Na het zien van zulke filmpjes heb ik steeds minder zin in D3quote:
Ja, same here.... Maar het klopt welquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:29 schreef Samael het volgende:
[..]
Na het zien van zulke filmpjes heb ik steeds minder zin in D3
Tja wat heeft D3 wat TQ niet had... auto pickup gold... health globes.... AH.... echt veel verder kom ik niet eigenlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, same here.... Maar het klopt wel.
ja, eergister:quote:
En vervolgens heb ik dit gedaan:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:10 schreef jankaas020 het volgende:
Fijn hee, ik wil D3 opstarten, wordt D3 gepatched, druk op play, log in, krijg ik een melding van "A new patch is available, the game will now close." En vervolgens crashed D3 en als ik hem weer opstart zegtie dat D3 up to date is. Maar zodra ik wil inloggen krijg ik weer de melding dat er een patch is...![]()
Ze zijn weer goed bezig bij dat kloteblizzard...
en dat heeft gewerkt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:25 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
D3 gedeinstalleerd, de map diablo 3 verwijdert, de enUS-installer verwijdert en toen de enGB installer gedownload en aangezet. Wezen downloaden tot playable en geprobeerd.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Murdera en ik zelden vertoonde skills nu al op act 4 op inferno.
Never been done before dit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Murdera en ik zelden vertoonde skills nu al op act 4 op inferno.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ziek! Ook nog geen enkele dood ook. Is dat een achievement?
Haha we zijn zo vaak dood gegaan op een elite pack dat hij is opgeleveled in een superwezen![]()
Vaak wel idd... eerst hele hordes monsters neermaaien om uiteindelijk bij een frenzy shrine te komen, terwijl er geen vijand meer in de buurt is.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:10 schreef Jump het volgende:
Vinden jullie ook altijd zo een shrine vlak na een groot gevecht?
Zelfde hierrquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:27 schreef Killaht het volgende:
Hij blijft bij mij op retrieving hero list staan....
Samequote:Op donderdag 31 mei 2012 22:27 schreef Killaht het volgende:
Vooral de opmerking over goud kwam mij al bekend voor, loop al rond met +102% goldfindquote:
Hier ook en bij mijn broer ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:27 schreef Killaht het volgende:
Ontdekking van de eeuw. Een Demon Hunter met shield, Inferno stelt niks meer voorquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:32 schreef Murdera het volgende:
Nu maar ik als Tank, en rabbit als damager.
Hij zat gisteren ook al te bitchen over 4 ranged op Hellquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ontdekking van de eeuw. Een Demon Hunter met shield, Inferno stelt niks meer voor
Met rabbit kan ik als tank en NOG heersen we.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij zat gisteren ook al te bitchen over 4 ranged op Hell
Moment ik lig weer op de vloer.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met rabbit kan ik als tank en NOG heersen we.
Mijn hele vriendenlijst is online, maar ik kan niet inloggenquote:
300 dps is idd erg karig... met 600 kun je wel aan NM beginnenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zo dan, net normal uitgespeeld.
Lvl 32 nu, is dat te doen voor nightmare? Doe 300 DPS geloof ik, beetje mager voor een barbarian.
Ik heb tot dusver alles zonder auctionhouse gedaan, dus ga het toch proberenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
300 dps is idd erg karig... met 600 kun je wel aan NM beginnen
Pas om 3 am stond er in bericht.quote:
timezone verschil?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:41 schreef Jump het volgende:
Ideale moment om te gaan slapen.
[..]
Pas om 3 am stond er in bericht.
Nee, CET = onze tijd zonequote:
check nu je diablo map eens danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:44 schreef Convict het volgende:
hoe maak je ene printscreen in diablo? printscreen knop werkt voor geen moer
Hoeveel heb je en hoeveel wil je per miljoen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik kreeg net error 1.
Goldsellen is niet verboden toch in Diablo 3? Ben eigenlijk van plan om het zelf ook nog wel te gaan doen.
Ik heb nu 130kquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Hoeveel heb je en hoeveel wil je per miljoen?
/leave generalquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:47 schreef ems. het volgende:
Hadden we bijna butcher @ inferno gekilled d/c mijn barb en wizard friends
oh, en kan je al general chat disablen ergens?
Je kan wel vergeten echt geld ermee te verdienen, tenzij je echt lucky bent met drops. Tenzij je echt de hele dag gaat spelen, maar zelfs dan zal je zien dat een normale baan vele malen meer oplevert.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik heb nu 130k.
Speel pas sinds maandag.
Meer iets voor de toekomst.
Er zullen we bepaalde indelingen zijn gemaakt die beginnen met een cijfer en dan een specifieker type-cijfer erachter.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:48 schreef Convict het volgende:
meerdere met error 1ik dacht ik show jullie effe error 1
ben benieuwt wat voor errors er allemaal zijn als er ook een error 37007 ofzo is
Dit doe ik voor de lol, eventueel wat geld er aan overhouden is een leuke bijkomstigheid.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:48 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Je kan wel vergeten echt geld ermee te verdienen, tenzij je echt lucky bent met drops. Tenzij je echt de hele dag gaat spelen, maar zelfs dan zal je zien dat een normale baan vele malen meer oplevert.
Ja ik zie mijn character gewoon.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:58 schreef Baszh het volgende:
Als ik er doorheen kom en error 1 krijg zie ik wel mijn char als unknown en lvl 0, zou ik dood zijn
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:59 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ja ik zie mijn character gewoon.
trollmode
Ik ben aanwezigquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heel FOK! representin' in dat topic nu?
Ik ben daar Xazziriquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:10 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik ben aanwezig
Wie is Piemels? Wat een mafkees
Je zou haast denken dat het iemand á la rickokun isquote:
Ik moest wel lachen toen ik die post van die negert zag, hij noemt zich Blackreaperquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat het iemand á la rickokun is
Mjaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen ik die post van die negert zag, hij noemt zich BlackreaperPak dan een fatsoenlijke naam
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik snap dat hele "he does not represent the entire Dutch community by this post"-gedoe ook niet
Succes met inloggenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maarja, genoeg geluldTijd om Diablo 3 te spelen.
Succesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maarja, genoeg geluldTijd om Diablo 3 te spelen.
Om vervolgens rond 18:00 weer down te zijn. Toch nog 15 uurtjes onlinequote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:27 schreef Salt_Seafood het volgende:
Breaking news is aangepast: patch wordt er NU opgegooid, ze verwachten 3 uur vannacht terug online te zijn.
Neuh vandaag toch 10000000000000000x doodgegaan door inferno met 2 demonhunters waarvan er 1 een shield droeg. Ik wacht wel netjes tot morgen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:27 schreef Salt_Seafood het volgende:
Breaking news is aangepast: patch wordt er NU opgegooid, ze verwachten 3 uur vannacht terug online te zijn.
eerder dat ze om 1800 nog down zijn van deze patchquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Om vervolgens rond 18:00 weer down te zijn. Toch nog 15 uurtjes online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |