Samequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:27 schreef Killaht het volgende:
Hij blijft bij mij op retrieving hero list staan....
Vooral de opmerking over goud kwam mij al bekend voor, loop al rond met +102% goldfindquote:
Hier ook en bij mijn broer ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:27 schreef Killaht het volgende:
Hij blijft bij mij op retrieving hero list staan....
Ontdekking van de eeuw. Een Demon Hunter met shield, Inferno stelt niks meer voorquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:32 schreef Murdera het volgende:
Nu maar ik als Tank, en rabbit als damager.
Hij zat gisteren ook al te bitchen over 4 ranged op Hellquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ontdekking van de eeuw. Een Demon Hunter met shield, Inferno stelt niks meer voor
Met rabbit kan ik als tank en NOG heersen we.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij zat gisteren ook al te bitchen over 4 ranged op Hell
Moment ik lig weer op de vloer.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met rabbit kan ik als tank en NOG heersen we.
Mijn hele vriendenlijst is online, maar ik kan niet inloggenquote:
300 dps is idd erg karig... met 600 kun je wel aan NM beginnenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zo dan, net normal uitgespeeld.
Lvl 32 nu, is dat te doen voor nightmare? Doe 300 DPS geloof ik, beetje mager voor een barbarian.
Ik heb tot dusver alles zonder auctionhouse gedaan, dus ga het toch proberenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
300 dps is idd erg karig... met 600 kun je wel aan NM beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |