wow zijn die 3 weken nu alweer om?! de tijd gaat snel zeg.... En leuk dat je in december weer kunt gaanquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:38 schreef SuperFokker het volgende:
Ik ben weer terug. Echt een super tijd gehad met m'n vriendinnetje in Australië, 3 weken lang. Heb haar 2 maanden moeten missen en toen ik daar was toen was het wel weer even wennen. Gewoon omdat we toch 2 maanden zonder elkaar hebben geleefd. Maar na een paar dagen ging het weer zoals vanouds en toen ik moest gaan was het afscheid eigenlijk nog veel erger dan de eerste keer.
Maar....omdat ik zoveel heb gespaard ga ik in december terug voor 4 weken om met haar te reizen door Australië!!! YESS!! ...kost wel eigenlijk veelste veel, maar goed, dan maar wat bezuinigen op de zomervakantie![]()
Kunnen we samen kerst en nieuwjaar vieren (in Sydney) en dan daarna zijn we allebei weer in Nederland. Nog 8,5 week!!!!!!!! Begin weer met aftellen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 09:01 schreef snakelady het volgende:
Nog maar 10 dagen en ik zie mijn vriend weer die in Denemarken woont!
Leuk, een maandje in Zweden! Zo kom je de tijd goed doorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:07 schreef stroopwafelt het volgende:
Geweldig Superfokker, dat je met de feestdagen daar weer heen kan gaan!
Voor mij nog 18 dagen te gaanEn dan na een weekje bij elkaar, weer 4 maanden apart
Maar zijn ouders hebben al gevraagd of wij op hun huis/hond kunnen passen terwijl ze op vakantie gaan, dus het ziet ernaar uit dat ik in maart een maandje in Zweden ga wonen
En daarna is de zomer/afronding van onze opleidingen alweer erg dichtbij, en dan is dat gereis hopelijk voorbij
Wat voor gedachten, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:35 schreef Manno het volgende:
Ok, mijn eerste post. Wat me opvalt is dat vele van jullie zo positief zijn, mijn complimenten!
Mijn vriendin gaat vanaf januari (2013) 6 tot 8 maanden naar Zuid Afrika om te studeren en ik voel me er nu al vervelend door. Supertof voor haar hoor en ik vind ook dat ze het moet doen, maar er spoken allemaal irrationele gedachten door mijn hoofd, die ik kwijt wil.
Hoe gaan jullie daar mee om?
Oeh, de nachttrein. Succes daarmee, ik vind die echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:10 schreef snakelady het volgende:
cpcpcp, sterkte!
Morgenavond om 19.29 stap ik op de trein naar Denemarken!!
Ja is ook niet mijn hobby maar kan even niet anders helaas.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:45 schreef stroopwafelt het volgende:
[..]
Oeh, de nachttrein. Succes daarmee, ik vind die echt verschrikkelijkMaar, je moet wat over hebben voor de ander
Toen ik de eerste keer erin zat en we in Köln aankwamen was ik toch wel even bezorgd of we wel de goede kant opgingenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja is ook niet mijn hobby maar kan even niet anders helaas.
herkenbaar. Mijn vriendinnetje is 2 dagen.geleden vanuit sydney naar Fiji vertrokken voor een weekje. Ik.gun.het haar, maar ergens toch een minder.gevoel omdat je.er niet bij bent en samen meemaakt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:45 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Gistermorgen nog even geskypet.
Fijn om mijn vriendin weer ff te zien en horen.
Ze heeft al heel wat leuke dingen gedaan in Australie en heeft ook al een ticket geboekt om een aantal weken in Nieuw Zeeland rond te trekken.
Ik vind het echt heel erg leuk voor haar, maar baal tegelijkertijd ook ontzettend dat we dat niet samen kunnen beleven.
Ze is nu 3 weken weg en ik mis haar steeds meer. Nog een weekje en dan is o.s jubileum.
That's gonna suck.
älskling!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:20 schreef stroopwafelt het volgende:
Hallo! Even een contextuele vraag voor de mensen die in het Engels communiceren met hun partner: wat voor koosnaampjes geven jullie elkaar?
In het Nederlands zou ik in dit stadium van de relatie allang over zijn gestapt op 'lief', maar ik krijg dingen als 'sweety, baby, honey, darling' echt niet door mijn strot, en dan heb ik het nog niet eens over van die mierzoete dingen als 'sugarpie, pumpkin, honeybun'.'Love' zou misschien nog kunnen, waar het niet dat dat in mijn ogen gelijk 'I love you' impliceert, en zo ver zijn we nog lang niet (dat is nogal wat in het Zweeds).
Hellup?Koosnaampjes dan maar in onze eigen taal voortzetten? (we zeggen bijv ook kus/kyss ipv kiss. Eigen taal ligt toch dichter bij je).
Vandaag overigens mijn eerste les Zweeds gehad.Hopelijk kan ik in maart zowaar communiceren met zijn ouders.
![]()
In het begin (de eerste weken) gaat de tijd helaas nooit snel... Dan even wel, en kort voordat ze terug komt gaat het vaak ineens ook weer tergend langzaam. Overigens zeg je achteraf altijd "dat ging toch sneller dan ik dacht", maar ja, dat is achteraf en daar heb je nu niks aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:20 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind de tijd helemaal niet snel gaan.
En ik ben nog wel de eeuwige optimist.
Morgen ben ik 3 jaar samen met mijn vriendin.
Ironisch genoeg hebben we in die 3 jaar meer tijd zonder elkaar doorgebracht dan met elkaar.
En nu dus zelfs op onze jubileumdag niet samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |