Ben vol voor dps gegaan met een 2-hander, maar wel gekeken of ik hier en daar wat vitality op m'n items kon kringen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:57 schreef Questular het volgende:
Diablo op normal mode neergekregen met mijn lvl 31 Barbarian. Nu zit ik rond de 500 dps en 4k health. Is dit voldoende voor hetr volgende moeilijkheids nivo? Bij de drops van Diablo zaten 4 rare items volgestopt met + vitalitiy maar zonder + strenght. Wat is belangrijker op nightmare dps of health?
Wtf is dat voor spell?quote:
Yeah Hex has a rune to turn you into a chicken. All your abilities turn into an explode but it's more of a fun spell than a useful onequote:
Witch Doctorquote:
Ik vind die toad van WD geniaal. Slikt dat beest zo op.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Witch Doctor. Ik blijf dat de creatiefste klasse vinden, de andere vier zijn vrij inspiratieloos.
Die bv. En die shaman (de Witch Doctor, unique boss uit Diablo II) is ook tof, met zijn hexquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:11 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik vind die toad van WD geniaal. Slikt dat beest zo op.
Alleen al de namen van sommige runes.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die bv. En die shaman (de Witch Doctor, unique boss uit Diablo II) is ook tof, met zijn hexMaar ik moest al lachen om die spinnen, maar die kikkers en kippen zijn
Ik wil zijn gear wel eens zien.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:39 schreef Lamabal het volgende:
Hmm ga vandaag maar is beginnen aan een mage denk ik.
En deze gast doet wel zieke damage.
Welkom to the dark (and fun) sidequote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:43 schreef Afwazig het volgende:
Eergisteren op HC begonnen met mijn Demon Hunter, inmiddels level 21. Ben benieuwd hoe lang ik het volhoud.
Hoeveel chars heb jij momenteel al verloren?quote:
Eentje, om te testen of je je stash behoudtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:50 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hoeveel chars heb jij momenteel al verloren?.
Je stash behoudt te trouwens toch als je doodgaat?
Gewoon dood gaan. Dan zie je het wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:50 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hoeveel chars heb jij momenteel al verloren?.
Je stash behoudt te trouwens toch als je doodgaat?
Nee joh is toch gezellig brengt wat leven op Battlenet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:57 schreef Altron het volgende:
[..]
omg... die gast gaat iig een ban krijgen..
gewoon naked gaan doen, dan is de spanning terug. of hardcorequote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:25 schreef RBWO het volgende:
Sinds (bijna 2 weken) een level 60 sors. 15k dps en 38k hp in Act 2 op Inferno.. moet zeggen dat het nu wel een beetje saai aan het worden is eigenlijk :<
Same hier. Begin me ook wel te vervelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:25 schreef RBWO het volgende:
Sinds (bijna 2 weken) een level 60 sors. 15k dps en 38k hp in Act 2 op Inferno.. moet zeggen dat het nu wel een beetje saai aan het worden is eigenlijk :<
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |