SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
Pak jij niet sowieso alles wat je pakken kan omdat het aanbod zo extreem klein is?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik de kans kreeg hell yes. 2 zusjes ook. 2 broertjes misschien
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pak jij niet sowieso alles wat je pakken kan omdat het aanbod zo extreem klein is?
Dan moet je wel naar buiten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik de kans kreeg hell yes. 2 zusjes ook. 2 broertjes misschien
Niet lelijk, maar ik vind hem ook niet echt knap.quote:
Ik ga hem straks bewegend bekijkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je wel naar buiten.
[..]
Niet lelijk, maar ik vind hem ook niet echt knap.
Jelly!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga hem straks bewegend bekijken
Ik heb mijn win kansen al gespreid door ook met mannen te gaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pak jij niet sowieso alles wat je pakken kan omdat het aanbod zo extreem klein is?
Next step dogs and horses?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb mijn win kansen al gespreid door ook met mannen te gaan
Ga je mee?quote:
Schapen ik blijf een Dordtenaar hequote:
Doe dan wel kaplaarzen aan zodat je de achterpoten daarin vast kan zettenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Schapen ik blijf een Dordtenaar he
Wij gaan dan ook nooit daten in een goed restaurant.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo. Ik vind het altijd zonde om mijn geld op te eten.
vind ik leukquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:41 schreef Intronic het volgende:
[..]
je bent zelf een TT
en dat wist ik daarom heb ik het maar gedaan
Mannen met lang haarquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
Mannen met lang haar zijn tof. En ze mogen er best een beetje eng uitzien. Zoalshij:
[ afbeelding ]
Die komt mij bekend voor ergens vanquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
Mannen met lang haar zijn tof. En ze mogen er best een beetje eng uitzien. Zoalshij:
[ afbeelding ]
En met het hoofd naar de sloot duwen dan duwen ze terugquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dan wel kaplaarzen aan zodat je de achterpoten daarin vast kan zetten![]()
Anders lopen ze weg
Dan had jij mij 6-1 jaar geleden leuk gevonden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Hater.quote:
Maar de pil van drion zijn twee pillen die je na een maand moet nemen. Dat is toch erg moeilijk te maken hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zat dingen die je in een drukmachine voor pillen kunt stoppen zodat het sowieso werkt. Het kost wat geld en moeite, maar als we daarmee steven voor altijd van zijn down af kunnen helpen moeten we at ervoor over hebben.
Mooi, je bent al ervaren. Komt helemaal goed dus.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die komt mij bekend voor ergens van
[..]
En met het hoofd naar de sloot duwen dan duwen ze terug
Keytarquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op donderdag 31 mei 2012 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi, je bent al ervaren. Komt helemaal goed dus.
En jij gaat dus voor de schapenpunten ipv pandapunten. Ben trots op je
Sorryquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan had jij mij 6-1 jaar geleden leuk gevonden.
[..]
Hater.
Kan kloppen, Chistopher Bowes van Alestorm.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die komt mij bekend voor ergens van
[..]
En met het hoofd naar de sloot duwen dan duwen ze terug
quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, eventjes een korte pauze.
Muziekje, wijntje.
Beetje wel jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan kloppen, Chistopher Bowes van Alestorm.
Hier is hij heel cute:
[ afbeelding ]
Ja, alles. En zo vies, met dat lange haar en dat baardje enzo.quote:
Ik heb het eigenlijk alleen maar zo lang gehad omdat mijn ex het mooi vondquote:
Nu nog even Heidevolk en dan weer aan het werk.quote:
U just mad.quote:
Mensen die Mur lelijk vinden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, alles. En zo vies, met dat lange haar en dat baardje enzo.
Ikkeniebegrijpe?quote:
Mur? Murdera? Of wie/wat is Mur?quote:
Hij heeft gewoon een normaal symmetrisch gezicht en een leuke lach.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, alles. En zo vies, met dat lange haar en dat baardje enzo.
Alleen op verzoek doe ik dat Lokaquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een normaal symmetrisch gezicht en een leuke lach.
En dat gezichtshaar vind ik juist het leukste aan hem
Jammer dat dat niet meer zo gebruikelijk is tegenwoordig.
Newb laat zijn haar ook groeienquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alleen op verzoek doe ik dat Loka
Sja, smaken verschillen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een normaal symmetrisch gezicht en een leuke lach.
En dat gezichtshaar vind ik juist het leukste aan hem
Jammer dat dat niet meer zo gebruikelijk is tegenwoordig.
Laat maar zitten dan.quote:
Murdera. Lang haar en een baardje.quote:
Hawt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |