daar zou ik niet mee om kunnen gaan, Gao! Wat komt er zoal voorbij?quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:43 schreef Gaoxing het volgende:
Jullie komen niet in OO?
Zijn jullie nog leuke reizen aan het plannen? Ik totaal niet. Ik wacht nog altijd af waar we wanneer wonen, en aangezien dat vrijwel wekelijks verandert op het moment, hou ik me met name daarmee bezig...
Nopez.quote:
Ik ga morgenavond naar Zuid Limburg voor het WK wielrennen.quote:Zijn jullie nog leuke reizen aan het plannen? Ik totaal niet. Ik wacht nog altijd af waar we wanneer wonen, en aangezien dat vrijwel wekelijks verandert op het moment, hou ik me met name daarmee bezig...
Zelfde hier, ik wil graag eerste weten waar ik volgende zomer heen ga. En of ik wel ergens heen ga. Maar voorlopig enkel wat lange weekenden richting Ardennen, Madrid en Berlijn. Voor werk nog richting Shanghai, Hong Kong en Houston. En meer voor familie/vrienden naar Amsterdam, Stockholm en New York. Oh, en iets met skien twee weken rond de kerst.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:43 schreef Gaoxing het volgende:
Jullie komen niet in OO?
Zijn jullie nog leuke reizen aan het plannen? Ik totaal niet. Ik wacht nog altijd af waar we wanneer wonen, en aangezien dat vrijwel wekelijks verandert op het moment, hou ik me met name daarmee bezig...
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Het moet er nu met de voorverkenningen toch eens van komen dat we in Sevilla belanden. Hebben we besloten. Zoals elk jaar weer. Het zal wel Zagreb of Ljubljana worden..
Nee daar is dus niets te lezenquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nopez.Of kan ik daar nog interessante roddels lezen?
IPB ¤271quote:Op donderdag 20 september 2012 13:00 schreef flipsen het volgende:
Als er nog HTL´ers zijn die mij persoonlijk willen ontmoeten, bijvoorbeeld om sleutelhangers te overhandigen (ik noem maar wat), KLM heeft een mooie aanbieding tijdens de werelddeal-weken: rechtstreekse vluchten AMS EZE AMS voor maar EUR 899
Bij IPB mag je toch ook iemand meenemen?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:28 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
IPB ¤271(op Denpasar na de duurste bestemming).
Als jij een afspraak bij de notaris regelt voor een samenlevingsovereenkomst, primaquote:Op donderdag 20 september 2012 17:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Bij IPB mag je toch ook iemand meenemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |