Ik verkoop ook helaas alles zwaar underpriced met BS had ik bijv. een helm met veel strenght en all resistance, BS kosten waren 60k dus zet het er voor 100k op 2 seconden later 'sold'quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:49 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik zei in general chat:
wts [item] 120k.
Ineens 7 whispers.
Toen maar allemaal gewhisperd offer.. nja 300k kwam er bij eentje uit. Aangezien ze met 50minder dmg zelfde of betere extra stats voor 150k er op staan. vond ik het wel goed.
Str is indd uniek..
Yeah! o/quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
[MMORPG]Guild Wars 2 #7 - Met chaotische WvW
Succes
Afgaand op de rijkdom die de mensen in de goldvariant verwachten: debiele prijzenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:06 schreef RBWO het volgende:
[..]
Yeah! o/
Ben wel benieuwd naar de RMAH.. was toch wel van plan wat dingen te gaan halen. Wel erg benieuwd naar de prijzen!
Ja dat klopt. Maar vanwege het feit dat die Asians geen RMAH hebben gaan die massaal via VPN/proxy verbindingen op de Europe servers spelen. Al menig Asian gehad die mij whispered of ik geld nodig hebquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Afgaand op de rijkdom die de mensen in de goldvariant verwachten: debiele prijzen
Alleen maar positief eigenlijk dan maak je voor een normale prijs meer kans iets te verdienenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Afgaand op de rijkdom die de mensen in de goldvariant verwachten: debiele prijzen
Dat dus. Ik ben benieuwd voor hoeveel de complete tal'rasha sets weg gaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen maar positief eigenlijk dan maak je voor een normale prijs meer kans iets te verdienen
Waarom heb je voor dat wapen gekozen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:16 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Op weg naar de skeleton king inferno. Het lukt allemaal wel, maar kan toch wel wat upgrades gebruiken. Veel moeite met champion packs. Nu gold aan het farmen om upgrades te kopen.
[ afbeelding ]
Je hebt teveel vitality, je hebt zeker dubbel zoveel dps nodig. Misschien moet je zombiebears ook opgeven en meer een spliterbuild gaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:16 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Op weg naar de skeleton king inferno. Het lukt allemaal wel, maar kan toch wel wat upgrades gebruiken. Veel moeite met champion packs. Nu gold aan het farmen om upgrades te kopen.
[ afbeelding ]
Ik ben wat builds aan het uitproberen. Wat betreft damage zit het met die bears wel goed, maar vind dat ik veel te snel mijn health verlies. Moet zorgen voor beter armor en wapen, maar dan wel niet tegen die absurde prijzen.quote:Je hebt teveel vitality, je hebt zeker dubbel zoveel dps nodig. Misschien moet je zombiebears ook opgeven en meer een spliterbuild gaan
Mijn wizard maatje loopt ook regelmatig met een dikke crossbow of polearm rond. Behalve dat het er niet 'traditioneel' uitziet maakt het toch weinig verschil?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of omdat er niets goeds voor WD's te verkrijgen is?
Nee, ik liep gister nog met shield rond als DH.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Mijn wizard maatje loopt ook regelmatig met een dikke crossbow of polearm rond. Behalve dat het er niet 'traditioneel' uitziet maakt het toch weinig verschil?
Toch blijft het vreemd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Mijn wizard maatje loopt ook regelmatig met een dikke crossbow of polearm rond. Behalve dat het er niet 'traditioneel' uitziet maakt het toch weinig verschil?
Zo vatte ik het niet op. Ik dacht misschien mis ik iets, maar uiteindelijk gaat het gewoon om weapon damage en statsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ik liep gister nog met shield rond als DH.
Maar ik was gewoon benieuwd, was geen negativiteit ofzo.
Eigenlijk niet, maarja, anders wordt het weer gepriegel met de items. Zo kunnen ze veel makkelijker veel items uitpoepen die ook nog eens nuttig zijn. Niet dat alle 2handers met intellect per definitie direct in de salvage gaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef Altron het volgende:
[..]
Toch blijft het vreemd.
Een maatje van me die ook met een wizard speelt loopt rond met een dik 2-handed sword :S
Het klopt gewoon niet...
Nee hoor,quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Die zijn juist lekker simpel. Gewoon illusions weg aoe'en en een beetje van dichtbij kiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |