigheid? Nooit....?
Dan zie ik misschien een heel pluizig iemand, weet het nog niet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet gevierd worden!
Heb jij toevallig 15 september iets te doen?
Niet dat je daar wat op ziet. Ze voyeurt alleen maar.quote:
Ohhhhh! Heb ik een sticker voor je getekend of had je mijn sticker?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was die met bril in het rood wit blauwe jurkje.Ik heb zelfs nog met jouw stickerT rondgelopen.
Zie dm voor iedentiffiekeesjun link!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ohhhhh! Heb ik een sticker voor je getekend of had je mijn sticker?
Ja maar misschien zie ik overlappende vrienden (naast FOK!kers danquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet dat je daar wat op ziet. Ze voyeurt alleen maar.
Ik had jouw sticker. Die jij weer aan HPKW had gegeven.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ohhhhh! Heb ik een sticker voor je getekend of had je mijn sticker?
Jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik werd op de meet 2x herkend als "de vriend van.." Eerst door Yvonne en daarna door moemoe... die herkende mijn gezicht via facebook, niet wetende dat ik ook een fok!ker was!
En daarna nog door Ceemaar dan gewoon als PatriQue89
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet dat je daar wat op ziet. Ze voyeurt alleen maar.
quote:
Hoi, weet je nog wie ik ben?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
JaIk zag die mensenmassa in de verte en dacht oh god oh god dan ga ik daar straks tussen staan en wat doe ik, wat zeg ik? "Hai. Wheheheh. Heh." En toen zag ik jooooouuu en dacht ik oooohhh een bekende, die ken ik jaaaaaaa, *klamp*.
Klampte je aan hem?quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
JaIk zag die mensenmassa in de verte en dacht oh god oh god dan ga ik daar straks tussen staan en wat doe ik, wat zeg ik? "Hai. Wheheheh. Heh." En toen zag ik jooooouuu en dacht ik oooohhh een bekende, die ken ik jaaaaaaa, *klamp*.
Zo bedeesd zag je er anders niet uit hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bent wel populairquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Laat me ook even mijn momentje hebben! Ik straal al zo weinig autoriteit uit
.
En nu wil ik weten welke link je haar geDMd hebt.quote:
Gewoon eentje uit de bucket waar ze toch al toegang tot heeft omdat ze er wasquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En nu wil ik weten welke link je haar geDMd hebt.![]()
Niet omdat het niet mocht, maar omdat ik onuitstaanbaar nieuwsgierig ben.
Jaaa! Gooi het nu maar hier openbaar op Fok! ook nog!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon eentje uit de bucket waar ze toch al toegang tot heeft omdat ze er was
Nr 42.
Ja? Herkenning?quote:
dm je facebook-account eensquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja ho eens, straks worden we nog vrienden ook.
Mooi! Dan kan ik nu naar bed.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi! Dan kan ik nu naar bed.![]()
Trust allen!
Onvoorstelbaar!quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:25 schreef moemoe het volgende:
Er gaat een wereld voor me open, wist niet dat het ook bestond.
Dat nummer heb ik vanavond nog gedraaid, nav je facebookliedjequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Istie... pluizig en blauw?![]()
De kleur waar ik zo van hou?
Niet groen, niet grijs en niet grauw?
De tekst was echt zo tofquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik slinger er wel wat sfeer in..
PARTEHHH FOR EVERYBODY DANS!
Nee, omdat Muis van begin af aan een dansend paar als aftellert had en die pokkesite het steeds verandert naar een sneeuwman.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat Muis eerst alleen de ballen zag in de aftellert.
En later pas de sneeuwpop![]()
Komt helemaal goedquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:41 schreef Rewimo het volgende:
*klamp* hè?
Dat wordt *klamp* aan Indaha en Cat dus
Oh, verkeerd begrepen danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, omdat Muis van begin af aan een dansend paar als aftellert had en die pokkesite het steeds verandert naar een sneeuwman.
Niet liegen he
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, omdat Muis van begin af aan een dansend paar als aftellert had en die pokkesite het steeds verandert naar een sneeuwman.
Niet liegen he
Indaha krijgt het drukquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:41 schreef Rewimo het volgende:
*klamp* hè?
Dat wordt *klamp* aan Indaha en Cat dus
Zal ik?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:05 schreef Greys het volgende:
Oeh en vanaf morgen staat ie al op 3 maanden, 1 week enz
Heej, waar is de sneeuwman gebleven?quote:
Ik mis hem nu al.quote:
7quote:
Zonnebrand al gekocht?quote:
JE BENT VERPLICHT!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:57 schreef iBenny het volgende:
Ik hoorde dat ik hier bij móet zijn. Dus ik meld me bij deze aan...
Eten? Oh, ja hoor... was toen ook gezelligquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:59 schreef Greys het volgende:
Bennyyyyyyyyyyy
Met of zonder eten?
Of wil je daar nog even over nadenken?
Ik channel Greys:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eten? Oh, ja hoor... was toen ook gezellig
Die van 10 euroquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik channel Greys:
Wil je alleen het buffetje voor 10 euro of wil je voor 12.50 ook een mosterdsoepie vooraf en chocolaaaadetaart als toetje?
OMGquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG... volgens mij heb ik mijn schoenen in het hotel laten staan, de vorige keer
Kan wel janken!
Rene gaat zo eerst kijken of ze bij hem thuis staan... als dat niet zo is, kan het haast niet anders dan in het hotel...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:13 schreef indaha het volgende:
[..]
OMGbel Ed, misschien staan ze er nog of bij de gevonden voorwerpen
![]()
Hebben ze dat in hotels eigenlijk
Denk er maar ff over na hoor Benny, je mag het een week van te voren nog zeggen welke je wiltquote:
Ik denk dat ze bij Rene staanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Rene gaat zo eerst kijken of ze bij hem thuis staan... als dat niet zo is, kan het haast niet anders dan in het hotel...
ALS ED ZE HEB WEGGEPLEURT DAN GAAT IK DAT HOTEL BOYCOTTEN HOOR! OMG!!
Dan heeft het kamermeisje ze gevonden en hebben ze de schoenen vast nog wel liggen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet... volgens mij echt in het hotel..
WAAR IS ERIKquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Rene gaat zo eerst kijken of ze bij hem thuis staan... als dat niet zo is, kan het haast niet anders dan in het hotel...
ALS ED ZE HEB WEGGEPLEURT DAN GAAT IK DAT HOTEL BOYCOTTEN HOOR! OMG!!
Nou, iddquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:27 schreef indaha het volgende:
[..]
WAAR IS ERIKnu is er een hysterische crisis en nu is hij er niet
Ik wacht ff rene af, en anders bel ik morgen ff!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Dan heeft het kamermeisje ze gevonden en hebben ze de schoenen vast nog wel liggen.. Gewoon even bellen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:27 schreef indaha het volgende:
[..]
WAAR IS ERIKnu is er een hysterische crisis en nu is hij er niet
Oooooooooooohw.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk er maar ff over na hoor Benny, je mag het een week van te voren nog zeggen welke je wilt
Loopt ze al dagen in je hakken rondquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Dan heeft het kamermeisje ze gevonden en hebben ze de schoenen vast nog wel liggen.. Gewoon even bellen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:33 schreef Greys het volgende:
En Ed lijkt me niet de persoon om ze harteloos weg te kwakken hoor.
Ik ken hem niet, maar toch, van horen zeggen
Zouden ze wel netjes recht in het gevonden-voorwerpen-hok staan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:33 schreef Greys het volgende:
En Ed lijkt me niet de persoon om ze harteloos weg te kwakken hoor.
Ik ken hem niet, maar toch, van horen zeggen
OMG, JE SCHOENEN!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG... volgens mij heb ik mijn schoenen in het hotel laten staan, de vorige keer
Kan wel janken!
quote:
Misschien hebben die Grieken die schoenen wel!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:49 schreef JJdJ1984 het volgende:
IN GRIEKENLAND DAAR IS PAS CRISISISISISIS!!!!111
IS DAT OOK WAAR DRIES IS?!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:49 schreef JJdJ1984 het volgende:
IN GRIEKENLAND DAAR IS PAS CRISISISISISIS!!!!111
DAN IS HET DE SCHULD VAN DE EUROOOOOO!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien hebben die Grieken die schoenen wel!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
CRISIS!![]()
Wacht, Erik gaf gisteren wat goede tips over hoe je moet handelen in geval van crisis.
1 Vooral panikeren.
2 Hysterisch gillen
3 gebruik caps-Lock
4 Gebruik meerdere berichten om je hysterie goed over te laten komen.
Eens kijken of wij dat ook kunnen.![]()
NEE DIE IS AAN HET OEFENEN VOOR ZIJN ENIGE TV OPTREDEN PER JAAR NAMELIJK DE TOUR DU JOURRRRquote:
FASHIONPOLICE, goedenavond.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:49 schreef JJdJ1984 het volgende:
BEL DE POLITIE, DE BRANDWEERRRRRRR, EN DE AMBULANCE!!!!!
JAAAAAAA JIJ HEBT TENMINSTE SCHOENEN. DIE HONGERNEGERTJES IN GRIEKENLAND HEBBEN GEEN SCHOENENENENENquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
WAT? BEN JIJ WEL GOED BIJ JE HOOFD?![]()
HET ZIJN VERDOMME SCHOENEN!!!
YOU TELL HIM.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
WAT? BEN JIJ WEL GOED BIJ JE HOOFD?![]()
HET ZIJN VERDOMME SCHOENEN!!!
MOETEN ZE NIET IN GRIEKENLAND GAAN WONEN! SCHOOIERTSSSS!!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:51 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
JAAAAAAA JIJ HEBT TENMINSTE SCHOENEN. DIE HONGERNEGERTJES IN GRIEKENLAND HEBBEN GEEN SCHOENENENENEN
WAT DOEN DIE HONGERNEGERTJES ÜBERHAUPT IN GRIEKENLAND?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:51 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
JAAAAAAA JIJ HEBT TENMINSTE SCHOENEN. DIE HONGERNEGERTJES IN GRIEKENLAND HEBBEN GEEN SCHOENENENENEN
Jaaaaaaaaaaaaa we maken iets positiefs van iets negatiefsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
OH, dit is het volgens songfestival nummer, ik voel het..
LOST MY SHOES![]()
Zeg zeg zeg, bescheiden maat 45 hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:53 schreef indaha het volgende:
OPSPORING VERZOCHT: EEN PAAR SCHOENEN MET KILLERHEELS MAAT 48+
![]()
HEEFT U INFORMATIE SMS 06-GREYSGEHAKTBALLENTAART
En als je ze dan weer hebt:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
LOST MY SHOES![]()
The Greek singer's wearing them!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
LOST MY SHOES![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
En als je ze dan weer hebt:
I GOT MY SHOES BACK ONNN
HERE I COMEEEE
DA DA DUMMMMM
Eh, ja, want maat 48 is wel erg groot.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeg zeg zeg, bescheiden maat 45 hoor
Ja, gewoon 2 paar hoor... heus niet meer...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:54 schreef JJdJ1984 het volgende:
MAAR JE MERKT HET TOCH ALS JE OP JE SOKKEN LOOPT
(ja, ik snap dat er sprake was van twee paarof misschien nog wel meer
)
HET IS EEN COMPLOT!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:55 schreef iBenny het volgende:
Dit doet mij denken aan Blof ft. Counting Crows - Holiday in Spain....
"Mijn schoenen zijn gejat. Maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat"
Tas te kleinquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, gewoon 2 paar hoor... heus niet meer...
dat pastte niet meer in mn tas
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeg zeg zeg, bescheiden maat 45 hoor
Zo beterquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:53 schreef indaha het volgende:
OPSPORING VERZOCHT: EEN PAAR SCHOENEN MET KILLERHEELS MAAT 48-
![]()
HEEFT U INFORMATIE SMS 06-GREYSGEHAKTBALLENTAART
Geweldig,quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:00 schreef tombolafan het volgende:
Watching the ESC, with tha FOK!s
went back home, wearing ONLY socks
wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere are my shoeeeeeeeeeeeeeeeees
Called the hotel, asking Ed where they could be,
He said that he could do nothing for me
I lost my shoes in the bienvenue hotel...
If you've seen them, please can you tell?
My killer-heels size 45, I really need them back!
cause without those shoes I walk completely for gek
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:00 schreef tombolafan het volgende:
Watching the ESC, with tha FOK!s
went back home, wearing ONLY socks
Called the hotel, asking Ed where they could be,
He said that he could do nothing for me
I lost my shoes in the bienvenue hotel...
If you've seen them, please can you tell?
My killer-heels size 45, I really need them back!
cause without those shoes I walk completely for gek
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb trouwens geen verloren, eenzame schoensels zien staan toen ik mijn spullen uit de kamer haalde.
Ik denk dat ze ergens anders staan.
En anders heeft Ed waarschijnlijk wel een kluis met gevonden voorwerpen, allemaal netjes op alfabet gerangschikt en gesorteerd op kleur.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:08 schreef Muis006 het volgende:
HEB IK DE HYSTERIE GEMIST?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:09 schreef Muis006 het volgende:
Ik denk dat Ed al zeker een week de blitzzz maakt met zijn nieuwe hippe pattas.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:09 schreef Muis006 het volgende:
Ik mag leijjuh dat hij ermee van de trappen is gestort.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:09 schreef Muis006 het volgende:
We kunnen voor jou de hysterie nog wel even rekken hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:08 schreef Muis006 het volgende:
HEB IK DE HYSTERIE GEMIST?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We kunnen voor jou de hysterie nog wel even rekken hoor.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:13 schreef tombolafan het volgende:
Roger, zitten die killerheels maat 45 jou niet een beetje krap?
IK HEB JE SCHOENEN GEVONDEN PATRIQUE!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Ik begin idd een beetje pijn in mijn voeten te krijgen.![]()
DANKJEquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IK HEB JE SCHOENEN GEVONDEN PATRIQUE!
JA< GADVER!!! NU KAN IK NIET MEER SLAPEN VANNACHTquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Misschien heeft Ed ze wel expres weggenomen, heeft hij een geheime schoenenfetisj!
Slaap jij met je schoenen aan ja?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JA< GADVER!!! NU KAN IK NIET MEER SLAPEN VANNACHT
Moet je eens bedenken wat hij allemaal met die schoenen zou kunnen doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JA< GADVER!!! NU KAN IK NIET MEER SLAPEN VANNACHT
HOU OOHHOOOOPquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet je eens bedenken wat hij allemaal met die schoenen zou kunnen doen.
Niet de schuld op Ed schuiven terwijl je net toegaf dat jij ze aan hebtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Misschien heeft Ed ze wel expres weggenomen, heeft hij een geheime schoenenfetisj!
Ho ho, je hebt nooit gezegd dat het over Patje zijn schoenen ging.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet de schuld op Ed schuiven terwijl je net toegaf dat jij ze aan hebt
Ik zei niet dat ik die schoenen aanhad, ik zei dat mijn voeten pijn deden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet de schuld op Ed schuiven terwijl je net toegaf dat jij ze aan hebt
Dank je.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ho ho, je hebt nooit gezegd dat het over Patje zijn schoenen ging.
Volgende keer krijg je eens versgedragen boxer van mequote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik die schoenen aanhad, ik zei dat mijn voeten pijn deden.![]()
Ik had natuurlijk graag iets meegenomen wat Patrique gedragen had, maar dan zou ik toch iets anders dan zijn schoenen hebben meegenomen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Volgende keer krijg je eens versgedragen boxer van me
PM JE ADRES, DAN STUUR IK HEM OPquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Nu kan ik helemaal niet meer wachten tot 15 sept.
Toch tijd dat ik die tijdreismachine eens ga afmaken.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:26 schreef Muis006 het volgende:
Ik ken een mop
Patrieks vieze boxer in een envelop
Zet hem op je kop
Dan loop je zo een soa op
Maar het zou zo veel mooier zijn als je hem persoonlijk zou geven.quote:
Hij doet er vast een tubetje Zovirax bij.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:26 schreef Muis006 het volgende:
Ik ken een mop
Patrieks vieze boxer in een envelop
Zet hem op je kop
Dan loop je zo een soa op
Dan moet je er wel aan ruikenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar het zou zo veel mooier zijn als je hem persoonlijk zou geven.![]()
En dan zo versgedragen mogelijk natuurlijk.
Voor of nadat je hem uit doet?quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
WROOAAAAAAHHHH
MAAK ME WILD![]()
![]()
![]()
![]()
BEIDE NATUURLIJK!![]()
![]()
Ah, allemaal verstandige mensen dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:30 schreef Greys het volgende:
NIEMAND (!!!) uit dat oude *piep*gehucht waar ik mij halve leven woonde heeft facebook
Is dat erg?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:30 schreef Greys het volgende:
NIEMAND (!!!) uit dat oude *piep*gehucht waar ik mij halve leven woonde heeft facebook
Sorry.
Frustratie.
Carry on met de gedragen slips, plz
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:31 schreef tombolafan het volgende:
Of ze zijn allemaal te oud voor FaceBook Greys
Ach jeequote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:30 schreef Greys het volgende:
Sorry.
Frustratie.
Carry on met de gedragen slips, plz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |